$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

कोपिला: नेपालको आफ्नै मौलिक कविता विधा

SHARE:

 
  

-बैधनाथ ठाकुर 

एउटा समय थियो, जतिबेला चितवन जिल्ला शिक्षाको क्षेत्रमा निकै पछाडि थियो । २०३५ सालतिरको कुरा हो । चितवनका विद्यार्थीहरू कि त राजधानीमा उच्च शिक्षा हासिल गर्न जान्थे वा वीरगंजको ठाकुर राम बहुमुखी क्याम्पसमा आइपुग्थे । तर यतिबेला अवस्था फेरिएको छ । चितवन जिल्ला गुणस्तरीय शिक्षाको हबको रूपमा विकास भएको छ ।
    यतिबेला चितवन जिल्ला चिनाउने दासढुङ्गादेखि लिएर अनेकौं कुरा छन् । पर्यटकीय, धार्मिक तथा शैक्षिक क्षेत्रमा चितवनले नयाँ पहिचान कायम गरेको छ ।
    पञ्चायतकालमा चितवन जिल्लालाई भण्डाराको तत्कालीन मालेका जनपक्षीय उम्मेदवार जागृतप्रसाद भेटवालले वाम प्रभावित जिल्लाको रूपमा परिचय गराएका थिए । हो, यही भण्डाराको गिरिराज डल्लाकोटीले नेपाली साहित्यको क्षेत्रमा आफ्नै मौलिकतामा साहित्यिक विधा–‘कोपिला’को सृजना गरेका छन् । वास्तवमा कविताको रूपमा हामीले लेख्दै आएका सबै विद्या नेपालबाहिरबाट आएका हुन् । यिनीहरूमा नेपालको आफ्नो मौलिकता छैन । गजल तथा मुक्तक अरबी, उर्दू र हिन्दी हुँदै नेपाली साहित्यमा आएका हुन् । त्यसैगरी, छन्द कविता संस्कृतबाट आएको हो । गद्य कविता पनि अङ्ग्रेजीबाट हिन्दी हुँदै भित्रेको हो ।
    नेपाली भाषाले भाषिक विकासको लामो चरण पार गरिसकेको अवस्थामा मौलिक नेपाली कविता विधाको आवश्यकता सबैले महसूस गरिरहेको थियो । वर्तमानको यही कार्यभार पूरा गर्न नेपाली साहित्यको आकाशमा कोपिला देखिएको छ । वास्तवमा कोपिला नेपाली रहनसहन, परिवेश, संस्कृति, संस्कार अनुरूप झर्रा वा ठेट नेपाली शब्दहरू राखेर लेख्न सकिने भएकोले यो अति नै सरल र सहज पनि छ । कोपिलामा  सम्पूर्णरूपमा नेपालीपन छ । यो एकदमै नयाँ शैली हो । २०७७ वैशाख १ गतेबाट यसको लेखन कार्य गिरिराज डल्लाकोटीबाट नै शुरू गरिएको हो ।

    ‘कोपिला’ यी दुई पातका बीचमा एउटा मुना राखेर तीन हरफमा लेखिन्छ ।  पहिलो र तेस्रो हरफलाई पात भनिन्छ र दोस्रो हरफलाई मुना भनिन्छ । पातहरू अनुप्रास र स्थायीले सजिएका हुन्छन् । मुना मूलभाव बोकेको स्वतन्त्र हरफ हो । मुना पातहरूभन्दा लामो लेखिन्छ । पातहरूमा उच्चारण अनुसार अक्षर सङ्ख्या बराबर राख्नुपर्छ । जस्तो कि–

जानेका छन् रगत पिउन यहाँ (पात)
अन्धविश्वासलाई महान् बताउनेहरू (मुना)
सबैका ओठ सिउन यहाँ ११ (पात)
                   –बैद्यनाथ ठाकुर

    यसमा ‘पिउन’ र ‘सिउन’ अनुप्रास वा तुक हुन् । ‘यहाँ’ स्थायी हो । स्थायी भनेको दुवै पातको अन्त्यमा आउने उही शब्द वा शब्दसमूह हो । यसरी नै अनुप्रास र स्थायी राखेर पातहरू लेखिन्छन् । “अन्धविश्वासलाई महान् बताउनेहरू” मुना हो र यसैमा कोपिलाको मूलभावको बीजारोपण भएको छ । कोपिलामा पातहरूको स्थानान्तरण गर्दा पनि केही फरक पर्दैन । माथिको कोपिलालाई यसरी पनि लेख्न सकिन्छ–
सबैका ओठहरू सिउन यहाँ
अन्धविश्वासलाई महान् बताउनेहरू
जानेका छन् रगत पिउन यहाँ !!
    कोपिला वाचन गर्दा जताबाट शुरू गरे पनि हुन्छ । शुरूमा मुना र त्यसपछि पातहरू गाउँदा वा वाचन गर्दा माधुर्य आउँछ ।
    कोपिलामा पातहरू ३ देखि १५ अक्षरसम्मका र मुनामा ४ देखि १८ अक्षरसम्मका राख्न पाइन्छ । पाँचवटा कोपिलाको समूहलाई डाली भनिन्छ । १० वटा डालीको समूहलाई बोट भनिन्छ र १२ वटा बोटको समूहलाई बगैंचा भनिन्छ । यसरी एक बगैंचा भनेको एउटा पुस्तकाकार कोपिला हो ।
कोपिलाका आधारभूत सिद्धान्तहरूः
१. कोपिला एउटा छोटो मौलिक नेपाली सरल कविता विधा हो ।
२. कोपिलाको संरचनामा तीन हरफ हुन्छन् । पहिलो र तेस्रो हरफलाई पात भनिन्छ । यिनीहरूलाई क्रमशः माथिल्लो पात र तल्लो पात भनिन्छ र यिनीहरू एक अर्को स्थानमा स्थानान्तरण हुन सक्छन् । दोस्रो हरफलाई मुना भनिन्छ ।
३. पातहरूमा अनुप्रास र स्थायीको प्रयोग हुन्छ भने मुनामा अनुप्रास र स्थायीको प्रयोग हुँदैन । अनुप्रास भनेको अन्य कविता विधाहरूमा प्रयोग हुनेजस्तै अनुप्रास हो भने स्थायी भनेको अनुप्रासभन्दा पछि आउने वा अनुप्रासमा समास भएको शब्द वा शब्दहरू बुझिन्छ । मुना स्वतन्त्र शब्दहरूमा लेखिन्छ ।
४. कोपिलाको मूलभाव मुनामा रहेको हुन्छ भने पातहरूले मूलभावलाई सिङ्गार्ने, पुष्टि गर्ने, रस थप्ने, उपमा दिने, विम्ब  सम्प्रेषण गर्ने, व्यङ्ग्य गर्ने आदि कार्य गर्दछन् । पातहरू र मुनाको बीचमा घनिष्ठ सम्बन्ध हुन्छ ।
५. कोपिलाको संरचनामा दुवै पात बराबर लम्बाइका हुन्छन् भने मुना पातहरूभन्दा १ देखि ५ अक्षरसम्म लामा हुन्छन् ।
६. पातहरूमा ३ देखि १५ सम्म अक्षर राख्न सकिन्छ भने मुनामा ४ देखि १८ सम्म अक्षर राख्न सकिन्छ ।
७. कोपिलामा अक्षर गणना गर्दा उच्चारण अनुसार गरिन्छ । अथवा लेखाइका आधारमा हैन कि वाचन तथा गायनका आधारमा गणना गरिन्छ ।
८. कोपिलामा पातहरूको अन्तिम स्वरमा असङ्गति हुनुपर्छ । अथवा पातहरूको भन्दा मुनाको अन्तिम स्वर भिन्न हुनुपर्छ ।
९. कोपिलामा चिह्नहरूको प्रयोग स्वतन्त्र हुन्छ ।
१०. कोपिला लेख्दा वा छाप्दा पातहरूभन्दा मुना लामो देखिने गरी लेखिन्छ, छापिन्छ ।
११. कोपिला वाचन गर्दा मूलभाव
उजागर गर्नका लागि शुरूमा मुना, पात र पात वाचन गरिन्छ र पछि पात, मुना र पात वाचन गरिन्छ । पात,
मुना र पातको वाचन गर्दा माथिल्लो वा तल्लो जुनसुकै पातबाट पनि शुरू गर्न सकिन्छ ।
१२. कोपिला नेपाली साहित्यिक धरातलमा सिर्जना भएको विधा भएपनि यो जुनसुकै भाषामा पनि सजिलै लेख्न सकिन्छ ।
१३. नेपाली भाषामा लेखिएको कोपिलामा सकेसम्म ठेट नेपाली शब्दहरूको प्रयोग गरिन्छ । लोपोन्मुख नेपाली शब्दहरूलाई यसै विधामार्पmत् संरक्षण गर्न सकिन्छ । विशेष परिस्थितिमा यसमा कथ्य भाषाका शब्दहरू पनि प्रयोग गर्न सकिन्छ ।
१४. कोपिला सर्जकलाई माली भनिन्छ । माली पुरुष भए पुरुष नै र महिला भए प्रकृति भनिन्छ ।
१५. पाँचवटा कोपिलाको समूहलाई डाली भनिन्छ । दशवटा डालीको समूहलाई बोट भनिन्छ । बा-हवटा बोटको समूहलाई बगैंचा भनिन्छ ।
१६. कोपिला लेख्दा डाली र कोपिलाको सङ्ख्या दिई लेखिन्छ ।
कोपिलाका विशिष्टताहरू :
१. मौलिकताः
    कोपिला एउटा मौलिक नेपाली कविता विधा हो । यो नेपालकै माटोमा विकसित भएको र नेपाली परिवेश सुहाउँदो कविता हो । नेपाली लोकभाका “रोइला”लाई आधार मानेर यसको विकास गरिएको हो । त्यसैले यसको नाम पनि “रोइला” शब्दका स्वरहरूलाई समेटेर “कोपिला” राखिएको हो । यसको संरचना नेपाली जनजिब्रोमा झुन्डिइरहने र मानसपटलमा छाइरहने किसिमको सरल र सरस छ ।
२. गेयताः
    हुनत कोपिला एउटा कविता हो तर निश्चित अक्षरहरू राखेर कोपिला बनाएमा यसलाई रोइला भाकामा वा अन्य भाकामा पनि गाउन सकिन्छ । यसमा प्रयोग गरिएका अनुप्रास र स्थायी गीतहरूबाटै लिइएका हुन् । यसलाई गाउँदा अन्य थुप्रै नेपाली लोकभाकाको पनि अनुसरण गर्न सकिन्छ । यसलाई दोहोरीमा लेख्न, सवाल–जवाफ गर्न वा दोहोरी गाउनका लागि पनि प्रयोग गर्न सकिन्छ । यसमा उच्चारण अनुसार अक्षर गणना हुनु पनि गेयताको पुष्टि हो ।
३. प्रकृतिप्रेमः
    कोपिला प्रकृतिप्रेमी विधा पनि हो । यसले सर्जक तथा पाठकहरूलाई प्रकृतिको नजीक लैजान्छ । यसमा प्रयोग भएका “कोपिला”, “पात”, “मुना”, “डाली”, “बोट”, “बगैंचा”, “बाग”, “माली”, “प्रकृति”, “पुरुष” आदि शब्दहरू सबै प्रकृति, हरियाली, परिश्रम आदि प्राकृतिक विषयवस्तुहरूबाट लिइएका हुन् । यी शब्दावलीमा भुलिरहँदा प्रकृतिबोध तथा आनन्दबोध हुन्छ ।
४. लोचताः
    कोपिलामा प्रशस्त लोच पाइन्छ । यसमा यति नै अक्षर वा शब्द हुनुपर्छ भन्ने सीमा छैन । यो छोटो पनि लेख्न सकिन्छ, लामो पनि लेख्न सकिन्छ । स्रष्टाको मनमा उत्पन्न भएका जस्तोसुकै भावहरूलाई पनि स्वतन्त्र भएर पोख्न सकिन्छ । पातहरू ३ देखि १५ अक्षरसम्म र मुना ४ देखि १८ अक्षरसम्म राख्न सकिन्छ । त्यस्तै, यसमा स्रष्टाहरूको रुचि तथा क्षमता अनुरूप अति सरल भावदेखि अति गहन भाव पनि पोख्न सकिन्छ ।
५. समूहबद्धताः
    कोपिला समूहमा लेखिन्छ र प्रकाशन गरिन्छ । पाँचवटा कोपिलाको एक डाली, दशवटा डालीको एक बोट र बा¥हवटा डालीको एक बगैंचा यसका समूहगत नामहरू हुन् । एक बगैंचा भएपछि कोपिलाको एउटा पुस्तक बनाउने आकार बन्छ । पत्रपत्रिकाहरूमा प्रकाशन गर्न एक डाली वा एक बोट उपयुक्त हुन्छ । यसरी समूहमा आबद्ध गर्दा सर्जकलाई धेरैभन्दा धेरै कोपिला रचना गर्ने अभिलाषा उत्पन्न हुन्छ र कति कोपिला सिर्जना गरियो भन्ने कुरा पनि सजिलै ज्ञात हुन्छ ।
६. स्वरूपमा विशिष्टताः
    कोपिलाको स्वरूप फुल्नुभन्दा पहिलेको कोपिलाजस्तै हुन्छ । यसमा छेउछाउमा पातहरू हुन्छन् र बीचमा मुना हुन्छ । दुवै पातहरूको मुनासँग अन्योन्याश्रित सम्बन्ध रहन्छ । पातहरूभन्दा मुना लामो भएर आप्mनो महत्ता प्रदर्शन गरेको हुन्छ । पातहरूले मुनाको सुरक्षा गर्ने, शृङ्गार्ने र विशिष्ट बनाउने काम गर्छन् भने मुनामा पूmलको भाव लुकेर रहेको हुन्छ । यसले गर्दा कविताको भावमा मात्र होइन लेखाइमा पनि सुन्दरता झल्किन्छ । त्यस्तै, कोपिलाको स्रष्टालाई माली र माली पनि प्रकृति र पुरुष हुनु पनि यसको विशिष्टता हो ।
७. व्यापकताः
कोपिला नेपाली मौलिक कविता विधा भएपनि यो जुनसुकै भाषामा पनि लेख्न सकिन्छ । त्यसैले यो विधा संसारका अरू भाषा साहित्यहरूमा पनि पैmलाउन सकिन्छ । अरबी भाषाको गजल र अङ्ग्रेजी भाषाको सोनेट अन्य भाषाहरूमा सम्प्रेषण भएजस्तै नेपाली भाषाको कोपिलाले अन्य भाषामा सम्प्रेषण हुन सक्ने प्रशस्त आधारहरू बोकेको छ ।
८. उपयोगिताः
    कोपिलाको उपयोगिता अन्य विधाहरूको भन्दा धेरै बढी छ । यसलाई वाचन गर्न पनि मिल्छ र गाउन पनि मिल्छ । यसलाई नारा (कयिनबल)को रूपमा प्रदर्शन गर्न मिल्छ । कुनै सभा–समारोहमा प्रवचन दिंदा वा मुक्तक, गजल, गीत, छन्द आदि प्रस्तुत गर्दा कोपिला वाचन गरेर प्रस्तुति दिन मिल्छ । यसमा दोहोरी र अन्ताक्षरी खेल्न मिल्छ । मुक्तक, गीत, गजल आदि लेख्न चाहने सर्जकहरूका लागि कोपिलाले पूर्वाधार तयार गर्छ । गहन भाव लेख्न चाहने सर्जकले यसैलाई गहनरूपमा उपमा, विम्ब, व्यङ्ग्य तथा नवै रस घोलेर लेख्न पनि सक्छन् ।
९. वाचनमा विशिष्टताः
    कोपिला लेख्दा शुरूमा एउटा पात, त्यसपछि मुना र अन्तमा अर्काे पात राखेर लेखिने भए तापनि यसको वाचन गर्दा शुरूमा मुना वाचन गरिन्छ, त्यसपछि पात, मुना र पातको क्रमशः वाचन गरिन्छ । मुनामा कोपिलाको मूलभाव रहने हुनाले शुरूमा मुना वाचन गरिएको हो । कोपिलामा पातहरू यसरी रहेका हुन्छन् कि दुई पातमध्ये जुन पनि अगाडि वा पछाडि लेखे पनि वाचन गरे पनि उत्तिकै सुहाउँछन् ।
कोपिलाका मानकहरूः
क. अत्यावश्यक मानकहरूः
१. पातहरूमा अक्षर सङ्ख्या (उच्चारण अनुसार) बराबर भई मुनामा तुलनात्मकरूपमा बढी अक्षर हुनु ।
२. दुवै पातका अन्त्यमा स्थायी हुनु र त्यसभन्दा अघि अनुप्रास हुनु ।
३. ह्रस्वदीर्घ, पदयोग र वियोग, समास, कर्ता, कर्म र क्रियापदको सङ्गति आदि वैयाकरण शुद्धता हुनु ।
४. पातहरूको अदलाबदली गर्दा पनि कोपिलाको भावमा परिवर्तन नहुनु ।
५. पातहरू र मुनाको बीचमा घनिष्ट सम्बन्ध हुनु ।
६. नवरसहरूमध्ये कुनै रस, विम्ब, व्यङ्ग्य, उपमा, सन्देश आदि समेटेको हुनु ।
ख) पर्याप्त मानकहरूः
१. पातहरू ७ देखि १२ अक्षरसम्मका र मुना पातभन्दा ५ अक्षरसम्म मात्र लामो हुनु ।
२. शब्दहरू नदोहोरिएको हुनु ।
३. अनुकरणात्मक शब्दहरू, लोपोन्मुख शब्दहरू, प्रकृति र संस्कृतिसँग सम्बद्ध शब्दहरूको प्रयोग हुनु ।
४. गेय हुनु ।
५. स्मरणीय हुनु ।
६. चित्रात्मक हुनु ।
    माथि उल्लिखित अत्यावश्यक मानकहरू पूरा भएमा कोपिला बन्छ । अत्यावश्यक मानकहरू पूरा भईकन पनि पर्याप्त मानकहरू पनि पूरा भएमा पूर्ण वा विशिष्ट कोपिला बन्छ । कुनै कोपिलामा मानकहरू कति समेटिएका छन् भनेर मूल्याङ्कन गर्नका लागि माथिका मानकहरू क्रमशः केलाउनुपर्छ । यी मानकहरू उध्र्वगामीरूपमा राखिएका छन् । कुनै प्रतियोगितामा कोपिलाको मूल्याङ्कन गर्दा पनि यिनै मानकहरूको यसरी नै प्रयोग गर्नुपर्छ ।

neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : कोपिला: नेपालको आफ्नै मौलिक कविता विधा
कोपिला: नेपालको आफ्नै मौलिक कविता विधा
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilakrqb9Rrxh-NzyTBKGJ45Lmy-3Y81JnGfwv-n8fMCinvXvceMdB05yJovEPrqo8yHwDk1hINBVjDLEwSlYIy8b-F3uBEJy_bEZlEG3XmLlhaThkwYAFRwY96RJDOb2231-wkah7d2AD3/s0/baidhnath.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilakrqb9Rrxh-NzyTBKGJ45Lmy-3Y81JnGfwv-n8fMCinvXvceMdB05yJovEPrqo8yHwDk1hINBVjDLEwSlYIy8b-F3uBEJy_bEZlEG3XmLlhaThkwYAFRwY96RJDOb2231-wkah7d2AD3/s72-c/baidhnath.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2020/10/blog-post_354.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2020/10/blog-post_354.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy