$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

सामुदायिक विद्यालयमा अङ्ग्रेजी माध्यम– कमाइखाने धन्दा मात्रै

SHARE:

वैद्यनाथ ठाकुर
    कुनै पनि देशको विकासको पूर्वाधारको रूपमा पहिलो नम्बरमा शिक्ष्Fालाई लिने गरिन्छ। मानव समाजको विकास पनि सभ्य मानव र आधुनिक मानव बन्ने दिशातिर नै अभिलक्षित रहेको छ। मानिसमा शिक्ष्Fाको अभाव जति धेरै हुन्छ, त्यति धेरै उसको बोलीचाली, व्यवहार तथा एकार्कालाई हेर्ने दृष्टिकोणसमेत घटिया अर्थात् नितान्त व्यक्तिगत स्वार्थले भरिएको मात्र हुन्छ। यस्तोमा समाजमा अन्धविश्वास, आग्रह–पूर्वाग्रहले राज गरेको हुन्छ। जसलाई सभ्य भाषामा अविकसित वा पिछडिएको भन्ने गरिन्छ। यसर्थ शिक्ष्Fा समयानुकूल हुनु जति जरुरी छ, त्यति नै नैतिकवान् बनाउने, कर्तव्यको बोध गराउने तथा जिम्मेवारीलाई गम्भीरतापूर्वक ग्रहण गर्ने दिशातिर स्पष्टताको साथ अगाडि बढेको हुनुपर्छ। अनिमात्र हाम्रो समाजको निधारमा लागेको असभ्य र अविकसित नामक कलड्ढ पखाल्न सकिन्छ।
    यतिबेला हाम्रा विद्यालयहरूमा शिक्षाको अवस्था अत्यन्तै दयनीय छ। खासगरी सामुदायिक विद्यालयहरूमा जहाँ प्रत्येक वर्ष अर्बौं रुपैयाँ खर्च गर्ने गरिन्छ तर ती सबै लगानी बालुवामा पानीसरह हुन गएको कुरा सर्वविदितै छ। आखिर यस्तो हुनुको कारण के हो ? यति बेला आठ कक्ष्Fामा पढ्ने नानीहरू नेपाली किताब पनि राम्ररी पढ्न सक्दैनन्। आठ कक्षाका विद्यार्थीसँग चार कक्ष्Fाको अङ्ग्रेजी, विज्ञान, गणित जस्ता महŒवपूर्ण विषयको सिकाइ उपलब्धि छैन। कसैलाई अनुत्तीर्ण गर्नुहुन्न भन्ने सरकारी नीतिको कारण सबैजना आठै विषयमा जीरो नम्बर ल्याए पनि प्रत्येक वर्ष कक्षा १ देखि ९ सम्म उचाल्ने गरिन्छ । हुनत शिक्ष्Fा नियमावलीमा कक्ष्Fा ८ का विद्यार्थीहरूले ‘डी’ वर्गभन्दा मुनिको श्रेणी ल्याएको छ भने तिनीहरूलाई कक्ष्Fा नउचाल्ने र आठमैं राख्ने प्रावधान छ। तर त्यसको व्यवहारमा कार्यान्वयन एक प्रतिशत पनि भइरहेको छैन। अर्थात् उत्तर पुस्तिकामा केही नलेखे पनि सम्पूर्ण विषयमा उत्तीर्ण गरेको लब्धाड्ढपत्र प्रदान गरिन्छ।
    यति बेलासम्म हाम्रFे विद्यालय जुन शहरबजार जस्तो सुविधाजनक ठाउँमा छ, त्यहाँ पनि विद्यार्थीहरूले कक्ष्Fागत निश्शुल्क पाठ्यपुस्तक प्राप्त गरेका छैनन् । वैशाख दुई हप्ता बितिसक्दा पनि पुस्तक नपाउनु तथा शिक्ष्Fकहरू विद्यालयमा पुरानो पुस्तक सड्ढलन गरी विद्यार्थीहरूलाई पढाउनुभन्दा भर्ना अभियानको नाममा पठनपाठन रोकेर गाउँघर डुलिरहेका देखिन्छन्। यसले पनि पढाइमा नकारात्मक असर परिरहेको छ।
    सामुदायिक विद्यालयमा नेपाली विषयवस्तु पनि बालबालिकालाई राम्ररी पढ्न आउँदैन, यो थाहा हुँदाहुँदै अब अङ्ग्रेजी माध्यममा पढाउने भन्दै केही विद्यालयहरू लागिपरेका छन्। अङ्ग्रेजी माध्यममा सामुदायिक विद्यालयकै कक्ष्Fा १ देखि १० वा १२ पढाए पनि ठीक भन्नुपथ्र्यो। तर त्यसो नगरी विद्यालयभित्रै छुट्टै अङ्ग्रेजी माध्यमको विद्यालय सञ्चालन भइरहेको छ। शिक्ष्Fा ऐनको कुन प्रावधान अनुसार सामुदायिक विद्यालयभित्र अर्को विद्यालय सञ्चालन गरिंदैछ, जसको आय–व्ययसमेत सुटुक्क प्रधानाध्यापकको गोजीमा मात्र राख्ने गरिन्छ। अङ्ग्रेजी माध्यममा सञ्चालित भनिएको  विद्यालयमा विद्यालय सहयोगको नाममा भर्ना शुल्कबापत रु २५ सयदेखि ३५ सय तथा प्रतिमहिना १ हजारदेखि १५ सयसम्मको रकम विद्यालयको खातामा जम्मा गरिंदैन । यस्तोमा प्रश्न उठ्छ, आखिर सामुदायिक विद्यालयभित्र आधारभूत तह अनिवार्य र निश्शुल्क भइसकेपछि पनि विद्यालयहरूले भौतिक निर्माण तथा व्यवस्थापन सहयोगको नाममा गरीब अभिभावकको ढाड सेक्नु गैरकानूनी हो कि होइन ? यसले सामुदायिक विद्यालयतर्पm गरीब अभिभावकहरूको आकर्षण बढ्छ कि घट्छ ? यसतर्पm किन हालसम्म अभिभावक सङ्घ, विद्यार्थी सङ्गठन, जिल्ला शिक्ष्Fा कार्यालय, क्ष्Fेत्रीय शिक्ष्Fा निर्देशनालय तथा स्वयम् शिक्ष्Fा मन्त्रालय आँखा चिम्लेर बसेका छन् ? कतै आयको रकममा भागबन्डा सबैतिर गर्ने गरिन्छ कि भन्ने अभिभावकहरूमा शड्ढा उठ्नु स्वाभाविक नै हो।
    यस्ता अङ्ग्रेजी माध्यमका विद्यालयहरूमा खासगरी निजी संस्थागत विद्यालयमा पढिरहेका तर परीक्ष्Fा मात्र दिन सामुदायिक विद्यालय प्रयोग गरेका विद्यार्थीहरू नै बढी देखिन्छन्। जबसम्म सरकारी विद्यालयहरूले अङ्ग्रेजी माध्यमको पढाइलाई कमाइखाने धन्दाको रूपमा प्रयोग गरिरहन्छन्, तबसम्म यसबाट आम जनसाधारणका छोराछोरी लाभान्वित हुन सक्दैनन्। वास्तवमा अङ्ग्रेजी माध्यममा सामुदायिक विद्यालयलाई लग्ने हो भने विद्यालयभित्र छुट्टै विद्यालय खडा गरेर लूटको बजार बनाउनुभन्दा सामुदायिक विद्यालयलाई नै कक्ष्Fा १ देखि १० अथवा १२ सम्म अङ्ग्रेजी माध्यम अनिवार्य तथा निश्शुल्क गर्न जरुरी छ। विद्यालयमा पारदर्शिता हुन जरुरी छ। दण्ड र पुरस्कारको अभावले गर्दा समेत विद्यालय प्रशासनमा छाडा प्रवृत्ति हावी छ। यस्तो कार्यले सिकाइ प्रक्रियामा नकारात्मकता नै उत्पन्न गर्छ। नानीबाबुको सिकाइ प्रक्रियामा नकारात्मक असर गर्छ। सामुदायिक विद्यालयलाई नै अङ्ग्रेजी माध्यमको बनाइ नियमितरूपमा अनुगमन गर्ने हो भने निजी संस्थागत विद्यालयहरूलाई टक्कर दिन सकिन्छ र त्यसो गर्न सकेमा सामुदायिक विद्यालयप्रतिको आकर्षणसमेत जनसाधारणमा बढ्न जानेछ। यति बेला सामुदायिक विद्यालयमा विद्यार्थीको उपस्थिति न्यून हुनु जति ठूलो समस्या छ, त्योभन्दा बढी चुनौती भएका विद्यार्थीहरूको सिकाइ उपलब्धि निरन्तर न्यून हुँदै जानु हो। वास्तवमा सामुदायिक विद्यालय आप्mनो छोराछोरी पढ्ने, उसको आप्mनै विद्यालय हो भन्ने भावना जनताभित्र उत्पन्न हुन सकेको छैन। उनीहरूले विद्यालय प्रशासनको हालसम्मको व्यवहार हेर्दा कस्तो मनस्थिति तयार पारेका छन् भने सामुदायिक विद्यालय प्रधानाध्यापकको हो, उसैले जानून् के गर्छ, के गर्दैन। हुन पनि हो, एउटा काठको बोक्रासमेत प्रअले आप्mनै घरमा लगेको सबैले देखेका छन्। त्यसैले विद्यालय प्रशासनले आप्mनो कार्यशैली तथा मानसिकता बदलिन जरुरी छ। अनिमात्रै सामुदायिक विद्यालय समुदायको हो भन्ने भावना समुदायमा जागृत हुन्छ।

neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : सामुदायिक विद्यालयमा अङ्ग्रेजी माध्यम– कमाइखाने धन्दा मात्रै
सामुदायिक विद्यालयमा अङ्ग्रेजी माध्यम– कमाइखाने धन्दा मात्रै
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtUON_IFQ2AdUq7n46Zs4kdqJQM6p-hfIl7UU6xOXHWR_tD7whYoyoaPuefjRcOVMbdkSLejpA5dZq3k-x-w8J0mBrYNEybseTrEtN1cst7SdYwRfOR0YZAxJb_H3bbUOQB9ynzYk3fnRG/s1600/baidnath+thakur.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtUON_IFQ2AdUq7n46Zs4kdqJQM6p-hfIl7UU6xOXHWR_tD7whYoyoaPuefjRcOVMbdkSLejpA5dZq3k-x-w8J0mBrYNEybseTrEtN1cst7SdYwRfOR0YZAxJb_H3bbUOQB9ynzYk3fnRG/s72-c/baidnath+thakur.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2018/04/blog-post_365.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2018/04/blog-post_365.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy