$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

शास्त्रार्थ

SHARE:

- सुशील मुडभरी  
 म केटाकेटी छँदा अर्थात् ०७ अगाडि पहाडको एउटा पाठशालामा पढ्न भर्ना गरिएको थिएँ । हामी छात्रहरू करिब पचासजना थियौं भने गुरुजी एकजना मात्र हुनुहुन्थ्यो । खरको छाना, बाँस र खरको भित्तालाई माटोले लिपेको दुई साना आँखीझ्याल र एउटा बाँसको ढोका भएको, एउटै कोठाको पाठशाला सानो हलझै लाग्थ्यो । छात्रहरू हार मिलाएर गुद्री–सुकुलमा लाइनमा बसाइन्थे । कक्षाको विभाजन थिएन । सबभन्दा छिटो र धेरै बुझिसकेकालाई पहिलो हारको शुरुमैं अर्थात् योग्यता अनुसार क्रमबद्ध राखिन्थ्यो । वर्णमाला अर्थात् कखरा पढ्ने अक्षर नचिनेकालाई सबभन्दा पछाडिपट्टि राखिन्थ्यो । छात्रहरूलाई अध्ययन गराउँदा गुरुजीले एक छेउबाट एक–एक गरी पढाउँदै अन्तिमतिर पुग्नुहुन्थ्यो । अगाडिका अक्षर चिनेकालाई कम समय दिनुहुन्थ्यो भने पछाडिकालाई धेरै समय दिनुहुन्थ्यो । धेरै जानेकाले गुरुजीको आदेशले कम जानेकालाई कहिलेकाहीं पढ्न पठाउनुहुन्थ्यो । र तिनलाई कखरा पहाडा आदि घोकाउनु पथ्र्यो । म ती गुरुजीकहाँ पढ्न थालेपछि सावा अक्षर चिनेर एक डेढ वर्षमा दुर्गा कवाज घोक्न थालिसकेको थिएँ । दुर्गा कवाज कण्ठ भएपछि तँलाई रुद्री कौमुदी पढाउँछु भन्नुहुन्थ्यो । म चाहिं रुद्री पढ्ने लोभले सकी नसकी दुर्गा कवाज घोक्दथें ।
    हामीलाई पढाउने ती गुरुजीलाई भेट्न टाढा गाउँको अर्कै पाठशालाका एकजना गुरुजी बराबर आइरहनुहुन्थ्यो । धेरै समय बितिसकेकोले ती गुरुहरूको नाम सम्झन सकिएन तर ती गुरुजीहरू भेट हुनासाथ शास्त्रार्थ गरिरहन्थे । मलगायत अरू एक दुईजना मात्र उनका भनाइहरू बुझ्दथ्यौ र बडो चाख मानेर सुन्दथ्यौं । शास्त्रास्त्र गर्दागर्दै प्यास लाग्यो भने हामी ठूला भनिएकाहरूले पानी पिलाइदिनुपर्दथ्यो । एक दिन हाम्रा गुरुजीले भन्नुभयो दस बीसजना अरू विद्यार्थी बढाउन पाए एउटा अर्दली राख्न पाइन्थ्यो, काम गर्न र खाना बनाउन सजिलो पथ्र्यो । यो सुनेर आगन्तुक गुरु भन्न थाल्नुभयो– तपाईं त भाग्यमानी हुनुहुँदो रहेछ, शिक्षाको मर्म बुझ्ने ठाउँमा आइपुग्नुभयो । पचासजना भए पनि छात्र पाउनुभयो । म पढाउने ठाउँमा त दसजनाभन्दा बढी विद्यार्थी पाउन सकिएको छैन । छोराछोरी पढ्न पठाउनोस् भनी गाउँका घरघर चहार्छु । तर अफसोच १ घरवालाहरू बच्चा पढाउनु पर्ला भनी अब त मेरो अगाडि पनि पर्दैनन् । पाठशाला स्थायी हुने छाँटकाँट छैन । तपाईं त भाग्यमानी, यत्रा विधि विद्यार्थी पाउनुभएको छ ।
    यस्ता कुराकानीबाहेक ती दुई गुरुजी भेट भएपछि शास्त्रार्थ गर्दा हामी पहिलो हारमा बस्नेहरू बडो चाख मानेर सुन्दथ्यौं । हाम्रा आँखा किताबतिर भए पनि हाम्रो कान चाहिं गुरुजीको कुरातिर हुन्थ्यो । तिनीहरूले गरेको छलफल वादविवाद धेरै त बिर्सिसकियो, तर केही राम्रा कुराहरू मेरो मानसपटलमा अझ ताजै छ । आज सम्झने जमर्को गर्दैछु ।
    एकदिन यिनीहरू आत्मा परमात्माको सन्दर्भमा कुरा गरिरहेका थिए । हाम्रा गुरुजीको भनाइ थियो– इन्द्रियहरूले काम गर्न नसकेपछि मानिस मर्छ, तर आत्मा मर्दैन । आत्मा शून्य आकाशमा घुमिरहन्छ र चौरासी लाख योनी वा जीवमा एकपछि अर्को प्रवेश गर्दै जान्छ । तर यो कुरालाई खण्डन गर्दै अर्का गुरुजीले भने– मानिस मरेपछि उसमा निहित आत्मा कसैमा प्रवेश गर्छ भन्ने कुरामा म विश्वास गर्दिनँ । मेरो सोच के छ भने मृत व्यक्तिको आत्मा अनन्त आकाशमा गएर शून्यमा बिलाउँछ । शरीरको अस्तित्व स्वत: समाप्त हुन्छ, त्यो मृत व्यक्तिले गरेको पापधर्म उसका सन्तानले भोग्छन्, राम्रो गर्नेको सन्तान उन्नतितर्फ लाग्छन् भने स्वार्थीका सन्तान खिइँदै जान्छन् ।
    एक दिन गाउँमा कतै शायद जातीय विवाद भएको हुनुपर्छ म सानै भएकोले उक्त घटनाबारे चाल पाउन सकिनँ । आज ती दुई गुरुजीको शास्त्रास्त्रको विषय जातपात के हो भन्ने हुन गएको थियो ।  हाम्रा गुरुजीले त्यो घटनालाई व्याख्यापूर्वक भन्नुभयो– जातपातको आफ्नै महत्त्व छ, शास्त्रले नै जातजाति भनेर छुट्याइदिएपछि हल्ला गरेर हुन्छ ? चलिआएको रीतिथीति त सबैले मान्नैपर्ने हुन्छ । सानो कुलमा जन्मेर पनि ठूलो भाग खोजेर पाइन्छ र ? आदि । हाम्रा गुरुजीका यी भनाइप्रति ती आगन्तुक गुरुले असहमति जनाउनुभयो । उहाँ भन्न लाग्नुभयो– हामी माथिल्ला जात भनिएकाहरूले सबैलाई मिलाएर लान सक्नुपर्छ । धर्म, धार्मिकतामा कुनै तह हुँदैन र कोही ठूलोसानो पनि हुँदैन । समाजको कार्य विभाजन गर्दा तत्काल पढेलेखेकालाई सजिलो, माथिल्लो काम र पढ्न नसकेकाहरूलाई तल्लो र गार्‍हो काम सुम्पिएको हो । समयको अन्तरालमा सजिलो अर्थात् मानसिक काम गर्नेहरू माथिल्लो, गार्‍हो अर्थात् शारीरिक श्रम गर्नेहरू तल्लो जातमा दरिन पुगेका मात्र हुन् । आज हेर्नोस, एउटै थरमा पनि त विद्या घोक्न र धन जम्मा गर्न सक्नेहरू भलाद्मीमा गणना हुन जाने गरेका छन् र पढ्न कमजोर र धन जम्मा गर्न नसक्नेहरू भुराभुरीमा गणना हुन जाने गरेका छन् । हामीले यस्ता कुरा बुझ्नुपर्छ र साना भनिएका पिछडिएकालाई उठाउनुपर्छ । यदि त्यस्तो भएन भने ठूलो दुर्घटना हुन सक्छ र परचक्रीले फाइदा उठाउन सक्छ, हामी कसैलाई पनि फाइदा पुग्दैन । भगवान्को अस्तित्व स्वीकार गर्नु राम्रो कुरा हो, तर जात भगवान्ले बनाएको सम्झनु महाभूल हुन जानेछ । जात भनेको योग्यता अनुसारको पद मात्र हो भनी बुझ्न सक्नुपर्छ । कार्य विभाजनमा सीमित राख्न सक्नुपर्छ । भगवान्को अर्को अर्थ प्रकृति हो भन्ने पनि बुझ्नुपर्छ । आश्रयको लागि ठूलो आकाश छ, यही आकाशभित्र अनेक ग्रह नक्षत्र तारागण सौर्यमण्डल आदि छन् । त्यसभित्रका मानिसहरू कीडाफटयाङ्ग्रक हुन् । कीराफटयाङ्ग्रा तर्क गर्न सक्दैनन् तर मानव तर्क–वितर्क गर्न सक्छ । प्रकृति प्रकोपबाट बच्ने कुरा मानिसले अवलम्बन गर्न सकेको छ, तर बदल्न सकेको छैन ।
    मानिस पञ्चतत्त्वबाट निर्मित हो, सानो ठूलो केही छैन, सबै बराबरीका हिस्सेदारी छन् । प्रकृतिभित्र आकाशले सबैलाई आश्रय दिने काम गरेको छ भने हावाले सबैलाई प्राण दिने काम गरेको छ । अग्नि प्रज्वलित भएर संसारको रक्षा गरेको छ भने पानीले बगेर जीवनमा ज्यान भर्ने काम गरेको छ । कतै डुबाएर सर्वनाश गरेको छ भने कतै फोहरमैला बगाएर निर्मल कञ्चन बनाएको छ । सबै आफ्नै धुरीभित्र काम–कर्तव्य गरिरहेका छन्, पक्षविपक्ष थाहा छैन, आफ्नो नियम परिधिमा सबै बाँधिएका छन् । यसैले भनिएको पनि छ मानिस यी कुराहरू महसुस गर्न सक्छ तर बदल्न सक्दैन । मानिसमा अपराध मनोवृत्ति वृद्धि हुन गएछ भने यी सबै कुरा ध्वंश गर्न सक्छ तर यस्ता कुरा निर्माण गर्न सक्दैन । निर्माणको लागि सकारात्मक गुण जरुरी हुन्छ । हामीले शान्तिपूर्वक ध्यान लगाएर अध्ययन गर्‍यौं भने वेदभित्र यस्ता नकारात्मक सकारात्मक कुराहरू पाउन सक्छौं, नकारात्मक कुराहरूलाई कसरी सकारात्मकतर्फ बदल्ने भन्ने कुराको भेउ पाउन सक्छौं । वेदको मर्म बिर्सेर हामी घमण्डी र अज्ञानी भएका छौं । अतिवादतर्फ ओर्लेका छौं आदि ।
    यसरी दुवै गुरुजीमा शास्त्रार्थ बहस छलफल चलिरहँदा हाम्रो छुट्टिको बेला पनि भइसकेको थियो । भोकले शायद हामी अत्तालिन पनि लागिसकेका थियौं । गुरुजीले छुटी भन्नुभयो । यो आवाज सुन्नेबित्तिकै हामी किताब च्यापेर घरतिर दगुर्‍यौं ।
क्रमश:
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : शास्त्रार्थ
शास्त्रार्थ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiBX3K8aQSm00-fLXjpvW2DVyQmShHpXUcNspHXjzhSt13bT8teWzZ130o3YD2muuAn6Kzb92nmZ0sbvmVMNF9RzNywZ0Mf_dxKJKRvU84k2ZDvpm04Nk3nnv5EwTI0qRY2Xr59ebTkFL64/s200/sushil+mudhbhari.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiBX3K8aQSm00-fLXjpvW2DVyQmShHpXUcNspHXjzhSt13bT8teWzZ130o3YD2muuAn6Kzb92nmZ0sbvmVMNF9RzNywZ0Mf_dxKJKRvU84k2ZDvpm04Nk3nnv5EwTI0qRY2Xr59ebTkFL64/s72-c/sushil+mudhbhari.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2013/07/blog-post_644.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2013/07/blog-post_644.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy