$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

घरदैंलो भर्ना अभियान औपचारिकतामा सीमित

SHARE:

वैद्यनाथ ठाकुर
    शैक्षिक सत्र २०७२ को शुरुआत विगतभैंmं घरदैंलो भर्ना अभियानबाट शुरु गरिएको छ । सुन्दा सारै राम्रो लाग्ने कार्यक्रम हो घरदैलो भर्ना अभियान । बालबालिकालाई विद्यालय ल्याउन घरघरै गएर शिक्षक–शिक्षिकाहरूले आग्रह गर्नुलाई कुनै पनि अर्थमा नराम्रो मान्न सकिंदैन । वास्तवमा घरघर गएर सामुदायिक विद्यालयमा नानीबाबूहरूलाई पढ्न पठाउनुस् भनेर शिक्षकहरूले बाजागाजा झन्डा, ब्यानर तथा विद्यार्थीसहितको लावालश्कर लिएर जानु राम्रो कार्य हो । यसबाट सामुदायिक विद्यालयप्रति अभिभावकवर्गमा रहेको नकारात्मक भाव थोरै भए पनि सफा गर्न सहयोग पुग्छ । तर प्रश्न उठ्छ के घरदैंलो कार्यक्रममा शिक्षकहरू पुग्ने बित्तिकै निराश भइसकेका अभिभावक आफ्नो नानीबाबूहरूलाई सामुदायिक विद्यालयमा अध्ययनको लागि पठाउँलान् ?
    भनिन्छ, एकचोटि आँखाबाट खसेपछि फेरि उसको नजरमा उठ्न बडो गार्‍हो हुन्छ । वास्तवमा नेपाली जनताको आँखाबाट सामुदायिक विद्यालयहरू खसिसकेका छन् । आमनागरिकमा सामुदायिक विद्यालयबारे एउटै धारणा छ– त्यहाँ सिकाइ प्रक्रिया हुँदैन । शिक्षकहरू ढिलो विद्यालय आउँछन्, कक्षामा ढिलो जान्छन्, छिटो निस्कन्छन्, रचनात्मक ढ·ले पढाउनुभन्दा पढ्पढ् भन्दै घन्टी बिताउँछन्, शिक्षक, स्टाफ कोठाभित्रै गफ हाँकेर बस्छन्, कक्षाकोठामा नजाने, गए पनि नपढाउने जस्ता क्रियाकलापले सामुदायिक विद्यालय नागरिकको अगाडि बदनाम भइसकेको छ । फलस्वरूप अभिभावकहरू ऋण नै गरेर, गाँस नै काटेर भए पनि सामुदायिक व्द्यिालयमा आफ्ना नानीबाबूलाई नपठाएर बरु निजी संस्थागत विद्यालयहरूमा पढ्न पठाउँछ । संस्थागत विद्यालयहरूमा पनि अधिकांश पूर्णरूपेण व्यापारिक प्रतिष्ठानबाहेक केही पनि भिन्नता छैन । अभिभावकको ढाड सेक्नुबाहेक पठ्नपाठन त्यहाँ पनि जीरो नै छ तर पनि अङ्ग्रेजी भाषाप्रति बढ्दो आकर्षणले गर्दा अभिभावकहरू आफ्ना नानीबाबूहरूलाई संस्थागत विद्यालयहरूमा पठाउन बाध्य रहेको छ । यसतर्फ अझैसम्म पनि सामुदायिक विद्यालयको व्यवस्थापन पक्ष सचेत हुन सकेको छैन ।
    ‘जसोजसो बाहुनबाजे उसोउसो स्वाहा’ भन्ने उखानजस्तै सरकारले घरदैंलो कार्यक्रम गर भनेपछि विद्यालयको व्यवस्थापन पक्ष घरदैंलोमा जाने उर्दी जारी गर्छन् । वास्तवमा विद्यालयभित्र खस्किंदो शैक्षिक गुणस्तर कसरी माथि उठाउन सकिन्छ भन्नेबारे कुनै चर्चा नै हुँदैन । कुनै पनि विद्यालयसँग आफ्नो शैक्षिक स्तर उठाउने कुनै निश्चित योजना देखिंदैन । शिक्षकहरू आउँछन्, घन्टी बिताउँछन् र विद्यार्थीहरू घर जान्छन् भन्ने लयमा मात्रै चलिरहेको छ सामुदायिक विद्यालयहरूमा पठनपाठन ।
    सामुदायिक विद्यालयमा सबैभन्दा ठूलो समस्या देखिएको छ अनुगमनको । विद्यालय सञ्चालन भएको समयमा विद्यालयभित्र अभिभावकहरूलाई आएर पठनपाठन भइरहेको छ वा छैन भनेर हेर्ने फुर्सत नै छैन वा हेर्न जानुपर्दछ भन्ने चेतना नै छैन । यस अर्थमा अभिभावकले गर्नुपर्ने अनुगमन भएको नै हुँदैन ।
अनि आफूखुशी चल्ने बन्न पुगेका छन् हाम्रा विद्यालयहरू । जहाँसम्म व्द्यिालयभित्र प्रधानाध्यापकले कक्षा कोठाको अवलोकन गर्ने सवाल छ त्यसमा अधिकांश प्रधानाध्यापकहरू स्वयं कक्षा लिने गर्दैनन् । हुनत उनीहरूको नाम हेर्नको लागि भने कार्यतालिकाभित्र देखिन्छ तर अध्यापन गराउन उही चाडपर्वहरू वर्षभरिमा कहिलेकाही आएर सरह नै हो ।
    विद्यालयहरूमा अनुगमन गर्ने, पठनपाठन व्यवस्थित गर्ने जिम्मा जिल्ला शिक्षा कार्यालयको पनि हो । कुनै पनि जिल्लामा जिल्ला शिक्षा कार्यालय सबैभन्दा बढी जिम्मेवार निकाय हो । तर यति बेला विद्यालयहरूको पठनपाठन प्रक्रिया धराशायी भई शैक्षिकस्तर समाप्त हुनुमा जिल्ला शिक्षा कार्यालयको पनि प्रमुख जिम्मेवारी देखिएको छ । प्रत्येक विद्यालयभित्र अनुगमन अवलोकन निरीक्षण पुस्तिका हुन्छ । जोकोहीले पनि त्यहाँ गएर हेरे हुन्छ । बडो मुश्किलले एकपटक पनि वर्षभरिमा स्रोत व्यक्ति, विद्यालय निरीक्षक वा स्वयं जिल्ला शिक्षा अधिकारी उपस्थित भई अनुगमन गरेको होस्, त्यस्तो देखिंदैन । उहाँहरू कसैलाई पनि अनुगमन गर्ने फुर्सत नै छैन ।
    विद्यालयहरूमा दरबन्दी, विद्यार्थी सङ्ख्या र विषयगत शिक्षकबीच कुनै तालमेल छैन । झूटो नामाड्ढनको आधारमा वा सङ्घ, स·ठन, राजनीतिक पार्टी, शिक्षक युनियनको सिफारिसमा अनावश्यक काज भनेर शिक्षकहरूको कतै थुप्रो भेटिन्छ भने कतै विद्यार्थीको अनुपातमा शिक्षक थोरै भएर अनिकाल देखिन्छ । यसरी अतिवृद्धि र अवृद्धिको लुकामारीबीच चलिरहेको हाम्रो शिक्षा प्रणालीभित्र केवल औपचारिकताको लागि मात्र विद्यालय भर्ना अभियान घोषणा गर्नु वा सञ्चालन गर्नुको के तुक छ ? झन् यसै बहानामा एक हप्ता सिकाइ प्रक्रिया विद्यालयहरूमा प्रभावित रहन्छ । त्यसैले वास्तवमा प्राथमिक स्तरमा शिक्षकहरू जबसम्म योजनाबद्ध तरिकाले शिक्षण कार्यमा जुट्दैनन्, सरोकारवाला अभिभावक र जिल्ला शिक्षा कार्यालयले स्थानीयरूपमा स्थलगत निरीक्षणलाई नियमित र प्रभावकारी बनाउँदैनन्, तबसम्म सामुदायिक विद्यालयहरूमा विद्यार्थीहरूको अनुपस्थिति बढ्दै जान्छ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : घरदैंलो भर्ना अभियान औपचारिकतामा सीमित
घरदैंलो भर्ना अभियान औपचारिकतामा सीमित
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjWTGCvNHYfB6g4MqQYL7dICPGrm6a_5CP33rTKfi4KZJtbPmMV0NR4wnpEwh21qICkCPtp6mUnNqavdlAg_sz5X8zjn51GyjqAQ8rXMsaN2ABr7WSOT4IFWDTx2QZ2EVBph0zJiR5jvYM/s1600/baidnath+thakur.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjWTGCvNHYfB6g4MqQYL7dICPGrm6a_5CP33rTKfi4KZJtbPmMV0NR4wnpEwh21qICkCPtp6mUnNqavdlAg_sz5X8zjn51GyjqAQ8rXMsaN2ABr7WSOT4IFWDTx2QZ2EVBph0zJiR5jvYM/s72-c/baidnath+thakur.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2015/04/blog-post_825.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2015/04/blog-post_825.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy