$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

भीष्मपर्व–२०

SHARE:

उमाशङ्कर द्विवेदी
    मानिस जुन बुद्धिद्वारा धर्म र अधर्मलाई तथा कर्तव्य र अकर्तव्यलाई पनि यथार्थरूपले जान्दैन, त्यो राजसी बुद्धि हो तथा जुन तमोगुणबाट घेरिएको बुद्धि अधर्मलाई पनि ‘यो धर्म हो’ यस्तो मान्दछ तथा यसै प्रकार अन्य सम्पूर्ण पदार्थहरूलाई विपरीत मान्दछ, त्यो तामसी बुद्धि हो । पार्थ, जुन अव्यभिचारिण धारणशक्तिबाट मानिस ध्यानयोगद्वारा मन, प्राण र इन्द्रियहरूको क्रियालाई धारण गर्दछ, त्यो धृति साŒिवक हो र पृथापुत्र अर्जुन, फलको इच्छावाला पुरुष जुन धारणशक्तिद्वारा अत्यन्त आसक्तिले धर्म, अर्थ र कामहरूलाई धारण गरिरहन्छ, त्यो धारणशक्ति राजसी हो । पार्थ, दुष्ट बुद्धिवाला मानिस जुन धारणशक्तिद्वारा निद्रा, भय, चिन्ता, दुःख तथा उन्मत्ततालाई पनि छाड्दैन, त्यो धारणशक्ति तामसी हो । अर्जुन, अब तीन प्रकारका सुखलाई पनि तिमी मबाट सुन । जुन सुखमा साधक भजन, ध्यान र सेवादिको अभ्यासमा रमण गर्दछ र जसबाट दुःखको अन्तलाई प्राप्त भइहाल्दछ– जुन यस्तो सुख छ, त्यो प्रथम यद्यपि विषतुल्य प्रतीत हुन्छ, तर परिमाणमा त्यो अमृततुल्य छ, त्यसैले त्यो परमात्मविषयक बुद्धिको प्रसादबाट उत्पन्न हुने सुख साŒिवक हो । जुन सुख विषय र इन्द्रियको संयोगबाट उत्पन्न हुन्छ, त्यो पहिले भोगकालमा अमृततुल्य प्रतीत भएपनि परिमाणमा विषको तुल्य हुन्छ, त्यसैले त्यसलाई राजसी सुख भन्दछन् । जुन भोगकालमा तथा परिमाणमा पनि आत्मालाई लोभ्याउने खालको हुन्छ, त्यो निद्रा, आलस्य र प्रमादबाट उत्पन्न हुने सुखलाई तामसी सुख भन्दछन् । पृथ्वी वा आकाशमा अथवा देउताहरूमा तथा यीबाहेक र अन्य कतै पनि यस्तो कुनै सŒव छैन, जुन प्रकृतिबाट उत्पन्न यी तीनै गुणबाट रहित होओस् ।
    परम्तप, ब्राह्मण, क्षत्रिय, वैश्य तथा शुद्रको कर्म स्वभावले उत्पन्न गुणहरूद्वारा विभक्त गरिएको छ । अन्तःकरणको निग्रह गर्नु, इन्द्रियहरूको दमन गर्नु, धर्मपालनाको लागि कष्ट सहन गर्नु, बाहिरी–भित्री शुद्ध रहनु, अर्काको अपराधलाई क्षमा गर्नु, मन, इन्द्रिय र शरीरलाई सरल राख्नु, वेद, शास्त्र, ईश्वर र परलोक आदिमा श्रद्धा राख्नु, वेद–शास्त्रहरूको अध्ययन–अध्यापन गर्नु गराउनु र परमात्माको तŒवको अनुभव गर्नु यी जम्मै ब्राह्मणको स्वाभाविक कर्म हो । शूरवीरता, तेज, धैर्य, चतुरता, युद्धमा नभाग्ने, दान दिने र स्वामी भाव यी क्षत्रियहरूको स्वाभाविक कर्म हो । कृषिकर्म, गोपालन र क्रय–विक्रयरूपी सत्य व्यवहार यी वैश्यको स्वाभाविक कर्म हो तथा सबै वर्णको सेवा गर्नु शुद्रको स्वाभाविक कर्म हो । आआप्mनो स्वाभाविक कर्ममा तत्परतापूर्वक लागेको मानिस भगवत्प्राप्तिरूपी परम सिद्धिलाई प्राप्त भइहाल्दछ । जुन परमेश्वरबाट सम्पूर्ण प्राणीहरूको उत्पत्ति भएको छ र जसबाट यो समस्त जगत् व्याप्त छ, त्यस परमेश्वरको आप्mनो स्वाभाविक कर्मद्वारा पूजन गरेर मानिस परम सिद्धिलाई प्राप्त गरिहाल्दछ । राम्ररी आचरण गरिएको अर्काको धर्मबाट गुणरहित पनि आप्mनो धर्म श्रेष्ठ हो, किनकि स्वभावबाट नियत गरिएको स्वधर्मरूपी कर्मलाई गरिरहँदा मानिसले पाप गर्दैन । अतएव कुन्तीपुत्र, दोषयुक्त भएपनि सहज कर्मलाई त्याग्नुहुँदैन, किनकि धुँवाबाट अग्निभैंm सबै कर्म कुनै न कुनै दोषले ढाकिएको हुन्छ ।
    सर्वत्र आसक्तिरहित बुद्धिवाला, स्पृहारहित र जिउँदै रहेको अन्तःकरणवाला पुरुष साङ्ख्ययोगद्वारा पनि परम नैष्कम्र्यसिद्धलाई प्राप्त गरिहाल्दछ । कुन्तीपुत्र, अन्तःकरणको शुद्धीरूपी सिद्धिलाई प्राप्त पुरुष जुन प्रकारले सच्चिदानन्दघन ब्रह्मलाई प्राप्त हुन्छ, जो ज्ञानको परानिष्ठा छ, त्यसबारे तिमीले मबाट सङ्क्षेपमा जान । विशुद्ध बुद्धिबाट युक्त तथा हलुङ्गो, साŒिवक र नियमित भोजन गर्ने, शब्दादि विषयहरूको त्याग गरेर एकान्त र शुद्ध देशको सेवन गर्ने, साŒिवक धारणशक्तिद्वारा अन्तःकरण र इन्द्रियहरूको संयम गरेर मन, वाणी र शरीरलाई वशमा गरिलिने, राग–द्वेषलाई सर्वथा नष्ट गरेर राम्ररी दृढ वैराग्यको आश्रय लिने तथा अहङ्कार, बल, घमण्ड, काम, क्रोध र परिग्रहको त्याग गरेर निरन्तर ध्यानयोगको परायण रहने, ममतारहित र शान्तियुक्त पुरुष सच्चिदानन्द ब्रह्ममा अभिन्न भावबाट स्थित हुने पात्र हुन्छ । अनि ऊ सच्चिदानन्दघन ब्रह्ममा एकीभावले स्थित, प्रसन्न मनवाला योगी न त कसैको लागि शोक गर्दछ, न कसैको आकाङ्क्षा नै गर्दछ । यस्तो समस्त प्राणीमा समभाववाला योगी मेरो पराभक्तिलाई प्राप्त भइहाल्दछ । त्यस पराभक्तिद्वारा उसले म परमात्मालाई, म जो हुँ र जति हँु, ठीक त्यस्तोको त्यस्तो तŒवले जानिहाल्दछ तथा त्यस भक्तिले मलाई तŒवले जानेर तत्काल नै ममा प्रविष्ट भइहाल्दछ । मेरो परायण भएको कर्मयोगी त सम्पूर्ण कर्मलाई सदैव गरिरहँदा पनि मेरो कृपाले सनातन अविनाशी परपदलाई प्राप्त भइहाल्दछ । सबै कर्मलाई मनबाट ममा अर्पण गरेर तथा समत्वबुद्धिरूपी योगलाई अवलम्बन गरेर मेरो परायण र निरन्तर ममा अनुरागवाला होओस् । उपर्युक्त प्रकारले ममा अनुरागवाला भएर तिमी मेरो कृपाले समस्त सङ्कटहरूलाई अनायास नै पार भइहाल्नेछौ र यदि अहङ्कारको कारणले मेरो वचनलाई सुन्दैनौ भने नष्ट भइहाल्नेछौ । तिमी अहङ्कारको आश्रय लिएर यो मान्दैछौ कि ‘म युद्ध गर्दिनँ’, तिम्रो यो निश्चय मिथ्या छ किनकि तिम्रो स्वभावले तिमीलाई जबरजस्ती युद्धमा लगाइदिनेछ । अर्जुन, तिमी ममा मन लगाउने होऊ, मेरो भक्त बन, मलाई पूजन गर्ने होऊ तथा मलाई नमस्कार गर । यस्तो गर्नाले तिमीले मलाई नै प्राप्त गर्नेछौ । यो म सत्य प्रतिज्ञा गर्दैछु किनकि तिमी मेरो अत्यन्त प्रिय छौ । सम्पूर्ण कर्तव्यकर्मलाई ममा त्यागेर तिमी केवल एक म
सर्वशक्तिमान, सर्वाधार परमेश्वरको शरणमा आइहाल । म तिमीलाई सम्पूर्ण पापबाट मुक्त गरिदिनेछु, तिमी शोक नगर ।
    अर्जुनले भने– अच्युत, तपाईंको कृपाले मेरो मोह नष्ट भइहाल्यो र मैले स्मृति प्राप्त गरिसकें । अब म संशयरहित भएर स्थित छु । अतः तपाईंको आज्ञाको पालन गर्नेछु । क्रमशः।।।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : भीष्मपर्व–२०
भीष्मपर्व–२०
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjAotNRADoM06enc3Ey-6EWleLy10_r5rkAWZNhtcxiXBBo3oSz2-ugKUqpp7llIcLk0w86ubjDTwISR1_BSEHaFSRQs_jZlH3DjLuXkQe3eq6O9KULPhVcSJ09PsEnNmanheHAtVux7kbm/s200/umashankar+duwedi.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjAotNRADoM06enc3Ey-6EWleLy10_r5rkAWZNhtcxiXBBo3oSz2-ugKUqpp7llIcLk0w86ubjDTwISR1_BSEHaFSRQs_jZlH3DjLuXkQe3eq6O9KULPhVcSJ09PsEnNmanheHAtVux7kbm/s72-c/umashankar+duwedi.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2018/11/blog-post_574.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2018/11/blog-post_574.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy