$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

विद्यालयमा धार्मिक गतिविधि गर्नु उचित हो ?

SHARE:

वैद्यनाथ ठाकुर
    राजनीतिक दलहरूले पटकपटक भनेको सबैले सुनेकै हो– विद्यालयलाई राजनीतिबाट टाढा राख्नुपर्दछ । भाषणमा यो प्रतिबद्धता जति बलियो देखिन्छ, व्यवहारमा यो त्यति नै फितलो रहँदै आएको छ । सबै दलले विभिन्न बहानामा विद्यालयभित्र विद्यार्थी तथा शिक्षक कर्मचारीबीचमा राजनीति गर्दै आएको सर्वविदित नै छ।
    यतिबेला हाम्रो देश धर्मनिरपेक्ष देशको रूपमा स्थापित भएको छ । देशभित्र हिन्दू, इस्लाम, इसाई, बौद्ध, किराँत, जैनलगायतका धर्मावलम्बीहरू मिलेरै बसेका छन् । यस्तोमा विद्यालयभित्र कुनै एउटा धर्मविशेष भिœयाउन हुन्छ वा हुन्न ? त्यो पनि परीक्षाको बेलामा ? यस्तो धार्मिक गतिविधिले विद्यालयको शैक्षिक गुणस्तर घटाउन मदत गर्छ कि गर्दैन ?    
    धर्म जति सजिलो शब्द हो, त्यति नै विवादास्पद पनि हो । दैनिक जीवनमा धर्मको प्रयोग प्रायः हुने गर्छ । यसको लागि कुनै योग्यता या शिक्षा हासिल गर्नुपर्दैन । यो एउटा स्वाभाविक तरीकाले अभिव्यक्त हुने शब्द हो । धर्म भन्नाले हामीले असल काम, परोपकारी काम र सकारात्मक काम सम्झन्छौं । यस अर्थमा प्रायः सबैले भन्ने गर्छन् कि धर्म गर्नुपर्छ अथवा यो राम्रो काम हो । तर धर्म अन्धविश्वास हो । यसले विज्ञानलाई अस्वीकार्ने तथा विकृत परम्परालाई पुस्तौंपुस्ता जोगाएर राखिरहने भएकोले धर्म अफिम हो, यसको प्रयोगकर्ता प्रायः होशमा रहँदैनन् भन्नेहरू पनि नभएका होइनन् ।
    धर्म ईश्वरसित जोडिएको शब्द पनि हो । जीवन र मृत्युसँग पनि उत्तिकै सामीप्यता भएको अभिव्यक्ति पनि हो । त्यसै कारणले यो मानिसको आस्था र विश्वाससित सम्बन्धित छ । चाहे ईश्वरलाई पाउने उद्देश्यले होस् या पुण्य कमाउने लक्ष्यले होस्, धर्म मान्नेहरूले क्षणक्षणमा धर्म गर्नुपर्छ भनेर फलाकिरहन्छन् ।
    धर्मको बारेमा एकथरीको विचार यस्तो पनि छ– धर्म एउटा सा¥है अप्ठेरो शब्द पनि हो । यसलाई सही मानेमा बुभ्mन कठिन छ । यसको गहिराइमा पुग्न अझ कठिन छ । जुन प्रकारले आजको संसारमा यसलाई बुझिएको छ, त्यो भ्रामक पाइएको छ । विवाद नै हुनुनपर्ने शब्द र धर्ममाथि यति धेरै विवाद, विषमता र विकार देखिनु दुःखलाग्दो विषय हो ।
    यसको मुख्य कारण धर्म शब्दको प्रयोग सीमित दायरामा भएकाले हो । धर्मलाई अङ्ग्रेजी शब्द रिलिजनको पर्याय सम्झिन्छ । त्यसै कारण हिन्दू धर्म, इस्लाम धर्म, बुद्ध धर्म, क्रिस्चियन धर्म भन्ने गरिन्छ । यसै सीमित प्रयोगबाट भ्रम शुरू हुने गरेको छ । हिन्दू, इस्लाम, बुद्ध अथवा क्रिस्चियन आस्था, विश्वास र सम्प्रदाय हुन् । ती आस्थामा विश्वास गर्नेहरूले आआप्mना धार्मिक ग्रन्थ र परम्पराको अनुसरण गर्छन् ।
    यही अनुसरण गर्नेक्रममा यिनका अनुयायीहरूका बीचमा अनेक विवाद, द्वन्द्व र भैंmझगडा हुने गर्छ । हुँदाहुँदा यस्तो झगडा राजनीतिकरूपमा पनि हुने गर्छ । यसबाट आतङ्कवादको सिर्जना भएको छ । यसले केही आस्थाहरूको बदनाम पनि गराएको छ । यसबाट न यिनका अनुयायीहरू सन्तुष्ट छन्, न त आलोचकहरू सही देखिन्छन् । यसबाट त्राण पाउनु आजको युगको एउटा ठूलो चुनौती बनेको छ ।
    एकथरी मानिसहरूका अनुसार धर्मलाई जीवनको मूलमन्त्र नै बनाउनुपर्छ । यसबाट नेपालमा मात्र होइन, विश्वमैं शान्ति र सुव्यवस्था कायम गर्न मदत गर्छ । विश्वशान्तिको आधार बन्न सक्छ । वर्तमान धार्मिक द्वन्द्व समाधान गर्न सकिन्छ । यसबाट भइरहेका हिंसा, हत्या, आतङ्क आदि रोक्न सकिन्छ । यी कुकृत्य धर्मलाई एउटा सानो घेराभित्र राखेर भइरहेका छन् । एउटा आस्था, संस्कार र अन्धविश्वासलाई सर्वाेत्तम मानेर भइरहेका छन् । त्यसैले धर्मलाई संसारको सर्वमान्य, सर्वस्वीकृत र सर्वव्यापी बनाउनुपर्छ । धार्मिक कट्टरपन्थीहरूकै कारण विश्व विभक्त भएको छ । यसलाई एकताबद्ध पार्न असली धर्मले सबैभन्दा ठूलो भूमिका खेल्न सक्छ । यस्तो धर्मबाट अन्तर्राष्ट्रिय सम्बन्ध सुधार गर्न सकिन्छ । मानवतालाई चाहिने सबै तŒव यसमा समावेश भएको छ र विश्वशान्ति र सद्भावना यसैको बलमा बढाउन सकिन्छ । तर यसको लागि व्यापक समझदारी र व्यापक धारणा हुनुपर्छ ।
    धर्मको यो सैद्धान्तिक पक्ष हो । यो केवल देखावटी र मानिसहरूलाई भ्रमित गर्ने पक्ष हो जबकि यसको वास्तकिता ठीक उल्टो छ । हात्तीको देखाउने दाँत र चपाउने दाँत जस्तै हुन्छ । धार्मिक विवादमा परेर हालसम्म लाखौं मानिसको हत्या भइसकेको जगजाहेर छ । धर्मले शान्ति दिन्छ वा शान्तिको कामना गर्छ भन्नु हात्तीको देखाउने दाँत हो, जबकि सिया र सुन्नी विवादमा लाखौं मुसलमान मारिएका छन् । यतिबेला दिल्लीमा भइरहेको साहिनबागको हिन्दू–मुस्लिम दङ्गामा दुई दर्जनभन्दा बढी मानिस मरिसकेका छन् । सयौं सख्त घाइते छन् । सबैले आप्mनो धर्मको संरक्षण गर्न खोज्नु नै दङ्गा र द्वन्द्व निम्त्याउनु हो ।
    यतिबेला कुन धर्म ठूलो, कुन धर्म सानो भन्नेबारे एक प्रकारको होड नै चलेको छ । जेहोस्, सबैले आप्mनो धर्मलाई ठूलो तथा अरू धर्मलाई सानो देख्ने गरेका छन् । हुनत धर्मलाई कर्म अर्थात् कर्तव्यसँग जोडेर हेर्नेहरू पनि धेरै छन् । धर्मको बारेमा लेखिएका धार्मिक ग्रन्थको अनुसरण गर्ने एक प्रतिशत मानिस भेट्न पनि गा¥हो छ । सबै धर्ममा आप्mनो कर्तव्य बिर्सेर केवल सम्पत्ति कमाउन आप्mनो नैतिकताको सौदाबाजीमा भागाभाग गरिरहेका अनुयायीहरूको झुन्ड नै देखिन्छ ।
    आजको युग विज्ञान र प्रविधिको युग हो । आधुनिक विज्ञानको उपयोगले मानिसको जीवन सरल तथा सुखी हुन गएको अवस्थामा केवल आस्था तथा अन्धविश्वासले मानिसलाई अचेल सुखी र समृद्ध बनाउन सकिंदैन ।
    यतिबेला विद्यालयहरूमा शैक्षिक सत्रको अन्तिम समय हो । फागुनको अन्तिम सातादेखि चैतको दोस्रो सातासम्ममा अन्तिम परीक्षा सकिने कार्यक्रम प्रकाशन भइसकेको छ । यसै पनि सामुदायिक विद्यालयहरूको शैक्षिक स्तर ओरालो लागेको बेलामा माघको तेस्रो र चौथो सातादेखि स्वामी विवेकानन्द संस्कृति ज्ञान परीक्षाको नाममा ६७ पृष्ठको एक किताबभित्रको वेद, पुराण, गीता, महाभारत, रामायणलगायतका महाकाव्यसँग सम्बन्धित प्रश्नउत्तर रट्न लगाउनु कतिको उचित हो । विद्यालयको पाठ्यक्रमसँग कुनै सरोकार नै नभएको ८० प्रतिशत कुरा परीक्षाको बेलामा याद गर्नुले शैक्षिक स्तर कहाँ पुग्ला ? देवभूमि, ज्ञानभूमि र तपोभूमि भएको नेपालले ईश्वरको कृपाले हालसम्म एउटा सियोको पनि उत्पादन गर्न नसकेको तथ्यमाथि कहिलेसम्म पर्दा लगाइराख्ने । ब्रह्मा, विष्णु र महेशको जन्मभूमि वा सृष्टिभूमि नेपाल अशिक्षा र अज्ञानको भुमरीमा कहिलेसम्म पिल्सिरहने हो । धार्मिक ग्रन्थ पढेर वैज्ञानिक हुने भए वा सुख समृद्धि हुने भए शायद संसारको महाशक्ति अमेरिका होइन नेपाल र भारत नै हुने थिए । तर बडो दुःखका साथ भन्नुपरिरहेको छ कि नेपालको शिक्षा ध्वस्त हुनुमा अधर्मीहरूकै प्रमुख भूमिका रहेको छ ।
    अधर्मी भन्नाले त्यस्ता व्यक्तिहरू जो धर्म मान्ने गरेको नाटक मात्र गर्ने गरेका छन् जबकि ती व्यक्तिहरू पैतालादेखि टुप्पीसम्म भ्रष्टाचारमा डुबेका छन् । मन्दिर सधैं जान्छन्, प्रसाद चढाउँछन्, पूजापाठ गर्छन् साथै भ्रष्टाचार पनि नित्य गर्छन् । यस्ता शैक्षिक माफियाहरूमाथि कारबाई नभएसम्म नेपाली शिक्षामा लगानी बालुवामा पानीको उखान चरितार्थ भई नै रहन्छ ।
    अबको नेपाल अन्धविश्वासलाई मलजल तथा संरक्षण गरेर सुखी र समृद्ध कदापि बन्न सक्दैन । बरु विद्यालयलाई पूर्णरूपेण राजनीति र धर्मबाट अलग गर्नुपर्छ । वैज्ञानिक तथा सीपमूलक प्राविधिक शिक्षाले मात्रै देशको मुहार हँसिलो बनाउने कुरातर्पm सरोकारवाला सबैको ध्यान जान जरुरी छ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : विद्यालयमा धार्मिक गतिविधि गर्नु उचित हो ?
विद्यालयमा धार्मिक गतिविधि गर्नु उचित हो ?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkhu-CKgiT2t73gr2gjS8yrwCYT7fOidJmXwMJA6ieZ-ulQS8y6Bqqr7Az1Pmc0c93GAZSSXluAYCJHKiQasfvMku4WkdrL-afVHf3Vb2WYAZoaJgHW923t8qkMDhQzcSXMcDtxT8G5gNu/s1600/baidnath+thakur.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkhu-CKgiT2t73gr2gjS8yrwCYT7fOidJmXwMJA6ieZ-ulQS8y6Bqqr7Az1Pmc0c93GAZSSXluAYCJHKiQasfvMku4WkdrL-afVHf3Vb2WYAZoaJgHW923t8qkMDhQzcSXMcDtxT8G5gNu/s72-c/baidnath+thakur.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2020/02/blog-post_856.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2020/02/blog-post_856.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy