$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

भारतमा मधेसी विद्यार्थीहरूको पीडा

SHARE:

– सुजित केशरी
    मधेसका विभिन्न जिल्लाबाट अध्ययनको लागि भारत जाने परम्परा धेरै पुरानो भए पनि हालका वर्षहरूमा भारतमा अध्ययनको लागि जाने मधेसी विद्यार्थीहरूको सङ्ख्या ह्वातै बढेको छ । काठमाडौं वा पहाडका अन्य शहरमा मधेसी विद्यार्थी भारतीय भनेर हेपिएका कारण, मधेसका अभिभावक आफ्नो छोराछोरीलाई भारतमैं पढाउनु तुलनात्मकरूपमा सुरक्षित ठान्दछन् ।
    भारत अध्ययनको सिलसिलामा रहेका मधेसी विद्यार्थीहरूको पीडा भारतीय रेलयात्राबाट शुरु हुन्छ । जसै रेल उत्तरी बिहार र पूर्वी उत्तर प्रदेश नाघ्छ, स्थानीय यात्रुहरूद्वारा भोजपुरी, मैथिली वा अवधि, थारू भाषा बोल्नेहरूलाई बिहारी भन्दै सिटबाट गालीगलौज गर्दै उठाइन्छ । दोस्रो चोट तब लाग्छ, जब गन्तव्यमा पुगेर
बस्नको लागि भाडामा कोठा खोजिन्छ । घरधनीलाई नेपालको बासिन्दा भनी बताउँदा यस्तो शड्ढाको दृष्टिले हेर्छन् मानौं उसको अगाडि आातड्ढवादी उभिएको होस् । जति नागरिकता देखाउँदा ‘तुम तो नेपाली नहीं लगते’ र अवैध नागरिकता लिएको ठानी आतड्ढकारी हो कि भन्ने शड्ढा गर्छ । प्रस्ट्याउँदै जाँदा र प्रमाणहरू देखाएपछि बिहार तथा पूर्वी उत्तरप्रदेशबाट बसाइँ सरेर नेपाल बसेको भगौडा ठान्छ । नेपालका पहाडी इलाकाहरूमा भारतीय भनेर हेपिएका मधेसी विद्यार्थी जब भारतमा पनि सोही सरह व्यवहार पाउँछ, तब ऊ आफ्नो पहिचानबारे अलमलिन्छ ।
    तेस्रो झटका तब लाग्छ जब केही समस्या आइपर्दा नयाँ दिल्लीस्थित नेपाली राजदूतावास धाउनुपर्छ । दूतावासका पालेहरू मधेसी अनुहार देख्ने बित्तिकै, जतिसुकै नेपालीमा प्रश्न गरे पनि झर्केर हिन्दीमा जवाफ दिन्छन् । प्राय:जसो मधेसीलाई कार्यालयको ढोकाबाट भित्र छिर्नै दिइन्न । यदि कसैगरी कुनै मधेसीले कार्यालयभित्र प्रवेश पाए पनि त्यहाँका महिला कर्मचारीहरू गालीगलोजको शैलीमा व्यवहार गर्छन् । धेरै कठिनाईपछि  दूतावासका सम्बन्धित कर्मचारीसँग भेट भए पनि मधेसीको काम त्यहाँ हुँदैन । पहाडी मूलका साथीहरूको भने नहुने काम पनि भइरहेको हुन्छ । दूतावासले भाषा, संस्कृतिको जर्गेनाको लागि विभिन्न कार्यक्रम राख्दा मधेसी विद्यार्थीको प्रतिनिधित्व गराउँदैनन् । भोजपुरी, मैथिली, अवधि तथा थारू भाषाका कार्यक्रम सञ्चालन पनि गराउँदैनन् । त्यसको कारण दूतावासमा एउटा पनि मधेसी कर्मचारी नहुनु पनि हुन सक्छ ।
    चौथो प्रमुख समस्या अध्ययन स्थलमा स्थानीय सहकर्मी तथा शिक्षकहरूमा मधेसी पहिचानबारे अनभिज्ञताका मजाकको पात्र हुनुपर्ने दु:खद अनुभुति  हो ।
    यी त भए केही सर्वविदित उदाहरण मात्रै । यस्ता हजारौ समस्या केवल आफ्नो पहिचानको अभावमा मधेसी विद्यार्थीहरू भोग्न बाध्य भइरहेका छन् । यस्ता पीडाको मानसिक, पारिवारिक, सामाजिक असरलाई कागजमा उतार्न धेरै गार्‍हो छ । उच्च शिक्षाको सपना बोकेर विदेशिएका मधेसी विद्यार्थीहरू रातभरि सुत्न सक्दैनन् । यसमा जिम्मेवार पढाइ नभई आफूमाथि भइरहेको अपमानजनक व्यवहार नै हो । धेरै विद्यार्थी पढाइ छाडी घर फर्कन्छन् । उनीहरू पढाइमा कमजोर भएर होइन, अपमानजनय दु:ख र पीडाले पलायन हुन्छन् ।
    अब मधेसका हरेक शिक्षित तथा पढेलेखेका व्यक्तिले सोच्नुपर्ने बेला आएको छ कि हामीले स्थानीय स्तरमा शिक्षाको गुणस्तरीयतामा कहिले ध्यान पुर्‍याउने ? कहिलेसम्म मधेसका सोझासाझा विद्यार्थीले काठमाडौं तथा भारतका विभिन्न शहरमा आफ्नो अमुल्य समय वेदनामा छटपटिएर बिताउने ? मधेसका अभिभावकहरूले सोच्नैपर्ने बेला आएको छ–के शिक्षाको लागि अर्थपूर्ति मात्र गरेर अभिभावकको दायित्व समाप्त हुन्छ ?
पहिचान : कत्तिको आवश्यक नेपालमा पहिचानको मुद्दा एक दशकदेखि नेपाली राजनीतिको केन्द्रमा छ । नेपालको सन्दर्भमा जातीय, भाषिक तथा क्षेत्रीय पहिचानको कुरा नै मुखरित भएर आउँछ । नेपालका शासकवर्गले मधेसी तथा जनजातिहरूले पहिचानलाई षड्यन्त्रपूर्ण तरिकाले विलुप्त पार्न खोजेको आरोप लगाइँदै छ ।
    मधेस आन्दोलनपूर्व अधिकांश पहाड तथा हिमालका बासिन्दाले मधेसी भनेको जनकपुरको वरपर बस्ने सानो समुदाय ठान्ने गर्थे । केही कामको सिलसिलामा वीरगंज, भैरहवा, नेपालगंजजस्ता शहरमा आउँदा, त्यहाँको मधेसी समुदायलाई भारतीय ठान्थे र सोही अनुरूप व्यवहार पनि गर्थे । विगत एक दशकदेखि नेपालका अद्र्धशिक्षित मधेसी तथा जनजाति पनि रोजगारका लागि भारत तथा अन्य देश जान थालेका छन् । मधेसीहरूले आफूलाई जतिसुकै नेपालको नागरिक भने पनि पत्याउने कोही भेटिंदैन । कसैले पत्याए पनि भारतको बिहार तथा पूर्वी उत्तरप्रदेशबाट बसाइँ सरेको अनुमान लगाउँछन् । यसको पछाडि विदेशीहरूको अल्पज्ञान र हेपाहा प्रवृत्तिलाई मात्रै दोष दिनु भनेको आफ्नो आङको भैंसी नदेख्नु र अर्काको आङको जुम्रा देख्नुजस्तै हो
    वर्तमान नेपाल र नेपालीबारे विदेशीहरूको मानसपटलमा बसेको धारणा शताब्दीयौंदेखि यहाँको खस शासकहरूले गरेको झूट तथा षड्यन्त्रको खेतीको परिणाम हो ।
    शोषित, उत्पीडितहरूलाई विदेशी भगोडा बनाई निमुखा र अशिक्षित हरूलाई सदाका लागि दास बनाउने क्रूर तथा लज्जाजनक कायरता हो । अझै पनि समय छ, मधेसका छोराछोरीहरू अझै पनि अशिक्षाको अन्धकारमा बल्झिरहेका छन् । यदि समयमा शासकहरूले यस्तो अक्षम्य भूल सुधारेनन् भने आज अन्धकारमा अन्धो भएका मधेसीहरू भोलि ज्ञानरूपी ज्वालाले ज्वालामुखी नबन्लान् भन्न सकिन्न ।
– (सी.ए.) अन्तिम वर्ष अध्ययनरत दिल्ली
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : भारतमा मधेसी विद्यार्थीहरूको पीडा
भारतमा मधेसी विद्यार्थीहरूको पीडा
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjh3FdEKYdy5iLRoqX1utcxjYksUy8ZklA_mrJOaU-XDTjizDyyLZ22HgMzpyAfLXctuZnVvDHwtwOYqB3ipRy-n9sRXIsFNFElWLNPYir9-JINRncmwWLxlaH_IMABSOSD82M9Eeyw1QV0/s200/sunjeet+keshri.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjh3FdEKYdy5iLRoqX1utcxjYksUy8ZklA_mrJOaU-XDTjizDyyLZ22HgMzpyAfLXctuZnVvDHwtwOYqB3ipRy-n9sRXIsFNFElWLNPYir9-JINRncmwWLxlaH_IMABSOSD82M9Eeyw1QV0/s72-c/sunjeet+keshri.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2013/12/blog-post_4374.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2013/12/blog-post_4374.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy