$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

वीरगंजको विशिष्टतालाई खुइल्याउने नियत

SHARE:

ओमप्रकाश खनाल
    वीरगंजलाई आर्थिक गतिविधिको केन्द्र भनिन्छ । यहाँको अर्थ–सामाजिक दैनिकीले आर्थिक केन्द्र हुनुको अनुभूति पाएको भने छैन । यो अवस्था उत्पादनमा स्थानीय राजनीतिक अवयवको ओज मन्थन अलग, तर अनिवार्य विषय हो । वैदेशिक व्यापारका दृष्टिले तुलनात्मकरूपमा सहज भौगोलिक अवस्थितिमा रहनुकै कारण यो मुख्य नाका र आपूर्तिको मुहान बन्न पुगेको हो । वीरगंज आयात र निर्यातको मुख्य बिन्दु बन्नु राज्यको योजनाबद्ध प्रवद्र्धनको उपज होइन । जति पनि व्यापार लक्षित पूर्वाधार निर्माण भएका छन्, ती सबैको पछाडि वीरगंजको भौगोलिक अवस्थितिको दोहन मात्र उद्देश्य बनाइएको छ । यो तीतो लागे पनि यथार्थ हो कि, ती संरचनाको उपयोगका सकारात्मकभन्दा नकारात्मक पक्षसँग यहाँको दिनचर्या बढी साक्षात्कार भइराखेको छ । ढुवानीको चापले बाटो र वातावरण बिग्रिएको छ । वीरगंजको दैनिकीले यहाँको बाटो भएर जाने समृद्धिको अवसर उपयोग गर्न पाएको छैन ।
    योजनामा राखिएका केही पूर्वाधारको र त्यही प्रकृतिका अन्यत्रका योजनाको गति हेर्दा राज्य सञ्चालनमा बसेकाहरूले बद्नियतपूर्ण तरीकाले ओझेलमा पार्न खोजेको त होइन ? भन्ने स्वाभाविक आशङ्का उत्पन्न हुन्छ । वीरगंजको पहिचान खासगरी २ नम्बर प्रदेशसित जोडिएको छ । २ प्रदेशको एकमात्र महानगरको रूपमा रहेको वीरगंज यस्तो शहर हो, जसको राजनीतिक धरातल केन्द्रीय सत्ताको इतर राजनीतिको प्रभाव र पहुँचमा छ । यतिमात्र होइन, क्षेत्रीय राजनीतिमा मधेसवादीको प्रभाव र त्यसको भरथेगमा वीरगंजको भूमिका पनि विशिष्ट छ । विगतमा नाकाबन्दीको केन्द्र बन्नु र नाकाबन्दी मधेसवादी दलका निम्ति रणनीतिकरूपमा राजनीतिक आधार बनेकाले वीरगंजको विशेषतालाई खुइल्याउने उद्देश्यमा केन्द्रीय सत्ताको राजनीति एकोहोरिएको बुभ्mनेहरूको पनि कमी छैन ।
    २५ वर्षदेखि चर्चामा रहेको राष्ट्रिय गौरवको आयोजना निजगढ अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थल सञ्चालनमा आउन अभैm ५ वर्ष लाग्ने भएको छ । तर सम्भाव्यताका हिसाबले कम महŒवको भैरहवा विमानस्थललाई आउँदो वर्ष सञ्चालनमा ल्याउने घोषणा बजेटमा आइसकेको छ । पोखरा विमानस्थलको गतिसमेत तीव्र छ । यही गतिमा काम हुने हो भने अबका एकाध वर्षमा त्यो पनि सञ्चालन हुन सक्छ । सरकारले पछिल्लो समय भैरहवा र पोखरा विमानस्थललाई प्राथमिकतामा राखेर निजगढलाई थोरै बजेट दिन थालेपछि स्थानीय सरोकारमा आशङ्का बढ्नु अस्वाभाविक होइन ।
    राजधानीसित निकट र मध्यभागमा रहनुका कारण प्राविधिकरूपमा बढी आय दिन सक्ने भनिएको निजगढ अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलको खर्च व्यवस्थापन कसरी गर्ने भन्ने विषय नै अहिलेसम्म अन्योलमा छ । यसका ३ वटै टर्मिनल र धावनमार्ग सञ्चालनमा ल्याउन १२ वर्ष लाग्ने देखिएको छ । त्यो पनि बर्सेनि ३० अर्ब रुपैयाँको दरले बजेट विनियोजन हुनुपर्दछ । ८ वर्षमा दोस्रो र १२ वर्षमा तेस्रो टर्मिनल सञ्चालनमा ल्याइसक्ने लक्ष्य राखिको छ । तर सरकारले बनाउने कि निजी क्षेत्रलाई सहभागी गराउने भन्ने निक्र्योल हुन सकेको छैन । बर्सेनि प्रशासनिक र सानोतिनो कामका लागि बजेट सिध्याउने कामबाहेक आशलाग्दो कुनै प्रगति प्रकट भएको छैन । विमानस्थल निर्माणका लागि कुल ३ खर्ब ७० अर्ब रुपैयाँ खर्च हुने भनिएको छ । तर सरकारले
आउँदो वर्ष २०७६/७७ का लागि केवल डेढ अर्ब रुपैयाँ मात्र बजेट छुट्याएको छ । सरकारले विमानस्थलका लागि छुट्याउँदै आएको बजेटको आकार र खर्चको प्रगति हेर्दा लक्षित समयमा विमानस्थल पूरा हुने आधार छैन । विमानस्थल निर्माण क्षेत्रमा पर्ने टाँगियाबस्तीको व्यवस्थापन अभैm अन्योलमुक्त छैन ।
    वातावरणीय प्रभावको विषय पेचिलो ढङ्गबाट उठाइएको छ । यसका पछाडि यो विमानस्थल कुनै पनि हालतमा नबनोस् भन्ने पूर्वाग्रहले काम गरेको पनि हुन सक्छ । निजगढ विमानस्थलको वातावरणीय प्रभावको विषय पनि विवादित छ । ८ हजार हेक्टर वन क्षेत्रका २४ लाख रूख काटिने हल्ला चलाइएको छ । तर आयोजनाका अधिकारीहरूले ४ हजार हेक्टरमा मात्र विमानस्थल बन्ने हुँदा ३ लाख ३४ हजारभन्दा बढी रूख मास्नुनपर्ने बताइराखेका छन् । काटिएका रूखको सट्टाभर्ना १२ हजार हेक्टरमा वृक्षरोपणबाट हुने पनि स्पष्ट भइसक्दा समेत विमानस्थल निर्माणविरोधी आवाज उठ्न छोडेको छैन । एउटा सत्य के पनि हो भने विकास र वातावरण एकार्काका विरोधी हुन् । विकास नगरी यथास्थितिमा रहने भन्ने हुँदैन । हो, विकासका नाममा व्यापक विनाश हुनुहुँदैन । वातावरणको कम क्षतिमा बढी विकासको उद्देश्य राखेर अघि बढ्नुपर्दछ । तर यो विमानस्थलका बारेमा जुन ढङ्गले वातावरणको विषय उछालिएको छ, त्यो कुनै पनि हालतमा विमानस्थल बन्न दिनुहुँदैन भन्ने मनोग्रन्थिबाट प्रेरित छैन भनेर पत्याइराख्नुपर्ने आधार फेला पार्न सकिएको छैन ।
    निजगढबाटै काठमाडौं जोड्ने द्रुतमार्गको निर्माणमा पनि पछिल्लो समयमा आशङ्काको बादल मडारिन थालेको छ  । ४ वर्षभित्र निर्माण कार्य पूरा गर्ने भनेर नेपाली सेनालाई निर्माणको काम सुम्पिइएको २ वर्ष बितिसकेको छ । द्रुतमार्गको विस्तृत आयोजना प्रतिवेदन (डिपिआर) ३ महीनादेखि मन्त्रिपरिषद्मा रोकिएको खबर सञ्चारमाध्यममा आएका छन् । सेनालाई निर्माणको जिम्मा दिइँदा एउटा आलेखमा लेखेको थिएँ कि, ११२ अर्ब रुपैयाँ लागत अनुमान गरिएको आयोजना ४ वर्षमा सक्ने भनिएको छ । तर बजेट वर्षको १० अर्ब रुपैयाँ मात्र छुट्याएको छ । त्यो पनि पूरा रकम खर्च हुन सक्दैन । यो तरीकाले त १२ वर्षमा पनि बन्दैन ।
    यति हचुवा पारामा काम भयो, डिपिआरविनै सेनाले काम अघि बढायो । अध्ययन नै नगरी अघि बढाइने योजनाको गति वा दुर्गति के होला ? यो के प्रयोजनका लागि भइराखेको छ ? सम्भाव्यता उपयोगका लागि कि प्रहसन मात्र ? यस्ता प्रश्नको पनि समाधान खोजिनुपर्दछ । यतिखेर यो योजनाको डिपिआर पारित गर्न भइरहेको ढिलाइप्रति सेनाले असन्तोष प्रकट गरेको छ । सँगै प्रश्न यो पनि हो कि सेनाको दक्षताले यो योजना पूरा गर्न सक्छ त ? सेनाको कुशलता भनेको बाटोको ट्रयाक खोल्नुसम्म हो । द्रुतमार्गको समग्र निर्माण भनेको दक्षता र विज्ञताको वृहत् विषय हो ।
    ठूला आयोजना निर्माणमा देखिने ढिलासुस्ती विकास प्रणालीको पुरानै रोग हो । कुनै पनि विकास आयोजनाको कार्यान्वयनमा हुने कमजोरी जुनै पक्षबाट भएपनि यसको असर समग्र मुलुकले बेहोर्नुपर्छ । समय बढ्दा लागत पनि बढ्छ । आयोजनाहरू समयमा सम्पन्न नभए मुलुकको आर्थिक रूपान्तरणमा बहुआयामिक प्रभाव पर्न जान्छ । राष्ट्रिय गौरवका नाममा अघि बढाइएका आयोजनाहरूमा भइरहेको ढिलासुस्तीले अर्थतन्त्रमा २ अर्ब रुपैयाँ अतिरिक्त भार बढेको तथ्य छ ।
    द्रुतमार्गबाट सङ्घीय राजधानी काठमाडौं र मधेससँगको सम्पर्क मात्र सहज हुँदैन, निजगढ विमानस्थलको आर्थिक सम्भाव्यतालाई पनि बलियो बनाउने काम गर्दछ । तर द्रुतमार्ग र विमानस्थल निर्माणमा अवरोध
पु¥याएर गौरवका दुवै योजनाको सम्भावनालाई कमजोर तुल्याउने काम भइराखेको छ ।
    अर्को उदाहरण हरौं, सरकारले प्रत्येक प्रदेशमा एउटा औद्योगिक क्षेत्र बनाउने घोषणा ग¥यो । तर सम्भावना नै नभएको ठाउँमा औद्योगिक क्षेत्र बनाइँदै छ । औद्योगिक केन्द्र मानिएको वीरगंज–पथलैया कोरिडोरको सिमरामा बनाउने भनिएका विशेष आर्थिक क्षेत्र यति गिजोलियो कि अब यो अवधारणा नै काम नलाग्ने अवस्था भइसक्यो । संरचना भने निर्माण हुन सकेको छैन । त्यहाँ बनाइएको गार्मेन्ट प्रवद्र्धन क्षेत्रमा उद्योगीको रुचि नदेखिएको समाचार आएका छन् । अमेरिकाले गार्मेन्ट निकासीमा सुविधा दिने भएपछि यो उपाय फुरेको हो । तर संरचना निर्माण भएर उद्योग लाग्दा नलाग्दै सहुलियतमा समय सकिएको हुन्छ वा उसको नीति नै परिवर्तन भएको हुन सक्छ । यस्तोमा पूर्वाधारको के अर्थ ? उल्लिखित यी पूर्वाधारका बेथिति वीरगंजको सम्भाव्यतासँग भइरहेको खेलबाडका नमूना मात्र हुन् । सबैको औचित्य अन्योलमा छ । यो अन्योलमा केन्द्रीय सत्ता सञ्चालकको नियत आशङ्काको दायराबाट मुक्त छैन । सरकारी रवैयाले संशयलाई झन् फराकिलो पारेको छ । वीरगंज क्षेत्रको अर्थ–सामाजिक र राजनीतिसँग प्रत्यक्ष जोडिएका विकास योजनाको यो दुर्गतिलाई संयोग मात्र मान्न सकिन्न ।           यmपजबलब२िनmबष्।िअयm
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : वीरगंजको विशिष्टतालाई खुइल्याउने नियत
वीरगंजको विशिष्टतालाई खुइल्याउने नियत
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhWQ5SSipJs9SfJQ5luFN7ngF2Q0X_C2b5bGTYp5cKFP5Uo8TZuVGt7p_oMtrhwcyanxqcHE6GHF9QePBC5ovS7UYnm_LUj75jOoaiQitkUuuMEU1r8TCkG7sOOrAOG1CF4SzOf_YgrH2-6/s200/omprakash+khanal.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhWQ5SSipJs9SfJQ5luFN7ngF2Q0X_C2b5bGTYp5cKFP5Uo8TZuVGt7p_oMtrhwcyanxqcHE6GHF9QePBC5ovS7UYnm_LUj75jOoaiQitkUuuMEU1r8TCkG7sOOrAOG1CF4SzOf_YgrH2-6/s72-c/omprakash+khanal.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2019/06/blog-post_310.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2019/06/blog-post_310.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy