$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

अनाथाश्रम, वंशीलाल र हृदयलाल ‘कश्यप’

SHARE:

    कोरोनाकालमा साढे सात महीना कुँजिएपछि कतै त जानुप¥यो भन्ने सोच पलाइरहेको थियो । यो विचार दशैंको प्रारम्भ घटस्थापनादेखिकै हो । सोच थियो, बूढीलाई लिएर काठमाडौं जाउँ र घुँडाको उपचारका साथै साथीभाइहरूसँग कुराकानी पनि गरूँ र त्यतैबाट विराटनगर गएर सालीको परिवारलाई पनि ल्याएर दशैंदेखि तिहार र छठसम्म चहलपहल बढाउँ । यसरी बाहिर जाने आवश्यकता मलाई त थियो नै, बुढेसकालले छोप्दै गएको र कोरोनाको बन्दाबन्दीले हामी बूढाबूढी दुवैलाई झर्को लाग्ने, कुराकुरामा मतभिन्नता देखिनेजस्तो मनोरोगले च्याप्दै लगेको हो कि भन्ने आशङ्का पलाइरहेको थियो । दुर्भाग्य त्यसै बेला काठमाडौंबाट जसले पायो– यहाँ कोरोनाको सङ्क्रमण बढिरहेको छ, अत्यावश्यक कामबाहेक बाहिरबाट कोही नआउनुहोला भन्ने खबर टिभी च्यानलहरूले दिन थालेका थिए । झर्को लागेर आयो र कहीं निस्कन मन लागेन । म त बैठक, गोष्ठी, कहिले भर्चुअल त कहिले भौतिक कार्यक्रमहरूमा अल्झि नै रहेको थिएँ ।  बिहान–बिहान पेपरको काममा दुईतीन घण्टा बितिहाल्थ्यो । खाना खायो, सुत्यो गर्दा दोस्रो पहर पनि बित्थ्यो । अनि कोही साथीभाइ आइपुग्यो, गफ ग¥यो बारीमा गयो रूख–बिरूवाहरूको हेरचाह ग¥यो ।


    लकडाउनले मलाई दोस्रो तरीकाले पनि व्यस्त बनाइदिएको थियो–माथि छतमा फूल बगैंचा नै लगाउने प्रयास गरिरहेको थिएँ । दशैं मनाउन काठमाडौंबाट मुस्कान र मयङ्क आएका थिए । घरमा खुशी र काव्य छँदैथिए । केटीहरूले त तत्विशेष, केटाहरूले भने बगैंचाको लागि तलबाट माटो, बालुवा, खाद माथि छतमा पु¥याउने, गमलाहरूमा प्वाल पार्ने, माटो र खाद मिसाउने श्रमसाध्य काममा सघाइरहेका थिए । अर्थात् मलाईभन्दा धर्मपत्नीलाई फरासिलो परिवेश आवश्यक थियो ।
    कहाँ जाने त ? त्यति नै बेला एक दिन रौतहटबाट डा. नन्दकिशोर झाले फोन गरे । प्रकटमा हालचाल सोध्दै, अप्रकटरूपमा कोरोनाले कुनै समस्या  त छैन भनेर । मैले यहाँ सबै राम्रो छ, बरू तिमीलाई आपत्ति हुँदैन भने म तिमीकहाँ आउँछु भनें । उनले सहर्ष स्वीकृति दिए ।
    डा नन्दकिशोर आयुर्वेदका डाक्टर हुन् । हामी २०२६ सालमा सँगै ठाकुरराम क्याम्पसमा आइएस्सीमा पढ्थ्यौं। यसै पनि कहिलेकाहीं गौर जाँदा वा कुनै सभा–गोष्ठीको सिलसिलामा उनीसँग भेट भइरहन्थ्यो । मानिस असल स्वभावका, मित्रप्रेमी, समाजसेवी र विभिन्न संस्थाहरूमा काम गरेका व्यक्ति हुन् । उनले शिवनगरमा आफ्नै आयुर्वेदिक औषधि बनाउने कारखाना पनि खोलेका छन् र अहिले त्यसैलाई विस्तार गर्ने क्रममा लागेका छन् । फर्मासिस्ट जेठा छोरा सुभाष र कान्छा छोरा इन्जिनीयर मनीष झाले बाबुलाई सघाइरहेका छन् ।
    खानपिउनका शौकिन डा झा अति मिजासिला र हँसमुख स्वभावका छन् । हामी कात्तिक १७ गते सोमवारका दिन बिहान रौतहट शिवनगरका लागि कारमा हिंड्यौं । दुई घण्टा पनि लागेन शिवनगर पुग्न । कलैयाबाट सोझो बाटो रहेछ, रौतहटको जयनगर पुग्न र त्यहाँबाट ५ मिनट उत्तर लागेपछि शिवनगर । डा झा बाटोमा उभिएर हामीलाई कुरिरहेका थिए । शिवनगर म धेरै पहिले गएको थिएँ, शायद गरूडामा कुनै काम थियो र नजीकै साथीको घर र कारखाना छ भनेर भेट्न पसेको थिएँ । त्यति बेला सडकबाट साथीको घरसम्म कुनै घर थियो कि थिएन हेक्का भएन, तर अहिले त घरको माला नै उनेजस्तो मूल सडकबाट भित्र पस्दा दुवैपट्टी दामीदामी सामानले भरिएका पसलहरू लम्पसार परेका छन् । त्यसैदिन गरूडा जाँदा पनि मैले चिनेको कुनै कुराको अवशेष भेटिनँ । शान्त, प्राकृतिक सौष्ठवयुक्त गरूडा र शिवनगर त तडकभडक र तनावजन्य वातावरणको जननी आधुनिक नगरमा परिणत भइसकेका रहेछन् ।

    मित्रले बडो आत्मीयतापूर्वक स्वागत गर्दै हामी दम्पतीलाई भित्र लगे । पहिले उनको पुरानो कारखाना र पछि नयाँ बन्न लागेको फैक्ट्री डुलाए । डाक्टर नै आयुर्वेदसम्बन्धी भएपछि आँगनमा थरीथरीका जडीबुटी सुकाउन राखिएका, चारैतिर हरिया बोट–बिरूवा स्वाभाविक नै भए । त्यहाँ आजसम्म नचिनेको अर्जुन वृक्ष, पुनर्नवाको झार, लता कस्तुरीसँग परिचय भयो ।
    हामीले वीरगंजमा नाश्ता गर्ने बेलामा उनको खाना तयार थियो । सादा तर स्वादिलो दालभात, तरकारी र सलादले भित्रैदेखि तृप्त पारेको थियो । पाककलाका माहिर एकजना थारू कामदारले खाना पकाएका रहेछन् । खानाले मेरी पत्नीलाई आफ्नो पुरानो पाककलाको स्मरण गराएछ । त्यसैले त फर्केर आएपछि स्वाद नै बिर्सिसकेको दाल पकाएकी थिइन् ।
    रौतहट घुम्ने कार्यक्रम बनाउँदा शिवनगरलाई केन्द्र बनाएर समनपुर घुम्ने, गरूडा निवासी सञ्जय ‘मित्र’ कहाँ जाने, मत्सरीबाट भुटकुनलाई बोलाउने तारतम्य नमिलाएको होइन । कारण मेरो इच्छा त्यहाँ दुईतीन दिन बस्ने थियो । सञ्जय साह त अहिले गरूडामात्र होइन, त्यस भेगकै, अझ उनको बज्जिका भाषा उत्थानको अभियानले जिल्लेतर ख्याति नै पाइसकेका छन् । उनकी धर्मपत्नी रेणु पनि विवाह पूर्वदेखिकी परिचित हुन् । वीरगंजमा उनी पत्रकारितासम्बन्धी तालीममा आउँदा एउटा क्लास मैले पनि लिएको थिएँ र त्यसपछि उनले पनि प्रतीकमा केही लेखहरू लेखेकी थिइन् । तिनताक सञ्जय पनि प्रतीकसँग जोडिएका थिए । उनी मकवानपुरमा मास्टरी गरे बसेका थिए र प्रतीक दैनिक हुँदा ताकाको शुरू दिनदेखि नै लेखहरू लेखिरहन्थे जुन अद्यपर्यन्त जारी छ ।
    भुटकुनको वास्तविक नामको मलाई हेक्का छैन । तर उनीसँग मेरो कान्छो सालो राजेन्द्र र भाइ मनमोहन मनुषमारा सिंचाइ योजनामा ठेक्काको काम गर्दाको सङ्गत थियो । मलाई किनकिन ती सा¥है मन पर्छन् । त्यसैले उनीसँग पनि भेट्ने सा¥है इच्छा थियो । एक दिन अगाडिसम्म मित्र झाले उनको दिल्ली जाने कार्यक्रम छ तर पनि कार्यक्रम रद्द गरेर मसँग भेट्छन् भन्ने खबर दिएका थिए । तर दैवले जुराए पो १ आफ्नी पत्नीको स्वास्थ्य एक्कासि बिग्रेर उनी त्यहीं बिहान उपचारका लागि वीरगंज हिंडेछन् ।
    खाना खाएर हामी समनपुरका लागि हिंड्यौं । मेरो अवचेतन मनमा समनपुरको एउटा चित्र अङ्कित थियो । फराकिलो धुलौटे बाटो, पूर्वमा केही आँपका वृक्ष र त्यसको पूर्वमा एउटा ठूलो तलाउ । सञ्जयले लडैया समनपुर भनी प्रतीकमा एकाध लेख लेखेका थिए र मेरो मानसपटलमा त्यै दृश्य चित्रित हुन्थ्यो । एउटा कुतूहल थियो समनपुर जाउँ, हाम्रा वीर पुर्खाहरूले कसरी विना हतियार अङ्ग्रेज फौजलाई भगाएका थिए, त्यस ठाउँको दर्शन गरूँ । शिवनगरबाट झन्डै १० किलोमिटर टाढा समनपुर पुग्दा उखरमाउलो घाम लागेको थियो । केही पुराना मानिसलाई भेटेर पहिले कुराहरू बुझ्यौं र अङ्ग्रेजसँग युद्ध हुँदा ताका फालिएको तरबार फेला  परेको पोखरी हेर्न र प्राचीनकालमा बनेका शिवमन्दिर जुन कालक्रममा जमीनमुनि धस्दै गएको थियो र राजदेवी मन्दिरको अवलोकन गर्न पैदल नै हिंड्यौं । शिवमन्दिर पुगेपछि त बिन्दु (मेरी पत्नी) ले हिम्मत हारिन् । ओपेन बाइपास सर्जरी भएको र घुँडाले थकाएको उनले धेरै हिम्मत गर्न सकिनन् । उनलाई शिवको शरणमा राखेर हामी भने राजदेवी मन्दिर घुम्दै पोखरीसम्म पुग्यौं । पोखरी देख्दा मनै खिन्न भयो । कहाँ मानसमा बसेको विशाल पोखरी र कहाँ यो डबराजस्तो सानो तलैया । तर यो अतिक्रमणको चपेटमा परेको रहेछ । पोखरीको एकातिर सडक र दायाँबायाँ बनेका घरहरू पोखरीमाथि विजय प्राप्त गरेर आफ्नो अस्तित्व ठड्याएको उद्घोष गर्दै उभिएका थिए । पश्चिमपट्टी निकै ठाउँ भए पनि भरिएको र बाली लगाइएको र सुदूर पश्चिममा नगरपालिको वडा कार्यालय थियो।
    यति भइसक्दा म पनि लखतरान भएको थिएँ । यद्यपि मेरो घुँडाले भने लत छोडेको थिएन । केही बेर विश्राम गरी विजय स्तम्भ हेरेर फक्र्यौं ।
    अब यस लेखको शीर्षकको चुरोतर्फ लागौं । सञ्जय साहले आफ्नो लेख र समाचारमा बारम्बार गरूडास्थित अनाथाश्रमबारे लेख्ने गरेका छन् । लेखबाटै म त्यसका संस्थापक वंशीलालजीप्रति अनुगृहित भएको थिएँ । त्यहाँसम्म पुगेपछि ती मनीषीको दर्शन नगरी फर्कनु त धृष्टता नै हुने थियो । मित्र झालाई यो कुरा सुनाएँ, उनी तुरून्त तयार भए र बिन्दुलाई आराम गर्न छाडेर हामी अनाथाश्रम पुग्यौं । कोरोनाको समय, अनाथहरूको बीच जानु, त्यसमा पनि मास्कबाहेक अरू तयारी केही थिएन, मनमा केही सङ्कोच त उम्रेको थियो, तर त्यहाँको शान्त र निर्भाव वातावरणले सङ्कोचलाई पन्छाइदियो ।
    हामी छिरेको ठाउँ विद्यालय रहेछ । त्यहाँ अनाथालयका केटाकेटीलगायत छरछिमेकका विद्यार्थीहरू पढ्दा रहेछन् । विद्यालय परिसर छिचोल्दै अनाथाश्रम तिर लाग्यौं । अनाथाश्रमका संस्थापक वंशीलाल जयसवाल एउटा कुर्सीमा बसेका थिए । दा¥ही झुस्स बढेको, वृद्ध तर हट्टाकट्टा । उमेर ८४ वर्ष । आफू जागीर खाँदा उनले सडक बालबालिकाको दुर्दशा देखेर उनीहरूप्रति केही गर्ने अठोट लिएका रहेछन् । जागीर समाप्त भएपछि छोराछारीहरूसँग आफ्नो भाग लिएर ६ कठ्ठा जग्गा खरीद गरी अनाथाश्रम सञ्चालन गरेका रहेछन् । विद्यालय र उत्तर लङमा गायत्री मन्दिर उनैको देन रहेछ । अनाथाश्रममा जीविका दिने, विद्यालयमा शिक्षा र मन्दिरमा संस्कार दिने काम हुँदो रहेछ । मन्दिरमा एकजना हरिद्वारबाट आएका पुजारी पण्डित रहेछन् । उनी पनि सत्कर्मप्रति समर्पित भएर आफैं मन्दिरको लागि सबै सामग्रीको जोहो गर्दा रहेछन् ।
    अनाथाश्रमका बालबालिकाहरू आफूभन्दा ठूला कोही परिचित वा अपरिचित पनि आएका छन् भने चरणस्पर्श गरेर अभिवादन गर्दा रहेछन् । सबै निर्भय र जीवनप्रति समर्पित । अनि म पुगें वृद्ध तपस्वी वंशीलाल जयसवालसँग कुरा गर्न । आफ्नो परिचय दिएँ र उनको भावना बुझ्ने कोशिश गरें । उनी आफूले थोरै कुरा गरे र मलाई जानकारी दिन त्यही उभिएका हृदयलाललाई सङ्केत गरे । हृदयलालले र उनीसँगै उभिएकी युवतीले मलाई र डा झालाई चरणस्पर्श गरेर अभिवादन गरे ।
    हृदयलाल अनाथ रहेछन् । उनी यसै अनाथाश्रममा बसेर–पढेर योग्य बनी चेन्नईमा जागीर खाइरहेका थिए । राम्रो आमदानी थियो । उपल्लो पाँच अङ्कको तलब कमाइरहेका । उनले भने– गुरूजी (वंशीलाल) को दुःख देख्न सकिनँ, फर्केर आएँ । गुरूको उत्तराधिकारी कोही थिएन । मभन्दा पहिले तीनजनालाई उत्तराधिकारी बनाउने सोच थियो । तर सबै योग्य भएर कोही विदेश र कोही स्वदेशमैं राम्रो जीवन यापन गरिरहेका छन् । अनाथाश्रमको चिन्ता कसैले लिएन । त्यसैले चौथो नम्बरको म अब गुरूजीपछि अनाथाश्रमको रेखदेख र व्यवस्थापन गर्न मन–वचनले समर्पित भएर आएको छु । उनीसँग रहेकी युवती उर्मिला रहिछन् । उनको जन्म गरूडामैं भएको र उनी सडकमा फालिएको अवस्थामा भेटिएकी थिइन् । उनलाई शैशव अवस्थादेखि नै अनाथाश्रमले हुर्काएको थियो । सर्टिफिकेटधारी उनको अनथाश्रमकै पहलमा हृदयलालसँग विवाह गराइदिइएको थियो । उनको आनीबानीले उनी सुशील र बुद्धिमति लाग्थिन् ।
    त्यसपछि हृदयलालले मलाई मन्दिरतिर लिएर गए । त्यहाँ पुजारीजीसँग कुराकानीको सन्दर्भमा आचार्य रामचन्द्रजीको परिवारको अनुयायी भएको थाहा पाएर मैले पनि खुलेर धर्म र हाम्रो संस्कारबारे कुरा गरें । किनकि आचार्य रामचन्द्र किताबी ज्ञानभन्दा व्यावहारिक ज्ञानमा विश्वास गर्दथे, जातिपाति भेदभावसँग टाढा रहन्थे । त्यसै प्रसङ्गमा मैले उनीसँग कुरा अघि बढाएँ । सन्दर्भ भने अनाथाश्रमकै थियो । मैले हृदयलालसँग सोधें–तपाईंको पूरा नाम के हो ? उनले भने–हृदयलाल । मैले सोधें थर, गोत्र । उनले भने– म अनाथ मलाई कसरी थाहा हुन्छ ? मैले पुजारीजीलाई सोधें–हिन्दू धर्ममा कसैको थर गोत्र थाहा छैन भने उसलाई कश्यप गोत्र दिन सकिन्छ, होइन ? उनले कुनै जवाफ दिएनन् । अनि मैले सोधें– वंशीलालजीको गोत्र के हो ? उनले भने कश्यप । त्यसो भए सजिलो भइहाल्यो, तपाईं हृदयलाल ‘कश्यप’ । अनि थर नि ? उनको स्वाभाविक जिज्ञासा उठ्यो । थरले जातिवादी गन्ध दिन्छ । त्यसको पछि नलागौं । गोत्रले धर्मसँग मात्र सम्बन्ध राख्छ, जातिसँग होइन, यसरी जातिभेद आउन पाउँदैन । कश्यप गोत्रबारे वीरगंज आएर मैले विन्ध्यवासिनी मन्दिरका पुजारी पुरूषोत्तम अधिकारीलाई सोधें, उनले मेरो जानकारीको समर्थन गरे ।        हामी निस्कने तरखर गर्न थाल्यौं ।  निस्कने बेला हामी मन्दिरको द्वार भएर निस्क्यौं । बिदा हुने बेला उनले हात जोरेर नमस्कार गरे । मैले भनें– म फेरि पनि आउने छु । म मानिसलाई छिटै बिर्सन्छु । त्यस बेला तपाईं असजिलो नमान्नुहोला । मैले तपाईंको नाम सोध्नेछु– तपाईंले के भन्नुहुन्छ ? उनी एक छिन् निर्वाक् भए र तुरून्त जवाफ दिए– हृदयलाल ‘कश्यप’ ।
    उपसंहार– यो अनाथाश्रमबारे ममा सञ्जय साह मित्रले राम्रै जिज्ञासा जगाइदिएकाले म अति अभिभूत पनि भएको छु । अनाथाश्रमबारे फेरि छुट्टै सविस्तार लेख्ने प्रयास गर्नेछु ।  अस्तु !   – जश

neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : अनाथाश्रम, वंशीलाल र हृदयलाल ‘कश्यप’
अनाथाश्रम, वंशीलाल र हृदयलाल ‘कश्यप’
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgXtlZPmsUho6CNiU7491uWfkSnhqya8EcMbbNYZrBgok88TdRF8Ty45gxhK3kluaV-m5sehzr7hF_EJKHYh9fURaqvZWACAJvG1iCCbdutF-OlCrPQlBm8Hv63v9rEBbwH-8S9qEQiCPFP/w640-h424/anathalay.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgXtlZPmsUho6CNiU7491uWfkSnhqya8EcMbbNYZrBgok88TdRF8Ty45gxhK3kluaV-m5sehzr7hF_EJKHYh9fURaqvZWACAJvG1iCCbdutF-OlCrPQlBm8Hv63v9rEBbwH-8S9qEQiCPFP/s72-w640-c-h424/anathalay.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2020/11/blog-post_650.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2020/11/blog-post_650.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy