$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

प्रकृतिको हरेक वस्तु गतिशील, विकासशील र परिवर्तनशील छ

SHARE:

सुदर्शनराज पाण्डे
    द्वन्द्वात्मक भौतिकवादी दृष्टिकोणले प्रकृति, मानव समाज प्राकृतिक हुन् । वर्ग, राज्यसत्ता, पार्टी मानव निर्मित हुन् । प्रकृति समाज, वर्ग, राज्यसत्ता गतिशील र परिवर्तनशील छन् । समाज वर्ग र राज्यलाई बुझ्न र बदल्न सकिन्छ । सबै वस्तुको जन्म प्राकृतिक घटनाहरूको क्रिया–प्रतिक्रियाद्वारा भएको हो । मानव जाति र समाजको विकास पनि प्राकृतिक ढङ्गले भएको हो । पृथ्वीको उत्पत्ति ४–५ अर्ब पहिले भयो भने पृथ्वीमा जीव उत्पत्ति भएको एक अर्ब वर्ष भएको मानिन्छ । जीवबाट मानव उत्पत्ति भएको जम्मा ४० लाख वर्ष भयो । सामन्तवाद १४ सय वर्ष चल्यो भने पूँजीवाद आएको ५ सय वर्ष पुग्दैछ । जतिबेला मानव जाति घुमन्ते जङ्गली युगमा थियो, त्यस बेलासम्म समाजमा धनी, गरीब वर्ग पनि थिएन । वर्गसङ्घर्ष र राज्य पनि थिएन । प्रकृति र समाजका केही प्रFकृतिक नियम छन्, तिनलाई बदल्न सकिंदैन तर केही त्यसका विकसित विशेषताहरू छन्, जसलाई मानवद्वारा बदल्न र रूपान्तरण गर्न सकिन्छ । ऋतुहरू फेरिन्छन्, मान्छे जन्मेपछि मर्छ यी नियमहरू फेर्न सकिंदैन । मानव–समाजको विकास र समृतिका लागि श्रम (बौद्धिक र शारीरिक) अनिवार्य छ, यसलाई फेर्न सकिंदैन तर एक वर्गले अर्को वर्गलाई शोषण, उत्पीडन गर्न, कोही सुखी, कोही दुःखी हुने, कोही अर्बपति, कोही भिखारी हुने विशेषतालाई फेर्न सकिन्छ । विद्यमान अन्याय, अत्याचार, शोषण, दमन, भ्रष्टाचार, ज्यादति, अनुचित कार्य सबै रोक्न सकिन्छ, हटाउन सकिन्छ । मान्छेलाई द्वन्द्वात्मक भौतिकवादी दृष्टिकोण र ज्ञानद्वारा सुसज्जित गरेर  वर्ग सङ्घर्षमा उतारे मात्र बदलिएको उपलब्धिको रक्ष्Fा गर्न सकिन्छ । वर्ग, राज्यसत्ता र राजनीतिक पार्टीहरू समाजको अर्थ सम्बन्धका कारण पैदा भएका वस्तुहरू हुन् । यी प्राकृतिकरूपले पृथ्वीको उत्पत्ति भएपछि मात्र वर्ग–स्वार्थको रक्ष्Fा गर्न राज्यसत्ताको विकास भयो । राजनीतिक पार्टीहरू त निकै समयपछि मात्र निर्माण हुन पुगे । माक्र्स एङ्गेल्सले सन् १८४८ को कम्युनिस्ट घोषणापत्रमा लेखे– ‘राजनीतिक सत्ता भनेको एक वर्गले अर्को वर्गलाई दबाउने सङ्गठित शक्ति मात्र हो । आधुनिक कार्यकारी राज्य भनेको सम्पूर्णरूपले बुर्जुवा वर्गको साझा स्वार्थ रक्ष्Fार्थ बनाइएको छ । राज्य भनेको शक्तिको विशेष सङ्गठन हो । कुनै वर्गलाई दबाउनका निम्ति बल प्रयोगको सङ्गठन हो । जब राज्यसत्ताको विकास भयो, त्यसैको सङ्घर्षको क्रममा वर्गहरूको नेतृत्व गर्न र वर्ग विचारको प्रतिनिधित्व गर्न नै राजनीतिक पार्टीहरू पनि निर्माण भए । समग्रमा भन्दा वर्ग, राज्यसत्ता र पार्टीहरू समाज विकासको क्रममा मानवद्वारा बनाइएका वस्तुहरू हुन् । कुनै पनि यी ईश्वरीय शक्तिका उपज होइनन् । राज्य र मानिस साध्य हुन् । राजनीतिक पार्टी केवल साधन, राज्यसत्ताको निर्णायक शक्ति परिवर्तनकामी जनता हो । राज्यसत्ता बदलिने कुरा हो । प्रकृति, समाज, वर्ग, राज्यसत्ता गतिशील र परिवर्तनशील छ । यी सबै वस्तुको जन्म नै प्राकृतिक घटनाहरूको गतिमा भएको हो । जबदेखि यिनको जन्म भयो, तबदेखि नै यो गति र विकासमा रहँदै आएको छ । यी एकबाट अर्कोमा परिवर्तन र रूपान्तरण पनि हुँदै आएका छन् । वस्तुहरू सबै सधैं परिवर्तनशील छ ।’ माक्र्सवादी लेनिनवादी दर्शनशास्त्रमा भनिएको छ– ‘कुनै पनि कुरा शाश्वत छैन, अनन्तरूपमा गतिशील छ । पदार्थ र ती नियमहरू जस अनुसार पदार्थ गतिशील बन्दछन् ।
    श्रम, चेतना, विचारको कारण मान्छे आधुनिक समाजका विभिन्न चरण पार गरेर पूँजीवादी युगभित्र आइपुगेको छ । आज मान्छे पूँजीवादबाट वैज्ञानिक समाजवादतिर यात्रारत छ । सम्भवतः आउँदा केही शताब्दीपछि पूँजीवादको अन्त्य हुनेछ । विश्वमा साम्यवाद आउने छ र त्यो पनि विकासको नियम अनुरूप नै नयाँ बन्दै जानेछ । प्राकृतिक महाविपत्ति आउनेछ । विज्ञान र धर्म अनुसार करोडौं वर्षपछि पृथ्वी पनि समाप्त हुनेछ र मानवले नयाँ पृथ्वीको विकास गर्नेछ । वस्तुको जन्म, विकास र परिवर्तनको वैज्ञानिक भौतिकवादी नियमले दिएको उच्चतम ज्ञान यही हो । जहाँ विकास, त्यहाँ विनाश पनि भनिन्छ । वातावरण सन्तुलन र राजनीतिक सन्तुलन भएन भने त्यहाँ उथलपुथल भइरहन्छ, स्थिरता आउन सक्दैन । द्वन्द्वात्मक भौतिकवादी दर्शन वा धर्म विज्ञानले मानव समाजलाई वैज्ञानिक ज्ञानद्वारा बुझ्न र परिवर्तन गर्न सकिन्छ भन्नेमा विश्वास गर्छ । वस्तु, समाज र राज्यको जन्म र विकासबारे वैज्ञानिक बुझाइ भइसकेपछि त्यसभित्रका गुण र विशेषतालाई पनि बुझ्न सकिन्छ । बुझिसकेपछि तिनलाई परिवर्तन पनि गर्न सकिन्छ भन्ने यसको मान्यता हो । विश्वमा अहिले पूँजीवाद सङ्कटमा छ । पूँजीको वृद्धि र विस्तार कसरी हुन्छ भन्ने कुरा हामीले बुझ्नुपर्दछ । गरीब–धनी हुनुमा आर्थिक उत्पादनमा कायम हुने स्वामित्वको भूमिका मुख्य छ भन्ने पत्ता लागेको छ । मान्छेले मान्छेलाई ठग्ने, दलाली गर्ने, शोषण गर्ने, स्थापित मान्यता ध्वस्त नपारीकन शान्ति हुँदैन । वस्तुलाई बुझ्न र बदल्न सकिने भएकोले पेशेवर राजनीतिक, खराब प्रवृत्तिका मानिसहरूको प्रभुत्व र विभेदकारी दुनियाँलाई ठूलो सङ्ख्याका श्रमिक वर्गले मात्र विद्यमान परिस्थितिलाई परिवर्तन गर्न सक्दछ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : प्रकृतिको हरेक वस्तु गतिशील, विकासशील र परिवर्तनशील छ
प्रकृतिको हरेक वस्तु गतिशील, विकासशील र परिवर्तनशील छ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj2314J15m1DeVyZte9Ta_gXx5mVllPVfaV2-k82-kiglNBBIyfHTloWxp7vs5ZuYeeoCEFp7lZvp0QUcHWczsjhc2Vc_yDiowTrlP8HCF9X8hoEuTTmM1HaVstFN3Q5-ZXAM1URO1YrRXz/s200/sudarshan+raj+pandey.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj2314J15m1DeVyZte9Ta_gXx5mVllPVfaV2-k82-kiglNBBIyfHTloWxp7vs5ZuYeeoCEFp7lZvp0QUcHWczsjhc2Vc_yDiowTrlP8HCF9X8hoEuTTmM1HaVstFN3Q5-ZXAM1URO1YrRXz/s72-c/sudarshan+raj+pandey.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2018/12/blog-post_538.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2018/12/blog-post_538.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy