$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

मधेसी समाजको कार्यसूची

SHARE:

चन्द्रकिशोर

करिब दश वर्ष पहिले गजेन्द्रनारायण स्मृति प्रतिष्ठानद्वारा तत्कालीन भारतीय राजदूत श्यामशरणको बिदाइ समारोह आयोजना गरिएको थियो। त्यो समारोहको अध्यक्षता नेता राजेन्द्र महतोले गरेका थिए। तराईको विकासप्रति बढी चिन्ता र चासो देखाउने कूटनीतिज्ञ श्यामशरणले त्यहाँ भनेका थिए– "नेपालको तराई क्षेत्र भारतको लागि मात्र होइन, नेपालको लागि पनि निकै महत्त्वपूर्ण क्षेत्र हो। नेपालको लागि महत्त्वपूर्ण कुन अर्थमा छ भने, नेपालको विकासका लागि, नेपाललाई अगाडि बढाउनु छ भने तराईको विकास हुनुपर्दछ अन्यथा नेपालको विकास सम्भव छैन।"  छिमेकी विहारका बासिन्दा श्यामशरणले  उक्त बिदाइ समारोहमा बडो प्रस्ट शब्दमा मधेसी नेता र अभियन्ताहरूलाई लक्षित गर्दै अभिमत दिए– "तपाईंको सामुन्ने एकता एउटा चुनौती हो। म देखिरहेको छु, तपाईंको सामुन्ने जुन चुनौतीहरू छन्, ती धेरै ठूला चुनौतीहरू हुन्। सामाजिक चुनौतीहरू छन्, राजनीतिक चुनौतीहरू छन्, आर्थिक चुनौतीहरू छन्, तर एक्लै यी सबै समस्याहरूको सामना गर्ने कोशिश गरियो भने सफल हुन सकिंदैन। तर एकसाथ मिलेर यी चुनौतीहरूको सामना गर्नका लागि तपाईंहरू अग्रसर हुनुभयो भने अवश्य नै सफलता प्राप्त हुनेछ। तपाईंहरूले मधेसको लागि मात्र होइन, नेपालको विकासका लागि पनि काम गर्नुपर्दछ। किनभने तपाईंहरूको भविष्य नेपालसँग जोडिएको छ। एकताको साथ तपाईंहरूले आफ्नो समाजको उत्थान गर्नुपर्नेछ, त्यो अनिवार्य छ। मात्र अर्काले हाम्रोविरुद्धमा केही गरिरहेका छन् कि भनी शङका गर्नाले पनि काम चल्दैन। अर्कालाई बदल्नु छ, उसको मानसिकतालाई बदल्नु छ तर पहिले आफ्नो मानसिकतामा परिवर्तन ल्याउन जरुरी छ, अन्यथा कसरी अगाडि बढ्न सकिन्छ ? हाम्रो समाजमा थुप्रै कमजोरीहरू छन्, जसलाई सच्याउन आवश्यक छ।"
    आज यी सन्दर्भहरू किन खोतल्नुपर्‍यो ? पछिल्ला समयमा मधेसी अभियन्ताहरू एउटा सङकटबाट गुज्रिरहेका छन्। उनीहरूको बुझाइमा प्रत्येक समस्याको कारण राज्य हो, एउटा अर्को समुदाय हो। त्यस्तै आफ्ना सामाजिक कमजोरीहरूलाई पनि गौरवको रूपमा प्रस्तुत गर्ने, रिक्तताहरूलाई स्वीकार्नुभन्दा पनि सामुदायिक दृष्टिले जायज ठहर्‍याउने गर्दछौं। हामी आफ्नै प्रयत्नहरूबाट हुन सक्ने सुरुआतहरूलाई पनि पर्खेर बसेका हुन्छौं, तर आफ्नै वरिपरि खोजी गर्नेतर्फ हाम्रो दृष्टि जाँदैन। निश्चितरूपमा नेपालको दक्षिण भूगोलका स्थायी बासिन्दा मधेसी पहिचानधर्मीहरूको लागि यतिखेर राज्यसँगको सम्बन्धको निर्धारण महत्त्वपूर्ण पक्ष हो। नेपाली समाज एउटा सङ्क्रान्तिकालबाट गुज्रिराखेको हुनाले राज्यसँगको सम्बन्धको छिनोफानो तथा त्यसलाई परिभाषित गर्ने कार्य अपरिहार्य छ। तर एउटा गतिशील समाज निर्माणका लागि आफ्ना बितेका कामको लेखाजोखा गर्दै आगतका निम्ति नयाँ कार्यसूचीको निर्माण गर्नु हो भन्ने विषय त्यतिकै स्पष्ट छ। त्यसका निम्ति वर्तमानका पीडा, कठिनाइ र अभावहरूको बारे बहुकोणीय मन्थन गर्नु पनि आवश्यक छ। आफ्नैतर्फ ननियालेसम्म आकाङ्क्षाहरूको तस्वीर सफा पार्ने र गन्तव्यको दिशा तोक्ने काम सम्भव हुँदैन। समयले मधेसी समाजलाई यतिखेर दुई प्रकारको जिम्मेवारी एकैसाथ सुम्पेको छ। पहिलो, राज्यसँगको सम्बन्ध निर्धारण हुन नसकेका पुराना समस्याहरू छन्। दोस्रो, हाम्रो आफ्नै बुझाइ, ठम्याइ र गराइमा खोट छ, जसलाई सच्याउनु छ। तर यी कुराहरू मधेसका गाउँघरतिर बहसको विषय बन्न सकेको छैन। न त  मधेसका शहरमुखी पढुवा जमातमा नै यसका बारे छलफल सुनिन्छ। जबसम्म हामीले हाम्रा समस्याहरूको बारेमा सही पहिचान गर्न सक्दैनौं, त्यसको समाधानका बारेमा सन्तुलित दृष्टि राख्दैनौं, तबसम्म भौंतारिने अवस्था रहिरहन्छ। यसो पछाडितिर फर्किएर हेर्दा भौंतारिनु मधेसी समाजको नियति बन्दै गएको छ।
    छिमेकी भारतमा बिलायती उपनिवेशविरुद्ध सङ्घर्ष हुँदा राजनीतिक आन्दोलनको साथसाथै सामाजिक सुधारका अभियानहरू पनि चलाइएका थिए। त्यहाँका प्रमुख राजनीतिक अगुवाहरू सामाजिक नेता पनि थिए। विभिन्न सामाजिक सरोकारहरूमा जनचेतना फैलाउन अनेकौं यत्नहरू भएका थिए र यसलाई राजनीतिक महायात्राको अङककै रूपमा आत्मसात् गरिएको थियो । राजनीतिक अगुवाहरूको जीवनसङ्घर्षको ठूलो हिस्सा सामाजिक अभियानहरूमा समर्पित भएको देखियो । ती प्रयत्नहरूले त्यहाँको सामाजिक रूपान्तरणमा दिएको गति र त्यसबाट राजनीतिक सङ्घर्षहरूले प्राप्त गरेको पोषणका बहुआयामिकता हाम्रालागि पनि मननीय हुन आउँछ।
    मधेसले आफ्नै बारेमा आत्मसमीक्षा गर्नैपर्छ, त्यहींबाट सुधारका बाटाहरू पहिल्याइन्छ। नेपाली सन्दर्भमा मधेसी समाजको पछौटेपनको आफ्ना कारणहरू पनि छन्। कुनै पनि समुदायले अर्का समुदायसँगको देखासिखीले पनि आफूभित्र बदलावलाई आकार दिन्छ। पहाडी समुदायका उदाहरणीय बानीबेहोराको अनुकरण मधेसी समाजले किन नगर्ने ? सामाजिक विकासक्रम भनेकै एक अर्का समुदायबाट असलपनको खोजी गर्दै त्यसलाई आफूमाझ भित्र्याउँदै तथा त्यसको निजत्व ग्रहण गर्दै अगाडि बढ्दै जानु हो। हाम्रा सामाजिक संस्थाहरूको व्यवस्थापन अर्को समुदायबाट कति भिन्न र किन फरकपन बोकेको छ, त्यसका बारेमा गम्नैपर्छ।
    हाम्रा सबै प्रयत्नहरूलाई फगत राज्यतिर मात्र मोडियो भने बदलावको पाङ्ग्रा असन्तुलित हुन जान्छ। लोकतन्त्रमा रिक्तताहरूलाई निषेध गरिंदैन, त्यसको समुचित व्यवस्थापन गरिन्छ। त्यसैले रिक्तताहरूको अधिकाधिक र उपयुक्त व्यवस्थापन नै सफल लोकतान्त्रिक समाजको लक्षण हो। मधेसी समाजको उन्नति लोकतान्त्रिक प्रक्रिया र समुदायको लोकतान्त्रिकीकरणबाट नै सम्भव छ। नेपाली जनसङ्ख्याको वितरण र मधेसको भौगोलिक अवस्थितिले गर्दा नेपाली मूलप्रवाहीकरणको निमित गरिने प्रत्येक प्रयत्न मधेसमैं गएर जोडिन्छ। तसर्थ, मधेसका सामथ्र्य र सङकटबारे अरू भूगोलका बासिन्दाहरूले पनि बुझ्नुपर्ने हुन्छ। यसरी बुझ्ने, बुझाउने आकाङ्क्षा र चाहना नै नेपाली मूलप्रवाहीकरणको मर्म हो। विडम्बना के छ भने मधेसका बारेमा कुरा उठ्दा त्यसलाई केवल मधेसी दलहरूसँग मात्र जोडिने गरिन्छ। उनीहरूतिर नै औंला तेस्र्याइन्छ। जबकि सबैले बुझेको हो, मधेस नेपालको अविच्छिन्न भूभाग हो, हिमाल–पहाड–मधेस सबैको साझा वर्तमान र भविष्य हो। तसर्थ, अरू राजनीतिक–सामाजिक शक्तिहरूले पनि मधेसका बारेमा वस्तुपरक नजर राख्नैपर्छ ।
    सँगै नेपालका अन्य भूगोलका बासिन्दामाझ मधेसी समाजको सङकट र सम्भावनाबारे सही सूचना सम्प्रेषण गर्नुपर्छ। मधेससँग जोडिएर अहिले पनि पहाडी क्षेत्रमा अनेकौं आशङका र अनुमानहरू छरिएका छन्। यो काम मधेसी दलले मात्र गर्न सक्दैन। ती दल र सामाजिक पक्ष, जसको सञ्जाल पहाडी र हिमाली क्षेत्रमा छन्, तिनीहरूले मधेसी जनताको राष्ट्रियता र लोकतन्त्रप्रतिको सङ्घर्ष र समर्पणको भावलाई त्यहाँ फिजाउने काम गर्न सक्छन् । यो कार्य राष्ट्रिय एकीकरणको कार्यसूचीभित्र पर्छ। जबसम्म एउटा भूगोलका बासिन्दाले अर्का ठाउँको बासिन्दाको बारेमा सही परिचय पाउँदैनन्, सकारात्मक धारणा राख्दैनन्, तबसम्म राष्ट्र जोड्ने सूत्रहरू निष्प्रभावी भइरहन्छन्। पछिल्ला केही समयदेखि यो पङ्क्तिकार हिमाली र पहाडी क्षेत्रको यात्रा गर्दा त्यहाँ सुनेका जिज्ञासाहरूबाट यही निष्कर्षमा पुगियो कि नेपालमा यतिखेर एक अर्का क्षेत्रका बासिन्दाहरूको स्वरलाई समवेत गर्न जरुरी छ। सबैले आआफ्नै तरिकाले आफ्ना कुरा राख्दै छन्, सबैलाई लाग्छ, हामी नै बढी ऐतिहासिक चेपुवामा पर्‍यौं, त्यसैले एकले आफ्नो गन्तव्यमा अर्कालाई प्रतिस्पर्धी ठानिराखेका छन्। जबकि कसैले कसैको हिस्सा लिने होइनन्, कसैले कसैसँग अंश मागेका पनि होइनन्, यो त सबै नेपाली सम्प्रभु भएको अनुभूति दिलाउने मार्गचित्रको चाहना हो।
    मधेस विद्रोहपछि बितेका वर्षमा हामीले जे जस्ता अभ्यास गर्दै आयौं, त्यसले ठोस बाटो समात्न नसक्नाका पछाडि सानातिना धेरै कारणहरू हुन सक्छन् । तर मुख्य कुरा आफ्नो भूमिकाको निरूपण र सीमाङकन गर्न नसक्नु नै हो। स्वायत्तताको आकाङ्क्षा राखी आहुति दिन तम्तयार मधेसी समुदायले त्यसको अर्थबोधलाई सामुदायिक दैनिकीमा रूपान्तरण गर्न सक्यो भने त्यसले स्वशासनको जगलाई नहल्लिने गरी मजबुत बनाउथ्यो। कमजोरी, रिक्तता, विसङकतिप्रति गौरवबोध गर्ने, अरूसँग दाँज्दै त्यसको औचित्य पुष्टि गर्ने, असल मनसायका साथ आएका आलोचनालाई पनि सामुदायिक रङक दिने मनोविज्ञानको बढ्दो फैलावटप्रति हस्तक्षेप गर्न जोसुकै लोकतन्त्रनिष्ठ अगाडि आउन सक्छन्, आउनैपर्छ। अनिमात्र अनन्त सम्भावनाहरूको स्रोत मधेसी समुदाय नेपाली राष्ट्रिय हितमा योगदान दिन सक्छ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : मधेसी समाजको कार्यसूची
मधेसी समाजको कार्यसूची
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuRhTI9NcymWWkqh0IE7MdEMyB3RRE0f7O5gBjwFClYpKXPBGURF2GOoIS3IwBR9-GLk4_TvJOunj3qiDZ6gpZzCvHtFzMRvJ2oCOXPuRIFMRTw7zEKllOXIOcUT75GRr_XhhNq3yiOZ4/s1600/chandrakishore.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjuRhTI9NcymWWkqh0IE7MdEMyB3RRE0f7O5gBjwFClYpKXPBGURF2GOoIS3IwBR9-GLk4_TvJOunj3qiDZ6gpZzCvHtFzMRvJ2oCOXPuRIFMRTw7zEKllOXIOcUT75GRr_XhhNq3yiOZ4/s72-c/chandrakishore.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2015/08/blog-post_868.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2015/08/blog-post_868.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy