$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

धराशायी हुँदैछ मधेसको सार्वजनिक शिक्षा

SHARE:

- अनन्तकुमार लाल दास

    कक्षाकोठामा शिक्षक पढाइरहेका छन् । मोबाइलको घन्टी बज्न थाल्छ । शिक्षक कक्षाकोठाबाट बाहिरिन्छन् र शुरु हुन्छ बरन्डामा शिक्षकको वाकि· । कहिले उनी हाँस्छन्, कहिले फर्कन्छन् । उनको यो डुलाइले अरू कक्षाहरूमा के कति प्रभाव पारेको छ, त्यसबारे उनलाई कुनै सरोकार हुँदैन । यसरी एउटा शिक्षक अध्यापनमा खर्च गर्नुपर्ने समय गफमा खर्चन्छन् ।
    शिक्षा कार्यालयमा वा जिल्ला शिक्षा अधिकारीको निवासमा चाकरी–चापलुसी अभियान अन्तर्गत गणेश परिक्रमा चलिरहन्छ । कोही विद्यालयको हेडमास्टर हुन्छ भने कोही शिक्षक । यो म्याराथनमा विद्यालय व्यवस्थापन समितिको अध्यक्षको पनि सहभागिता देखिन्छ । भन्न के खोजिएको हो भने यतिखेर केवल शिक्षा क्षेत्रका प्वालहरूबारे मात्र चियोचर्चा भइरहेको छ तर सबैले बुझ्नुपर्ने कुरो के हो भने प्वाल टालेर मात्र फड्को मार्ने स्थिति छैन । यतिखेरको खाँचो भनेको आमूल परिवर्तन हो । आमूल परिवर्तन त गर्ने तर के, कहाँ र कसरी गर्ने त्यो पनि महत्त्वपूर्ण पक्ष हो ।
    केही दिन पहिले बारा, पर्सामा लागेको गढीमाई मेला अत्यन्त चर्चाको विषय बनेको थियो । गढीमाई मेला हेर्न जाने वा माईको दर्शन गर्न जो कोहीलाई पनि छुट छ तर त्यसैका लागि विद्यालय नै बन्द गर्नु उपयुक्त होइन । बन्दमा विद्यार्थीले के गुमाउनुपर्छ भन्ने सवालमा गम्भीर मनन भएको छैन क्यारे १ मेला जानैपर्नेहरूका लागि अरू बन्दोबस्तीका धेरै इन्तजाम हुन सक्छ तर त्यसका लागि विद्यालय बन्द गर्ने निर्णयलाई लोकतान्त्रिक मान्न सकिंदैन । यस सवालमा स्वस्थ छलफल गरिनुपर्दथ्यो । यसैगरी जाडोयाममा बढी चिसो हुने गर्छ तर चिसोको कारण देखाई विद्यालय बन्द गर्नाले के चिसो समाप्त हुन्छ वा विद्यार्थीहरू घरबाट बाहिर निस्कँदैनन् ? हुनु त पथ्र्यो चिसो याममा विद्यालयको समयमा परिवर्तन गरी कक्षा सञ्चालन गर्नु । अहिले छिमेकी मुलुक भारतको उत्तरप्रदेशमा शीतलहरले गर्दा विद्यालयको समय १० देखि २ कायम गरिएको छ तर यहाँ दुईचारजना शिक्षक माफियाहरूले गर्दा विद्यालय नै बन्छ गर्ने संस्कृति विकसित हुन थालेको छ । यसरी मेलाको बिदा प्रकरण होस् वा जाडोयाममा हुने बिदाले के देखाउँछ भने अहिले पनि विद्यार्थीको भविष्यप्रति मधेसमा सचेतनामा कमी छ र पढाइभन्दा बढी अनेक बहाना बनाई बिदा–संस्कृति हुर्काइँदै छ ।
    २१ औं शताब्दीमा शिक्षा नपाउनु भनेको पशुभन्दा पनि तल्लो स्तरको जीवन जिउनु हो । शिक्षा, विज्ञान, अर्थ र सञ्चारको शताब्दी भएकोले यी चारबीच समन्वय गरेर अगाडि बढ्नुपर्छ । खासगरी मधेसतिर शिक्षा क्षेत्रको अवस्था किन खस्कँदै गएको छ ? मधेसमा विद्यालयहरूको स्थिति पायकपर्दो भए तापनि साक्षरता दर तथा गुणस्तरीय शिक्षाको अनुपात तुलनात्मकरूपमा अरू ठाउँभन्दा किन कम छ ?
    यसको मूल कारण भनेको शिक्षा क्षेत्रमा बढ्दो राजनीतिक हस्तक्षेप र शिक्षाको राजनीतिकरण हो । भ्रातृ स·ठन स्थापना गर्नुको मनसाय शिक्षामा गुणस्तर बढाउनु थियो तर उद्देश्य अनुरूप नचल्नाले विकृति आयो । राजनीतिक नेतृत्वले राम्रो कुरालाई प्रोत्साहित गर्नुभन्दा नराम्रो कुरालाई संरक्षण दिने काम गर्‍यो । जे गर्दा कार्यकर्ता बन्छन्, बढ्छन त्यही गर्ने काम भयो । गल्ती यहीं भएको शिक्षाशास्त्रीहरूको ठम्याइ छ । राजनीतिले नियमित मात्र गर्नुपर्ने थियो तर त्यो भएन । रचनात्मक काम गरेको भए राम्रो हुन्थ्यो तर विकृतिमा परिणत भएकोले यस्तो अवस्था आएको हो । संस्कार, चिन्तन र राजनीतिक दाउपेचका कारण नराम्रो भएको हो । राजनीति आफैंमा खराब होइन तर शिक्षालयभित्र दलीय राजनीति गर्नुहुन्न । पेशागत हकहितका लागि शिक्षकहरू क्रियाशील हुन पाउँछन् तर विद्यालयमा पार्टी राजनीति हुल्नु राम्रो होइन ।
    शिक्षक भनेको प्रबुद्ध व्यक्ति हो । प्रत्येक शिक्षकलाई आफ्नो कर्तव्य र भूमिका थाहा छ । देश एकजनाले बनाएर बन्ने पनि होइन, तर भइ के रहेको छ भने कक्षाकोठामा नबसी मोबाइलमा गफिने शिक्षकलाई यदि प्रधानाध्यापकले कारबाई गर्न खोज्यो भने त्यसमा राजनीतिक घुसपैठ हुन्छ र राजनीतिक संरक्षण पाएकै कारण डुलुवा शिक्षकहरू निर्धक्क पढाइरहेका छन् । तिनलाई आफूले गरेको अपराधप्रति पश्चात्ताप होइन गर्वको अनुभूति भइरहेको देखिन्छ । कानुन भ· गर्नुलाई शिक्षक युनियनहरू आफ्नो शक्ति विस्तार ठान्दछन् । यसरी अराजकता निम्त्याउँदा युनियनहरूले ओत दिन्छ र डुलुवा शिक्षकहरूको मनोबल बढ्छ । फलत: शिक्षक र शिक्षण पेशा थप बदनाम हुनुबाट जोगिने र शिक्षण पेशाको मर्यादा घटि नै रहने अनुमान गर्न कठिन छैन ।
    व्यवस्था परिवर्तन भयो तर शिक्षा कार्यालयको चुरीफुरी घटेको छैन । जिल्ला शिक्षा अधिकारी भनेको व्यवहारमा मधेसका जिल्लाहरूमा शैक्षिक माफिया सञ्जालका बेताज बादशाह हो । नेताविशेषको कृपा र दलविशेषको कोटामा बनेका जिल्ला शिक्षा अधिकारीहरू कसरी लुट्ने त्यसको नयाँ–नयाँ तरिका खोजीमा हुन्छन् र त्यसलाई साथ–सहयोग दिन्छन्–पौराणिक नारद पात्रका आधुनिक संस्करणहरू जो जिल्ला शिक्षा कार्यालयमा दण्डवत् रहन्छन् । उनीहरू ती सबै सूत्रहरू बनाउँछन् जुन सूत्रबाट दोहन हुन सक्छ ।
    दुर्भाग्यवश मधेसमा शिक्षाको गुणस्तर राजनीतिक तहको अनुत्तरदायी नारा र लाचार व्यवहारका कारण माथि उठ्न सकेको छैन । त्यसैले मधेसको समस्या भनेको शिक्षाको गुणस्तरप्रति अप्रतिबद्ध तथा अनुत्तरदायी शिक्षक, सरोकार समूह र स्वयं सरकार हो । शैक्षिक चेतना र दायित्व बोध नभएका राजनीतिक समूहको बाक्लो उपस्थितिले शिक्षालाई उनीहरूको क्षुद्र राजनीतिक लाभहानिको विषयवस्तुभन्दा माथि उठ्न दिएकै छैन । मधेसमा अहिलेको समस्या भनेको एकातिर अशिक्षा हो भने अर्कोतिर कुशिक्षा पनि हो । सबैका लागि गुणस्तरीय सार्वजनिक शिक्षा, अशिक्षा र कुशिक्षा दुवैको समाधान हो । वर्तमान मधेसको सबभन्दा ठूलो समस्या भनेको सबैका लागि गुणस्तरीय शिक्षा, प्रजातन्त्र र अलग पहिचान, सम्मान र सुरक्षासहित सुदृढ राष्ट्रिय एकता हो । यसका लागि सामाजिक ऐक्यबद्धता चाहिन्छ । यसको अभावमा मधेसको विकास र समृद्धिका सबै आशा र अपेक्षाहरू मात्र हैन, राष्ट्रको स्वरूपमा पनि मधेसको अस्तित्वले सन्तुलन बनाउन सकिरहेको छैन । मधेसमा बाल अधिकार र युवाहरूको भविष्य अँध्यारोमा पर्दै गइरहेको छ । यहाँनिर गम्भीर हुनैपर्छ ।
    मधेसमा पछिल्लो समयमा शिक्षकहरू द्वन्द्वका शिकार भएका छन् । शिकार हुनुको मूल कारण विद्यालयमा नयाँ शिक्षकको नियुक्ति, सरुवा, दरबन्दी मिलान र चन्दासँग सम्बन्धित देखिएको छ । त्यस्तै नक्कली प्रमाणधारी शिक्षकहरूको एउटा ठूलो हिस्सा मधेसमा व्याप्त छ । यसो हुनुको पछाडि राजनीतिक संरक्षणमा नियुक्ति पाउनु, शिक्षक दरबन्दीमा भागबन्डा हुनु, छात्रवृत्तिको रकम हजम गर्नु, विद्यालय भवन निर्माणमा भ्रष्टाचार हुनु, शौचालयहरूको सरसफाइ र मरम्मत नहुनुजस्ता समस्याहरू रहेका छन् । यस्तो अवस्थाले शिक्षा क्षेत्रमा परिवर्तन ल्याउने दिशा डाइभर्ट भइरहेको छ । मर्यादाविपरीत काम गरेबापत आम मानिसले सहजरूपमा प्रश्न उठाउन नसक्ने वा प्रश्न उठाउँदा राजनीतिक खिचलो हुनेजस्ता परिस्थिति सामाजिक शक्तिक्षयको टडकारो प्रमाण हो । शिक्षा क्षेत्रमा शिक्षकहरूको ठूलो हिस्सा अध्यापन गराइराखेको छ, तर स्तर अनुसारको शिक्षण प्रभावकारिता नभएको, शिक्षण पेशाको महत्त्व नबुझेको, आफ्नो सामाजिक उत्तरदायित्वप्रति बेखबर रहेका शिक्षकहरूको बिगबिगी र बोलबाला छ ।
    मधेस विद्रोहमा जनताले खोजेको कुरा शैक्षिक क्षेत्रको सुधार पनि थियो तर जुन रूपले परिस्थिति विकसित हुँदै गइरहेको छ त्यसले सार्वजनिक विद्यालयहरूको भविष्य झन् अन्धकारमय हुँदै गइरहेको छ । राजनीतिक स·ठनहरूले उज्ज्वल मधेस र उन्नत मधेसको कुरा गरे पनि व्यवहारमा अहिले शिक्षा क्षेत्र आत्मघाती देखिएको छ । कमजोर, अयोग्य मानिस नै बढी शिक्षक छन् । यो एउटा ना·ो सत्य हो । शिक्षामा सुधार ल्याउने हो भने प्रतिभावान जनशक्ति शिक्षक बन्ने वातावरण विकसित गर्नुपर्छ । विद्यालयमा एक तहको अनुशासन निर्माण गर्न सहयोग गर्नुपर्छ । कुनै पनि युनियनले शिक्षण गुणस्तरीयताको सवालमा व्यवस्थापकीय चासोमा हस्तक्षेप गर्नु र प्रधानाध्यापक एक्शनमा जान्छ भने त्यसलाई राजनीतिक हथकन्डा बनाउनुहुन्न ।
    जिल्ला शिक्षा अधिकारीको नियुक्ति र पदस्थापनमा राजनीतिक भागबन्डा र कोटा निर्धारण गर्नुहुन्न । खासखास राजनीतिक सत्ता समीकरण भएको बेला खासखास दलका हनुमानहरूको जिल्ला शिक्षा कार्यालयमा खुब फुर्ती देखिनुले केही खासखास मानिसहरूको दानापानी त चल्छ तर समग्रमा शिक्षा क्षेत्रलाई कमजोर बनाउने काम भइरहेको हुन्छ । जिल्ला शिक्षा अधिकारी शक्ति केन्द्रको रूपमा रहेसम्म शिक्षकहरू वा प्रधानाध्यापक चक्कर लगाइरहने छन् । उन्नत मधेसका लागि जिल्ला शिक्षा कार्यालयमा दलाल शिक्षकहरूको उठबस कम गर्नैपर्छ । यी सबका लागि राजनीतिक इच्छाशक्ति चाहिन्छ । 
    मधेसको आवश्यकता र अवसरलाई ध्यान नदिई केवल मनोगत आधारमा शिक्षानीति ल्याउने हो भने त्यो असफल हुन सक्छ । हाम्रोजस्तो सामाजिक, आर्थिक पछौटेपन भएको मुलुकमा सबैलाई राज्यले चाहेर पनि साधारण शिक्षातर्फ निरन्तर आबद्ध गराउन सक्दैन । यस्तो अवस्थाको विकल्प के ? त्यसैले जब मधेसको शिक्षा व्यवस्थाका सम्बन्धमा हामी केही गम्भीर प्रयासको थालनी गर्न खोज्छौं शृङ्गारिक शिक्षाभन्दा व्यावसायिक शिक्षाको महत्त्व बढी हुन्छ । शृङ्गारिक भनेको केवल हेर्नका लागि मात्र हो । त्यसमा प्रमाणपत्रको थुप्रो लाग्न सक्छ तर त्यसले रोजगारी वा आयआर्जनको कौशल दिन सक्दैन । यस कारण धराशायी हुँदै गएको मधेसको शिक्षालाई मुलुकको धरातलीय यथार्थको केन्द्रबिन्दुमा राखेर सार्वजनिक शिक्षामा सुधारको थालनी गर्नुपर्दछ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : धराशायी हुँदैछ मधेसको सार्वजनिक शिक्षा
धराशायी हुँदैछ मधेसको सार्वजनिक शिक्षा
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_l4TVITE2_S5u2VQzFr22hyphenhyphenCAsBTsyEKPqcXirrFX109zMbJMtPNJjYKuobN5lOzHF-UfiGeK7o8GgT5Rm89EcCfgV4bZe3B0gK4Z5vDdZTyWW5_w9skrjAAe8Iq22BTRfv47eVMfp8s/s1600/anant+kumar+lal+das.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_l4TVITE2_S5u2VQzFr22hyphenhyphenCAsBTsyEKPqcXirrFX109zMbJMtPNJjYKuobN5lOzHF-UfiGeK7o8GgT5Rm89EcCfgV4bZe3B0gK4Z5vDdZTyWW5_w9skrjAAe8Iq22BTRfv47eVMfp8s/s72-c/anant+kumar+lal+das.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2014/12/blog-post_461.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2014/12/blog-post_461.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy