$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

के मधेस हाम्रो हैन र ?

SHARE:

अनन्तकुमार लाल दास

    सामुदायिक विद्यालयहरूमा विद्यार्थी सङ्ख्यामा वृद्धिका लागि सरकारले नयाँ विद्यार्थी भर्ना योजना, सामुदायिक विद्यालयहरूमा पनि अङ्ग्रेजी माध्यममा पठनपाठनको व्यवस्था, सामुदायिकबाट एसएलसी गरेमा छात्रवृत्
    सामुदायिक विद्यालयका प्रधानाध्यापक होस् वा शिक्षकहरू केहीलाई छाडेर प्राय:जसो ढिलो विद्यालय पुग्छन्। यति मात्र कहाँ हो र, उनीहरू आआफ्नो कक्षामा ढिलो प्रवेश गरी जसोतसो अध्यापन गराई छिटै कक्षा छाड्छन्। हुँदाहुँदा के पनि हुन थालेको छ भने ‘हेल्मेट’ शिक्षकझैं उनीहरू विद्यालय आउँछन्, पढाउँछन् र जान्छन् । त्यहीं अर्कोतर्फ संस्थागत विद्यालयका शिक्षकहरू समयमा विद्यालय पुग्ने, कक्षामा प्रवेश गर्ने र घण्टी नबजुन्जेल अध्यापन गराइरहन्छन्। यसले गर्दा पनि संस्थागत विद्यालयहरूको विश्वसनीयता बढ्दै गएको छ।
    एकातिर सामुदायिक विद्यालयका शिक्षकहरूको तलब स्केल संस्थागत विद्यालयभन्दा बढी छ, अर्कोतिर राज्यबाट प्राप्त तालिम सुविधा होस् वा अन्य कुनै सुविधा सामुदायिक विद्यालयका शिक्षकहरूलाई नै प्राप्त हुने गरेको छ र संस्थागत विद्यालयहरूसँग सौताको व्यवहार गरिन्छ। यहाँसम्म कि एसएलसी परीक्षाका कापीहरू जाँच गर्ने काममा पनि संस्थागत विद्यालयका शिक्षकहरूलाई सोझै जिशिकाबाट हेला गर्ने गरिन्छ। अर्थात् जिशिकाले पनि चाहेको बेला संस्थागत विद्यालयसँग सहयोग प्राप्त गर्ने, सरकारसँग कुनै सुविधा पनि प्राप्त नहुने र संस्थागतले दिएको परिणामलाई भजाएर दातृ निकायबाट सहयोग लिने गरेको तथ्य हामी सबैको सामु छर्लङग छ । तर जब हामी परीक्षा परिणामलाई नियाल्छौं, संस्थागत विद्यालयका शिक्षकहरूको टाउको हिमालभन्दा ठाढो र सामुदायिक विद्यालयका शिक्षकहरूको लत्रिएको देख्छौं। कस्तो आश्चर्य सामुदायिक विद्यालयका अधिकांश राम्रा शिक्षक आंशिक शिक्षकका रूपमा संस्थागत विद्यालयमा पढाउँछन् र त्यहाँ उनीहरूले पढाएका विद्यार्थी उच्चतम अङक प्राप्त गर्छन्। त्यहीं सामुदायिक विद्यालयमा सोही विषयमा असफल हुनेहरूको सङ्ख्या उच्चतम हुन्छ ।
    कारण केलाउँदै जाँदा तिनै शिक्षकहरू सामुदायिक विद्यालयका विद्यार्थी र तिनका अभिभावक सम्बन्धमा कैयौं गुनासा पालेर राख्छन् तर सुधार गर्ने प्रयास गर्दैनन्। के गर्दा विद्यार्थील परीक्षामा राम्रो गर्न सक्छन् भन्नेबारे एक आपसमा छलफल गर्दैनन्, उल्टै यसका लागि पनि राज्यलाई, शैक्षिक प्रणालीलाई, अभिभावकलाई, विद्यालयको वातावरणलाई दोषी बनाउँछन्। विद्यालय एउटा परिवार सरह हो। परिवारको कुनै पनि सदस्यलाई कुनै समस्या परेमा जसरी हामी सहयोग गर्छौं, घर सफासुग्घर राख्न अनेकौं जतन गर्छौ त्यस्तै प्रयास यदि हामीले विद्यालयमा पनि गर्‍यौंं भने आउँदो दिनमा राम्रो नहुने प्रश्न नै उठ्दैन। किसानले जसरी आफ्नो खेतमा राम्रो उत्पादनका लागि प्रयास गर्छ, दिनरात मिहनेत गर्छ, फसलको स्याहारसुसार गर्छ र राम्रो बाली भित्र्याउँछ, त्यस्तै यदि प्रत्येक शिक्षकले विद्यालयलाई आफ्नो परिवार सरह र विद्यार्थीलाई आफ्नो छोराछोरी सरह बुझिदिने हो भने विकराल बन्दै गइरहेको समस्या छिटै न्यून हुन सक्छ। तर विडम्बना के छ भने सरकारबाट तलब खाने तर सरकारले निर्धारित गरेको शिक्षा नियमावली अनुसार नहिंड्ने,
राज्यप्रदत्त तालिम आफ्नो विद्यालयमा प्रयोग नगरी आंशिक काम गर्ने विद्यालयमा प्रयोग नगर्ने प्रवृत्ति रहुन्जेल यो सम्भव देखिन्न।
    सामुदायिक विद्यालयमा पढ्ने विद्यार्थीहरू अधिकांश निम्न आयस्रोत भएका परिवारबाट आएका हुन्छन्। उनीहरूका अभिभावक आफ्नो परिवारलाई कसरी धान्ने प्रयत्नमैं  बढी व्यस्त हुन्छन् तर उनीहरूको विश्वास विद्यालयप्रति हुन्छ। धेरै विद्यार्थीका अभिभावक त पढेलेखेका पनि हुँदैनन्। गाउँघरका अभिभावकहरू प्राय: किसान हुन्छन् वा अरूको खेतमा मजदुरी गरेर आफ्नो जीविका चलाउँछन्। यी सबै कुरा शिक्षकलाई थाहा हुन्छ। यस कारण शिक्षकले उनीहरूको यस समस्यालाई बुझिदिने हो र सोही अनुरूप उनीहरूलाई राम्ररी मार्ग निर्देशन दिने हो भने धेरै समस्याको समाधान स्वस्फूर्त हुन जान्छ ।   
यसबाट के प्रस्ट हुन्छ भने वर्तमानमा शिक्षकहरूले आफू कार्यरत विद्यालयका विद्यार्थीलाई अरूका छोराछोरी भनेर अप्रत्यक्ष हेप्ने गरेका छन्। यदि यसो होइन भने उनीहरूले आफ्ना छोराछोरीलाई आफू कार्यरत विद्यालयमा नै पढाउने थिए । यति मात्रै होइन, राजनीतिक पार्टीका नेता होस् वा अगुवा कार्यकर्ता सबैले आफ्ना सन्तानलाई देशभित्र संस्थागत विद्यालयमा र पैसा हुनेहरूले विदेशमा पढाउने गरेको प्रमाण कसैसँग लुकेको छैन। नेताहरूले वर्तमानमा शिक्षा सम्बन्धमा दिने भाषण र गर्ने क्रियाकलापमा तालमेल देखिदैन । यस्तो किन हुन्छ भने उनीहरूलाई पनि हामीजस्तै शिक्षकले नै पढाएका छन्। गुरुको छाप चेलामा पर्नु स्वाभाविक नै हो।
    खासगरी मधेसको शिक्षा दिनानुदिन खस्कँदै गइरहेको छ। समुदायमा स्थापित विद्यालय व्यवस्थापन समितिहरू पनि दिन प्रतिदिन गैरजिम्मेवार बन्दै गएका छन्। विद्यालयहरूमा पढाइ कम राजनीति बढी हुने गर्छ, जसले गर्दा पनि विद्यार्थीहरूको रुचि पढाइबाट घट्दै गइरहेको छ। ज्ञान नभए पनि चिट चोरेरै प्रमाणपत्र हासिल गर्ने होड चलेको छ र यस कार्यमा अभिभावक वा स्वयं शिक्षकहरूले पनि जसरी सघाइरहेका छन् त्यसले के देखिन्छ भने आउने दिनमा मधेसका विद्यार्थीहरू कुनै पनि प्रतिस्पर्धामा सफल हुने छैनन् र यसरी मधेसमा बेरोजगारहरूको सङ्ख्या बढ्ने छ। मधेसमा कम उमेर मै बिहे गरिदिने चलन पनि छ। परिवार बनेपछि जीविकोपार्जनको मेलोमेसो त गर्नैपर्‍यो। अर्थोपार्जनको साधन नभएपछि युवा गलत क्रियाकलापतर्फ लहसिने प्रशस्त सम्भावना देखिन्छ वा विदेशमा अर्थोपार्जन गर्न गए तापनि ठगिने वा शोषित हुने सम्भावना नै बढी देखिन्छ।
    एकातिर मधेसमा गुणस्तरीय शिक्षाको अभाव, कृषि शिक्षाको अभाव र किसानहरूको नै कृषिमा रुचि घट्नु, मधेसका स्रोत साधनहरूको अधिकतम उपयोग कसरी गर्ने वा कस्तो शिक्षा मधेसका लागि उपयुक्त हुने सोच मधेसी नेताहरूमा नहुनु वा भए पनि तदनुरूप क्रियाकलाप देखा नपरेकोले मधेसको भविष्य सङकटग्रस्त देखिएको छ। के मधेस हाम्रो हैन ? मधेसको नाममा राजनीति गर्ने, मधेसको नाममा पैसा बटुल्नेहरूको मात्र हो ? के मधेसको निर्माण गर्ने अभिभारा हामी मधेसमा कार्यरत शिक्षकहरूको होइन ? मधेसको प्रगति सम्बन्धमा चर्चा गर्दा, अरूमाथि मात्र दोष थोपरिदिने गर्दा मधेसको उन्नति होला ?
    यी प्रश्नहरूको जवाफको खोजी राष्ट्र वा समाजका जिम्मेवार हरेक वर्ग र समुदायले गर्नुपर्छ। यसै सवालको खोजी र मधेसलाई निकास दिन वा मधेसको राजनीतिलाई सही मार्गनिर्देशन प्रदान गर्न यहींनिर शिक्षकहरूले आफ्नो जिम्मेवारी बुझ्नुपर्छ, किनभने शिक्षकहरू समाजका सबैभन्दा जिम्मेवार र जागरुक व्यक्ति हुन्छन्। शिक्षकहरूको कर्म नै अरूलाई सही दिशा प्रदान गर्ने हो। यस कारण शिक्षकहरूले विद्यार्थीहरूसँग घुलमिल गर्नैपर्छ र उनीहरूसंँगै रमाउनु पनि पर्छ किनभने एउटा शिक्षकले आफ्ना विद्यार्थीहरूलाई जति सिखाउँछ त्योभन्दा बढी ऊ आफैं सिक्छ। यसो भन्नुको तात्पर्य शिक्षा पद्धतिमा, शिक्षकहरूको दृष्टिकोणमा अग्रगामी परिवर्तन ल्याउनु जरुरी छ। ‘विद्यार्थीलाई असल मानिस बनाउन यदि म सफल भएँ भने मेरो कर्तव्य पूरा हुनेछ’ भन्ने सोच वर्तमानमा प्रत्येक शिक्षकले विकसित गर्नु जरुरी छ ।
ति सुविधा, निश्शुल्क पठनपाठनको व्यवस्था, निश्शुल्क पुस्तक वितरण जस्ता अनेकौं योजनाहरू कार्यान्वयनमा ल्याएको छ तर पनि सामुदायिक विद्यालयहरूमा दिन प्रतिदिन विद्यार्थी सङ्ख्या घट्दै गइरहेको छ। विद्यालयलाई विद्यार्थी नपुग्दा दुई वा तीन विद्यालय गाभेर एउटा बनाउने काम पनि भइरहेको छ भने अर्कोतर्फ संस्थागत विद्यालयहरूको बाढी नै आएको छ। ती विद्यालयहरूमा विद्यार्थी सङ्ख्यामा पनि दिनानुदिन वृद्धि भइरहेको छ। यसरी सामुदायिक विद्यालयहरूमा विद्यार्थी सङ्ख्या घट्नुको पछाडि विद्यालयप्रतिको विश्वसनीयतामा कमी आउनु हो भने धेरैजसो संस्थागत विद्यालयहरूमा अझ पनि पढाइको वातावरण खस्केको छैन भन्ने कुरो प्रवेशिका परिणामले देखाएको छ। 
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : के मधेस हाम्रो हैन र ?
के मधेस हाम्रो हैन र ?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhlpAAcmYwAh8HvMMr548Leo7ZWl938inHttfAhj3nvXoP4SP31IX05emN0f12Qo9bae8uP-f2gSGOPfK7KzM8cXaFfgX8XTSZRjRhOiwZZ-YHcYltybvh4Fwh1BFTJqRtd0ys_uqzUjQE/s1600/anant+kumar+lal+das.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhlpAAcmYwAh8HvMMr548Leo7ZWl938inHttfAhj3nvXoP4SP31IX05emN0f12Qo9bae8uP-f2gSGOPfK7KzM8cXaFfgX8XTSZRjRhOiwZZ-YHcYltybvh4Fwh1BFTJqRtd0ys_uqzUjQE/s72-c/anant+kumar+lal+das.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2015/06/blog-post_855.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2015/06/blog-post_855.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy