$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

युग परिवर्तनको अर्थ

SHARE:

    युग परिवर्तनको अर्थ हो, आमूल परिवर्तन । सानातिना सुधार र सामान्य परिवर्तनले जब अपेक्षित कुरा प्राप्त हुँदैन भने सम्पूर्ण युग नै परिवर्तन गर्नु जरुरी हुन्छ । साम्यवादी आन्दोलनले आफ्नो प्रारम्भिक दिनमा निकै गर्वका साथ घोषणा गर्‍यो कि संसारका सारा समस्या समाधान गरिदिन्छु । उसको के धारणा थियो भने सबै समस्याको कारण धनको कमी हो । धन बढयो भने सबै समस्याहरू स्वत: समाप्त भएर जानेछन् । यसका लागि बढी उत्पादन गर्नेतर्फ जति ध्यान दिनुपर्ने थियो, त्यति दिइएन, अपितु धनीहरूलाई गरीबीको कारण ठहर्‍याएर वर्ग सङ्घर्ष उत्पन्न गराइयो । यस वर्ग सङ्घर्षले संसारमा निकै मारकाट मचायो, रक्तपात र अशान्ति फैलायो, जुन जगजाहेर छ ।
    पूँजीवादी क्षेत्रमा पनि संसारका कठिनाइ र समस्याहरूको निवारणका लागि थोरै प्रयत्न गरिएन । विज्ञान र वैज्ञानिकहरूले यसका लागि अनेकानेक आविष्कार मात्र गरेनन्, अपितु वैभव र समृद्धिका लागि थुप्रै आधार निर्माण गरे । यसबाट सफलता पनि निकै प्राप्त भयो । पूर्वजहरूका तुलनामा वर्तमान पीढी बढी समृद्ध पनि भयो । सुविधा र साधनहरूको दृष्टिले वर्तमान पीढीका मानिस यति सौभाग्यशाली छ, जति सृष्टिको आरम्भदेखि बितेको शताब्दीको मध्यसम्म कहिले पनि रहेन । यो छुट्टै कुरा हो कि यी सुविधा–साधनहरूको सञ्चयको लालसा र उपभोगको लिप्साका कारण गरीबी अहिलेसम्म हट्न सकेको छैन ।
    बढ्दो मनोरोग र अपराधले के साबित गरिरहेका छन् भने बढेको वैभव पनि व्यक्तिलाई सुखी र समुन्नत बनाउन बढी उपयोगी हुन सकेन । बरु यस वैभवलाई दिन प्रतिदिन बढाउने चक्करमा प्राकृतिक सम्पदाहरूको दोहन एवं प्रकृतिसँग जसरी अनुचित खेलवाड गरियो, त्यसले पर्यावरणलाई खतरा अवश्य नै उत्पन्न भएको छ ।
    पारिवारिक स्नेह, सौजन्य, सहयोग, सौहार्दको क्षय हुँदै समाप्तिसम्म पुगिसकेको छ । एउटा गोठमा भेंडाहरू बसेजस्तै परिवारमा कैयौं व्यक्तिहरू बस्दछन्, तर एक अर्काप्रति प्रेम र सहयोग दर्साउनुको साटो आफ्नो–आफ्नो स्वार्थ सिद्ध गर्न तल्लीन रहन्छन् । अधिकारको माग र कर्तव्यको उपेक्षा सर्वत्र देखिन्छ ।  परिणामस्वरूप परिवार नामको संस्था टुट्नु र छरिनु आजको युगको सबभन्दा ठूलो त्रासदी बनेको छ । पति–पत्नीको नाता दुई शरीर एक प्राण मानिन्छ, तर आजको समयलाई हेर्दा त्यो आदर्श पनि समाप्त हुँदै गइरहेको छ । यौन लिप्सा मात्र एउटा कारण लाग्दछ, जसले गर्दा पति–पत्नीको नाता जीवित छ । यसै प्रस·मा सन्तानहरूको जन्म हुन्छ र उसप्रति जुन प्रकृतिप्रदत्त लगाव उत्पन्न हुन्छ, त्यसले पनि पति–पत्नीलाई केही हदसम्म आपसमा बाँधेको हुन्छ । यदि यौन आकर्षण र सन्तानको मोह हटाइदिने हो भने सहज सौजन्यबाट प्रेरित भावपूर्ण दाम्पत्य जीवन कदाचित नै दृष्टिगोचर होस् । गृहस्थ जीवनको भावनात्मक आनन्द उच्चस्तरीय हुन्छ, यसको अनुभूति मात्र होइन, कल्पना पनि वर्तमान युगको मानिसहरूको हातबाट खोसिंदै गएको छ ।
    यही अवस्था समाजको पनि छ । समाज व्यवस्थाको संरचना कुनै प्रकारले कागतको विशालकाय पुतलाभैंm उभिएको त छ, तर त्योभित्रबाट खोक्रो छ, त्यसभित्र केही पनि छैन । नातागोताबीच उल्याउने, बिगार्ने र दयनीय देखाउने जुन दुरभिसन्धि बिहे इत्यादि आयोजनहरूमा देखिन्छ, त्यसले आजको मानिस कति कारुणिक अवस्थामा बाँचिरहेको छ भन्ने बोध हुन्छ । भ्रष्टाचार, फेसन, विलासिता, धूर्तता, उच्छृङ्खलता त मानौं सभ्यताको अ· बनिसकेका छन् । यसो त भन्नका लागि आजको युगलाई तर्क र बुद्धिको युग भनिन्छ, तर अन्धविश्वास र कुरीतिलाई जति उत्साहका साथ आजको दिनमा आत्मसात गरिएका छ, त्यति त ती दिनहरूमा थिएनन् होला, जसलाई हामी अशिक्षित, असभ्य र आदिमकाल भन्दछौं । आडम्बर र चमत्कारले अध्यात्मलाई जसरी ग्रस्त पारेको छ, त्यसको उच्छेदका लागि लाग्दछ एउटा अर्को भगीरथ तपजस्तो प्रचण्ड पुरुषार्थ आवश्यक छ ।
    सामूहिक जीवनमा शासनतन्त्रको प्रधानता छ, तर अब त सरकार पनि पहुनाजस्तै दुई दिनका लागि आउनेजाने भएको छ । राजनीतिक अस्थिरताको यस युगमा शासन प्रमुखको सारा समय आफ्नो स्थिरता र कुशलताकै चिन्तामा बित्दछ, उसले राष्ट्रको चिन्ता कसरी गरोस् ? जहाँ सरकार स्थिर छ, ती पनि आफ्नो सड्ढीर्ण स्वार्थपूर्तिका लागि अन्य राष्ट्रप्रति जुन धारणा राख्दछन्, त्यसले शोषण, आधिपत्य, विग्रह र युद्धको कुचक्रलाई गतिशील बनाउँछ ।
    अचेल त एउटा समस्या समाधान गर्न पाएको छैन, अन्य दस समस्या आइलाग्छन् । अहिले वर्तमानमा देखिएका यी समस्त विभीषिकाहरू समाप्त गर्नु त्यति सजिलो छैन । एकातिर स्याहार्‍यो, दसतिर भताभु· हुने अवस्था छ ।
    यस्तो अवस्थामा समाधान एउटै छ– ‘युग परिवर्तन’ प्रकृति, परिवेश, परिस्थितिहरू, प्रवृत्तिहरू, सामाजिक गतिविधिहरू, राजनीतिक संरचना, वैज्ञानिक एवं आर्थिक सोचलाई एक साथ, समग्र परिवर्तनको महौपक्रम । यद्यपि यो कार्य त्यति सरल छैन न मानवीय पुरुषार्थले सम्भव, तर जब मानिसको पाखुरा थाक्न थाल्छ अनि पतन र विनाशको आशड्ढा बलियो हुन थाल्दछ । त्यस बेला प्रवाहलाई उल्टाउने कार्य प्रकृतिले स्वयं गर्दछ र एकचोटी फेरि मानवको अन्त:प्रकृति, बाहय परिस्थितिहरू, सामाजिक, राजनीतिक एवं आर्थिक संरचनाहरू नयाँ आकारमा निर्माण हुन थाल्दछन् । प्रकृति एवं पर्यावरणले भावी सड्ढल्पना अनुसार स्वयम्लाई तयार पार्दछ । सम्पूर्ण सृष्टिका साथ युग परिवर्तनको मोहक राग छरिन थाल्छ, जसको प्रत्येक स्वर, लय एवं तालमा उज्ज्वल भविष्यको प्रतिध्वनि हुन्छ । वर्तमान क्षणमा यसै प्रतिध्वनिलाई स्वयम्मा, प्रकृति एवं परिवेशमा, जीवनको प्रत्येक क्षणमा तीव्रबाट तीव्रतर भइरहेको अनुभव गर्न सकिन्छ । यही प्रतिध्वनि आज चारैतिर, प्रत्येक ठाउँमा ध्वनित छ, युग परिवर्तन नै युगको नियति हो, मानवको भवितव्यता हो ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : युग परिवर्तनको अर्थ
युग परिवर्तनको अर्थ
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2014/12/blog-post_297.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2014/12/blog-post_297.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy