$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

आर्थिक क्रान्ति र नेपालको राजनीति

SHARE:

विनोद गुप्ता
    २३ जनवरी २०१७ को द काठमान्डुपोस्टमा श्रीनारायण मानन्धरको पृष्ठ ६ मा च्भखयगितष्यल लय द्ध। ब्लतष्(ष्लतभििभअतगबष्किmस् ब नचयधष्लन mभलबलअभ शीर्षक लेख अत्यन्त समसामयिक र विचारोत्तेजक लागेकोले दुवै लेखको मुख्य अंशमा आधारित रही यो लेख तयार भएको हो । यसले नेपालको युवापुस्ताको नेतृत्व एवं चेतनशील सबै नागरिकलाई एकपटक हाम्रो देशको दुर्दशा र राजनीतिबारे सोच्न कर लगाउनेछ भन्ने अपेक्षा राख्नु अन्यथा नहोला ।
    पहिलो आर्थिक क्रान्ति, सन् १७८४ मा शुरु भएर सन् १८७० सम्म चल्यो जसमा मेसिनको आविष्कारले मसलशक्ति (हातेकाम)लाई स्टिम इन्जिनको आविष्कारबाट विस्थापित ग¥यो । स्टिम इन्जिनको विकासले खास गरेर रेलसेवा विस्तारको ढोका खोल्यो जसले उद्योगलाई कच्चा पदार्थ आपूर्ति सक्ष्Fम तुल्याउनुका साथै उत्पादनहरूको बजारमा पहुँचलाई सुगम तुल्यायो ।
    दोस्रो आर्थिक क्रान्ति, जुन सन् १८७० देखि चलेर १९६९ सम्म पुग्यो, को क्षेत्र विशेषरूपमा प्रख्यात उद्योगपति हेनरी फोर्डको ‘ब्ककझदथि ष्लिभ’ को आविष्कारलाई दिइन्छ । हेनरी फोर्डले आप्mनो पहिलो कार उत्पादन गर्न २७ महिना समय लगाएका थिए । जुन एसेम्बली लाइनको निर्माणपछि घटेर २ घण्टामा पुगेको थियो । यस घटनाबाट मात्रै कति समय र लागतको बचत भयो सोच्न सकिन्छ । फोर्डलाई आप्mनो समयको न्भलष्गक मान्नु पछाडिको कारण पनि यही हो किनभने उनको यो सोचले म्ष्खष्कष्यल या बिदयगच र mबकक उचयमगअतष्यल को धारणा विश्वलाई प्रदान ग¥यो । यही अवधि अर्थात् दोस्रो आर्थिक क्रान्तिकै दौरान १९११ मा F।ध। त्बथयिच ले क्अष्भलतषष्अ mबलबनझभलत (वैज्ञानिक व्यवस्थापन)को सिद्धान्त प्रतिपादित गरे जसलाई आजसम्म व्यवस्थापनको पहिलो लिखित दस्तावेजको रूपमा ऋबिककष्अब ितजभयचथ भन्ने गरिन्छ ।
    तेस्रो आर्थिक क्रान्ति, २० औं शताब्दी पछिल्लो भागमा शुरुआत भयो जसमा कम्प्युटर, सूचना प्रविधि र स्वचालन
(ब्गतयmबतष्यल) का प्रविधिहरू विकसित भए । मेसिन शक्तिको ठाउँमा मस्तिष्कको शक्ति (द्यचबष्ल एयधभच) प्रयोग हुन थाल्यो । दोस्रो औद्योगिक क्रान्तिताका विकसित भएको विद्युत् शक्तिले यस अवधिभर मेसिनहरूको सञ्चालनमा क्रान्ति ल्यायो भने तेस्रो औद्योगिक क्रान्तिमा यसले कम्प्युटर, सूचना प्रविधि र स्वचालनको क्षेत्रमा क्रान्ति ल्याउन मदत ग¥यो । यसका सञ्चालनकर्ताहरूलाई व्यवस्थापनको गुरु कहलिएका विद्वान् एभतभच म्चगअपभच ले ुप्लयधभिमनभ धयचपभचु को संज्ञा दिए । प्बिगक कअजधबद विश्व आर्थिक फोरमका जनक हुन् र उनको भनाइमा विश्व अब चौथो औद्योगिक क्रान्तितर्पm अग्रसर छ । यो क्रान्ति भनेको म्ष्नष्तब िच्भखयगितचष्यल हो । यसमा घम् एचष्लतभचक, रोबोटको प्रयोग, ब्चतषष्अष्ब िक्ष्लतभििष्नभलअभ (कृत्रिम विद्वता) र बायोटेक्नोलोजीको प्रयोग चौथौ औद्योगिक क्रान्तिको पहिचान हो । लचकता ९Fभिहष्दष्ष्तिथ० र ग्राहकमुखी उत्पादन ९ऋगकतयmष्शभम उचयमगअतष्यल० यसको विशेषता हो । ड्रोनको प्रयोग र ःबकक यल ष्लिभ यउभल ऋयगचकभ को सञ्चालन, ग्दभच को चालकरहित वाहन र ऋबकजभिकक क्यअष्भतथ को निर्माणले चौथौ औद्योगिक क्रान्ति धेरै अगाडि बढिसकेको छ भन्ने भनाइका सूचक हुन् । 
    तर नेपालका नेताहरूले जतिसुकै आर्थिक क्रान्तिको कुरा गरे पनि यो वास्तविकताभन्दा टाढा किन छ र नेपाली नेताहरूको नेतृत्वमा नेपाल गरिब किन छ ? र किन यसले आर्थिक उन्नति गर्न सकेन वा आर्थिक क्रान्तिहरूबाट लाभ लिन सकेन भन्ने तथ्यको विश्लेषण गर्दै नरेश कोइरालाको विश्लेषणमा सच्चा प्राज्ञहरू स्वतन्त्र विचारक हुन्छन् । सत्य उनीहरूको ीषभ द्ययियम हुन्छ । उनीहरूको हरेक कुरा कारणमा आधारित हुन्छ तर अप्राज्ञ (ब्गलतष् ष्लतभििभअतगब)ि हरू सत्य आधारित ज्ञानलाई मान्दैनन्, उनीहरूसँग विज्ञान, कला, साहित्यप्रति अनुराग राख्ने अध्ययन गर्ने समय हुँदैन र त्यसैले अरूको विचारप्रति उनीहरूमा सहनशीलता पनि हुँदैन । प्राज्ञहरू सुसूचित रहन्छन्, अरूप्रति आदर भाव राख्दछन् र अरूको विचार सुन्ने र त्यसको सत्यतथ्यलाई आत्मसात् गर्ने संयम राख्दछन् । विद्वान्हरूको विचारमा अप्राज्ञहरूको उत्पत्तिको कारण धनी र गरिबबीचको बढ्दो खाडल हो जसले पढ्ने बानीमा ¥हास आई विश्लेषणात्मक सोचको क्षमता घटेर जानु र धनाढ्यहरूलाई च्यभि ःयमभ िवा आदर्श मानेर ज्ञान पुरुषहरू पैसा भएपछि जति पनि पाइन्छन् भन्ने सोच पलाउनु हो । यसको साथै सजिलै पैसा आर्जन गर्ने उद्देश्यले शिक्षितहरू पनि आप्mनो बौद्धिक क्षमता र आत्मनिर्भरतालाई थाती राखेर ‘कमिसार’को रूपमा कार्य गर्न थाल्ने प्रवृत्ति हो ।
    नेपालका राजनैतिक नेताहरूको ठूलो वर्ग यस्तै सामाजिक परिप्रेक्ष्यमा हुर्केको हुनाले उनीहरूको वरिपरि प्राज्ञिक वातावरणको कमी भएको अवस्था बन्न गएकोले यहाँ पनि अप्राज्ञहरू मौलाउने थलो सहज र सुलभ उपलब्ध हुन गएकोले राजनीति बिनालगानीको नाफामूलक उद्योग बन्न पुगेको छ । यसले गर्दा नेपालमा दक्षताको कदर नहुने, विशेषज्ञता तिरस्कृत हुने र विश्लेषणात्मक सोचले रिस उठाउने माहौल खडा भएको छ । यो सबैले प्रजातन्त्रलाई निरीह बनाएर सामाजिक सद्भाव बिथोल्ने काम गर्दछ ।
    के आज नेपालमा यही भइरहेको छैन ? यस्तो अवस्थाको विस्थापन गरी देशलाई चौथो औद्योगिक क्रान्तिको युगमा प्रवेश गराउन राजनीतिमा प्राज्ञ समूहको आगमन आवश्यक भइसकेको छ । यो हुँदैन भने हाम्रो नियति कहिलेसम्म यस्तै रहला भन्न सकिन्न ?
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : आर्थिक क्रान्ति र नेपालको राजनीति
आर्थिक क्रान्ति र नेपालको राजनीति
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEOATluKc_yB8llBZ6DOdTkwmK3lUb0eyC-RprOnxi_NhyphenhyphendOIktH_amlvFTMDkZYlZA6A-I8oCU5M1odoLZUFQF4YFfSdFy19pamwf9LlTX__ijf6DDVAltkJXiRxg8GxEPnD8O02HhpY/s200/binod+gupta.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEOATluKc_yB8llBZ6DOdTkwmK3lUb0eyC-RprOnxi_NhyphenhyphendOIktH_amlvFTMDkZYlZA6A-I8oCU5M1odoLZUFQF4YFfSdFy19pamwf9LlTX__ijf6DDVAltkJXiRxg8GxEPnD8O02HhpY/s72-c/binod+gupta.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2017/01/blog-post_240.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2017/01/blog-post_240.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy