$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

बोर्डिङ, बबन्डर र विमर्श

SHARE:

अनन्तकुमार लाल दास
    आजभोलि  सामाजिक सञ्जालहरूमा केही कार्टुन निकै चर्चामा छ। त्यस्तै एउटा कार्टुन छ, एउटा सुनसान गल्लीबाट हिंडिराखेको एउटा लुटेराले रिवाल्भर तेर्साउँदै भन्छ–“पर्स निकाल।” त्यो व्यक्तिले विनम्रतापूर्वक भन्छ–“भाइ, मसँग के छ लुट्छौ, आज नै स्कूलमा फी तिरेर आएको छु।” त्यस्तै अर्को कार्टुन चर्चामा छ। विद्यार्थीको बुवाले अखबारमा पढ्दै गरेको हुन्छ, बोर्डिङग स्कूलहरूको मनोमानी। त्यही बेला स्कूलले पठाएको बिल लिएर आमा आउँछिन् र भन्छिन्–“सुन्नु भो १ विद्यालयले डायरीमा लेखेर पठाएको छ– अबदेखि विद्यालयले नै तोकेको पसलमा हेयर कटिङ गराउनुपर्त रे १” यी दुई कार्टुनले बोर्डिङग स्कूलहरूको शोषण गर्ने प्रवृत्ति उजागर गरेको छ।
    कार्टुनको कुरा छोडौं, हाम्रै शहरमा विद्यालयहरू बर्सेिी पाठ्यपुस्तक परिवर्तन गर्छन्। कुनै वर्ष खास–खास विषयको पुस्तकमा हेरफेर गरिन्छ र यसरी हेरफेर गरिएका किताबहरूको मोल अस्वाभाविक रूपमा महँगो हुन्छ। कुनै विद्यालयले बर्सेनि कुनै न कुनै यस्तो शुल्क लिइरहन्छ र सो अनुसारको सुविधा व्यावहारिकरूपमा विद्यालयले दिइरहेको हुँदैन। कसैले बर्सेनि विद्यालय–पोशाक फेर्छ र उसले नै तोकेको पसलमा कपडा किन्नुपर्ने र उसैले भनेको टेलरिङगमा सिलाउनुपर्ने उर्दी जारी गर्छ । त्यतिमा पनि सुख छैन। मोजा, रूमाल र झोला पनि विद्यालयले भनेकै पसलबाट किन्नुपर्छ। यति भइसकेपछि जुत्ता किन छुटोस् ? बोर्डिङगमा गतिलो शुल्क तिरेर पढाउन पठाइएको विद्यार्थीले अतिरिक्त ट्युशन किन पढ्नुपर्ने ? तर के देखिएको छ भने बोर्डिङग स्कूलका विद्यार्थीहरू सरकारी विद्यालयका शिक्षकहरूसँग बिहान–बेलुका ट्युशन पढ्न तँछाड–मछाड गरिराखेका हुन्छन्। स्वयं बोर्डिङगका शिक्षकहरू पनि आफैंसँग ट्यूसन पढ्न उक्साउँछन्। ट्युशन पढने विद्यार्थीलाई आफ्नो विषयमा आन्तरिक परीक्षामा राम्रो अङक दिने, प्रश्नहरूको पूर्व सूचना दिने र ट्युशन नपढ्ने विद्यार्थीलाई हेप्ने गरेको पाइन्छ। ए बाबा १ बोर्डिङग स्कूलमा पढ्नेले ट्युशन पढ्न अन्यत्र किन जानुपर्‍यो ?
    एउटै टोलमा गुजमुल्टिएर विद्यालयहरू खुलेका छन्। न्यूनतम पूर्वाधार छैन कतिपय विद्यालयहरूमा। कोठामा गाइगोरुजस्तो कोंचिएर विद्यार्थीहरूलाई राखिएको हुन्छ। आवश्यक पङ्खाको व्यवस्था हुँदैन। जाडोमा झ्यालमा खापा हुँदैन। खुला झ्यालबाट जाडोयाममा चिसो हावा आउँछ । कोठामा आवश्यक प्रकाशको व्यवस्था हुँदैन। कोठाहरू अँध्यारा हुन्छन् । छेउछाउ फोहोरको दुर्गन्ध आइरहन्छ। विद्यालयको गेटमा विद्यार्थीहरूलाई लोभ्याउनेगरी फास्टफूडका नाङ्ले पसल खोलिएका हुन्छन्। त्यस्तै कम गुणस्तरका खाजाहरू खान विद्यार्थीहरूलाई बाध्य पारिएको हुन्छ। विद्यालयले सवारी शुल्क त लिन्छ तर शहरमा हिंड्ने गाडीहरूको अवस्था, त्यसमा विद्यार्थीहरूको बसाइ, सहयोगी चालकको व्यवहारलाई एकपटक हेर्नुस् । अनि गम्नुस् के भइरहेको छ ?
    कम्प्यूटर शुल्क छ तर कम्प्यूटर कोठामा छिर्न निषेध। विद्यालयसँग आफ्नो खेलकूदको मैदान नै हुँदैन। जुन बेला मन लाग्यो विद्यार्थीहरूलाई व्यायाम गर्न बाध्य पारिन्छ। शिक्षकहरू योग्य हुँदैनन्। बोर्डिङगमा अङ्ग्रेजी माध्यममा पढाइन्छ, तर कहीं बिक्न नसकेर न्यूनतम तलबमा खट्ने शिक्षकहरू के अङ्ग्रेजी पढाउलान् ? प्राय: शिक्षकहरू अशुद्ध अङ्ग्रेजी मात्र होइन, सही तरिकाले अभिव्यक्त पनि गर्न जान्दैनन्। विषयगत ज्ञानको कमी हुन्छ। यो कसरी हुन्छ भने विद्यालय व्यवस्थापकहरू खोटो सिक्कालाई असली देखाउन विज्ञापनको सहारा लिन्छन्। त्यसैले स्कूल–भर्नाको बेला अनेकथरी विशेषण लगाएर विद्यालयहरूको प्रचार गरिन्छ तर त्यहाँ पनि कमसल विद्यालयहरूको ढोलको पोल खोलिरहेको हुन्छ। विज्ञापनका शब्दावलीहरूले नै ड्राफ्ट गरिएको सामग्री कमजोर रहेको पुष्टि गर्छ। त्यसले त्यहाँका शिक्षकको योग्यतालाई पनि प्रमाणित गरिरहेको हुन्छ।
    विद्यार्थी तानातानको कस्तो घृणित खेल हुन्छ भने त्यसले बसस्टयान्डमा  यात्रुका लागि हुने लुछाचुँडीलाई बिर्साउँछ । बसस्टयान्डमा जब कोही यात्रु पुग्छ सवारीका एजेन्टहरू, कसैको यात्रुलाई पाखुरा समाएर तान्छन्, कसैको झोला तान्छन्, कोही दाहिने तान्छ भने कोही देब्रे। त्यसैगरी बोडिङग स्कूलको पनि खेल चल्छ। यहाँ पनि अनेकथरी प्रलोभन दिएर विद्यार्थी भर्ना लिइन्छ। शुरुको एक दुई महिना शुल्क यथावत रहन्छ त्यसपछि बढाइन्छ। एउटा विद्यालयबाट अर्को विद्यालयमा भर्ना हुन जाँदा उपयुक्त र आवश्यक कागजात नभए पनि नामाङकन गरिदिने, चारित्रिक प्रमाणपत्र नखोज्ने, एउटा विद्यालयबाट अर्को विद्यालयमा शिक्षक फकाएर लग्दा सम्बन्धित विद्यालयलाई जानकारी नदिने, कुन तहमा स्थानान्तर हुने, कुन तहमा नहुने त्यसको कुनै लेखाजोखा हुँदैन। कसलाई प्रोमोशन दिने र कसलाई नदिने कुनै नियम हुँदैन। विद्यार्थीको नाम लेखाइन्छ बोर्डिङग स्कूलमा,  समानान्तरमा त्यही विद्यार्थीको नाम सरकारी स्कूलमा पनि हुन्छ। त्यसका पछाडि पनि अनेकौं स्वार्थहरू छन्। वीरगंजकै कुरा गर्ने हो भने यहाँ भारतको महावाणिज्य दूतावास छ जसले प्रत्येक वर्ष केही विद्यार्थीहरूलाई छात्रवृत्ति प्रदान गर्छ। त्यसका लागि विद्यार्थीले राम्रो अङक प्राप्त गरेको हुनुपर्छ। तर हुन्छ के भने छात्रवृत्ति प्राप्त गर्न बोर्डिङग स्कूलबाट गलत माक्र्सशीट बनाउन लगाइन्छ। अर्को सरकारी विद्यालयबाट परीक्षा दिइयो भने सोझै डाक्टर र इंजिनियर बन्न पाइन्छ भन्ने हल्ला सरकारी विद्यालयहरूले पनि आ–आफ्नो एजेन्टमार्फत् चलाउन थालेका छन्। 
    अरू पनि नयाँ चलन आएको छ। विद्यालयहरू चर्चामा ल्याउन, विद्यालयका हर्ताकर्ताले आफ्नो व्यक्तित्व बनाउन वा दैनिक आइपर्ने तनाव व्यवस्थापन गर्न हाइफाइ काम गरिराखेका हुन्छन्। त्यो भनेको केही यस्ता कार्यक्रम गर्ने जसमा नगरका प्रभावशाली पदाधिकारी वा पात्रलाई बोलाउने, स्थानीय एफएम र अखबारहरूलाई प्रयोग गर्ने, आफ्नो विद्यालयको प्रचारप्रसार गराउने, समय–समयमा भोजभतेरको आयोजना गर्ने, एकभन्दा विरोधी राजनीतिक शक्तिहरूको समन्वयमा बस्ने र उनीहरूलाई सहयोग गर्ने। विभिन्न गैसस वा सरकारी पक्षले कार्यक्रम आयोजना गर्दा बिनाप्रयोजन विद्यालयबाट नृत्य टोली पठाइदिने, जुलुसमा सहभागिता गराइदिने, सभागोष्ठीको भीड बढाइदिने र यस्ता काममा विद्यार्थी प्रयोग गर्ने। यसरी आफूले खुशी पार्नुपर्ने व्यक्ति वा संस्थाका लागि विद्यार्थीहरूलाई शोपीस बनाउने। यसले अर्को के सोच विकसित भएको छ भने कार्यक्रममा भीड देखाउनु छ भने वा कार्यक्रमलाई रोचक बनाउनु छ भने बोर्डिङग स्कूललाई भनि मात्र दिनुपर्छ।
    समय–समयमा बोर्डिङग स्कूल सुधारका नाममा केही नौटङकी हुन्छ। त्यस्ता नौटङकीबाज पात्रहरू राम्ररी कमाउँछन्। आफन्तलाई जागिर लगाउँछन् अनि चुप लाग्छन्। केही शक्तिशाली भनाउँदाहरूका लागि बोर्डिङग स्कूल दुहुनो गाई भएको छ। तिनीहरूको बुझाइमा बोर्डिङग स्कूलहरू लुटेरा हुन्, पाए यिनलाई पनि लुट्नुपर्छ। त्यसैले यस्ताहरूले विभिन्न बहाना गरेर पत्र पठाउँछन्, मोलमोलाइ गर्छन् अनि मज्जाले कमाउँछन्। यस्ता समस्याबारे स्थानीय मिडियाले खोजखबर गर्नुपर्ने हो तर मिडियाको पनि रोचक कथा छ। विद्यालय–विद्यालय चहार्दै वार्षिक ग्राहक बनाउँछन् तर पत्रिका बिलसँग एकपटक मात्र आउँछ। आफूखुशी विज्ञापन छाप्छन् अनि विद्यालयमा पुगेर हैरान पार्छन्।
    अरू कुरो पनि छ। किताब बिक्रेताहरू राम्रै भोजभतेर गर्छन् र खल्ती तताउँछन् । उच्च शिक्षाका लागि भारत लग्न प्रयत्नशील धेरै संस्थाहरूले विद्यालयहरूसँग समन्वय गरेर राम्रै चलखेल गर्छन्। बोडिङग स्कूल सुधारका लागि हुने सरकारी प्रयत्न सहयोगी छैन। उनीहरू पनि यस्तैमा मङगल गर्न चाहन्छन् । त्यसैले बोर्डिङगभित्र जवाफदेहिता कम हुँदै जाँदा विकृति झाँगिदै गएको छ। अभिभावकहरूको पनि खासै चासो देखिन्न । ठाउँ–ठाउँमा अभिभावक सङ्घ छ तर तिनीहरूको पनि आफ्नै रामकहानी छ। बोर्डिङग स्कूलबारे समाजमा जुन नकारात्मक धारणा विकसित भएको छ त्यो एक दिनमा भएको होइन।
    यस आलेखको पृष्ठभूमि वीरगंज मात्रै होइन। त्यसैले यसलाई वीरगंजमैं केन्द्रित गरेर हेर्नुहुँदैन। कुनै पनि शहरमा यही समस्या देखा पर्छ। कुनै विद्यालयमा कुनै प्रवृत्ति होलाm भने कुनैमा अर्को। यस आलेखको उद्देश्य बोर्डिङग स्कूलहरूको छवि सुध्रियोस् र कमी–कमजोरीबारे खुला विमर्श होस् भन्ने मात्र हो। शैक्षिक क्षेत्रमा बोर्डिङग स्कूलले पुर्‍याएको योगदानबारे यसै स्तम्भमा प्रशस्त लेखिएको छ। आफ्नै कमी–कमजोरीबारे आफै उजागर गर्ने साहसले नै रचनात्मक दिशा दिन्छ। विद्यालयका बालबालिकाहरू भविष्यका सुन्दर फूल हुन्। बोर्डिङग स्कूलमा अत्यन्त दु:ख गरेर, महँगो शुल्क तिरेर अभिभावकहरू आफ्ना सन्तानलाई भर्ना गर्छन्। तसर्थ विद्यालय विशेषको सोच विद्यार्थी र अभिभावकप्रति सकारात्मक हुनुपर्‍यो।


neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : बोर्डिङ, बबन्डर र विमर्श
बोर्डिङ, बबन्डर र विमर्श
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg002El49sxvyx2IuqS13DqEfxwxLh6ODMGzS75jFEVwFFqGf3XTz7uAY537EqDKj03WIGpXQkZwU6z4E1UPqhyt8oaREf3CONcYFLskf11Q_1AClxL14FOqXWE93zWRAV6y0Jl7E8E-pM/s1600/anant.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg002El49sxvyx2IuqS13DqEfxwxLh6ODMGzS75jFEVwFFqGf3XTz7uAY537EqDKj03WIGpXQkZwU6z4E1UPqhyt8oaREf3CONcYFLskf11Q_1AClxL14FOqXWE93zWRAV6y0Jl7E8E-pM/s72-c/anant.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2016/05/blog-post_389.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2016/05/blog-post_389.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy