$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

शिक्षामा गुणस्तरीयता ः चासो, चुनौती र सम्भावना

SHARE:

अनन्तकुमार लाल दास

    लोकतन्त्रमा शिक्षा भनेको सबैको लागि समान अवसर, न्याय र मानवीयता उत्पन्न गर्ने खालको हुनुपर्छ । उपयोगी र अर्थपूर्ण छैन भने त्यो शिक्षा नै होइन । सँगसँगै शिक्षकप्रतिको हाम्रो दृष्टिकोण सन्तुलित हुनुपर्छ । हाम्रो धर्मग्रन्थमा पनि भनिएको छ–“गुरु गोविन्द दोऊ खडे, काके लागूँ पाए/बलिहारी गुरु आपने, गोविन्द दियो बताए” अर्थात् गुरुकृपाबेगर ज्ञान हासिल गर्नु सम्भव छैन । यहाँ गुरु भनेको शिक्षक मात्र नभई हाम्रो आमा, हाम्रो परिवार, हाम्रो समाजपनि हो । कहिलेकाहीं उपस्थित परिस्थिति पनि गुरु नै हुन्छ । यसै सन्दर्भमा सन्त कबीरदासले  भनेका छन्–“गुरु कुम्हार शिष कुम्भ हैं, गढि गढि काढे खोट/अन्तर हाथ सहार दें, बाहर बाहै खोट।”
    शिक्षकले हाम्रो समाजमा केटाकेटीहरूको व्यक्तित्व तिखार्न सहयोग गर्छन् । हामी शिक्षकहरूले पनि कुनै न कुनै शिक्षकको माध्यमले ज्ञान हासिल गरेका हौं । बोनसाई नामक बिरुवालाई जसरी आपूmले रुचाएको आकार सानै हुँदा प्रदान गर्न सकिन्छ, त्यसैगरी बाल्यकालमा नै केटाकेटीहरूलाई एउटा आकार दिने प्रयास गर्नुपर्छ । तर विडम्बना के छ भने हाम्रो देशमा प्राथमिक शिक्षालाई हेला गर्ने चलन छ र महŒव माध्यमिक शिक्षालाई दिइन्छ । हाम्रो शैक्षिक प्रणालीमा देखा पर्ने समस्याको मुहान नै प्राथमिक शिक्षालाई हेला गर्नु हो । जुन देशमा प्राथमिक शिक्षालाई महŒव दिइन्छ त्यहाँ माध्यमिक शिक्षामा अनुशासन देखिन्छ । शिक्षित समाजको मापदण्ड भनेको त्यहाँ बसोवास गर्ने मानिसले कतिको नियम र कानूनको पालना गरिरहेको छ, एक अर्कासँग कसरी कुरा गर्छन्, एक अर्काको ख्याल कसरी गर्छन्, उनीहरूमा कतिको मानवीय भावना देखा परिरहेको छ, उनीहरूको व्यक्तित्व कस्तो छ भन्ने हो । शिक्षाको मूल उद्देश्य पनि यही हो, हासिल गर्ने डिग्री होइन ।
    एकातिर हामीहरू शिक्षकलाई सर्वश्रेष्ठ ठान्छौं अर्कोतिर उसमाथि निगरानी गर्ने कुरा गछौं र स्वयं शिक्षकहरू पनि आपूmलाई कमजोर ठान्छन् भन्ने कुरामा नै शैक्षिक गुणस्तरीयता अड्केको जस्तो प्रतीत हुन्छ । यो कुरो यहाँ उठाउनुको कारण के हो भने स्वयं शिक्षकहरू पनि आप्mनो कामबाट सन्तुष्ट छैनन् । हुन सक्छ तीमध्ये धेरै बाध्यतावश शिक्षक बनेका होलान् तर यो कुरो पनि पूर्ण सत्य होइन । यदि मभित्र पढाउने चाहना छैन भने मलाई जतिसुकै तलब दिए पनि म काम चोरी गर्छु र कुनै हालतमा राम्ररी पढाउँदिनँ । यो एउटा गम्भीर मुद्दा हो र हामी सबैले यसमाथि चिन्तन–मनन गर्नैपर्छ । यहाँनिर के प्रश्न तेर्सिन्छ भने शिक्षा र शिक्षकको गरिमा कसरी बहाल गर्ने ? शिक्षण एउटा जटिल कार्य हो र शिक्षकसँग हरेकको बेग्लाबेग्लै अपेक्षा गाँसिएको हुन्छ । एउटा शिक्षकले हरेकको अपेक्षा एकसाथ कहिल्यै पनि पूरा गर्न सक्दैन । यस कारण शिक्षक र शिक्षालाई परिवर्तन गर्नुछ भने त्यसको जिम्मेवारी समाजले लिनुपर्छ ।
    मलाई सम्झना छ र तपाईंलाई पनि अवश्य होला कि हामीलाई पढाउने शिक्षक स्वतन्त्र थिए । उनले कुन किताब प्रयोग गर्ने, कसरी पढाउने र के गर्ने भन्ने कुरामा कसैको निगरानी थिएन । तीमध्ये पनि केही राम्रा शिक्षक थिए भने केही खराब । हामी केही शिक्षकका नजीक थियौं । हामीलाई के लाग्छ भने उनीहरू मेहनती थिए । त्यस बेला पनि सबै एकनाशका थिएनन् । यस कारण एउटा खराब छ भने सबै नराम्रा हुँदैनन् । आज विद्यालयमा पढाइने पुस्तक, विद्यालयमा गरिने कार्यक्रम र अन्य कुराहरू पहिलेदेखि नै निर्धारित गरिएको हुन्छ । सबैलाई सोही अनुरूप काम गर्नुपर्ने हुन्छ । शिक्षामा केन्द्रीयता झन्–झन् बढ्दै गइरहेको छ । हाम्रो बुझाइमा कम्प्युटर चाहियो वा रोबोट वा शिक्षक समझ बाहिरको कुरा हुँदै गइरहेको छ । शिक्षकको गरिमा सँगसँगै शिक्षकलाई स्वतन्त्रता प्रदान गर्नुपर्छ र उसको इमानदारितामाथि विश्वास गर्नुपर्छ । वर्तमान परिवेशमा जब उसले केही नयाँ गर्न सोच्न सक्दैन, कुनै नयाँ कार्यक्रम बनाउन सक्दैन भने ऊसँग केही अपेक्षा राख्नु बेकार हो । जब उनीहरूलाई स्वयं केही गर्ने अधिकार छैन भने केटाकेटीलाई केही गर्ने छुट दिन सक्दैन । यहींनिर शैक्षिक प्रणलीमा सन्तुलनको आवश्यकता रहेको छ ।
    केटाकेटीहरू विद्यालयमा आएर मात्र केही सिक्छन् भन्ने पनि होइन । हामी सबैलाई विद्यालय जानुपूर्व नै धेरै कुरो थाहा हुन्छ । आजका केटाकेटीहरूमा पहिलेकाभन्दा बढी समझ विकसित भएको छ । विद्यालयको मुख नहेरेका केटाकेटीहरू पनि आज राम्रो व्यापार गर्न सक्छन्, खेती गर्न सक्छन्, थरीथरीका काम गरेर जीवन धान्न सक्छन् । मानिसमा सिक्ने क्षमता बढी हुन्छ र विद्यालय केटाकेटीहरूलाई शिक्षित गर्ने एकमात्र थलो होइन ।
विद्यालयमा गएर पनि केटाकेटीहरूले किन सिक्न पाएनन् र किन सिक्न पाएनन् भन्ने कुरामा विचार गर्दा यसको जिम्मेवारी सबैभन्दा बढी सामुदायिक विद्यालयमाथि थुपारिन्छ । सामुदायिक विद्यालयमाथि थुपार्ने कारण के हो भने जुन अभिभावकको आर्थिक स्थिति अलिकति सबल हुन्छ उनीहरू एकअर्काको देखासिकी, अङ्ग्रेजीप्रतिको मोह, टाई र बेल्ट लगाउने शोखले गर्दा के सोच्छन् भने गरीब केटाकेटीहरूसँग बस्दा उनीहरूको सोच विकसित हुँदैन र उनीहरूले नराम्रो बानी मात्र सिक्छन् । त्यस्ता अभिभावकले आप्mनो सन्ततिलाई संस्थागत विद्यालयमा भर्ना गराउँछन् । तर सत्य के हो भने हाम्रो सरकारी विद्यालयमा पढ्ने केटाकेटीहरू राष्ट्रका मेरुदण्ड हुन् । सम्पूर्ण देश यिनैद्वारा बन्छ र देशको भावना, देशको भूमिका, देशले जे गर्छ त्यो यिनै केटाकेटीहरूले निर्धारण गर्छन् ।
    प्रायः हामीहरू के सुन्छौं भने सरकारी विद्यालयको तुलनामा निजी विद्यालयका विद्यार्थीहरू बढी सिक्छन् । यदि केटाकेटीहरूको पृष्ठभूमिलाई ध्यानमा राखेर हेर्ने हो भने सरकारी विद्यालयका केटाकेटीहरू पनि कम सिक्दैनन् । वास्तवमा हाम्रो मापदण्ड धेरै सीमित छ । हामी कहिल्यै पनि सरकारी विद्यालयका केटाकेटीहरू अन्य के–के सकारात्मक कुरो सिक्छन् भन्ने चर्चा गर्दैनौं र निजी विद्यालयका केटाकेटीहरू यस्ता के–के कुरो सिक्छन् जसलाई सिक्ने आवश्यकता हुँदैन भन्ने कुरो खोज्दैनौ । सरकारी विद्यालय फेल भइरहेका छन्, सरकारी विद्यालय बन्द गरिदिनुपर्छ, यसको निजीकरण गर्नुपर्छ भन्ने कुरा एक प्रकारको बाजारु विज्ञापन मात्र हो । यदि केटाकेटीहरूको पृष्ठभूमिको आधारमा मैपिङ्ग गरेर दुवै विद्यालयको विद्यार्थीहरूको विश्लेषण गर्ने हो भने उनीहरूमा कुनै अन्तर देखिंदैन ।
    आज एउटा अन्य कुरामाथि विचार गर्नुपर्ने आवश्यक छ र त्यो हो एउटा राम्रो विद्यालय कसलाई भन्ने ? यसमाथि सहमति जुटाउन कठिन छ तर केही कुरामाथि सहमति हुन सक्छ । राम्रो विद्यालय त्यो हो, जो ठीक समयमा प्रारम्भ हुन्छ र त्यहाँ पढाइ हुन्छ । साथै प्रश्न उठ्छ के पढाइ होस् ? कसलाई हामीले पढाइ भइरहेको ठान्ने ? कक्षामा विद्यार्थी र शिक्षकको उपस्थितिलाई, केही किताब पढ्नुलाई, कालोपाटीमा लेखिएको कुरा नक्कल गर्नुलाई वा पढाइको अर्थ अन्य पनि हुन सक्छ ? यसमाथि छलफल आवश्यक छ । यदि पढाइको अर्थ पाठ्यपुस्तक मात्र पढ्नु हो भने यो अधूरो पढाइ हो, किनभने हामीले प्रायः पढाइ पाठ्यपुस्तकमा मात्र सीमित नहुने कुरा गर्छौं । अब प्रश्न के उठ्छ भने पाठ्यपुस्तकमा सीमित नहुनुको अर्थ के हो ? यस सवालको जवाफबारे सोच्नुपर्ने हुन्छ ।
    यदि कक्षामा कुनै शिक्षक कवितालाई गीतको रूपमा प्रस्तुत गरिरहेको छ भने त्यसलाई शिक्षण भइरहेको मान्ने कि नमान्ने ? यदि एउटा सामाजिक अध्ययनको शिक्षकले भन्दछ कि आज हामी किताब पढ्दैनौं । आज तिमीहरूले घुमेको ठाउँको चित्र कोर र त्यहाँ देखेको कुरालाई पाँच वाक्यमा बयान गर भन्छ भने त्यस कक्षामा सामाजिक अध्ययनको पढाइ भयो कि भएन ? यो मात्र एउटा उदाहरण हो । यदि हामीले यस्ता कुरामाथि विचार गर्छौं र शिक्षकलाई यस्तो गर्न प्रोत्साहित गर्छौ भने मात्र हामी पुस्तकबाट बाहिर निस्कन सक्छFैं । यहाँ एउटा अर्को समस्या जुन हामी प्रायः व्यक्त गर्छौ त्यो के हो भने पाठ्यक्रम कसरी ‘कभर’ हुन्छ ? यहाँ कुरो पाठ्यक्रमलाई कभर होइन अनकभर गर्ने चलिरहेको छ । जबसम्म पाठ्यक्रमको मूलभूत कुरा अनकभर हुँदैन तबसम्म विद्यार्थीहरू केही सिक्दैनन् । भन्न के खोजिएको हो भने पाठ्यक्रममा सामेल धारणामाथि परेको पर्दा हटाउन आवश्यक छ । त्यस पर्दालाई हटाउन के आवश्यक छ भने पाठ्यक्रमलाई मात्र पूरा गर्नुको साथै विद्यार्थीहरूलाई त्यसमा सामेल अवधारणा खोज्ने, त्यससँग जुध्ने र त्यसमाथि प्रश्न गर्ने अवसर पनि दिनुपर्छ । यो पाठ्यक्रम विश्लेषणको फरक दृष्टिकोण हो । शिक्षाको उद्देश्य त्यस किताबलाई कभर होइन अनकभर गर्नुरहेको छ । वास्तवमा किताब कहिल्यै पनि पूरा हुँदैन । जीवन जस्तै त्यो पनि सधैं अनकभर भइरहन्छ ।
    यस कारण आवश्यकता के छ भने विद्यार्थीहरूले त्यो तह खोल्न सिकोस् र स्वतन्त्ररूपले त्यसमा जान सिकोस् । शिक्षक र विद्यालयको जिम्मेवारी  विद्यार्थीहरूलाई त्यस बाटोबाट परिचित गराउनु हो जहाँ उनीहरू आपैंm पुग्न सक्दैनन् किनभने बाँकी कुरा उनीहरूले घरमा आपैंm सिक्छन् । उनीहरूले जे सिक्न सक्दैनन् त्यो हो औपचारिक रूपले बुझ्नु, सोच्नु, तर्क गर्नु र त्यस तर्कलाई अघि सार्नु । यदि हामीले एकपटक यो शुरू ग¥यौं भने विद्यार्थीहरू कसैमाथि आश्रित हुँदैनन् । यदि एक पटक तपाईंले कुनै किताब राम्ररी पढ्नुभयो भने अन्य किताब तपाईं स्वयं पढ्न थाल्नुहुन्छ । यदि जबर्दस्ती कुनै किताब पढ्न सिकाइयो र स्वयं तपाईंले त्यसलाई पढ्न सिक्नुभएन भने तपाईं त्यस किताबलाई पनि पूरा गर्न सक्नुहुन्न । विद्यालय, शिक्षक र प्रधानाध्यापकको अगाडि रहेको यक्ष प्रश्न पनि यही हो । हरेक शिक्षकलाई यसबारे सोच्नुपर्छ र यो कसरी सम्भव हुन्छ त्यो प्रणाली डिस्कभर गर्नुपर्छ ।      क्रमशः   
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : शिक्षामा गुणस्तरीयता ः चासो, चुनौती र सम्भावना
शिक्षामा गुणस्तरीयता ः चासो, चुनौती र सम्भावना
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhcfPAA6G3VszA7Uawuk5IGG4tSbD7jiGkjAh_R35Gx8MvghTNJbUu_XZVxT4yPgfmRh2_615Hi4olzhliMNfuF3uUjN1KTDspcC3jFaTLwGVws9t5WXzgy1_5XKM7pCNjrHMkJ-V5PyOlc/s200/anant+lal+das.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhcfPAA6G3VszA7Uawuk5IGG4tSbD7jiGkjAh_R35Gx8MvghTNJbUu_XZVxT4yPgfmRh2_615Hi4olzhliMNfuF3uUjN1KTDspcC3jFaTLwGVws9t5WXzgy1_5XKM7pCNjrHMkJ-V5PyOlc/s72-c/anant+lal+das.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2019/04/blog-post_359.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2019/04/blog-post_359.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy