$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

क्रोध स्वयम्को लागि घातक

SHARE:

    क्रोध आएमा मनुष्यको ज्ञान नष्ट हुन्छ । क्रोधाक्रान्त मनुष्यलाई यो थाहा हुँदैन कि उसले के भनिरहेको छ र के गरिरहेको छ ? क्रोधमा आएर अधिकांश मानिसले आफ्नै हानि गरिरहेको हुन्छ ।  दुई परस्पर विरोधी व्यक्तिहरूमा जो अपेक्षाकृत धेरै शान्त र सन्तुलित रहन्छ, उसैले जित्छ । बुद्धिमान मानिसले आफ्नो शत्रुलाई क्रोधले होइन कि शान्तिले नष्ट गर्छ । क्रोधी व्यक्ति जब एकपटक कसै एकजनासँग क्रुद्ध हुन्छ, तब उसको सन्तुलन यहाँसम्म बिग्रन्छ कि उसले अन्य असम्बन्धित व्यक्तिहरूसँग पनि क्रोधपूर्ण व्यवहार एवं वार्ता गर्न थाल्छ र यस प्रकार उसले आफ्नो अरू विरोधी बनाउँछ ।
    क्रोधी व्यक्ति जब कसैमाथि क्रुद्ध भएर उसको केही बिगार्न सक्दैन, तब आपैंmमाथि क्रोध गर्न थाल्छ । यस्तो अवस्थामा क्रोधी व्यक्तिले आपैंmलाई दण्ड दिने र आफ्नै हानि हुने कार्य गर्न थाल्छ । क्रोधले मनुष्यलाई पागलको अवस्थामा पुर्‍याइदिन्छ । बुद्धिमान एवं मनीषी व्यक्तिलाई क्रोध आए पनि क्रोधको आक्रमण आफूमाथि हुन दिंदैनन् । उसले विवेकको सहारा लिएर त्यस अनिष्टकर आवेगमाथि नियन्त्रण गर्छ र सम्भावित हानिबाट बच्छ ।
    प्रचेता एकजना ऋषिका पुत्र थिए । स्वयम् पनि साधक थिए, वेद–वेदा·का ज्ञाता थिए, संयम र नियमपूर्वक रहन्थे । दिन–अनुदिन तप सञ्चय गर्दथे तर उनको स्वभाव एकदमै क्रोधी थियो, यसबाट उनलाई हानि पनि हुन्थ्यो । तर किन हो उनी आफ्नो यस दुर्बलतालाई किन हटाउँदैनथे ? यसको उपेक्षा गरेकै कारण एक लामो साधनाबाट जुन आध्यात्मिक शक्ति प्रचेताले सञ्चय गर्दथे,  त्यो कुनै कारणले क्रोध गरेर नष्ट गर्दथे । यसैले साधनामा रत रहेर पनि उनी उन्नतिको नाममा यथास्थानमैं थिए । हुनु यो पथ्र्यो कि आफ्नो प्रगतिको यस अवरोधको कारण खोजेर त्यसलाई हटाउँथे तर उनी स्वयम्माथि यस अप्रगतिले क्रुद्ध रहन्थे । अस्तु, एक मानसिक तनाव रहिरहनाले उनी ससाना कुरामा पनि उत्तेजित हुन्थे ।
    एकपटक उनी एक बीथिबाट गइरहेका थिए, त्यसै समयमा अर्कोतिरबाट कल्याणपाद नामक एकजना व्यक्ति आइरहेका थिए । दुवै एकअर्काको सामुन्ने आए, पथ साँघुरो थियो । एकजनाले बाटो नदिएमा अर्को जान सक्ने अवस्था थिएन । तर दुवैजनामध्ये कोही पनि बाटो छोड्न तयार थिएनन् र हठपूर्वक एकअर्काका सम्मुख खडा थिए । केही बेर खडा रहेपछि दुवैजनाले त्यहाँबाट पहिले आफू नहट्ने विषयलाई आफ्नो प्रतिष्ठासँग गाँसे । अब त्यहाँ प्रतिकूल स्थिति उत्पन्न भयो ।
    यहाँनिर समस्याको समाधान यो थियो कि जुन व्यक्तिले आफूलाई अर्कोभन्दा अधिक सभ्य, शिष्ट र समझदार ठान्दथ्यो, उसले पहिले बाटो दिएर आफ्नो श्रेष्ठताको प्रमाण पेस गथ्र्यो । निश्चित थियो कि प्रचेता कल्याणपादभन्दा श्रेष्ठ थिए, एक साधक थिए र आध्यात्मिक उन्नतिमा लागेका थिए । कल्याणपाद एक धृष्ट र ढीठ व्यक्ति थिए, यदि यस्तो नभएको भए एक महात्मालाई बाटो दिन्थे नै साथै नमन पनि गर्थे । प्रचेताले यो कुरा बुझ्नुपर्ने थियो तर क्रोधी स्वभावको कारण उनले त्यस्तो गरेनन् र उसैको स्तरमा आएर त्यहाँ अडिग भए । केही बेर त्यहाँ खडा भएपछि प्रचेतालाई क्रोध आयो । उनले कल्याणपादलाई श्राप दिएर  कि राक्षस बनोस् । तपको प्रभावले कल्याणपाद राक्षस बने र प्रचेतालाई नै आफ्नो आहार बनाए । क्रोधले विनष्ट प्रभावित प्रचेताले आफ्नो रक्षा गर्न सकेनन् ।
    वस्तुत: क्रोध एक प्रकारको मानसिक ज्वरो हो । यसलाई एक विशेष प्रकारको उन्माद भन्न सकिन्छ, जुन चढेपछि मानिसले यो सम्झन्दैन कि विपरीत परिस्थितिसँग जुझ्नको लागि के गर्नुपर्छ ?
    जससँग मतभेद भएको होस् वा विवाद भइरहेको होस्, उसमाथि एक्कासि क्रोध भएमा विवाद सुल्झिनुको साटो  बढ्दै जान्छ । झगडा गर्नु कसैलाई आफ्नो प्रत्यक्ष शत्रु बनाउनु हो र यस कुराका लागि उत्तेजित गर्नु हो कि उसले पनि बदलामा यस्तै अपमानजनक व्यहार गरोस् । आक्रोश र प्रतिशोधको एक कुचक्र छ, जुन सहजरूपले टुट्दैन ।
    क्रोध गरेर अरूलाई कति क्षति पुर्‍याउन सकिन्छ, दबाब दिएर आफ्नो मर्जी कुन हदसम्म पूरा गर्न सकिन्छ, यो भन्न कठिन छ तर यो निश्चित छ कि क्रोधले आफ्नो रक्त–मांस नष्ट हुनेदेखि लिएर मानसिक सन्तुलन बिग्रने जस्तो धेरै हानि तत्काल हुन्छ । गल्ती कसैको केही पनि किन नहोस्, जब दर्शकले कसैलाई क्रोधित भएको देख्छ, उसैलाई दोषी ठान्छ । जसले आफ्नो शालीनता गुमाइसकेको छ, उसमाथि कसैको पनि सहानुभूति हुँदैन । यस प्रकार क्रोधी व्यक्ति कारण विशेषले उत्तेजित भएर पनि आफूले आपैंmलाई अकारण अपराधी बनाउँछ ।
    एकजना दार्शनिकको मत छ,“क्रोधले रक्सीको जस्तै मनुष्यलाई विचार शून्य र शक्तिहीन बनाइदिन्छ । दुर्भाग्य जस्तै यो जसको पछि लाग्छ, त्यसलाई सर्वनाश गरेरै छोड्छ ।”
    वैज्ञानिकहरूले क्रोधले पीडित मन:स्थितिको अध्ययन गरेर यो निष्कर्ष निकाले छन् कि पन्ध्र मिनेटको क्रोधले शरीरको जति शक्ति नष्ट हुन्छ, त्यो शक्तिले व्यक्ति नौ घण्टासम्म कडा मेहनत गर्न समर्थ हुन्छ । यसको अतिरिक्त क्रोधले शरीर–सौष्ठवलाई पनि नष्ट गर्छ । भरपूर जवानीमैं बुढयौलीको लक्षण, आँखाको तल छाला कालो हुनु, आँखामा राता रेखाहरूको उद्भव तथा शरीरमा जहाँ–कहीँ नीला नसाहरू देखिनु क्रोधकै परिणाम हो ।
    न्यूयोर्कका वैज्ञानिकहरूले मुसामाथि एक प्रयोग गरेका थिए । उनीहरूले क्रोधी मनुष्यको रगतलाई मुसाको शरीरमा चढाइदिए तथा यसको परिणामहरूको अध्ययन गरे । २२ मिनेटपछि नै मुसामा आक्रोशको भाव देखियो र त्यो मुसा मनुष्यलाई टोक्न दौडियो । करिब ३५ मिनेटपछि त्यो मुसाले आपैंmलाई टोक्न शुरू गर्‍यो र अन्तत: एक घण्टापछि  मर्‍यो ।
    क्रोधी स्वभावका आमाहरूको दूध पनि विषाक्त पाइएको छ, यसले बच्चाको पेट दुख्ने समस्या उत्पन्न हुन्छ तथा कहिलेकाहीँ अधिक विषाक्तताको कारणले बच्चाको मृत्युसम्म हुनसक्छ ।
    आत्महत्याका घटनाहरू पनि क्रोधले अभिप्रेरित हुन्छन् । अत: क्रोधलाई एक महान् शत्रु ठानेर क्रोधमाथि विजय प्राप्त गर्ने प्रयास गर्नुपर्छ । यसैमा नै मनुष्यको कल्याण छ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : क्रोध स्वयम्को लागि घातक
क्रोध स्वयम्को लागि घातक
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2013/11/blog-post_30.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2013/11/blog-post_30.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy