$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

सामुदायिक विद्यालयमा जनसहभागिताको अभाव

SHARE:

वैद्यनाथ ठाकुर
    मुलुकमा ठूलो उथलपुथल भइसकेको छ । वैशाख १२ गतेको गोर्खे भुइँचालोभन्दा पनि ठूलो हलचल दश वर्षे जनयुद्ध, १९ दिने जनान्दोलन तथा २५ दिने मधेस आन्दोलनले ल्याएको छ । अढाइ सय वर्ष पुरानो शाही राजसंस्था धूलोपीठो भइसकेको छ । मुलुकमा गणतन्त्र, सङ्घीयता, धर्मनिरपेक्षता, समानुपातिकताको बिरुवाले जरो गाड्दै छ । चार राजनीतिक पार्टीहरूबीच भएको १६ बुँदे सम्झौताले संविधान यो वा त्यो रूपमा जारी हुने सुनिश्चित भएको छ । अदालती आदेश, नेपाली काङ्ग्रेसको महाधिवेशनसम्म प्रधानमन्त्रीमा रहिरहने इच्छा तथा नेकपा एमालेको प्रधानमन्त्री बन्ने हतारो र उधारो सङ्घीयता नमान्ने मधेसवादी दलहरूको उडानले ककसलाई कहाँ पुर्‍याउने हो, त्यो हेर्न बाँकी भएपनि शैक्षिकसत्र २०७१ को एसएलसी परीक्षाको नतिजा फेरि पनि सन्तोषजनक हुन सकेन । आधाभन्दा बढी विद्यार्थी अनुत्तीर्ण भएको नतिजामा सन्तोष गर्ने ठाउँ पनि छैन । यस्तोमा प्रश्न उठ्छ, शिक्षामा सरकारको यतिधेरै लगानी हुँदा पनि प्रतिफल निरन्तर किन बालुवामा पानी खन्याए जस्तो हुन्छ ? यस वर्ष पनि अनुत्तीर्णको खबरले कलिला युवाले आत्महत्या गरेर विद्यालय शिक्षामा प्रत्येक वर्ष एसएलसी परीक्षापछि के गर्नुपर्ने, के गर्नु नपर्ने जस्ता विषयमा बहस घनीभूत ढ·ले हुँदै आए तापनि अन्तत: फेरि अर्को वर्ष नतिजा झन् खराब आएको हुन्छ । नेपाल सरकार, शिक्षा मन्त्रालयले एसएलसीमा विद्यार्थी साठीदेखि असी प्रतिशतको बीचमा प्रत्येक वर्ष उत्तीर्ण गराउने लक्ष्य लिए पनि आजसम्म असफल हुँदै आएको छ । प्रत्येक वर्ष यस विषयमा गम्भीर छलफल, विश्लेषण तथा संस्लेषण पनि गरिन्छ तर परिणाम फेरि उही निराशाजनक नै हुन्छ ।
    हाम्रो शिक्षाको परीक्षा प्रणाली नै ठीक छैन । जबसम्म परीक्षा प्रणाली खारेज हुँदैन, तबसम्म यस्तै नतिजा आइरहन्छ । हुनत आगामी शैक्षिक वर्षदेखि ग्रेडिङ प्रणालीमा लगेर कुनै पनि परीक्षार्थीको लब्धाड्ढपत्रमा अनुत्तीर्ण नलेख्ने भन्ने नीति नेपाल सरकारले अगाडि सारेको छ । तर यसबारे अझै कतिपय कुराहरू अस्पष्ट नै छन् । ‘ई’ वर्गमा पास गर्ने विद्यार्थीहरूको भर्ना सिटिइभिटीले नलिने निर्णय गरिसकेको परिप्रेक्ष्यमा त्यस्ता विद्यार्थीहरूको ११ कक्षामा पनि भर्ना हुने वा नहुने समेत प्रस्ट पार्न सकेको छैन । यस्तोमा आगामी शैक्षिक सत्रदेखि साधारणतर्फका सामुदायिक विद्यालयहरू ग्रेडिङमा गई नै हाल्छन् भन्न सकिंदैन । यहाँ त ‘रात रहे अग्राख पलाउँछ’ । पोहोर साल नै ग्रेडिङ प्रणालीमा जाने पूर्वघोषणा भएको थियो तर तयारी गर्न नसकिएको भनी गइएन । कक्षा १ देखि ८ सम्मको आधारभूत तह र १ देखि १२ सम्मको माध्यमिक तह बनाउने घोषणा गरेको ५ वर्ष बित्न लाग्दा पनि अझै कक्षा ५ सम्म प्राथमिक, सात कक्षासम्म निम्न माध्यमिक तथा दशसम्म माध्यमिक नै चलिरहेको छ ।
    सामुदायिक विद्यालयमा शैक्षिक स्तर निरन्तर खस्किनुका कारणहरूमध्ये भ्रष्टाचार नै प्रमुख कारण रहेको हो भन्दा कुनै अतिशयोक्ति नहोला । विद्यालय सुधार योजनाको नाममा लाखौं रुपियाँ विद्यालयहरूमा भित्रिन्छ तर त्यसको एक चौथाइ भाग पनि विद्यालय सुधारमा वास्तविकरूपमा खर्चेको देखिन्न । विद्यार्थीहरूलाई विद्यालयमा बस्ने डेस्क र बेन्चसमेत छैन । यस्तो गर्मीको बेलामा बिजुलीको सुविधा भएको शहर बजारका कतिपय विद्यालयको महसुल तिर्न नसकेर बिजुलीको लाइन काटिएको छ । वीरगंज जस्तो सुविधाजनक ठाउँमा आजसम्म पनि सबै विद्यार्थीले निश्शुल्क पाठ्यपुस्तक प्राप्त गर्न सकेका छैनन् । उपलब्ध पुस्तकमा पनि नेपाली विषयको पुस्तकमा सामाजिक अध्ययनका पाठहरू बाइन्डिङ गरिएको, छपाइ धमिलो भएकोले पढ्न कठिन हुने गरेको जस्ता समस्याहरूप्रति हेर्न झन् कसलाई फुर्सत छ ?
    विद्यालयहरूमा विषयगत शिक्षकको निकै अभाव छ । चालकले गाडी चलाउनु र सहचालक (खलासी)ले गाडी चलाउनु उस्तै नभएजस्तै प्राथमिक र निम्न माध्यमिक तहका शिक्षकहरूबाट माध्यमिक तहका कक्षाहरूमा अध्यापन गराइँदै आएको छ । कतिपय विषयमा विषयवस्तुको सामान्य धारणासमेत नभएका शिक्षकहरूलाई अध्यापन गराउन बाध्य गरिएको छ । मोबाइलसमेत प्रयोग गर्न नजान्ने शिक्षकहरूलाई कम्प्युटर विषय पढाउन लगाइएको छ । पुस्तकमा लेखिएको वाचन गर्ने कर्मकाण्डी बाहुनभन्दा कुनै पनि अर्थमा ती शिक्षकको अध्यापन भिन्न देखिंदैन । यस्तो अवस्थामा कसरी शैक्षिक गुणस्तर उकासिन्छ ? प्रधानाध्यापकहरूलाई कागजी बिल भर्पाइ मिलाउन र जिशिकादेखि अख्तियारसम्म धाउनमैं फुर्सत हुँदैन । उनीहरूको नामको रूटिनमा घण्टी देखिए पनि प्राय: कक्षा खाली नै जाने गर्छ । झन् राजनीतिमा लागेका शिक्षकहरूको विद्यालयको एसएलसीको नतिजा निकै खराब भएको तथ्य सञ्चारमाध्यमहरूमा यसपालि प्रस्टसँग आएकै छ । यस्तो अवस्थामा कसरी सामुदायिक विद्यालयहरूमा शैक्षिक गुणस्तर वृद्धि हुन्छ ?
    सामुदायिक विद्यालयप्रति जनभावना नकारात्मक हुनुको पछाडि शैक्षिक स्तर न्यून हुँदै जाने प्रमुख कारण हो । खासगरी विद्यालय प्रशासनद्वारा गरिने आर्थिक अनियमितता तथा हेलमेट शिक्षक जो आफ्नो सामुदायिक विद्यालय छोडी निजी संस्थागत विद्यालयमा एउटै समयमा पढाउन हिंड्छन् । यस्ता व्यवहारले जनसमुदायबीच सामुदायिक विद्यालयको छवि दिन प्रतिदिन खराब हुँदै गइरहेको छ । कुनै जमानामा पितातुल्य सम्मानित गुरुहरू यति बेला कतै गाउँलेहरूबाट कोठामा थुनिएका छन् भने कतै आफ्नै विद्यार्थीहरूबाट हातपातको पीडा झेल्न बाध्य छन् ।
    विद्यालय सामुदायिक भएपनि यिनीहरूबीच एकरूपता देखिंदैन । विद्यालयहरू समुदायको हो भन्दा पनि प्रधानाध्यापकको हो जस्तो व्यवहार देखिन्छ । फलस्वरूप समुदायले विद्यालयप्रतिको आफ्नो जिम्मेवारी थोरै पनि निर्वाह गरेको देखिंदैन । वर्षौं भइसक्यो विद्यालय व्यवस्थापन समितिको छनोट नै नगराउने विद्यालय प्रशासनउपर कुनै कारबाई छैन । ‘सैंया भए कोतवाल अब डर काहे का’ भन्ने शैलीमा विद्यालय सञ्चालन भएपछि शैक्षिक स्तर कसरी बढ्छ ? सामूहिक जिम्मेवारी र व्यक्तिगत  दायित्वको भावना नभएसम्म विद्यालयमा जनसहभागिता जुटाउन पनि कठिन छ । खासगरी प्रधानाध्यापकको व्यक्तिगत प्रालिको रूपमा विद्यालयहरू सञ्चालन भएसम्म शैक्षिक सुधार पनि हुँदैन, जनसहभागिता पनि हुँदैन भन्ने कुरा हाम्रा सरोकारवालाहरूले कहिले बुझ्ने हुन् ?
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : सामुदायिक विद्यालयमा जनसहभागिताको अभाव
सामुदायिक विद्यालयमा जनसहभागिताको अभाव
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFjzQ3YNAy7nm2om1fcvYUEgGj-_hj0saKrHgfxFlZ-LAX3H4mmhVeQtIy2CEpSmVCSfw23eI376esNlK06pwpdkbBWzwZbmamE-zFuD_NRe2UoeHpV-qVyv-Aerp2skYSdnYsd0KCqgs/s200/baidnath+thakur.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFjzQ3YNAy7nm2om1fcvYUEgGj-_hj0saKrHgfxFlZ-LAX3H4mmhVeQtIy2CEpSmVCSfw23eI376esNlK06pwpdkbBWzwZbmamE-zFuD_NRe2UoeHpV-qVyv-Aerp2skYSdnYsd0KCqgs/s72-c/baidnath+thakur.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2015/06/blog-post_884.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2015/06/blog-post_884.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy