$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

तीन आधार : एकता, समता र सुव्यवस्था

SHARE:

    मानिसले प्रगति त निकै गरेको छ तर पनि उसको सामुदायिक प्रवृत्तिमा अहिले दुई आवञ्छनीयताहरू नराम्ररी गाँजिएका छन् र मानिसलाई त्यस गरिमाबाट वञ्चित पारेका छन्, जुन नियतिले उसलाई उदारतापूर्वक प्रदान गरेको छ । 
    यी दुई प्रवृत्तिहरूमा एउटा हो सड्ढीर्णता र दोस्रो विलासिता । दृष्टिकोणमा सड्ढीर्णता र व्यवहारमा विलासिता आएपछि ती दुवै क्षेत्र विकृत भएका छन् । फलत: ढुसीजन्य विषाक्तताले मानिसको स्तर र समाजगत वातावरण नराम्ररी अस्तव्यस्त पारिदिएको छ । फलत: समृद्धि र प्रगतिको, सुख र शान्तिको साटो विनाश र विग्रह उत्पन्न भई अनेकानेक सड्ढट उपस्थित गराइरहेको देखिन्छ ।
    फलका कीरा र कुवाँका भ्यागुता आफ्नै परिधिमा सन्तुष्ट रहन्छन् । पिंजरामा बन्द पक्षी आश्रित पनि हुन्छ र सुरक्षा पनि महसुस गर्छ । यतिमैं पनि जसले विस्तृत क्षेत्रमा विचरण गरेर विशालताको आनन्द प्राप्त गरेको छ उसका लागि सड्ढीर्णताको त्यो दयनीय परिधि निकै लज्जाजनक र कष्टप्रद प्रतीत हुन्छ । निर्वाह नै त सबै कुरो होइन । जीवनमा यस अतिरिक्त पनि धेरै कुरो छ । त्यसको परित्याग गरेर उदरपूर्तिमा मात्र सीमाबद्ध हुने हो भने जड र चेतनमा के फरक रहयो ? वृक्ष–वनस्पतिले पनि निर्वाह–साधन उपलब्ध गर्दछन् । कृमि–कीटहरूलाई त्यसको कमी हुँदैन । अनि आत्माको गरिमालाई पोषण कसरी प्राप्त हुने ? आन्तरिक उल्लासको विकास कसरी सम्भव हुने ? महानताको अभिलाषा नै महत्त्वाकाङ्क्षा हो । प्रगतिको मार्ग अवरुद्ध छ भने हात–खुट्टा बाँधिएको कैदीजस्तो जीवन जिउनुबाट के सार ? अन्न त उसले पनि पाइहाल्दछ ।
    आध्यात्मिक क्षेत्रको सड्ढीर्णताको तात्पर्य हो आफ्नोपनको परिधिलाई सानो वृत्तमा खुम्च्याउनु । शरीरसम्म आफ्नो सत्ता ठान्नेहरू आत्माको वास्ता गर्दैनन्, भविष्यप्रति आँखा चिम्लिदिन्छन्, परिवार र समाजप्रति निर्धारित उत्तरदायित्व पालन गर्दैनन् । कैयौं मद्यप, आवारा प्रवृत्तिका मानिसहरू कमाउँछन् र शरीर सुखका लागि उडाइदिन्छन् । त्यसमा अन्यको कुनै भागीदारी ठान्दैनन् । यस्तो बराँठिएको प्रवृत्ति वन्य–पशुमा पनि हुन्छ । हात्ती, बँदेल, हरिन आदिमध्ये पनि कहिलेकाहीं झुन्ड छाडेर एकल हिंड्न थाल्छन् । यस्तोमा उनीहरू अनुशासनबाट मुक्त भएर स्वच्छन्द रहनुको लाभ देख्छन् । तर त्यस्तो गर्दा आफ्नो सामाजिकता गुमाउँछन् र स्नेह–सौजन्यजस्ता सबै विशेषताबाट वञ्चित भएर निष्ठुर, निर्मम स्वभाव ग्रहण गर्न पुग्दछन् । अकारण कसैमाथि आक्रमण गर्ने उद्दण्ड स्वभाव ग्रहण गर्दछन् ।
    आत्मीयताले सरसता उत्पन्न गर्दछ । जो आफ्नो हो, उही प्रिय लाग्दछ, त्यो परिधि जति सानो हुन्छ, प्रियजन त्यति नै थोरै हुन्छन् र त्यस लाभबाट वञ्चित रहनुपर्छ, जुन असङ्ख्यलाई आफ्नो बनाएर उपलब्ध हुन सक्दथ्यो । आत्मीयता को आरोपण जसमाथि पनि गरियोस् त्यो आफ्नै लाग्नेछ र आत्म विस्तारको, परिवारको सदस्य बनेर आनन्दको अभिवृद्धि गर्नेछ । जसको आफन्त थोरै हुन्छन् उसलाई सबै बिरानो लाग्छ, ऊ सदैव आफूलाई असुरक्षित, अभावग्रस्त र असन्तुष्ट अनुभव गर्छ । आत्मीयताको विस्तारको अर्थ हो–जीवितहरूलाई आफ्नोपनको परिधिमा समेट्नु । बढी साधन र सुविधाबाट प्रसन्नताको अनुभूति हुन्छ, गर्व र गौरव प्रतीत हुन्छ । त्यसै प्रकार जसको जति बढी आफ्ना छन्, ऊ आत्मदृष्टिको आफूलाई त्यति नै बढी सुसम्पन्न अनुभव गर्दछ । यही हो प्रसन्नताको केन्द्रबिन्दु । थुप्रैको दु:ख बाँडेर लिनु र आफ्नो सुख अनेकौंमा बाँडिदिएर नै मानिस हाँस्दैखेल्दै, सरल–सहज जीवन बाँच्न सक्छ ।
    साधु, वानप्रस्थ, लोकसेवीस्तरका महामानवहरूको एउटै प्रमुख विशेषता के हो भने उनीहरू आत्मीयताको परिधि बढाउँछन् र त्यसमा समस्त समाज अथवा संसारलाई समेटिलिन्छन् । विराट् दर्शन यही हो । समुदायलाई भगवान् मान्नु र त्यसका साथ श्रद्धा, संवेदना जोडिदिंदा भगवद्शक्तिको व्यावहारिक स्वरूप लोकम·लको साधना बन्न पुग्दछ । योगाभ्यासबाट सत्प्रवृत्ति संवर्धनयुक्त सेवा साधनालाई सर्वोत्तम र सर्वसुलभ मानिएको छ । त्यो समाजको उपकारको प्रत्युपकार बन्न जाँदा ऋणमुक्तिको हलुकोपन महसुस हुन्छ । आत्मगौरव माझिन्छ र सेवाको साटो सम्मान र सहयोगको वर्षा हुन थाल्दछ । थोरै समय र धन खर्चंदा प्रथम चरणमा यो नोक्सानी प्रतीत हुन्छ तर धेरैबेरसम्म वस्तुस्थिति अप्रकट रहँदैन । केही समयमैं बीजारोपण अङ्कुरित हुँदै, मौलाउँदै, फल्दै–फुल्दै र समुन्नत स्तरमा पुगेर शिर गर्वोन्मत्त राख्न सक्ने स्थितिमा हुन्छ । परमार्थका लागि चालिएको पाइलाको पनि यस्तै दूरदर्शी निर्धारण बुझ्न सकिन्छ ।
    स्वार्थी ती हुन्, जो मात्र शरीरलाई, स्त्री–बच्चालाई आफ्नो मान्दछन् र अन्यान्यप्रति उपेक्षा भाव राख्दछन् । परमार्थी ती हुन्, जो आफ्नो स्वार्थलाई परम व्यापक बनाउँछन् । आत्मालाई सीमित र परमात्मालाई असीम भन्दछन् । आफ्नोपनको परिधि विस्तार गर्नेहरू, उनका दु:खसुखमा सक्रियरूपले भागीदार बन्नेहरू प्रकारान्तरमा परमात्मासम्म पुर्‍याउने सुनिश्चित मार्गमा हिंड्दछन् । महामानवहरूले सदैव यही मार्गको अनुसरण गरेका छन्, उनीहरू शरीर अथवा परिवारप्रति अनिवार्य उत्तरदायित्वको निर्वाह त गर्दछन् तर त्यतिमैं सीमित बस्दैनन् । देश, धर्म, समाज र संस्कृतिप्रति आफ्नो वरिष्ठ उत्तरदायित्वको निर्वाह पनि गरेका छन् । आवश्यकता पर्दा महान्का लागि तुच्छ र गौण मान्ने साहस पनि सँगाले ।
    सन्त, सज्जन, लोकसेवी, देशभक्त, महामानव प्राय: यस्तै गर्दछन् । कुटुम्बको सुविधामा कटौती गरेर उनीहरूले समाजगत् सत्प्रवृत्तिहरूको संवद्र्धनमा आफूलाई नियोजित गरे । कहाँसम्म भने यसका लागि तथाकथित स्वजनहरूको विरोध पनि सहे र उनको आग्रहलाई निरस्त गरे । वैराग्य र त्याग–बलिदानको चर्चा यसै आदर्श प्रतिपादनका लागि हुन्छ । कैयौंपटक सञ्चित सड्ढीर्णता यस मार्गमा बाधक पनि बन्दछ । तर उदारको उम·ले यसलाई टिक्न कहाँ दिन्छ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : तीन आधार : एकता, समता र सुव्यवस्था
तीन आधार : एकता, समता र सुव्यवस्था
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2012/01/blog-post_1430.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2012/01/blog-post_1430.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy