$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

एकताको आलाप र औचित्य

SHARE:

- ओमप्रकाश खनाल
    मुलुकको राजनीतिमा यतिबेला एकताको मौसमी बोली प्रबलरूपमा मुखरित भएको छ । माओवादीदेखि मधेसवादीसम्म एकताको आलापमा अब्बल दरिने दौडमा लागेको भान भइराखेको छ । राजनीतिक, आर्थिक र सामाजिक गति प्राय: शिथिल देखिएको बेला राजनीतिक दलहरूमा पार्टी एकताका प्रस·हरू बाक्लिएका छन् । वैचारिक र नीतिगत मतभिन्नता वा मतैक्यतानिहित विभाजन र एकतालाई स्वाभाविक राजनीतिक अभ्यास मान्न सकिएला । तर हाम्रो राजनीतिक परिदृश्यलाई मिहीनरूपमा केलाउने हो भने फुट र एकताको आधार भाग नीतिगत नभएर सत्ता र स्वार्थ उभिएको स्पष्ट हुन्छ । एकताको अन्तर्वस्तुमा मुलुक र जनहितभन्दा दलगत, अझ कतिपय अवस्थामा नेतृत्व विशेषका स्वार्थ हावी हुन्छ, त्यति बेलासम्म एकताको औचित्यमाथि नै प्रश्न उठ्नुलाई अस्वाभाविक मान्न सकिन्न ।
    हरेकजसो मुख्य राजनीतिक दलहरूले विभाजन र एकताको परिपाटी राम्रैसँग स्थापित गरिसकेका छन्/गरिरहेका छन् । तर, फुट्नु र जुट्नुको कारण भने सत्ता र शक्ति नै बनेको छ । प्रत्येक राजनीतिक दलहरू सत्तामा रहेका बेला वा सत्ताका लागि विभाजित भएको निकट इतिहास हाम्रो अघिल्तिर छ । सत्ताबाट पछारिएपछि एकता–चेत घुस्नु दलहरूको नियति नै बनेको छ । राजनीति राज्य सञ्चालनका अन्य नीतिनियमहरूको माउ नीति भए पनि यो बृहत् र सङ्लो नीति स्वार्थका अगाडि खण्डित छ । सत्ता स्वार्थको सामुन्ने राजनीति ‘निर्लज्जनीति’ मा रूपान्तरण हुँदा मुलुक दिशाविहीन भएर अन्योलमा जेलिएको छ । सत्तामुखी रणनीतिका कारण समस्या र समाधान दुवैको जिम्मेवारी बोक्नुपर्ने संयन्त्र यति सङ्कुचित भएको छ कि जनहितप्रतिको इमानदारिता र इच्छाशक्ति नै अवसान भएको प्रतीत भइराखेको छ । नेतृत्व सत्ता अगाडि लम्पसार पर्दासम्म र रणनीतिक उद्देश्यको अग्रभागमा यसैलाई स्थापित गर्दासम्म राजनीतिक परिणाम सुखद हुनै सक्दैन । अहिले कसरतमा देखिएको एकताको रागसमेत यसै अभिप्रायमा जेलिएको बुझ्न धरै मथि·ल आवश्यक छैन ।
    झन्डै २ वर्ष अघि सत्तामैं रहेको बेला फुटेको माओवादी, संविधानसभाको दोस्रो चुनावमा ‘अकल्पनीय’ हार खाएपछि मात्रै एकताको ‘मुड’मा देखिएको छ । सतहमा जे देखिए पनि एकीकृत माओवादी अध्यक्ष पुष्पकमल दाहाल र नेकपा–माओवादीका नेतृत्वकर्ता मोहन वैद्य पार्टी विभाजनले हात लागेको घाटाको राजनीति बुझेरै एकताका उपायहरूमा केन्द्रित भएको स्पष्टै छ । कुनै सन्दर्भका प्रकट भएको उनीहरूबीचको कार्यगत सहकार्य नीतिगत एकताको सड्ढेत हो । यसो त माओवादी नेतृत्वमा विकसित अन्तद्र्वन्द्व र दुई अध्यक्षबीच बढेको निकटताले उपाध्यक्ष बाबुराम भट्टराईलाई ‘नयाँ शक्ति’ निर्माणको लहडमा उतारेको छ । खासमा जनताले माओवादीलाई एउटा परिवर्तनकारी मुख्य शक्तिका रूपमा स्थापित गरेपछि नेतृत्वमा चुलिएको सत्ता र शक्तिको दम्भ नै विभाजन र हारको कारक बन्यो । र माओवादीले यतिखेर गुमेको राजनीतिक हैसियत उकास्न एकताको विकल्प देखेको छैन । यसमा व्यावहारिक र प्राविधिक जटिलताका पक्षहरू अद्यावधि छँदैछ ।
    २०५४ सालमा एमाले विभाजनको सार सत्ता, शक्ति र वर्चस्वको होड नै थियो । यसैका कारण २०५१ मा पहिलो संसदीय शक्ति बनेको एमालेको राजनीतिक हैसियतसमेत सङ्कुचित छ । त्यस यता पार्टीको सा·ठनिक स्वरूप निरन्तर ओरालो लागेपछि विभाजनका खेलाडी वामदेव गौतमहरू चार वर्षपछि २०५८ सालमा पुरानै घर फर्किए पनि एमालेले पुरानो स्थान स्थापित गर्न सकेको छैन । र एमाले अहिले पनि दोस्रो राजनीतिक शक्तिका रूपमा सरकारमा छ । काङ्ग्रेस विभाजनको किस्सा पनि पृथक छैन । एमाले जोडिएको एक वर्ष पुग्दा नपुग्दै सत्ताकै लागि काङ्ग्रेस फुट्यो । तत्कालीन काङ्ग्रेस सभापति गिरिजाप्रसाद कोइराला र नेता शेरबहादुर देउवाहरूको एकअर्कालाई पार्टी निष्कासन मञ्चन भइरहँदा अप्रजातान्त्रिक शक्तिहरूले खेल्ने मौका पाए । प्रजातान्त्रिक पार्टीमा आएको यो विचलनको मौकामा त्यस बेलाका दरबारिया शक्तिले चौका हान्यो । दरबारले देउवाहरूलाई सत्ताकै ललिपप देखाएर फुटका लागि प्रेरित गर्‍यो । र सत्तामैं भएका बेला सत्ताकै लागि काङ्ग्रेस पनि फुटयो । एमालेमा देखिएको ढुलमुले नीति र काङ्ग्रेस विभाजनका कारण राजा ज्ञानेन्द्रलाई सत्ता कब्जामा सहज भएको राजनीतिक चित्र पुरानो भएको छैन । त्यस बेला राजनीतिमा प्रजातन्त्रवादी शक्तिलाई भिडाएर दुनो सोझ्याउने नीति बुझेरै भएको काङ्ग्रेस एकता अझै व्यवहारमा रूपान्तरण हुन सकेको छैन । चौहत्तरे र छत्तीसेबाट शुरु भएको विवादको बीजारोपण अझै ६० र ४० को भागबन्डे स्वरूपमा हुर्किइरहेको छ ।
    पूर्वपञ्चहरूको राप्रपा ब्रान्डमा सत्तामोहकै कारण फुट्ने र जुट्ने प्रक्रियाको क्रमभङ्ग भएको छैन । सूर्यबहादुर थापा, लोकेन्द्रबहादुर चन्द, पशुपति शम्शेर राणा र कमल थापादेखि टंक ढकालहरूसम्म यो खेलमा जमेरै लागेका छन् । राप्रपा विभिन्न हाँगाबिंगामा विभाजनदेखि पशुपति शम्शेरको राप्रपा र सूर्यबहादुर थापाको राष्ट्रिय जनशक्ति पार्टी एकीकरणका आयामहरू यसकै उपज हुन् । अघिल्लो संविधानसभा चुनावमा झिनो परिमाणमा उपस्थित राप्रपा नेपालमा अहिले हैसियत उकासिने बित्तिकै टंक ढकालहरूले रोमाञ्चक अभिनय देखाएकै हुन् ।
    मधेसवादी दलहरूको खेतीपातीलाई सत्ताको डढुवाले खाएकोमा द्विविधा छैन । एउटा मन्त्रालयकै निम्ति पार्टी फुटाउनेहरूले भर्खरै भएको संविधानसभा चुनावमा भोगेको दुर्गतिको नमुना पर्याप्त छ । २०४६ यता क्षेत्रीयतालाई मूल मुद्दाको रूपमा उठाएका मधेसवादी दलहरूको सङ्ख्या अहिले २० को हाराहारीमा छ । पहिलो संविधानसभा चुनावमा ६ वटाको परिमाणमा देखिएका मधेसवादी दलहरू सत्ता–चक्कर काट्दै दोस्रो चुनावसम्म आइपुग्दा झन्डै दुई दर्जन पुग्नुको पछाडि सत्ता, शक्ति र पैसाले काम गरेको मधेसवादीहरूकै स्वीकारोक्ति हो । नेपाल सद्भावना पार्टी मधेसको पहिलो क्षेत्रीय पार्टी भए पनि २०६३ पछि फोरम, तमलोपा नाम धारण गरेका पार्टी थपिदै गए । तर मधेस अधिकारको आश्वासनमा  राजनीति अघि बढाएका ‘मसिहा’हरूलाई सत्ता केन्द्रित अलमल नै अभिशाप बन्यो । सरकार बनाउने र ढाल्ने समीकरणमा निर्णायक बन्न सफल मधेसवादीले फुटकै भरमा सत्तासुख भोग्नुबाहेक कुनै पनि उद्देश्यमा खरो उत्रिन सकेनन् । फुटेर बनेका अधिकांश मधेसवादी दल अन्तत: सत्तामै लिप्त भए । र मधेसवादीहरू अहिले भन्दैछन्–सत्तामा पुग्ने होडले मधेसको माग कमजोर तुल्यायो, अब मिल्नुको विकल्प छैन ।  आफ्नै करनीका कारण आफ्नै आधार इलाकाहरूमा नराम्ररी पछारिएपछि महन्थ ठाकुर, उपेन्द्र यादव र राजेन्द्र महतो एकता प्रयत्नमा छन् । यो प्रयास अझै नेतृत्व विवादबाट माथि उठ्न सकेको छैन । उता सत्ताका चतुर खेलाडी विजय गच्छदार एकताको च्याखे थाप्दैछन् । तर सबैले बुझेको कटु सत्य के हो भने चासो मधेसका माग र अधिकारको होइन, सत्ता र शक्तिको चिन्तालाई मध्यभागमा राखिएको छ । 
    यस अर्थमा विभाजन र एकताको पहल नीति र एजेन्डाहीन बन्दै गएको प्रस्ट हुन्छ । सत्ता बार्गेनिङ र वर्चस्व सुधारका लागि हुने एकताले तात्त्विक अर्थ राख्दैन । नीति स्खलनमा परेको राजनीतिबाट अनिर्णयको निकास सम्भव पनि छैन । वैचारिक तथा सैद्धान्तिक आधारमा नभएर सत्ता र स्वार्थनिम्ति हुने एकताको तत्परता संशयको घेरामा पर्ने नै भयो । यस कारण यस्तो एकताले सङ्ख्यात्मक परिमाण त दिन सक्ला तर, गुणात्मकता सम्भव छैन । एकता, सहकार्य र जनताप्रति इमानदारिता राजनीति र नेतृत्वका आमचरित्र हुन् । दलहरू एकताका लागि अग्रसर भइरहँदा उद्देश्यको केन्द्रमा जनतालाई राखिनुपर्दछ । समग्र सकसमा अल्झिएको मुलुकलाई निकास र निर्माणका लागि सहकार्यलाई मूल एजेन्डा बनाउनुपर्दछ । एकताको कोरा रटानले मात्र यसको सार्थकतामा आशावादी हुन सकिन्न ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : एकताको आलाप र औचित्य
एकताको आलाप र औचित्य
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5UsMW0VzE3d2kp_na1Jzeqf4dJzI7IkTp4Ap2l1CLTByNm0ZVor85U8hNH84xd7Rc4ElEaDHUncNe7pd3Tz-A36vvGN15o1DFVDxKwKUIAyYvuU1VZH8nSnOLmI4FBWQ45SRm2kt_eiUy/s1600/omprakash+khanal.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5UsMW0VzE3d2kp_na1Jzeqf4dJzI7IkTp4Ap2l1CLTByNm0ZVor85U8hNH84xd7Rc4ElEaDHUncNe7pd3Tz-A36vvGN15o1DFVDxKwKUIAyYvuU1VZH8nSnOLmI4FBWQ45SRm2kt_eiUy/s72-c/omprakash+khanal.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2014/03/blog-post_7763.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2014/03/blog-post_7763.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy