$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

खलिल मियाँँ ः कर्मठताले भाग्य बदलिने व्यक्ति

SHARE:


राजेश मिश्र
    गत साता जुन व्यक्तिसँग कुराकानी भयो, उनी साधारण किसान परिवारमा जन्मेर पनि आप्mनो कर्मठताले भाग्यलाई बदलेका व्यक्ति हुन् । बाल्यावस्थामा उनको विवाह भएको थियो, करीब ६ वर्षको उमेरमा । उनकी पत्नी शहीदन बानोको निधन भएको ३० वर्ष भइसक्यो । दुई छोरा र एक छोरीका बुबा उनी हाल गाउँमा बस्छन् । फुलेको कपाल र चम्किलो अनुहारसँगै यो उमेरमा पनि उनी ह्ष्टपुष्ट छन् ।
    उनको पढाइ भने ७ वर्षको उमेरदेखि शुरू भएको थियो । उनले कखरा कसरी शुरू गरे ? उच्च शिक्षा हासिल कसरी गरे ? हाकिम कहिले भए ? मेडल किन पाए ? कति विदेश यात्रा गरे ? एकपछि अर्काे चुनौतीको सामना कसरी गर्नुप¥यो ? लगायतका उनको जीवन सङ्घर्ष वर्तमान पुस्ताको लागि प्रेरणादायी साबित हुनेछ । यो ज्येष्ठ अनुभव पाठकलाई चलचित्रजस्तो लाग्न सक्छ । तर युवा पुस्ताले विगतका चुनौती र आजको सुविधाबीचको अन्तर जान्न र बुभ्mन आवश्यक देखिन्छ । पोखरिया नगरपालिकाले युवाहरूको लागि अनुभवी कृषि विज्ञ ज्येष्ठ नागरिकसँग कृषि क्षेत्रमा अतुलनीय योगदान लिन सक्छ । पर्साको पोखरिया नगरपालिका वडा नं ७ रानीगंजका ८० वर्षीय खलिल मियाँँसँग गरिएको कुराकानीको संक्षिप्त अंशः–
प्रारम्भिक शिक्षा ः
    खलिल मियाँ बाल्यावस्थामा हुँदा औपचारिक शिक्षार्जनको लागि गाउँघरमा विद्यालय हुँदैनथियो । वीरगंजमा मात्र दुईवटा विद्यालय थिए, श्री त्रिजुद्ध मावि र कन्या मावि । उतिबेला शिक्षाको खासै महŒव हुँदैनथियो । शिक्षा ग्रहण गर्नुपर्ने अनिवार्य बाध्यता थिएन । ग्रामीण इलाकामा भारतबाट आएका गुरुजीहरू गाउँघरमा केही केटाकेटीहरूलाई जम्मा गरी अनौपचारिक शिक्षा दिन्थे । ती गुरुजीहरूले साधारण लेखपढ गर्न सिकाउँथे । जस्तै पहाडा (टेबल), कक बिरकने क (बा¥हखरी)लगायतका गाउँघरमा काम लाग्ने प्रकारका कुराहरू सिकाउँथे । विद्यार्थीहरू केही वर्ष पढेपछि तमसुक लेख्न, खेतबारी नाप्न, हिसाब निकाल्नलगायतका कुराहरू सिकाएपछि पढाइ सकिन्थ्यो । प्रमाणपत्र भने पाइँदैन थियो । ती गुरुजीहरूको लागि बस्ने बास र खानेकुराको बन्दोबस्त गाउँलेहरूले गर्नुपर्दथ्यो । प्रत्येक शनिवारको दिन शनिचरा (चामल, पीठो र आधा आना वा एक आना पैसा) सामथ्र्य अनुसार अनिवार्यरूपमा गुरुजीलाई दिनुपथ्र्याे । यति नै दिनुपर्छ भनेर थिएन । शनिचरा नै गुरुजीहरूको पारिश्रमिक हुन्थ्यो । भारतबाट आएका गुरुजीहरू ६ महीना पढाउँथे र घर जान्थे । तीन वर्षको पढाइको अवधिमा पाँचजना गुरुजीसँग खलिलले पढ्ने मौका पाए । गुणेश्वर दत्त गुरुजीसँग सबैभन्दा बढी कुरा सिकेको आज पनि उनी सम्झन्छन् । उतिबेला रानीगंज–श्रीसिया पञ्चायतको श्रीसिया गाउँमा बङ्गाली श्रीवास्तव गुरुजीको आगमन भएको थियो । पछि उनी रानीगंज आए । केही महीना पढाएपश्चात् पुनः श्रीसिया फर्के । र, खलिललगायत रानीगंजमा पढिरहेका सबै बालबालिका प्रतिदिन हिंडेर श्रीसिया जानुपर्दथ्यो । त्यतिबेला बालबालिकाहरू खलिहानमा बोरा बिछ्याएर बस्दथ्ये र पढ्थ्ये ।
कक्षागत शिक्षाको सुरूआत ः
    केही महीनापछि बङ्गाली गुरुजीले पढाइलाई परिवर्तन गर्दै कक्षागतरूपमा सुरुआत गरे । भारत बिहार राज्यको पूर्वी चम्पारण जिल्लामा अध्यापन भइरहेको पाठ्यक्रम लागू गरे । र, सोही अनुसार इतिहास, भूगोल, हिन्दी, अङ्ग्रेजीलगायतका विषयका साथ कक्षा ४ को अध्यापन शुरू भयो । वार्षिक परीक्षा सीमावर्ती पूर्वी चम्पारणको भेलाहीमा सम्पन्न भयो । विसं २००७ सालमा खलिल मियाँले कक्षा ४ उत्तीर्ण गरे । अगाडिको पढाइ कहाँ पढ्ने ? भन्नेबारेमा उनलाई थाहा थिएन । साथै उनलाई आप्mनो पढाइ अन्त्य भयो जस्तो पनि लागिरहेको थियो । तर एउटा गज्जबको संयोग जु¥यो ।
    विसं २००४ सालमा पर्साको महुवनमा महोवनी पद्म आधारभूत विद्यालयको स्थापना भएको थियो । ग्रामीण क्षेत्रमा पहिलोपटक व्यावसायिक पढाइको सुरुआत भएको थियो । घर बनाउने, कृषि कार्य गर्नेलगायतका स्थानीयस्तरमा काम लाग्न सक्ने पढाइ हुन्थ्यो । तर त्यो विद्यालयमा विद्यार्थीहरू भने थोरै हुन्थे । नाम लेखाए पनि उपस्थिति न्यून हुन्थ्यो । थोरै विद्यार्थी सङ्ख्या र अपायक ग्रामीण इलाका भएकोले शिक्षकहरू पनि सन्तुष्ट थिएनन् ।  
    रानीगंजमा राणाहरूको बसोबास थियो । गाउँदेखि उत्तरतर्पm ठूलो दरबार थियो । महुवन अवस्थित विद्यालयका शिक्षकहरूले रानीगंज दरबारकी रानीसित भेटे । विद्यालय स्थानान्तरण गर्ने प्रस्तावसहित अनुरोध गरे । रानीले उक्त कुरामा सहमति जनाइन् । दरबारनजीकै उत्तरतर्पm फुस र खपडाको ४ वटा कोठा विद्यालयको लागि प्रदान गरिन् । महुवनको विद्यालय रानीगंजमा स्थानान्तरण भयो । र, सोही विद्यालयमा विद्यार्थीहरूको नामाङ्कनसहित अध्यापन गर्नको लागि बङ्गाली श्रीवास्तव गुरुजीलाई पनि आग्रह गरियो । गुरुजी पनि राजी हुनुभयो । विसं २००८ सालमा कक्षा ५ को पहिलो ब्याचको विद्यार्थीको रूपमा खलिलसहित २० जना विद्यार्थी भर्ना भए । अब नेपाली विषयसहित नेपालको पाठ्यक्रम पढ्ने मौका उनले पाए । कक्षा ५ देखि प्रथम हुँदै ७ सम्म पढ्ने मौका पाए । कक्षा वृद्धिसँगै पढाइप्रति उनको रुचि बढ्दै गइरहेको थियो । तर कक्षा ७ पछिको पढाइ यहाँ थिएन । अब कहाँ पढ्ने ? भन्ने निश्चित थिएन । उनलाई मनमा लाग्यो, मेरो पढाइको अन्तिम कक्षा ७ नै हो ।
    उनको पढाइप्रतिको रुचि र लगनशीलताले बाटो खोज्यो । थप पढाइको लागि उनीसित दुईवटा विकल्प थिए, वीरगंज वा सीमावर्ती रक्सौल । शुरूदेखि हिन्दी माध्यममा पढेकाले हिन्दी भाषा उनको लागि सजिलो थियो । अङ्ग्रेजी विषयमा पनि उनी राम्रा थिए । आट्र्स विषय उनको रुचिको विषय थियो । अन्ततः रक्सौलको धेरै पुरानो सरकारी विद्यालय हजारीमललाई उनले रोजे । त्यतिबेला कक्षा नौदेखि नै सबै विषय पढाइ हुन्थ्यो– हिन्दी, अङ्ग्रेजी, भूगोल, विज्ञान आदि । त्यतिबेला भारतमा एघारौं कक्षामा मैट्रिक अर्थात् एसएलसी हुन्थ्यो । कक्षा दशसम्म अर्थात् तीन वर्षसम्म वीरगंजको मुडलीदेखि रक्सौलको विद्यालयसम्म आउनजान करीब १० किलोमिटर दैनिक पैदल हिंड्थे । उनले मेजर आट्र्स र ऐच्छिक विज्ञान विषय लिएर प्रथम श्रेणीमा मैट्रिक पास गरे । पुनः अन्योलमा परे, अगाडिको पढाइ कहाँ पढ्ने ? वीरगंज र रक्सौलबाहेक टाढाको शहरमा गएर पढ्ने पारिवारिक हैसियत थिएन ।
क्याम्पसस्तरीय शिक्षा ः 
    वीरगंजको बिर्तामा एउटै भवनमा दिनमा त्रिजुद्ध मावि र साँझ ठाकुर राम क्याम्पस सञ्चालित भइसकेको थियो । ठाकुर राम क्याम्पसमा मैले प्रमाणपत्र तह मानविकी सङ्कायमा नाम लेखाएँ । त्यतिबेला ठाकुर रामको परीक्षा केन्द्र काठमाडौंमा हुन्थ्यो । प्रमाणपत्र तहको अन्तिम परीक्षा दिन पहिलोपटक काठमाडौंको यात्रा गरें । परीक्षा सकिएको केही दिनपछि पत्रिकामा भारतीय राजदूतावासमा नेपाली विद्यार्थीको लागि कोलम्बो प्लान अन्तर्गत बिएस्सी कृषिको लागि आवेदन माग भएको सूचना प्रकाशित भएको थियो । विज्ञान विषय पढेका समकक्षी साथीहरू आवेदन भरिरहेका थिए । साथीहरूले मलाई पनि फर्म भर्न सुझाए । एसएलसीमा विज्ञान पढेकोलाई समेत आवेदन गर्न प्रोत्साहित गरिएको थियो । साथीहरूको लहलहैमा मैले पनि फर्म भरें । अर्काेतर्पm, रेन्जर र कस्टम एक्जेक्युटिभको लागि पनि सूचना प्रकाशित भएको थियो । यी सबैमा पनि फाराम भरें । मानविकी विषय पढेकोले कस्टम एक्जेक्युटिभमा हुन सक्ने आशा थियो । 
    केही दिनपछि भारतीय राजदूतावासले अन्तर्वार्ताको लागि मिति प्रकाशित ग¥यो । अन्तर्वार्ता दिन काठमाडौं पुगें । मसँग सोधियो, घर कहाँ है ? जवाफ दिएँ, पर्सा जिल्ला के देहात में एक गांव है रानीगंज, वहीं मेरा घर है । अर्काे प्रश्न आयो, पर्सा जिल्लाका नाम पर्सा क्यों पडा ? गाउँघरमा बूढापाखाहरूले पर्सा जिल्लाको नामकरण सम्बन्धमा कुराकानी गरेको सम्झना आयो । उत्तर दिएँ, पर्सा जिल्ला में एक गांव है महुवन । वहाँ पारसनाथ महादेव मन्दिर है । उसी पारसनाथ महादेव के नाम से पर्सा जिल्लाका नाम पर्सा पडा है । पुनः अर्काे प्रश्न आयो, अधिक पानी किस खेती मे लगता है धान या ऊख ? किसानको छोरा भएकोले बुबाको मुखबाट सुनेको थिएँ, खालार में धान आ उँचासी में ऊखी, जे एपर ध्यान दि उ रही सुखी । उत्तर दिएँ, धान के खेत में । अनेकौं प्रश्नहरू सोधिएको थियो ।
    केही दिनपछि रेन्जरको परीक्षाबारे सूचना प्राप्त भयो । काठमाडौं पुगेको भोलिपल्ट पहिलो चरणमा शारीरिक तन्दुरुस्तीसम्बन्धी परीक्षा लैनचौरमा हुने भएको थियो । दौड हुन्छ भनेर अग्रीम जानकारी थिएन । शारीरिक अभ्यास पनि गरिएको थिएन । जे हुन्छ भनेर दौडको लागि आपूmलाई तैयार गरें । भोलिपल्ट सबै परीक्षार्थी लैनचौरमा उपस्थित भए । आवश्यक प्रक्रियापश्चात् ‘रेडी’ भन्ने आवाज कानसम्म पुग्यो । त्यसपछि सिटी बज्नेबित्तिकै ८ माइलको दौड शुरू भयो । पर्सा जिल्लाका हामी सबै साथी बिस्तारै दौडिरहेका थियौं । अरूहरू त टाढासम्म पुगिसकेका थिए । तीन चौथाइ कटिसकेपछि अब गति बढाउनुपर्ने सोचें, साथीहरूले आँट नगरेपनि मचाहिं तेज गतिमा दौडें । अब एकजना मात्र मभन्दा अगाडि थियो, आपूm निश्चितरूपमा दोस्रो हुन सक्ने अनुमान गरें । करीब एक माइल दूरी पार गर्नु थियो । गति बढाए भने प्रथम हुन्छु कि भने सोचें र गति झन् तीव्र गरें । अगाडिको व्यक्तिलाई कसैले आपूmलाई पछ्याइरहेको चाल पाएर हावाभैंm गति बढायो । दौड समाप्त भयो । म दोस्रो भएँ ।
    राति खाना खाएर सुतेपछि बिहान आँखा खुल्दा ८ बजिसकेको थियो । पूरै जीउ दुखिरहेको थियो । शरीरको कुनै ठाउँमा हात राख्दा दुख्थ्यो । शरीरको तापक्रम सामान्यभन्दा बढी थियो । ज्वरो जस्तो महसूस भइरहेको थियो । दिउँसो सिंहदरबारतिर घुमफिर गर्दै थिएँ । एकजना साथीसँग भेट भयो । साथीले भन्यो– खलिल तिम्रो नाम कृषि विज्ञानमा निस्किसकेको छ । मैले भनें– कस्तो मजाक गरेको यार १ हिजोको दौडले गर्दा मेरो जीउ दुखिरहेको छ, ज्वरो लागे जस्तो छ, अनि तिमी ठट्टा गरिरहेका छौ ? साथीले भन्यो– ठट्टा होइन दोस्त, भारतीय राजदूतावासको सूचनापाटीमा पढेको हँु । पहिलो नम्बरमा तिम्रै नाम छ ।
    आप्mनै आँखाले नहेरुन्जेल ख्यालख्याल जस्तै लागिरहेको थियो मलाई । जीउको दुखाइ र ज्वरो सबै बिर्सिएँ । अब दिमागमा भारतीय राजदूतावास र परीणामको कुरा खेलिरहेको थियो । सिंहदरबारदेखि दूतावासतर्पm लागियो । आप्mनै आँखाले हेरियो । साथीले भनेको कुरा शतप्रतिशत सही थियो । कोलम्बो प्लान अन्तर्गत बिएस्सी एग्रिकल्चरको लागि म छनोट भइसकेको थिएँ । एकपटक छात्रवृत्ति पाइसकेपछि अर्काे कुनै पढाइको लागि छात्रवृत्ति पाइँदैन थियो । अन्ततः मैले कृषि विज्ञानको पढाइ रोजें, र सन् १९६० मा भारत गएँ । भारतमा अध्ययन गर्दै रहँदा छोरी जलेखा खातुनको जन्म भएको थियो ।
सरकारी सेवामा प्रवेश ः
    सन् १९६४ मा भारतबाट पढेर आएपछि मेरो जागीरे जीवन शुरू भयो । कृषि अधिकृतको रूपमा देशको सेवा गर्ने मौका पाएँ । चितवन जिल्लामा मेरो बहाली भयो । हालको चितवनको क्यान्सर अस्पताल क्षेत्र पूरै जङ्गल थियो । भर्खरै पढेर आएको थिएँ । जोश र उत्साह थियो । उक्त जङ्गल क्षेत्र मेरो जिम्मामा दिइयो । सोही ठाउँलाई मैले सुन्दर बागवानी केन्द्रको रूपमा विकसित गर्ने मौका पाएँ । विभिन्न किसिमका बोटबिरुवा नयाँनयाँ प्रयोग गर्दै लगाएँ । निकै जोश र उत्साहका साथ कर्तव्य निर्वाह गर्दै गएँ । सन् १९७० अर्थात् विसं २०२७ सालमा गोर्खा दक्षिण बाहुबाट सम्मानित भएँ । 
    केही वर्षपछि एमएस्सी एग्रिकल्चर (हर्टिकल्चर)को लागि छनोटमा परें । सन् १९७५ अर्थात् विसं २०३२ सालमा भारतको साबौरबाट पढाइ सकेर उत्कृष्ट भई नेपाल फर्कें । उत्कृष्ट नतीजा अर्थात् ४ क्रेडिट आवरमा ४ ल्याएको कारण महेन्द्र विद्या भूषण पदकबाट सम्मानित हुने अवसर पाएँ । कृषि विज्ञानमा नयाँनयाँ विषयसम्बन्धी कार्यक्रमहरूमा सहभागी हुन अन्य मुलुकहरूमा जाने अवसर पाएँ । तिब्बत, फिलिपिन्स, मलेसिया, इन्डोनेसिया, अफगानिस्तान, इरान, युएई, रूस, युक्रेन, इङ्गल्यान्ड, अमेरिका, फ्रान्स, जर्मनीलगायत करीब २५ देशको कृषि अनुभव नेपाल लिएर आएँ । विसं २०३९ सालमा सरकारी सेवाबाट राजीनामा दिएँ । लगत्तै कृषि आयोजना सेवा केन्द्र काठमाडौंमा बागवानी विज्ञको रूपमा ८ वर्ष काम गर्दै उपकार्यकारी निर्देशकसम्म भएँ । विसं २०४६ सालमा एफएओ (युएनडिपी) अन्तर्गत ट्रेनी एडभाइजर भएर पाकिस्तानमा काम गर्ने अवसर पाएँ । त्यस्तै, गरीबी निवारणलगायतका गैरसरकारी संस्थामा समेत जिम्मेवारीपूर्वक काम गरें ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : खलिल मियाँँ ः कर्मठताले भाग्य बदलिने व्यक्ति
खलिल मियाँँ ः कर्मठताले भाग्य बदलिने व्यक्ति
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQ3hss0I792tx1Hc8L_84cUopZi_GYXtCl5tEQu6W0ZZgRC_qf0naCswEQzBtUkJU1Rn2CnRYrB4FbK35MqvTw1lOaK8Jjf9qdPabdVkb7EDvBHSX3I9kUEVJCuCGjAox3CFYFJlpENy5h/s640/khalil+miya.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQ3hss0I792tx1Hc8L_84cUopZi_GYXtCl5tEQu6W0ZZgRC_qf0naCswEQzBtUkJU1Rn2CnRYrB4FbK35MqvTw1lOaK8Jjf9qdPabdVkb7EDvBHSX3I9kUEVJCuCGjAox3CFYFJlpENy5h/s72-c/khalil+miya.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2019/12/blog-post_935.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2019/12/blog-post_935.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy