$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

अधूरो यात्रा

SHARE:

जगदीश शर्मा
गताङ्कको बाँकी...
    गाडी ५ः०० बजे आइपुगेकोले लाख थकाइको बावजुद सबै यात्री सामान लादेर, आपूm ठुसिएर ५ः३० बजे हरिद्वारबाट रवाना भयौं । केही पर ब्यासी भन्ने ठाउँमा पुगेर सादा तथा आलु–पराठा इच्छानुसार नाश्ता ग¥यौं । त्यसपछि घुम्दै, रमाउँदै, चिया पिउँदै, फोटोसेसन गर्दै बद्रीधामगामी भयौं । हरिद्वारदेखि बद्रीधाम (त्यहाँका निवासी बद्रीविशाल भन्दा रहेछन्) पुग्दासम्म अलकनन्दा नदीको चपलताले नार्य–दुर्बलतालाई सबलतामा परिणत गरेको विविध कृत्य हेर्न पाइयो । यो ठाउँमा पुगेपछि गङ्गाबारे भ्रम उत्पन्न भयो । वास्तविक गङ्गाको अभ्युदय त भगीरथी र अलकनन्दाको सङ्गमपछि देव प्रयागबाट भएको रहेछ । पौराणिक आख्यान अनुसार राजा भगीरथले पितृमुक्तिका लागि अघोर तपस्या गरेर गङ्गालाई धरतीमा ल्याएको कथा भनिन्छ । यहाँ भने भागीरथी छुट्टै र अलकनन्दा छुट्टै नदीको सङ्गम भएपछि मात्र गङ्गा नाम धारण गरेको पाइयो । भगीरथको प्रयत्नले आएको हुँदा गङ्गाको नाम आरम्भमा भगीरथी भएको हुनुपर्ने हो, यद्यपि भगीरथी नदीबारे पर्याप्त जानकारी नभएको र आप्mनो स्वच्छता, स्वच्छन्दता तथा स्वतन्त्र र वेगमय प्रवाहका लागि अलकनन्दा नै पनि गङ्गा हो भन्न धक मानिरहनुपर्ने अवस्था देखिएन । तर देवप्रयागमा भागीरथी र अलकनन्दाको मिलन हुने बेला गङ्गाको पानी सेतो र अलकनन्दाको नीलो देखिन्छ र दुवै मिसिएपछि नयाँ रूप धारण गरेर पहिलभन्दा केही धीर–गम्भीर तर चञ्चलतासहित अगाडि बढेको देखिन्छ ।
    मैले आप्mना गप्पी सम्धीजीका लागि आप्mनोतर्फबाट एउटा कथा बनाइदिएँ । भागीरथी त स्वतः गङ्गा भइहालिन्, अलकनन्दा पनि गङ्गा नै हुन् । महादेवको शिरबाट निस्केर शुरुमा गङ्गाले
भगीरथको प्रयत्न सफल बनाइन्, तर पानीको केही धारा महादेवको अलक भएर अलि परबाट नदीको रूप धारण गरेको हुँदा अलकनन्दा नामले विख्यात भइन् । यो गफमात्र हो । सही इतिहास कहिले थाहा पाए पाठकहरूको जानकारीका लागि लेखूँला । 

अलकनन्दा र भगीरथीको सङ्गम भएर गङ्गा रूप धारण गरेको ठाउँ देवप्रयागमा झिलिमिल्ल घाम लागेको थियो । त्यहाँ बस्ती विस्तार भइसकेको थिएन, गोटा चारेक कागती सोडा र कोल्ड ड्रिंकका पसल थिए । मास्तिर बाक्लो देवप्रयाग बस्ती थियो । यहाँबाट अगाडि लागेपछि श्रीनगर आइपुगियो । यहाँ अलकनन्दा नदीबीच निर्मित एउटा मन्दिर छ, जसमा स्थापित देवीको स्थानीय नामको हेक्का रहेन, ती दक्षिणकाली थिइन् । अगाडि गएपछि रुद्रप्रयाग आयो । रुद्रप्रयागमा रोकिनुपर्ने खास कारण थिएन, तर बस्तीभन्दा एक किलोमिटर वर, शुभ्र अलकनन्दाको काखमा निर्मित स्वतः सौन्दर्य प्राप्त एउटा होटल देखियो । सम्धिनीले (उहाँ पहिले पनि एकपटक बद्रीनाथ आइसक्नुभएको छ) हामीले त्यस बेला यहीं कफी खाएका थियौं, निकै मीठो थियो भनेपछि त्यस रमणीय स्थानमा रमाउन खोजेको सबैको जिब्रा रसायो । निहुँको एउटा त्यान्द्रो चाहिएको थियो, जु¥यो । हामीले कफीको अडर दियौं । दूध–कफी, सादा–कफी, चिनीबेगर कफी । ताक पारेर शीतलजी काउन्टरमा छिर्नुभयो र केही बेरपछि मलाई बोलाउनुभयो । यो होटल त नेपालीको रहेछ । कुन पुस्ताको हो, नेपालबाट झरेर गएको भण्डारीहरूको खानदान रहेछ । बुबा, हजुरबुबा सेनामा आपूmचाहिं बाबुको नाममा ‘विजयराज होटल’ खोलेर बसेका, नाम चाहिं अजय भण्डारी । सिजनमा सरकारी ठेकेदारी गर्दा रहेछन्, अरू समय होटल हेर्छन् । सिजन भनेको गर्मी, तर जाडोमा होटल कसरी चल्छ भनी सोध्दा मानिस स्नोफल हेर्न आउँछन् र यतै होटलमा बस्छन् भनी बताए । रुद्रप्रयाग बजारमा पनि उनको यसभन्दा अलि सस्तो होटल रहेछ ‘नयनी’ । यो आप्mनो हजुरबुबा नैन भण्डारीको सम्झनामा खोलेका रहेछन् । रुद्रप्रयागबाट अर्थात् होटल विजयराजबाट आधा किलोमिटर पर गएपछि केदारनाथ जाने बाटो छुट्टिन्छ । केदारनाथ जाने बाटोमैं थुप्रै पिकनिक स्पट र स्नोफल लोकेशन रहेछ । फर्कंदा अनुकूल मिल्यो भने तपाईंकै होटलमा वास बस्छौं भनी हामी अगाडि लम्कियौं । चालक देवी कुमार, घुम्नैपर्ने ठाउँमा रोक्दै, अन्य स्थानबारे जानकारी दिंदै हामीलाई समयमैं बद्रीधाम पु¥याउन मनोयोगले गाडी चलाइरहेका थिए । हामी पनि धेरै अलमलिएनौं । प्रFकृतिक दबाबको शमन, एक–दुई ठाउँमा चियापान (तीनजना सम्धिनीमध्ये जेठी चिया–कफी नखाने बाँकी दुई बहिनीहरू चिया नभए बाँच्नै नसक्ने) गर्दै कर्णप्रयाग, नन्दप्रयाग, चमोली (यो जिल्ला पनि रहेछ र बद्रीधामसमेतलाई समेट्छ), विष्णुप्रयाग, पीपलकोटी, गरुडगङ्गा हुँदै जोशीमठ पुग्यौं । तिहारपछि अति बरफ खस्ने हुँदा बद्रीविशाल र केदारनाथको मन्दिरको ढोका बन्द गरिन्छ । ढोका मात्रै किन बद्रीधाममा त स्थानीय निवासीलाई समेत बस्न मनाही हुन्छ, त्यस मौसममा । चीनको सीमा क्ष्Fेत्र टाँसिएको हुँदा सुरक्ष्Fा संवेदनशीलता र विभिन्न पौराणिक सम्पदाको सुरक्ष्Fाहेतु भारतीय सीमा सुरक्ष्Fा बलको प्रशस्त तैनाथी हुने गर्छ । चरम उत्सुकता, भीषण थकाइसँगै हामी बद्रीधाम पुग्यौं । पहाडी बाटो, ठाउँठाउँमा नेपालका सडकको स्मरण गराउने खालका जीर्ण सडक, विस्तारीकरणले भत्केको, स्तरोन्नतिले साँघुरिएको सडकमा ८ सिटे गाडीमा ठोस मालवस्तुको पनि फजिहत हुन्छ, हामी त मानिस थियौं । मानिस पनि दुईजना छैटौं दशक आयु खेपेका र दुईजनामध्ये एकजना सातौं दशकमा खुट्टा टेकेको, मचाहिं सातौं दशकको अन्तिम खुड्किलो उक्लेर आठौं दशकमा पाइला टेक्नै लागेको । यो हविगत, महिलाहरूलाई कष्ट नहोस् भनेर पनि बेहोरेका थियौं, तर बेलाबेला यात्राको निरसता मेटाउन चल्ने जिस्काजिस्कीमा महिलाहरूको कटाक्ष्Fका लक्ष्य भने हामी नै हुन्थ्यौं । मेरी धर्मपत्नीलाई पहाडी बाटोमा रिङ्गटा लाग्ने, बान्ता हुने हुँदा उनले कुनै ट्याबलेट खाएकी थिइन्, अन्य बाँकी महिलाका लागि म सम्धी थिएँ, औपचारिकरूपमा आदरणीय र जोगिए । बाँकीहरूबीच गद्य दोहोरी चल्थ्यो, खाँदिएको अनुभूति भएन । फेरि सम्धीजी भएपछि त यात्राको जस्तोसुकै पनि कष्ट ‘माखाको पित्त’ बराबर हुन्छ । हामी जोशीमठ पुग्यौं । बडो आधुनिक ढङ्गले बनाइएको शिखर शैलीको मन्दिरमा बद्रीनाथ मन्दिरका सबै देवताहरूको प्रतिकृति स्थापित गरिएको थियो । पाश्र्वमा पुरानो मठ थियो । यस मठमा बद्रीधामका शङ्कराचार्य बस्दा रहेछन् । यो बद्री र केदारको संयुक्त मठ पनि रहेछ । झमक्क साँझ परे पनि यहाँ घुम्नुको कारण के रहेछ भने यो वन–वे रूटमा पर्दोरहेछ । फर्कंदा यस बाटोमा हिंड्न नपाइने । यो चटारोले गर्दा शङ्कराचार्य, मठमा विराजमान रहे पनि, भेट्ने अवसर जुरेन । हामी अगाडि लाग्यौं । बद्रीधाम पुग्दा बेलुकी ७ः३० बजिसकेको थियो । पहाडहरूले बनाएको खाडल, सानो घाटी रहेछ । थोरै घर, थोरै वस्तु, धार्मिक र दैनिक उपभोग्य वस्तुले टनाटन सानो बजार । हरिद्वारमा लोकनाथजीले तर्साइदिएका थिए । बद्रीमा साँझ–बिहान ठिहि¥याउने चिसो हुन्छ भनेर । झन्डै ११ हजार फिट अग्लो ठाउँ । बजारमा गरम कपडा देखें । किनूँ–किनूँ लाग्यो, तर त्यतिन्जेल चिसो असह्य महसुस भएको थिएन । मसँग त दुईवटा हाफ कट्टु, एउटा पाइन्ट र एउटा विन्ड–चिटर (त्यो पनि धर्मपत्नीको सद्विवेकले) थियो । जे पर्ला, पैसा किन खर्च गर्ने सोचें । लोकनाथजीले बद्रीधाममा व्यापार गरी बसेका बुटवलका मिलन क्षत्रीको ठेगाना र मोबाइल नम्बर दिएका थिए । बाटैमा छँदा मिलनजीसँग कुरा भएको थियो । उनले नेपाली धर्मशालामा हाम्रो बस्ने व्यवस्था मिलाइदिएका थिए र त्यहाँ खानका लागि राम्रFे होटलमा भनी पनि दिएका थिए । चिसो बढिरहेको थियो । बद्रीधाम हिमाल निःसृत अलकनन्दाको काखमैं बसेको हुँदा चिसो स्याँठले, हामीले लगाएको त्यान्द्रो छेडेर, शरीरको अङ्ग–प्रत्यङ्गमा त्रूmर प्रहार गरिरहेको थियो । हामीले एउटा सामान्यजस्तो, भीडभाडयुक्त मारवाडी भोजनालयमा खाना खायौं । खाना ताजा त थियो नै, मीठो पनि थियो । फर्केर धर्मशालासम्म पुग्दा सबैलाई सकस भएको थियो । त्यो दिन मेरी धर्मपत्नीको मूड अफ थियो । कारण–महिलाहरूले भनेको कुरा पूरा गरिदिनुपर्छ, तिमी आपैंm गर, नसक्ने काम पो पुरुषले गरिदिने हो भन्दा मूड अहम्मन्य भएको थियो ।
    अहिलेसम्म मलाई गा¥हो भएको थिएन । तर सुत्नेबित्तिकै जाडोले मुटु कमाउन थाल्यो । यद्यपि ओढ्ने र ओछ्याउने सामान्य भएपनि, पर्याप्त थियो । तर मुटुको ढुकढुकीले गतिरोध पाएन । मुटु यसरी हल्लिरहेको थियो, झट्का खान बेर छैन भन्ने पनि लाग्यो । मैले प्राणायामको अनुलोम–विलोम गरें । दशपटकसम्म गर्दा शरीर, तत्पश्चात् मन स्थिर भयो । अनि त जुन घोर निद्राले च्याप्यो, बिहान ५ बजे मात्र उघ्रियो । हामी आठजना एउटै कोठामा सातवटा पलङमा सुतेका थियौं । बाथरूम अटैच्ड थियो । बिहान पहिलो पालो मार्ने काम सम्धीले गरेपछि बाहिर निस्कनुभयो । अरू तयार हुन्जेल एउटा हजाम लिएर आउनुभयो । हजामले हामीलाई माथिबाट नाङ्गेझार पा¥यो । मेरो त हिमाल मात्र होइन, चुरे र भावर पनि निख्रियो । किनकि त्यही दिन ब्रह्मकपाली गर्नुपर्ने थियो । ब्रह्मकपाली अर्थात् त्यस ठाउँमा पुगेर श्राद्धकर्म गरी पिण्डदान गर्नु । यस ठाउँमा पितृहरूलाई पिण्डदान गरेपछि फेरि पिण्डदान गर्नुपर्दैन ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : अधूरो यात्रा
अधूरो यात्रा
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3_9qrQqxkyNBRxG3VgapyV-MeotJH3JHFl3MZArcGSVQ66F_melTdwifLSF8-ntCpAZhH7G3e4QFUYIEvWyKWQlo9-YYb4ooTSY_68XFAeRtFkCVJ1zZTBF9EKkjtT2JBqsmaKZFxCigB/s200/jagdish+sharma.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3_9qrQqxkyNBRxG3VgapyV-MeotJH3JHFl3MZArcGSVQ66F_melTdwifLSF8-ntCpAZhH7G3e4QFUYIEvWyKWQlo9-YYb4ooTSY_68XFAeRtFkCVJ1zZTBF9EKkjtT2JBqsmaKZFxCigB/s72-c/jagdish+sharma.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2018/11/blog-post_36.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2018/11/blog-post_36.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy