$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

अभिभावकको दायित्व – १

SHARE:

अनन्तकुमार लाल
    युवा पीढीमा अनुभवको कमी हुन्छ तर उनीहरूमा असीमित ऊर्जा र उत्साह हुन्छ । नयाँ कुरा जान्ने र बुझ्ने तीव्र इच्छा उनीहरूमा हुन्छ । उनीहरू नयाँ–नयाँ अनुभव प्राप्त गर्न रुचाउँछन् । यस परिप्रेक्ष्यमा कैयनपटक उनीहरू गलत बाटो रोज्न पुग्छन् । यस परिस्थितिको लागि ती अभिभावकहरू पनि जिम्मेवार छन् जसले आप्mनो सन्तानलाई जोगाउन स्थिति उत्पन्न हुनुपूर्व  मार्गनिर्देशन दिएका हुँदैनन् । वर्तमान समयमा यिनै कुरा जस्तै सन्तानसँग मित्रवत् व्यवहार गर्ने, संयमता अपनाउने, सही र गलत कुरोको जानकारी गराउने खाँचो देखिन्छ । हुनु त के पर्ने हो भने पत्र–पत्रिका, टेलिभिजन सँगसँगै आप्mनो वरिपरि भइरहेको घटनाबारे उनीहरूसँग चर्चा गर्दै त्यसबाट के हानि हुन सक्छ, भविष्यमाथि यसको कस्तो असर पर्न सक्छ, पारिवारिक र सामाजिक स्थितिमाथि के प्रभाव पर्न सक्छ, गलत कुरोहरूबाट कसरी जोगिन सकिन्छ भन्नेबारे यदि उनीहरूलाई बताइन्छ भने धेरै हदसम्म हुने खतराबाट उनीहरूलाई जोगाउन सकिन्छ । यसरी केटाहरूलाई मार्गनिर्देशन गर्ने सम्बन्धमा बुवाको भूमिका र केटीहरूको सन्दर्भमा आमाको भूमिका अति नै महŒवपूर्ण हुन्छ।
    जुन केटाकेटीको आमाबुवा दुवै जागिरे छन् उनीहरूले आप्mनो सन्तानलाई समय दिन नसकिरहेको कुरो बुझ्न सकिन्छ तर यहाँ ध्यान दिनुपर्ने कुरो के हो भने जति आवश्यक पैसा कमाउनु हो त्यो भन्दा बढी आवश्यक केटाकेटीलाई राम्रो संस्कार दिनु हो । यदि तपाईं आप्mनो सन्तानलाई राम्रो नागरिक बनाउन सक्नुहुन्न भने कसको लागि पैसा कमाउन खोज्दै हुनुहुन्छ ? के आप्mनो तुष्टिको लागि पैसा कमाउनु र जम्मा गर्नु छोराछोरीहरूको भविष्यभन्दा बढी महŒवपूर्ण छ ? धेरै अभिभावक यस्तै गल्ती गर्छन् र पैसा कमाउने अन्धदौडमा यसरी सामेल हुन्छन् कि आमाबुवाको दायित्व नै बिर्सन्छन् । हाम्रै वरिपरि यस्ता अनेकौं उदाहरणहरू छन्, जहाँ बुवा अबेर सम्म साथीहरू माझ व्यस्त रहन्छन् भने आमा मार्केटिङ्ग र घरको कामकाजमा व्यस्त रहन्छिन् । यस्ता आमाबुवासँग सन्तानलाई दिनुबाहेक हरेक कार्यको लागि समय हुन्छ । केही अभिभावकहरू सन्तानप्रति दायित्व बिर्सेर आप्mनो व्यवसाय बढाउनु र पैसा कमाउनुमा नै तल्लीन देखिन्छन् । कसैले सोधे भने “यो सब आखिर सन्तानको लागि नै गरिराखेको छु” भन्ने कुतर्क पेश गर्छन् । यस्ता अभिभावकले सन्तानलाई दिनुपर्ने स्नेहको पूर्ति भौतिक सामान दिएर गर्छन् र यसैमा आप्mनो दायित्व इतिश्री ठान्छन् ।
    यहाँ सोच्नुपर्ने कुरो के हो भने जुन केटाकेटीले आमाबुवाबाट समय पाउँदैनन् उनीहरू आपूmलाई कति एक्लो र निराश्रित पाउँछन् । यस्तै केटाकेटीहरू वर्तमानको प्रदूषित वातावरणबाट बढी प्रभावित हुन्छन् । त्यसमध्ये केही ड्रग्स लिन थाल्छन् भने केही आपराधिक गतिविधिमा संलग्न हुन्छन् । केहीले रक्सी र अवैध प्रेम अँगाल्छन् । केही ब्लैकमेलका शिकार हुन्छन् । यी सबैका लागि धेरै हदसम्म ती आमाबुवा जिम्मेवार हुन् जसले आप्mनो सन्तानलाई समय दिंदैनन् र उनीहरूको निगरानी गर्दैनन् । निगरानीको अर्थ यहाँ उनीहरूको जासुसी गर्नु होइन । उनीहरूको चालचलनमा देखा परेको परिवर्तनमाथि ध्यान दिनु हो । अर्थात् को–को उनका मित्र हुन् , कहाँ–कहाँ उनीहरू जान्छन्, मोबाइलको प्रयोग कसरी गर्छन्, मोबाइलबाट के कुरा गर्छन्, त्यसमा के–के हेर्छन् माथि अलिकति ध्यान पु¥यायो भने सन्तानबारे धेरै कुरो जान्न सकिन्छ। केटाकेटीहरूप्रति उदासीनताको भाव राम्रो सङ्केत होइन । उनीहरू कोमल हृदयका हुन्छन् र आपूmलाई धेरै चलाख ठान्छन् तर विश्व वा वरिपरि पैmलिरहेको जहरबाट अनभिज्ञ हुन्छन् । यस कारण उनीहरूलाई समय दिनु र विषपूर्ण वातावरणबाट जोगाउनु हरेक आमाबुवाको पहिलो दायित्व हो ।
    धेरैजसो अभिभावक आप्mनो अपूर्ण चाहना वा महŒवाकाङ्क्षा सन्तानको माध्यमबाट पूर्ति गर्न खोज्छन् । यसका लागि उनीहरूले सन्तानलाई यति मनोदबाब दिन्छन् कि उनीहरूले स्वयंको इच्छा बिर्सन्छन् । एक घटना अनुसार एउटा परिवारकी आमा आप्mनो जीवनमा डाक्टर बन्न खोजेकी थिइन् तर बन्न पाइनन् । त्यसपछि तिनले आप्mनी छोरीलाइ डाक्टर बन्ने प्रेरणा दिन थालिन् । केटी त्यति तेज थिइन् । पहिलो पटक डाक्टरीको लागि दिइएको परीक्षामा उनी अनुत्तीर्ण भइन् र अर्को पटक परीक्षा दिंदा पुनः फेल भइन् र सुसाइड नोटमा ‘आमाको इच्छा पूर्ति गर्न नसकेको’ भन्दै आत्महत्या गरिन् । यस्ता धेरै घटना हामीले आप्mनै वरिपरि हेर्छौं वा सुन्छौं । यस कारण अभिभावकहरूले केटाकेटीहरूको प्राकृतिक विकास हुन दिनुपर्छ । उनीहरूलाई मिहनेत गर्न प्रेरित गर्नुपर्छ । तपाईं आप्mनो सन्तानलाई जे बनाउन खोज्दै हुनुहुन्छ त्यसमा केटाकेटीहरूको पनि राय लिनुपर्छ । उनीहरूलाई सुमार्ग निर्देशन प्रदान गर्नुपर्छ तर आप्mनो इच्छापूर्तिका लागि मानसिक दबाब दिनुहुँदैन । यो एउटा जागरुक अभिभावकको दोस्रो कर्तव्य हो ।
    सफलता र असफलता एउटै सिक्काका दुई पक्ष हुन् । सिक्कालाई आकाशमा फालेपछि जमिनमा झर्दा कुनै एउटै पक्ष अगाडि देखिन्छ । केटाकेटीहरूले कोशिश गर्छन् तर असफल पनि हुन सक्छन् । असफल भएपछि उनीहरू आपूmलाई अरूभन्दा तल झरेको महसुस गरेर निराश हुन्छन् । यस बेला उसको उसको दुःख बाँड्ने, उसलाई बुझ्ने, सही सल्लाह र मार्गनिर्देशन दिने, उसको मनोबल बढाउने र उसलाई साथ दिनेको आवश्यकता हुन्छ । यो कार्य अभिभावक बाहेक कसैले गर्न सक्दैन । त्यस बेला आमाबुवाले बढी संयमता र धैर्यतापूर्वक आप्mनो सन्तानलाई सहयोग गर्नुपर्ने हुन्छ । सन्तान फेल भएपछि आमाबुवा पनि दुःखित हुनु स्वाभाविक हो तर आप्mनो दुःखलाई ‘रिस’को रूपमा प्रकट नगरी धैर्यतापूर्वक केटाकेटीहरूको आत्मविश्वास र मनोबल बढाउनुपर्छ । सफल हुनु र नहुनु महŒवपूर्ण होइन, महŒवपूर्ण हो आत्मविश्वास नगुमाउनु र निरन्तर सकारात्मकरूपमा प्रयत्नशील रहनु । किनभने यस्ता थुप्रै उदाहरण छन् जहाँ विद्यार्थी कुनै खास परीक्षामा असफल भएर सफलतापूर्वक अर्को लक्ष्यलाई हासिल गरेको छ । के अभिभावकहरूले आप्mनो सन्तानलाई यस्ता कुरा सिकाउँछन्ं जुन वर्षौंपछि पनि उनीहरूको स्मृतिमा रहोस् ? यदि हो भने तपाईं जागरुक अभिभावक हुनुहुन्छ र यदि होइन भने यस्तो गर्ने प्रयास थालनी गर्नुहोस् । यो नै अभिभावकको तेस्रो दायित्व हो ।
    प्रायः के देखिएको छ भने धेरैजसो अभिभावकहरूलाई आप्mनो सन्तानमा धेरै कमी र आप्mनो साथीहरूको सन्तानमा धेरै खुबी देखापर्छ । आप्mनो छिमेकी, इष्टमित्र वा नातेदारका छोराछोरीद्वारा आर्जित सानो सफलतामा आप्mना छोराछोरीलाई हप्काउँछन् । उनीहरूले आप्mनो सन्तानको तुलना अरूको सन्तानसँग गर्न थाल्छन् । केटाकेटीद्वारा विद्यालयको फी वा कोचिङ्गको लागि शुल्क माग्दा अभिभावक उनीहरूलाई कुनै काम लायक नभएको ठान्दै हप्काउन थाल्छन् । फलानाको माक्र्स कति राम्रो छ, तिमीले जीवनमा केही गर्न सक्दैनौं, हरहमेशा घुम्नु र टिभी हेर्नु र आवारागर्दी गर्नुबाहेक तिमीलाई कुनै काम आउँदैन, किताबसँग तिम्रो कुनै लगाव छैन, तिम्रो ध्यान कता रहन्छ थाहा छैन, तिमी जीवनमा कहिले पनि सफल हुँदैनौं, तिमीलाई हाम्रो पैसा कसरी बर्बाद गर्ने कुरो मात्रै थाहा छ, जस्ता कुराहरू धाराप्रवाह सुनाउन थाल्छन् ।
    यस्तो कुरोको कुनै अर्थ हुँदैन । हुन सक्छ तपाईंको छोरा वा छोरी त्यति मेधावी न होलान्, पढाइमा राम्रो न हुनसक्छन् । यहाँ अभिभावकहरूले ध्यान दिनुपर्ने कुरो के हो भने राम्रो अङ्क ल्याउनु मात्र सफलताको मापदण्ड होइन । यस्ता धेरै सफल व्यापारी, राजनेता, अभिनेता, अधिकारी, बैङ्कर्स, वैज्ञानिक, प्रोफेशल छन् जो राम्रो अङ्क हासिल गर्न सक्षम थिएनन्, तर आज सफल व्यक्तिको श्रेणीमा आउँछन् । यस कारण अरूको सन्तानसँग तुलना गर्नुको साटो आप्mनो छोराछोरीमा कसरी सुधार ल्याउनेतर्पm प्रयास गर्नुपर्छ । यसका लागि केटाकेटीहरूसँग कुराकानी गर्नुहोस्, उनीहरूको समस्या बुझ्ने र त्यसलाई हटाउने प्रयास गर्नुहोस् । बिल गेट्सले भनेका छन्–“विश्वमा कसैसँग आपूmनो तुलना नगर । यदि तिमी यसो गर्छौ भने तिमीले आप्mनै बेइज्जती गरिरहेको छौ ।” अरूसँग आप्mनो सन्तानको तुलना गर्नाले उनीहरूमा आत्मविश्वासको कमी हुन्छ । उनीहरू निराश भएर कुनै गलत कदम पनि चाल्न सक्छन् ।
    अरूसँग कसैको तुलना गर्दा आत्मविश्वास घट्छ । ऊ निराश भएर कुनै गलत कदम चाल्न सक्छ । जुन अभिभावकसँग माया, ममता, सहयोग र सुमार्गनिर्देशनको अपेक्षा हुन्छ, उसैबाट विपरीतको प्रतिक्रिया पाएपछि केटाकेटीहरू पूर्णतया अवसादग्रस्त हुन्छन् र विपरीत क्रियाकलापमा गर्न थाल्छन् । यहाँ अभिभावक र केटाकेटीहरूले पनि के राम्ररी बुझ्नुपर्छ भने विद्यालय, क्याम्पस वा अन्य कुनै परीक्षामा राम्रो अङ्क हासिल गरेर सफल हुनु नै सफलताको मापदण्ड होइन । क्रमशः.........              


neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : अभिभावकको दायित्व – १
अभिभावकको दायित्व – १
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQQrHYoYm9MK0MNeI9qi9ry4HsthNAupEnwKpb-bM8ZFru2TrQKugZ03n_zdieQYXKII4JoJavRW8BdHcAkdGmwVDdSu6sKlO4RuvgI-XR176IUA3jLlYSc0Gi1GRvnlwuslszwaVt6wM/s200/anant+lal+das.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQQrHYoYm9MK0MNeI9qi9ry4HsthNAupEnwKpb-bM8ZFru2TrQKugZ03n_zdieQYXKII4JoJavRW8BdHcAkdGmwVDdSu6sKlO4RuvgI-XR176IUA3jLlYSc0Gi1GRvnlwuslszwaVt6wM/s72-c/anant+lal+das.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2017/02/blog-post_834.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2017/02/blog-post_834.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy