$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

अर्ती त अरूका लागि न हो !

SHARE:

- गोपाल ठाकुर
    साम्यवादी शिक्षा लिने क्रममा गुरुहरूले सुनाउने पुरोहितवादको व्याख्या गर्ने गर्दथे । व्याख्याको क्रममा दोहोरो मापदण्डलाई पुरोहितवादको मेरुदण्ड बताइन्थ्यो । अर्थात् पुरोहितवादले जे भन्छ त्यो गर्दैन र जे गर्दछ त्यो भन्दैन । यस सन्दर्भमा मेरा गुरु हरिहर यादवले एउटा लोक प्रस· सुनाउनुभएको म झल्झली सम्झिरहेको छु । त्यो एउटा लोक प्रचलित प्रस· पनि हो । एउटा लोक अनुभव पनि हो । त्यसमा एउटा श्रीमद्भागवत महापुराणको कथावाचक व्यास र उनकी पत्नीको व्यवहारको वर्णन छ ।
    कुनै गाउँमा एकजना पुरोहित व्यासजी कहलिएका श्रीमद्भागवत कथावाचक थिए । कतिपय जिल्लामा उनलाई अब्बल गनिन्थ्यो । तर आफ्नो गाउँमा उनको कथावाचन चलेको थियो वा थिएन उनकी पत्नीलाई थाहा थिएन । एकपटक गाउँलेहरूले उनलाई गाउँमै कथावाचनको लागि अनुरोध गरे । बिचरा पुरेतबाजे अलि दक्षिणाको कुरोमा लोभिए । कथावाचनको क्रममा एक दिन खाद्य–अखाद्य पदार्थको प्रस· चल्यो । व्यासजी वैष्णव थिए । त्यसैले सबैभन्दा पहिले उनले मांसाहारी खानाका दोषहरू फलाक्नु त उनको धर्म नै थियो । शाकाहारी खानामा पनि शुद्ध र अशुद्धबारे उनको प्रवचन शुरु भयो । हरियो सागसब्जीमा उनले सबैभन्दा पहिले लसुनप्याज खानुहुन्न भने । त्यसपछि भन्टा, कुभिन्डो आदि खानुहुन्न भने । त्यसैगरी दालको वर्गीकरणमा मुसुरो र मास खानुहुन्न भने । उनको फेहरिस्त अलि लामै थियो जुन यहाँ विस्तारसँग वर्णन नगर्नु नै ठीक होला । अर्थात् एउटा लामै सूचीमा केही खाद्यवस्तुलाई उनले भगवद्भक्तिको हिसाबले प्रतिबन्ध लगाए । दानदक्षिणा पनि राम्रै हात पर्‍यो । कुम्लोकटेरो बोकेर उनी घर आए ।
    स्वाभाविक छ, लामो प्रवचनपछि उनी भोकाएका पनि मनग्गै थिए । उनकी पत्नीले पनि प्रेमपूर्वक अम्खरामा पानी टक्रयाउँदै भोजनको लागि अनुरोध गरिन् । भोक मेट्न प्रसन्न मुद्रामा उनले आसन जमाए । तर थाल अगाडि आउँदा उनको अनुहार नराम्ररी बिग्य्रो । स्वास्नीमाथि ज·िए र खनिए पनि–“के ताल हो यो ? यति कथा फलाक्दै आएको मान्छेलाई जाउलो र आलुको चोखा मात्रै ? त्यो पनि नुनखुर्सानी मात्रै हालेको ? मीठो परिकारका लागि घरमा लसुन, प्याज, मासको दाल, तरकारीका लागि भन्टा र कुभिन्डो त छँदै थिए नि १ किन नपकाएकी ?’
    स्वास्नीको उत्तर आयो–“हजूर, म त अहिलेसम्म घोर पाप गर्दै आएकी थिएँ । शास्त्रपुराणको मर्मविपरीत ती सबै खानेकुरो यहाँलाई ख्वाउँदै आएकी थिएँ । बल्ल आज यहाँको प्रवचन सुन्न जाँदा थाहा भो । ती सबै खानेकुरा त अशुद्ध पो हुन् १’
    व्यासजीले हकार्दै भने– “ती सबै त यजमानको लागि पो त १ हामी पुरेत ब्राह्मणहरूको लागि त सबथोक शुद्ध हुन्छ । किनभने हाम्रो मुखै शुद्ध छ । त्यसैले त्यसमा जे परे पनि त्यो आफैं शुद्ध भइहाल्छ । अबदेखि यस्तो गलती नगर्नू १’
    यस्ता प्रस·हरू कोट्याउँदै हाम्रा साम्यवादी गुरुहरूले माक्र्सवादमा यस्तो पाखण्डको ठाउँ छैन भनेर सिकाउँथे । असल कम्युनिस्टले यस्ता पाखण्डलाई सबैभन्दा पहिले त्याग्नुपर्दछ भन्थे । क्रान्तिका लागि त्याग र बलिदानको लागि उत्प्रेरित गर्दथे । उहाँहरूको यो अमृत वचनलाई अकाट्य सत्य मानेर किशोरावस्थादेखि प्रौढावस्थासम्म साम्यवादी आन्दोलनका लागि सक्दो गर्दै पनि आएँ ।
    तर वैदिकपौराणिक समुद्र मन्थनको कथा त साम्यवादी आन्दोलनमै दोहोरिएको देखियो हामीकहाँ । वर्ग सङ्घर्षको माध्यमले वर्गविहीन र राज्यविहीन संसार बनाउने सपना बोकी हिंडेका हाम्रा गुरुहरू । तीमध्ये बाहुनहरूले त टुप्पी र जनै पनि फालेका थिए । तर ती हाम्रा साम्यवादी गुरुहरूको इजार खुस्केको दुनियाँले देखिसके । हामीले देखेका छौं, २०४६ अगाडि डुङ्डुङ्ती गन्हाउने मोजा र च्यातिएका क्यानभास जुत्तामा तिनीहरू हिंड्थे । तथाकथित बुर्जुवा शिक्षा बहिष्कार गरेकाले स्कूल र कलेज शिक्षामा पनि उनीहरू करिब अनपढजस्तै थिए । तर आजसम्म जनवादी शिक्षा शुरु भएको थाहा भएन । आम नेपालीको स्कूल वा कलेज शिक्षा पनि अझसम्म निकम्मा नै साबित भएको छ । तर जनै र टुप्पी फाल्ने ती पुरोहितहरूको महल खडा भइसक्यो । एकपटक मन्त्री भएपछि आजीवन राज्यको सुरक्षाकवच उनको वरपर झुम्मिइरहन्छ । क्या मजा, उनीहरूले न परम्परागत शिक्षा लिनुपर्‍यो, न कथित बुर्जुवा आधुनिक शिक्षा । न माक्र्सवादी शिक्षा अनुसार राज्यको कुनै हिस्सा उनीहरूकै अधीन हुँदा पनि चलेको देखिएको छ । तर उनीहरूलाई मोज छ ।
    उनीहरूले नै सिकाएका थिए, सामन्तवाद वा पूँजीवादमा सानालाई ऐन र ठूलालाई चैन हुन्छ । आज सामन्तवाद वा पूँजीवाद के चलेको छ कुन्नि ? तर उनीहरूलाई चैन र बाँकीलाई ऐन लागेकै छ । हालका दिनहरूमा त झन् निर्लज्जताका साथ पूँजीवादी काङ्ग्रेस र साम्यवादी एमालेको अति पवित्र गठबन्धनले गजबको खटमिठ्ठी बनाएको छ । अमिलो र गुलियो दुवै स्वादका वस्तुलाई मिसाएर तयार हुने नयाँ खाद्यवस्तुलाई भोजपुरी आदि भाषाहरूमा खटमिठ्ठी भनिन्छ । यो खटमिठ्ठी पनि गजबको छ । किनभने आलोपालो गरी दुवै स्वादको आभास नेपाली जनताले पनि गर्ने गरेको देखिन्छ ।
    संविधानसभाको दोस्रो निर्वाचनताका यस गठबन्धनको स्वाद गुलियो थियो । यो गुलियोपनमा अझ महको काम गरेको थियो राजतन्त्रवादी शक्ति राप्रपा नेपालसँगको यिनीहरूको जेन्टलम्यान एग्रीमेन्टले । त्यसैले यी तीनोटै शक्ति ग·ा, जमुना र सरस्वती भएर दोस्रो संविधानसभामा मुखरित भए । तर एमालेले राष्ट्रपतिको निर्वाचनको कुरा उठाएकोले नेपाली काङ्ग्रेसले अमिलो महसुस गर्‍यो । त्यसैले एमालेले पनि संविधानसभाको पहिलो बैठक तत्कालीन मन्त्रिपरिषद्का अध्यक्षले नै बोलाउने कुरामा ढिपी कस्यो र आखिर भयो पनि त्यही । पछि प्रधानमन्त्री काङ्ग्रेसको र सभामुख एमालेको हुने गरी यिनीहरूले आफ्नो अमिलोपनलाई गुलियोपनमा चाँडै परिवर्तन गर्न पुगे । तर गृह मन्त्रालयका लागि एमालेले सारेको लोकप्रसिद्ध पात्र वामदेव गौतमलाई लिएर फेरि काङ्ग्रेसमा अमिलोपनको सञ्चार भयो । केही समय त यस्तो पनि भयो, यिनीहरू साँच्चै छत्तीसको ठाउँमा फर्किने हुन् कि ? तर होइन यो यिनीहरूको बाध्यता हो । यिनीहरूको मालिकको निर्देशन पनि हो । ती सबैभन्दा मुख्य यिनीहरूबीच आआफ्नै पार्टीको आन्तरिक बेमेल पनि हो । आखिर देउवाको कचि·लले सुशील बाजेले वामदेव गौतमसँग नाता गाँस्न बाध्य हुनुपर्‍यो ।
    २०५४ सालको स्थानीय निर्वाचनमा वामदेव गौतमको गृह मन्त्रालयले कीर्तिमान कायम गरेको अनुभव नेपाली काङ्ग्रेसले कदापि भुलेको छैन । किनभने फेरि स्थानीय निर्वाचनको कुरो चलेकै छ र वामदेव गौतम अब गृहमन्त्री भइ नै सके । त्यसैले आगामी स्थानीय निर्वाचनमा एमालेको पकड सजिलै जम्ने अनुमानलाई गलत भन्न सकिंदैन । तर वास्तविकता बिल्कुलै त्यस्तो होइन ।
    नेपाली काङ्ग्रेस नेपालको सबैभन्दा लामो इतिहास बोकेको पार्टी हो । तर इतिहासले त सकारात्मक मात्रै होइन, नकारात्मक सम्झना पनि समेटेको हुन्छ । नेपाली काङ्ग्रेसले २०१५ सालको आम निर्वाचनमा तीन चौथाईभन्दा पनि बढी बहुमत पाएको थियो । तर सरकार दुई वर्ष पनि चलेन । सरकार मात्रै होइन, प्रजातन्त्रको पनि यिनकै सत्ताकालमा घाँटी निमोठिएको थियो । २०४८ सालको आम निर्वाचनले पनि नेपाली काङ्ग्रेसलाई एकमना सारकार बनाउने अवसर दिएको थियो । त्यसै क्रममा २०४८ सालमा नेपाली काङ्ग्रेसकै गृहमन्त्रीले स्थानीय निर्वाचन गराएका थिए । नेपाली काङ्ग्रेसले त्यस निर्वाचनमा राम्रै पकड जमाएको थियो । तर सरकारले फेरि पनि तीन वर्ष काट्न सकेन । बर्बरता पनि नेपाली काङ्ग्रेस वृत्तले राजा र राणाबाट सिकेकै हो । त्यसैले २०५४ सालमा स्थानीय निर्वाचनमा नेपाली काङ्ग्रेसले नराम्ररी हार बेहोर्‍यो । हो, यसमा वामदेव गौतमको गृह प्रशासनले पनि पक्कै हातमा दही जमाएर बसेको थिएन होला । तर त्यस बेलाको परिणामको प्रवृत्तिलाई विश्लेषण गर्ने हो भने कुरा स्पष्ट हुन्छ । अपवादमा बाहेक २०४८ सालको परिणाम पल्टिएको मात्रै थियो । अर्थात् जहाँ पहिले नेपाली काङ्ग्रेसका स्थानीय जनप्रतिनिधि थिए त्यहाँ नेकपा (एमाले) ले जित्यो र जहाँ एमालेका थिए त्यहाँ काङ्ग्रेसले । त्यसैले भावी स्थानीय निर्वाचनलाई लिएर धेरै चिन्ता गर्ने बेला आइसकेको छैन ।
    तर कुरो छ नियतको, स्वार्थको पराकाष्ठाको, निस्स्वार्थ भावसँग जनताको सेवा गर्न हिंडेका माक्र्स र लेनिनको चेलो भनाउँदो एमालेको । सामान्यतया प्रधानमन्त्रीलाई अनुकूल हुने गरी कम से कम गृह, रक्षा र अर्थ मन्त्रालयहरू हुनु पर्दछ । विगतमा माधव नेपालको प्रधानमन्त्रीत्वकालमा नेपाली काङ्ग्रेसले त्यसै अनुकूलताको आधारमा एमालेलाई निश्शर्त सघाएकै हो । तर अहिले एमालेको इमानदारी त्यस उचाइमा देखिएन । हुन पनि कसरी होस् त ? जसले आफ्नै कार्यकर्ता, समर्थक र वर्गसँग बेइमानी गर्छ, बाँकीले ऊसँग इमानदारीको अपेक्षा कसरी गर्ने ? किनभने अर्ति त अरूको लागि हुन्छ, आफूले त्यसको पालना नगरेकै बेस १
      वाणस्थली, महादेवस्थान(७, काठमाडौं
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : अर्ती त अरूका लागि न हो !
अर्ती त अरूका लागि न हो !
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj1s-kMgaEqKKVm-YdyoRnFR3Td-vw6aKuD8MYAR65C6hWQUpGa8lMmFpSsrOSYBd9Fo6qbQxiDqP_wnzE69Ox0U_3IgGjtEQ2rCBKCa_iL61fczHDauX_dNoU9MXPPMI3oIZ-3blp4nNCF/s1600/gopal+thakur.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj1s-kMgaEqKKVm-YdyoRnFR3Td-vw6aKuD8MYAR65C6hWQUpGa8lMmFpSsrOSYBd9Fo6qbQxiDqP_wnzE69Ox0U_3IgGjtEQ2rCBKCa_iL61fczHDauX_dNoU9MXPPMI3oIZ-3blp4nNCF/s72-c/gopal+thakur.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2014/02/blog-post_9822.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2014/02/blog-post_9822.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy