$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

लोकजीवनमा जोङ्ग–टोङ्ग (जादु, टोटका)को यथार्थ

SHARE:

गताङ्कको बाँकी                      
    डायनले धेरैजनालाई मारिदियो भनेको पनि गाउँघरमा सुन्न सकिन्छ । उसले आँपको रूख सुकाइदियो । उसले अरूको गाईभैंसीको दूध सुकाइदियो ।
    ऊ श्मशानमा गएर फलानो व्यक्तिको लाशलाई जिउँदो बनाएर तन्त्रमन्त्र सिकेको थियो, यस्ता धेरैथरीका कुराहरू सुन्न पाइन्छन् । प्रत्येक वर्ष दशैंको समयमा केटाकेटीहरूलाई आमा–बुबा, बाजे–बजैले कालो टीका लगाइदिन्छन् । हिङ, लसुन, सरसौं आदि कालो कपडामा बाँधेर कम्मर, घाँटी अथवा हातमा बाँधिदिन्छन् । यस्तो बाँधेमा बालकलाई भूतप्रेत अथवा नोक्सान पुर्‍याउने जादुको प्रभाव पर्दैन भन्ने विश्वास गरिन्छ ।
    मानिसहरू प्रायश: ५ वटा खुर्सानी अथवा कागती आइतवार या म·लवार आफ्नो पसलको अगाडि झुन्डाइदिन्छन् । यस्तो गर्दा व्यापार बढ्दै जान्छ भन्ने मान्यता छ । जसले डायनलाई तन्त्रमन्त्र सिकाउँछ, उसलाई ओझा भनिन्छ । डायनलाई तन्त्रमन्त्र गर्नमात्र आउँछ तर ओझालाई दुवै आउँछ, लगाउन पनि र छुटाउन पनि । फलानो ओझाले झारफुक गरेर बालकलाई ठीक पारिदिएको हुँदा आमाको दूध चुस्न थाल्यो, गाउँघरमा प्रायश: यस्तो सुन्न पाइन्छ । एउटा समय थियो, तन्त्रमन्त्र यानी डायन–ओझाको चकचकी भएको । जनता बडो हैरान थियो । रोग बिसेक पार्न ओझाकहाँ नेहोरा बिन्ती गर्थे । तर ओझा आफ्नै धुनमा हुन्थ्यो । ओझा र डायनको मिलेमतो भएको चर्चा पनि चल्थ्यो । खानपान र सरसफाइको कारण मानिस बिरामी पर्थे । तर ज्ञानको अभावमा, आस्थाको कारण अदृश्य शक्तिलाई पुकार गर्थे । हो, विश्वास भनेको आत्मबल अवश्य हो । तर आत्मबलमात्र पूर्ण होइन, बिरामीलाई समयमा सही औषधिमूलो गरिनुपर्दछ ।
    औषधि उपचार नगराएर अदृश्य शक्तिलाई पुकार गर्दा अनाहकमा धेरैले ज्यान गुमाएका छन् । स्वास्थ्य शिक्षाको अभावले रोगी बनेका छन् । आखिर रोगको घर भनेको दूषित हावापानी र खाना न हो र यसको सही जानकारी शिक्षाले दिने हुँदा हिजोजस्तो बिरामी पनि पाइँदैन र आस्था पनि रहेन । शिशु जन्मेको समयमा बज्जिका समाजमा सउरी घर (सुत्केरी घर)को ढोकामा दाउरा या गुइँठा सल्काएर राख्ने गरिन्छ, त्यहाँ फलामले बनेको फहसुल राखिन्छ, चौबीसै घण्टा आगो राख्ने गरिन्छ । यसो गर्दा आमा र बालक दुवैलाई भूतप्रेतको डर हुँदैन भन्ने विश्वास गरिन्छ । बालक जब पटकपटक डराउँछ अथवा झस्किन्छ, तब उसको टाउको तल बिछ्यौनामा चक्कु अथवा फलामको हतियार राखिदिइन्छ, यसो गर्दा बालक झस्किंदैन, डराउँदैन भनेर विश्वास गरिन्छ ।
    आमाको आफ्नो बच्चामा कुनै किसिमको खराब नजर लाग्दैन भनिन्छ । कहिलेकाहीं बालक धेरै रुन्छ, तब म·लवार या आइतवारको दिन बालककी आमाले पाँचवटा रातो खुर्सानी बालकको चारैतिर घुमाएर आगोमा डढाउँछिन्, यसो गर्दा बालक सञ्चो हुन्छ भन्ने मान्यता छ । यस्तो मान्यतामा बाँचेकाहरू नयाँपन किन रुचाउँथे ?
    जब कसैलाई शनिग्रहको प्रकोप हुन्छ, तब शनिवारको दिन नुहाएर कालो कपडामा कालो तिल राखेर कुनै ब्राहमणलाई दान दिनाले शनिग्रहको फल निष्प्रभावी हुन्छ भन्ने मान्यता
छ । केही मानिस यसको लागि
घोडाको नालको औंठी अथवा
डु·ाको काँटीको औंठी बनाएर
लगाउँछन् ।
    जब कुनै केटाकेटी सुक्ने रोगले ग्रसित हुन्छ, तब बालकको स्वास्थ्य दिन प्रतिदिन नाजुक बन्दै जान्छ । यस्तो अवस्थामा बालकलाई तराजुमा राखेर त्यत्तिकै तौलको गाईको गोबर आइतवार या म·लवार कालो कपडामा बाँधेर पीपलको रूखमा झुन्डाइन्छ, जसरी जसरी त्यो गोबर सुक्दै जान्छ, त्यसैगरी बालकको स्वास्थ्य पनि ठीक हुँदै जान्छ भन्ने
मान्यता छ । फर्सी अथवा भन्टाको
खेतमा एउटा माटोको भाँडो (हाँडी)मा कालो पोतेर त्यसमा चुनाको टीका लगाएर राखिएको धेरैले देखेका
छन्, त्यसमाथि गोबरको एउटा गोलो बनाएर रातो खुर्सानी राख्नाले तरकारी बालीमा कसैको नजर लाग्दैन भन्ने विश्वास गरिन्छ । यस कारण जो अदृश्यशक्तिप्रति उदासीन बन्छ, गाउँघरमा उसको जीवन दुरुह बन्छ । जादु–टुना–मुना समाजको मान्यता अनुसार आवश्यक छ । यसबाट कोही पनि अछूतो रहँदैन ।
    नयाँ घर बनाउँदाखेरी मानिसहरू बजर·बलीको पूजा गर्दछन् र एउटा बाँसको टुप्पोमा थोत्रिएको कूचो, पुरानो जुत्ता र काम नलाग्ने चाल्नो बाँधेर झुन्याइदिनाले कसैको खराब नजर लाग्दैन भन्ने विश्वास गरिन्छ । वरवधूको विवाहको दिन जब हुन्छ, तब लगनको दिनदेखि नै वरवधूको हातमा एउटा चक्कु र सुपारी दिइन्छ, ताकि विवाहको अवसरमा कुनै भूतप्रेत या दुष्ट आत्माको नजर नलागोस् ।
    जन्ती जाँदाखेरी वरको गम्छाको धागो, राई र ज्वानो आगोमा हालिन्छ र त्यसमाथि एउटा खपडा राखेर लातले फोडिन्छ, तबमात्र वर विवाहको लागि प्रस्थान गर्दछ । जब कुनै व्यक्ति असाध्य रोगले पीडित बन्छ, तब घरका मानिस त्यस रोगीको मुखबाट ओकलेको खानेकुरो आइतवार या म·लवार कुनै कुकुरलाई ख्वाइदिन्छन् । यसो गर्दा
रोगी चाँडै रोगमुक्त हुन्छ भन्ने मान्यता छ । जब कुनै व्यक्ति मर्दछ र मानिस जब लाशलाई श्मशानघाट लैजान्छन्, त्यस समय विशेष गरेर गर्भवती महिलाको मृत्युको समयमा बालुवा र सरसौं एकसाथ मिसाएर घरदेखि श्मशानघाटसम्मको बाटोमा त्यो छर्दै जान्छन्, यसो गर्दा मृतात्मा फर्केर
घरमा आउँदैन भन्ने विश्वास
गरिन्छ । महिलाको मृत्यु हुँदा उसको पाइतालामा सुई रोपिदिइन्छ, यसो गर्दा चुडैलको रूप धारण गरेर फेरि
घरमा प्रवेश गर्न नसकोस् । आज पनि बज्जिका समाजमा थुप्रै किसिमका जो·–टो· (जादु, टोटका)ले लोकजीवनमा आफ्नो स्थान कायम राखेकै छ ।
यसको अस्तित्व बचाइराख्नमा
ग्रामीण महिलाहरूको विशेष योगदान
छ । समाप्त
शीतल गिरी
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : लोकजीवनमा जोङ्ग–टोङ्ग (जादु, टोटका)को यथार्थ
लोकजीवनमा जोङ्ग–टोङ्ग (जादु, टोटका)को यथार्थ
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2015/03/blog-post_984.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2015/03/blog-post_984.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy