$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

मानवी दुर्बुद्धि र आसन्न सङकट

SHARE:

विभीषिकाको अन्त छैन
    अचेल प्रगति र चमक–दमकको वातावरण छ तर त्यसको आवरण हटाउने बित्तिकै गुम्सिएको विषघट प्रकट हुन्छ। विज्ञान, शिक्षा र आर्थिक क्षेत्रको प्रगतिले सबैलाई विस्मित पार्छ। के आशा गर्न सकिन्छ भने यस उपलब्धिको आधारमा मानिसलाई बढी सुखी, समुन्नत, प्रगतिशील, सुसम्पन्न, सभ्य, सुसंस्कृत बन्ने अवसर प्राप्त हुनेछ। भयो ठीक उल्टो। मनुष्यको दृष्टिकोण, चरित्र र व्यवहारमा निकृष्टता प्रवेश गरेर सङकीर्ण स्वार्थपरता र मत्स्य–न्यायजस्तो अतिक्रमणताको प्रवाह नै चल्यो। मानवीय गरिमा अनुरूप उत्कृष्ट आदर्शवादिताको उपेक्षा, अवमानना भयो अनि विकास, सञ्चय, पक्षपात तथा अहङकारको सिलसिला नै चल्यो। जुन लोभ, मोह र अहङकारलाई शत्रु मान्नु, त्यसबाट जोगिनु र छोड्नु श्रेयस्कर मानिन्थ्यो, त्यसको अब सर्वथा अभाव छ र सबै मानिस तिनै त्याज्य कुरा पाउन मरिमेटी रहेका छन्। परम्परा उल्टो हुँदा परिणति पनि विघातक हुनु नै थियो र भइ पनि रहेको छ। शक्ति सम्पन्नता एकातिर र विनाश–विभीषिका दोस्रोतिर। हेरेर हैरानी त हुन्छ नै, तर यो बुझ्न विलम्ब पनि लाग्दैन कि भ्रष्ट चिन्तन र दुष्ट आचरण अँगाल्दा भौतिक समृद्धिले आफ्नै घाँटी रेटिन्छ, आफ्नै सलाईले आत्मदाहजस्तो उपक्रम गरेको देखिन्छ।
    चमक–दमकपूर्ण आजको अवस्थाबाट पर्दा हट्नेबित्तिकै प्रतीत हुन्छ सबैथोक खोक्रो भइसकेको छ र घुन लागेको शहतीरझैं गर्लामगुर्लुम्म खस्ने स्थितिमा छ। जन–जनको स्वास्थ्य खोक्रो भइरहेको छ। दुर्बलता र रुग्णताले मानव काया जर्जर भइरहेको छ। आधा आयु पूरा हुँदा नहुँदै कालले मानिसलाई ग्रस्त पार्न थालेको छ। मानसिक सन्तुलनले सबैलाई चिन्तित, भयभीत, आशङिकत, विपन्न, असन्तुष्ट र उद्विग्न बनाइरहेको छ।
तनावग्रस्त मस्तिष्कले न राति कसैलाई चैनले सुत्न दिइरहेको छ, न दिउँसो सन्तोष, उत्साहको अनुभव हुन पाइरहेको छ। उद्विग्नता एक किसिमको विक्षिप्तता नै हो, जसले गर्दा मानिस अशुभ नै सोच्छ र अनुचित नै गर्छ। यस स्थितिको व्यापकतालाई आफ्नो र छिमेकीको मन:स्थितिको पर्यवेक्षण गरेर राम्ररी थाहा पाउन सकिन्छ।
    लिप्सा, अपव्यय, दुव्र्यसन, प्रमाद, अहङकार, ठाटबाट र कुरीतिपूर्ण माहौलले गर्दा कसैको पनि आर्थिक अवस्था सन्तोषजनक छैन। जे हात लाग्छ, थोरै हुन्छ। फलत: मानिस भ्रष्टाचार गर्न उद्धत हुन्छ। नगर्न हुने काम पनि गर्छ। स्वभाव र अभ्यासमा अपराध प्रवृत्ति हावी हुँदै गएको छ। आक्रमण न सही, छल र शोषण नै सही, मानिस येन–केन प्रकारेण भ्रष्ट उपार्जनमा संलग्न छ।  तर पनि अपव्ययको खाडल सुरसाजस्तो मुख बनाएर झन् फराकिलो भइरहेको छ। जति भर्दा पनि भर्दैन।
    परिवारमा न सुख छ, न चैन, न सहयोग न सामञ्जस्य। सबैलाई आफ्नै दु:ख भारी छ। भेडाहरू गोठमा कोचिएजस्तै परिवारको अवस्था छ। मानिस आँखा चिम्लेर सन्तान उत्पादन गर्छन्। आफन्तलाई विलासी बनाउनका लागि तिनको प्रसन्नता खरिद गर्नका लागि श्रम, समय र धन पानीझैं बगाउँदै, होलिका–दहनझैं जलाउँदै गर्छन्। तर पनि ती क्षेत्रमा दुष्प्रवृत्तिहरूको अनुपात बढ्दो मात्र देखिन्छ । जुन घरमा पहिले स्वर्गको दर्शन हुन्थ्यो, त्यहाँ आज विग्रह र असन्तोषबाहेक अरू खोजेर पाइँदैन।
    यस बेला आर्थिक क्षेत्रको भ्रष्टाचार र नैतिक क्षेत्रको अनाचारले समाज व्यवस्थाको कमर भाँचिरहेको छ। सामाजिक कुरीतिहरूका कारण हुने बर्बादीलाई बुझेका त सबैले छन् तर त्यसलाई छोड्न कोही तयार छैन। त्यस्ता कुरीतिको हानिकारक पक्षलाई नत्यागेसम्म लाभदायक पक्ष हासिल पनि हुन सक्दैन। छोरीको बिहेमा उदारवादी र छोराको बिहेमा परम्परावादी बन्ने कुचक्रबाट छुटकार पाउनै सकिन्न । समाजको प्रत्येक क्षेत्रमा अवाञ्छनीयता संव्याप्त छ।
    राष्ट्रिय तथा अन्तर्राष्ट्रिय क्षेत्रमा सर्वग्राही जनसङ्ख्या वृद्धि, जनजनको स्वभावमा सम्मिलित अपराधी प्रवृत्ति, वर्ग–विद्वेष, सञ्चय र विकासको, कूटनीतिक कुचक्रको यस्तो वातावरण बन्न पुगेको छ कि विग्रह र आक्रमणको अतिरिक्त मानिसलाई केही बुझिनै लागेको छैन। सङकीर्णताको बढोत्तरी, भाषा, क्षेत्र, सम्प्रदाय, वर्ग आदिको आडमा कसैलाई लाभ कमाउन उत्तेजित गर्ने र कसैलाई बर्बाद पार्न उद्धत देखिन्छ। एकता, समता, न्याय, औचित्य र दूरगामी परिणाम सोच्नेबारे त मानौं कसैलाई फुर्सत नै छैन। यस्तो अवस्थामा समस्याको समाधान निस्कोस् त कसरी ? पुलिस, कानुन, जेल, अदालतको सीमा नगण्य छ। यिनले हजारौं अपराधीमा केही थोरैलाई मात्र दण्डित गर्न सक्छन् । जो जेल जान्छ, निस्केपछि सुध्रिनुको साटो झन् धृष्ट र प्रशिक्षित भएर निस्कन्छ। गुहयुद्ध, क्षेत्रीय युद्ध र विश्वयुद्ध यसै वातावरणको देन हो।
    पछिल्लो समयमा दुईवटा विश्वयुद्ध भइसकेको छ। आणविक शस्त्रको बिगबिगीले पाइला–पाइलामा विश्व विनाश निम्त्याउने महाप्रलयको सम्झना गराइरहेको छ। बढिरहेको दुष्प्रवृत्तिले अदृश्य वातावरणमा विषाक्तता भरिदिएको छ जसबाट रुष्ट प्रकृतिले दैवी प्रकोपको रूपमा आफ्नो रिस पोखिरहेको छ।
    वैज्ञानिक र आर्थिक प्रगतिले वायु प्रदूषण, खाद्य प्रदूषण, रेडियो विकिरणको मात्रा यति बढाइदिएको छ कि साँस अड्कने, पीढी नै अपाङग हुने, ध्रुव पग्लिने, समुद्र उर्लने र हिमयुग आउनेसम्मको विभीषिका सामुन्ने देखिन थालेको छ। यस्तो भयो भने स्रष्टाको सर्वोत्तम कृति यो धरती धूलो बनेर अन्तरिक्षमा विलीन हुन बेर छैन। सङकट काल्पनिक होइन, वास्तविक हो। शुतुरमुर्गलाई त आफ्नो मृत्यु पनि देखिंदैन, तर जसलाई वस्तुस्थितिको पर्यवेक्षण गर्ने सूक्ष्म दृष्टि प्राप्त छ, तिनलाई थाहा छ कि सङकट कति विभीषक छ र कसरी मानवी अस्तित्व जीवन–मरणको दोसाँधमा बाँचिरहेको छ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : मानवी दुर्बुद्धि र आसन्न सङकट
मानवी दुर्बुद्धि र आसन्न सङकट
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2016/05/blog-post_920.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2016/05/blog-post_920.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy