$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

नेपालीलाई एक थान संविधान

SHARE:

- ओमप्रकाश खनाल
    संविधानका अन्तर्वस्तुमा सहमतिको समयसीमा सीमित छ । अबको मोटामोटी एक साताभित्र विमतिको गाँठो फुकाउने दलीय प्रतिबद्धता हो । सहमतिका सवालमा अनेकन विरोधाभाष छन् । आशावादिता नेपालीको बाध्यात्मक दैनिकी बनेको छ, विकल्प पनि छैन । सङ्घीयता, शासकीय स्वरूप र निर्वाचन प्रणालीका सुरुआती सकस आजपर्यन्त उस्तै छन् । पहिलो संविधानसभाको ४ र वर्तमान सभाको ८ महिनामा विवाद समाधानमा दलहरूको कसरत कर्मकाण्ड मात्र भएको छ । यो हाम्रो राजनीतिको धरातलीय यथार्थ हो । संविधान निर्माणको घोषित कार्यतालिका अनुसार यही भदौ २१ गतेभित्र सहमति नभए समाधानका निम्ति प्रक्रियामा जानुपर्ने छ ।
    जनआन्दोलन २०६२/६३ को उपलब्धि संस्थागत गर्ने सवालमा राजनीतिक असफलता नै सङ्क्रमणको निरन्तरता हो । संस्थागत लोकतान्त्रिक गणतन्त्र, शान्ति र स्थायित्वमा दलीय गैरजिम्मेवारीको फेहरिस्त कम्तीमा अब नयाँ विषय होइन । अघिल्लो संविधानसभा निर्वाचनयताको करिब साढे ६ वर्षे राजनीतिक यात्राको सारको समीक्षा भएकै छ । यस आधारमा निर्धारित उद्देश्यमा पुग्न अझै पनि राजनीतिमा पर्याप्त इमानदारिता र उदारताको खाँचो छ । सत्ताकेन्द्रित किचलोकै कारण सङ्क्रमणको सकसमा अल्झिएको राजनीति समाधानको मार्गमा अग्रसर भएको देखिए पनि अविश्वास, बेमेल र कटाक्षमा जेलिएको राजनीतिक संस्कारको पृष्ठभूमि सुखद छैनन् ।
यसले आशड्ढा र अविश्वासलाई मलजल गरेको छ । अन्तर्विरोध र असन्तुष्टि निकट भविष्यमा गम्भीर सड्ढटको स्वरूपमा प्रकट नहोलान् भन्न सकिन्न । सावधानी नअपनाइए चुनौती पनि निकट छन् ।
    गत संविधानसभा निर्वाचनपछिको राजनीतिक उद्देश्य जनआन्दोलनका उपलब्धिलाई संस्थागत गर्नुको साटो सत्ताको छिनाझप्टीमा मात्र एकोहोरिनु असफलताको मुख्य कडी हो । अहिले पनि त्यही प्रवृत्तिको पुनरावृत्ति भएको छ । यो आचरणले मुलुकलाई केही वर्ष यथास्थितिमा अल्मल्याउने छाँटकाँट देखिंदैछ । नेपाली राजनीतिका खेलाडीहरूको सत्ता खेलबीच तत्कालीन संविधानसभाको उद्देश्य अवसान भएको थियो । यस कारण अबका दिनमा कम्तीमा अनावश्यक बखेडा झिकेर निकासको बाटो थुन्नुहँुदैन । सत्ता निर्माणको अङ्कगणितमा अलमल भए संविधान निर्माणको कार्यभार ओझेलमा पर्छ, दलहरूले पर्याप्त सतर्कता अपनाऊन् । प्राथमिक काम संविधान निर्माण नै हो भनेर स्मरण गराइ रहनुपर्ने अवस्था पनि कम्ती विडम्बनापूर्ण छैन । यस अर्थमा अब कम्तीमा दलहरूले दायित्वप्रति इमानदारिता अपनाउनै पर्दछ । संवैधानिक रिक्ततालाई निकास नदिएसम्म र आन्दोलनका उद्देश्यलाई व्यवस्थित नतुल्याएसम्म राजनीतिक औचित्य पुष्टि हुने छैन । त्यस निम्ति उद्देश्यलाई निकासतर्फ केन्द्रित गर्नै पर्दछ ।
राजनीतिक दलहरूको औचित्य त्यति बेला सार्थक हुनेछ, जति बेला संविधानसभाले नेपाली जनतालाई एक थान संविधान प्रदान गर्नेछ । संविधान जारी नहुँदासम्म कहींकतै रोकावट आए, त्यो आन्दोलनका उपलब्धि संस्थापनमा अवरोध साबित हुनेमा द्विविधा छैन । राजनीतिक खेलाडीहरू सङ्घीयताको बखेडामा रुमलिंदा गत संविधानसभा दु:खद अवसानमा पुगेको पृष्ठभूमिमा अब निरूपण सहज होला ?  संविधान जारी गर्न दलहरू सफल होलान् ? कि दलहरू विवादको चौघेरामाथि उठ्न नसकेर पुन: संविधानसभाको औचित्यलाई खेर फाल्ने छन् ? संविधान निर्माणको समग्र गति सुस्त देखिएका बेला केही राजनीतिक शक्तिहरूको आन्दोलन र सङ्घर्षका अन्तर्य के हुन् ? यस्ता अन्योलता राजनीतिक दृश्यावलीमा कायमै छन् । संशयको सहज समाधानमा दलहरू असफल रहेसम्म दोस्रो संविधानसभाबाट पनि सङ्क्रमण सुल्झाउने प्रयास सफल हुने छैन । हेक्का राख्नुपर्ने कुरा यही हो ।
    अबका केही दिन दलहरू विवादको मूल चुरो सुल्झाउने दिशातर्फ गम्भीरतापूर्वक अग्रसर हुनु उत्तिकै आवश्यक छ । सङ्क्रमण निकासको प्रक्रिया तथा त्यसका लागि आधारभूत सहमतिमा अविश्वासले समस्या समाधानको उपायमा नै पानी खनिने सम्भावनाप्रति सतर्कता अपनाउनै पर्दछ । अन्यथा सहमतीय यात्रा र यसका लागि खर्च भएको समय र ऊर्जा दुवै खेर जानेछ । यस निम्ति इमानदारिता र तत्परताको अभाव देखिएको छ । आवरणमा लचकताका कुरा जति नै भएपनि अन्तरमा चरम मतान्तर रहेकाले आशावादी हुनु एउटा पक्ष हो, तर भरपर्ने आधार चाहिं भेटिएको छैन ।
    वैचारिक मतभिन्नताको स्वतन्त्रता लोकतन्त्रको सुन्दर पक्ष भएपनि लोकतन्त्रलाई संस्थागत गर्ने र त्यसको प्रत्याभूतिको मार्गमा राष्ट्रिय आवश्यकतामा एकमत हुनै पर्छ । यो राजनीतिक आचरण हो । अझ हाम्रोजस्तो सहमतिका नाममा सङ्क्रमण हुर्काउने संस्कारमा त यसको अनिवार्यता अझ बढी छ । स्वार्थको खिचातानीले लोकतन्त्र व्यवस्थित हुन नसकेको हो । समकालीन राजनीतिक यात्राले सही बाटो समातेमा लोकतन्त्रको व्यवस्थापन हुँदै हुँदैन भन्ने पनि होइन । तर यसका निम्ति सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण कुरा हठ विसर्जन हो । आफ्ना सबै मान्यता ठीक अरूका सबै गलत भन्ने मानसिकताको समापन नभएसम्म सहमतीय समाधान सम्भव हुन्न । विरोधकै लागि विरोधको तुक छैन । समग्र समस्या समाधानका निम्ति निकासको रचनात्मक उपाय नै अहिलेको मूल आवश्यकता हो भन्ने सत्यलाई बुझ पचाउनु मूर्खताबाहेक केही हुँदैन ।
    दृढ इच्छाशक्ति र कार्यान्वयनको तत्परता नै उद्देश्य हात पार्ने हतियार हुन् । सहमतिको उद्देश्य हठकेन्द्रित हुनुहुँदैन । यसो भए निकासका लागि सहमति र प्रयासको अर्थ हुन्न । विगतमा संविधान निर्माणको संयन्त्र र यसका अङ्गहरूलाई सत्ता बाँडफाँट र बार्गेनिङको निकृष्ट नाटक मञ्चनमा उतारियो । त्यसताका भौतिकरूपमा जीर्ण भइसकेका राजमार्गलगायतका पूर्वाधारहरूको लोकतान्त्रिक नामाकरणबाहेक लोकतन्त्रलाई संस्थागत गर्ने काममा माखो मारिएन । न विपक्षमा रहेकाहरूले राजमार्गलाई लोकमार्गमा शाब्दिक रूपान्तरणले मात्र लोकतान्त्रिक गणतन्त्रको व्यवस्थापन हुने होइन भन्ने तथ्यलाई बोध गरे वा गराउन आवश्यक ठाने । सापेक्ष दबाबको आवश्यकता पनि बोध गरिएन । सत्ता–विपक्ष दुवैको ऊर्जा सत्ता बचाउने र गिराउने दौडधूपमैं स्खलित भयो । र, संविधान निर्माणको मूल कार्यभार गन्तव्यहीन तुल्याइयो । फलत: पटकपटक म्याद थपेर तन्काइएको संविधानसभाको चार वर्षे आयु संविधानका मूल विषयवस्तुमा सहमतिबेगरै समाप्त भयो । र, समाधानमा त्यसयताका दलीय प्रयास पनि खेर गए । आजसम्मको राजनीतिक सार यत्ति हो ।
    दोस्रो संविधानसभाको चुनावबाट विवादित विषयमा जनमतबाटै छिनोफानो लगाउन सकिने थियो । त्यसताका यो आवश्यकताको कुरा नउठेको पनि होइन । तर त्यतिखेर दलहरूले यो सहज उपाय उपनाउन आवश्यक ठानेनन् । र, यतिखेर नेपथ्यमा विवाद निरूपण निम्ति जनमत सङ्ग्रहको विकल्प खोज्न थालिएको छ । यो प्रयास अहिलेको अवस्थामा सापेक्ष छैन । संविधानसभाको चुनावलाई नै यस उद्देश्यमा लगाउन सकिने सम्भावनालाई त्यति बेलै उपयोग गर्न सक्नुपथ्र्यो । अहिले केही हदसम्म सहमति र प्रक्रियाका आयाम विकसित भइसकेका बेला जनमतको माग उठाउनु प्रतिगामी हुन्छ । समाधान मौजुदा संविधानसभाबाटै खोजिनु समय सन्दर्भ र आर्थिक हिसाबले लाभदायी हुन्छ ।
    यो राजनीतिक परिदृश्यमा संविधानका असहमतिको समाधान अबको निकट कार्यभार हुने नै भयो । भएका सहमतिको स्वामित्व लिएर विवादित विषय टुङ्गो लगाउनु उपयुक्त उपाय हो । अहिलेको सहमतीय प्रयास विगतमा भएका सहमतिकै वरिपरि सीमित छ । संवैधानिक तथा राजनीतिक संवाद समितिका संयोजक रहेका एकीकृत नेकपा माओवादी नेता डा. बाबुराम भट्टराईका अनुसार सहमतिको गति २०६९ जेठ २ वरिपरि छ । विवाद समाधानको मुख्य समितिको संयोजकको यो भनाइको निष्कर्ष सहमति निर्माणका नाममा अहिलेसम्म खर्चिएको समय तात्विकरूपमा सार्थक भएको छैन भन्ने हो । २०६९ जेठ २ गते दलहरूबीच सङ्घीयतामा भएको सहमति तत्कालीन सरकारको नेतृत्व गरेको माओवादी र सत्ता साझेदार मधेसवादीहरूको अर्घेल्याइँका कारण औचित्यहीन भएको थियो । संविधानसभा अवसान हुँदा सरकारका नाइके र यतिखेर सहमतीय प्रयासको केन्द्रबिन्दु दुवैमा भट्टराई नै छन् । भट्टराईको विद्वता विवादको सहमतीय निकासमा कतिको फाप्छ, परिणामका निम्ति सहमतीय सीमासम्म पर्खनै पर्ने हुन्छ । तर राष्ट्रिय चासोका सवालमा चारतिर फर्किएको राजनीतिक आचरणमा सहमतिका लागि त चमत्कार नै हुनुपर्दछ । यसो नभए प्रक्रियागत समाधानको विकल्प छैन । सहमतिका नाममा प्रक्रियालाई अवरुद्ध पार्ने गल्ती कम्तीमा अब दोहोर्‍याइनुहुन्न ।  
               यmपजबलब२िनmबष्।िअयm
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : नेपालीलाई एक थान संविधान
नेपालीलाई एक थान संविधान
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9Hpd2nPLdms0mrxO9waupKcDwsVJNlyx0gte6NMrHUhN87dOOZ4ZRIkue1nzd7MjNYdW53YkOfTnp0LFirc7Z9PjSo2oY7lBoCUS6xklwwOmjHpkrfV41VTfgNAAoTf1XVMnajXJsuZ8d/s1600/omprakash+khanal.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9Hpd2nPLdms0mrxO9waupKcDwsVJNlyx0gte6NMrHUhN87dOOZ4ZRIkue1nzd7MjNYdW53YkOfTnp0LFirc7Z9PjSo2oY7lBoCUS6xklwwOmjHpkrfV41VTfgNAAoTf1XVMnajXJsuZ8d/s72-c/omprakash+khanal.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2014/08/blog-post_584.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2014/08/blog-post_584.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy