$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

बाँचेको कसका लागि ?

SHARE:

- सञ्जय साह ‘मित्र’
स्कूले जीवनका मानिसलाई भविष्यमा के बन्ने भनेर सोध्ने हो भने एकसूत्रीय जवाफ पाइन्छ – डाक्टर । कतिपयले विस्तारै इन्जिनियर भन्न पनि सक्छन् । यो भन्ने रोग मात्रै हुन्न । समाजमा यस्ता पेशाप्रतिको आकर्षणले यस्तो भन्न सजिलो हुन पुगेको हो । यहाँसम्म कि उच्च माध्यमिक तहमा पनि मेरो जीवनको लक्ष्य भन्ने विषयमा निबन्ध लेख्नलाई भन्दा आधा विद्यार्थीले यही डाक्टर बनेर रोगीको सेवा  गर्ने लेख्छन् जबकि ती सबै विद्यार्थी शिक्षा वा कमर्सका हुन्छन् । विद्यार्थीहरू बजारमा पाइने निबन्धका किताबहरू किनेर पढ्छन् जसमा भविष्यको लक्ष्य डाक्टर–इन्जिनियर बन्ने लेखिएको हुन्छ र त्यही कुरालाई याद गरेको भरमा अहिलेको वास्तविकतालाई आत्मसात गरी सिर्जनात्मक प्रयोग गर्नुभन्दा पुरानै शैली व्यक्त गर्छन् । एक हिसाबले यस्ता विद्यार्थी आफ्ना लागि पढेका हुन्नन् । घरबाट अभिभावकले पढ्न पठाएकाले पढिदिएका हुन्, बुझाइसित सरोकार नराखेर । यस कारण पढेका कुरा लेख्छन् जसमा उनीहरूको चित्त बुझेको हुन्छ वा याद हुन्छ ।
    गधा पचीसी उमेरका कुनै प्रमीलाई सोध्ने हो कि कसको लागि बाँचेको ? सजिलै प्राप्त गर्ने उत्तर हुन्छ – प्रेमिकाको लागि । प्रेमको अर्थ, परिभाषा, मर्म र लक्ष्यलाई बुझेर कतिजनाले यस्तो उत्तर दिएका हुन्छन् वा कतिजनाले यसलाई भावनात्मकरूपमा मात्र व्यक्त गरेका हुन्छन् यो यहाँको वण्र्य विषय होइन तर आफ्नो लागि नबाँचेको र प्रेमी वा प्रेमिकाको लागि बाँचेका भन्नेमध्ये जीवनमा मिलन हुन सक्यो र कतिजना चाहिं मिलनको विछोडमा अर्काको भनेको जीवनलाई त्यागे, यसबाट उनको उत्तरको गरिमालाई बुझ्न सकिन्छ ।
    मानिस कसको लागि बाँचेको हुन्छ ? यसको उत्तरमा उसको जीवनको उद्देश्य निहित हुन्छ भनेर पनि कतिपयले भन्ने गरेका छन् तर जीवनको उद्देश्यभन्दा यसको जवाफ भिन्न हुन्छ ? जीवनको उद्देश्यकै विषयमा पनि मानिसको जवाफ र ध्यान अधूरो छ किनभने उद्देश्य प्राप्तिपछि जीवन समाप्त हुँदैन । एकछिनको लागि जीवनको उद्देश्य कसैले डाक्टर बन्ने राखेको छ भने डाक्टर बनेपछि उद्देश्य पूरा हुन्छ तर जीवन समाप्त हुन्न । यसपछि पनि मानिस बाँचेको हुन्छ र कसको लागि बाँचेको भन्ने प्रश्न जीवित रहन्छ ।
    शास्त्रहरूले पनि मानव जीवनको उद्देश्यलाई स्पष्ट पारेको छ । जीवनको लक्ष्य मोक्ष प्राप्ति मानेको छ र मानव जीवनको प्रमुख अ·मा धर्म, अर्थ तथा काम र मोक्षलाई मानेको छ । यहाँ जीवनपश्चात् मोक्षको प्राप्ति हुने विश्वास व्यक्त छ र मोक्षको लागि धर्म आवश्यक मानिन्छ । वर्तमान परिवेशमा धर्मको अर्थ आफ्नो काम इमानदारीपूर्वक निर्वाह गर्ने भन्ने पनि लगाइन्छ र इमानदारीपूर्वक आर्जन गरिएको अर्थबाट दान पनि गर्नुपर्ने मान्यता छ । यसले आफ्नो आर्जनमा अरू पनि आश्रितलाई जीवन दिन सकिने अभिप्राय रहेको छ । शास्त्रले त जीवनको लक्ष्यलाई स्पष्टसित व्याख्या गरेको छ र यसको आधारमा मोक्षका लागि बाँचेको भन्ने अर्थ निस्कन्छ तर हाम्रो जीवनशैली तथा जीवनप्रतिको विश्वास सबै बदलिएको अवस्थामा मानिस केका लागि बाँच्छ, भन्ने प्रश्न उत्तिकै रहेको छ ।
    धेरै मानिस बाँच्नका लागि बाँच्छन् । केका लागि बाँच्छन् भन्ने उनलाई थाहा हुँदैन । जनसाधारणले छोराछोरीको लागि बाँचेको पनि भन्छन् तर सबै छोराछोरी मरेको अवस्थामा पनि बाँच्छन्, छोराछोरीले नटेरेको अवस्थामा पनि बाँच्छन्, छोराछोरीलाई सरापेर बाँचेको जीवन पनि वृद्धाश्रमहरूमा भेटिन्छ । मानिस निरुद्देश्य बाँच्छ त उसो भए ? हो, कतिपय मानिस निरुद्देश्य बाँचेका हुन्छन् । आफू बाँचेर आफ्ना बालबच्चालाई आफूले सकेको राम्रो गर्दै बाँचेको जीवनलाई धेरैले सफल जीवन मान्ने चलन पनि छ । यथार्थ यही नै हो भन्ने होइन । हामीले देखेका छौं कि मानिसबाहेकका जीवन र जीवले पनि यति गरेका छन् । जसमध्ये कतिको हत्या गरेर हामी आफ्नो भोजन बनाउँछौं । कति जीवन र जीवलाई हामी आँखाले देख्न सकेका हुँदैनौं । तिनीहरू पनि जीवन बाँचेका छन् । साधारण पशुलाई नै हेरौं न, एउटा सर्पको अन्डा टिप्न गयौं भने सर्पले हामीलाई लखेट्छ अर्थात् आफ्नो सन्तानको सर्पलाई पनि माया हुन्छ । कुकुरको छाउरालाई पनि कुकुर्नीले कम्ती माया गर्दिन । जब आम जीवनको यही सामान्य प्रचलन रहेको छ कि आफूले आफ्नो सन्तानलाई सकेको राम्रो गर्ने हो भने हामीले आफ्नो जीवनलाई कति सफल किन भन्नुपर्‍यो ?
    कसैले खेतबारी जोरजाम गर्न सकेन वा राम्रो नोकरी पाउन सकेन वा शहरमा घर बनाउन सकेन वा अरू कुनै महत्त्वपूर्ण लाग्ने प्राप्ति समाजमा देखाउन सकेन भने पनि जीवनलाई असार्थक वा असफल भन्न मिल्दैन । वास्तवमा आफ्नो लागि मात्र वा आफ्ना सन्तानको लागि मात्र बाँच्ने जीवनजति साधारण जीवन हुन् । जो आप््mनो लागि बाँचेर आफ्नो जीवनमात्रका लागि भन्दा पनि समाज, राष्ट्र, भाषा, साहित्य, संस्कृति वा अन्य मानव कल्याणका क्षेत्रमा काम गर्नेहरूले सार्थक जीवन बाँचेका हुन्छन् । बाँच्नुको वास्तविक अर्थ यस्तालाई मात्र थाहा छ । यस्ताले मात्र जीवनको सबैथरिको व्याख्या गर्न सक्छन् । यस्तोभन्दा टाढाको जीवन बाँच्ने त स्वार्थी जीवन बाँचेका हुुन् । स्वार्थको सीमा हुँदैन । यसै कारण स्वार्थको दलदलमा अल्झिएको जीवनले व्याख्या बढी र काम कम गर्छ वा बोल्छ, काम गर्दैन । बाँच्ने केका लागि वा कसका निम्ति भन्ने कुरामा साधारण सोचाइ राख्छ – आफ्नो लागि, सन्तानको लागि । कतिपयले त देश र समाजको लागि बाँचेको भन्छन् तर त्यसैमा भ्रष्टाचारको नयाँ आहाल बनाएका हुन्छन् । यस्तै खालेले गर्दा कहिलेकाहीं अरूका लागि बाँच्नेहरूप्रति शड्ढा उब्जाइदिन्छन् ।
    शड्ढा भन्ने कुरा आफैंप्रति कम हुन्छ । अरूप्रति बढी हुन्छ । कसका लागि बाँचेको भन्ने कुरा अमूर्त होइन । समाजमा आइरहने परिवर्तन, जीवनमा बढिरहने चेतनाको स्तर र अन्य कारणले जीवनको उद्देश्य परिवर्तन भएजस्तै जीवन बाँच्नुको कारण पनि परिवर्तन हुन्छ । आफ्नो जीवनलाई अरू कसैको बनाएर बाँच्नु भनेको दास हुनु हो । मानिस दास भएर बाँच्न सक्ने अवस्थाबाट निकै अगाडि बढिसकेको छ ।
    दासत्वलाई भगाएर स्वाधीन बनिसकेको जीवनलाई हामी फेरि आफैंमा अल्झाएर बाँच्न थालेका छौं । हो, यसैबाट अलिकति निकालेर हामी आफ्नो लागि र आफ्नोबाटै अलिकति अरू कामका लागि निरुद्देश्य लगानी गर्‍यौं भने यो जीवनको आनन्दमा कैयौं गुणा वृद्धि भएको पाउँछौं । जीवन आफूभन्दा पर बढी रमाउन चाहन्छ र ठूलो संसार प्राप्त गर्न सानो संसारबाट फुत्किने चाहना हुनु जरुरी छ । यस्तो चाहना भइसकेपछि हामी जुन छोराछोरीका लागि अहिले बाँचेको भन्दछौं तिनै छोराछोरीले कैयौं पुस्तासम्म आफ्नो नाम गर्वले लिन सक्छन् । समाजले गर्व गर्ने वातावरण बन्छ । यसरी हामी आफ्नो लागि बाँचेर पनि अलिकति समाजको निम्ति समय निकालेर बाँचौं । समाजले लामो समयको जीवन दिनेछ । अस्तु १
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : बाँचेको कसका लागि ?
बाँचेको कसका लागि ?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhC2YQhGXwuheLe6GJzsS7Cgn8u1k8HGspdLewcJ1AT4JT4hKtErus4nmbx5mLw_eZxQsWFoalTZZW8F98xUvw6HeOFb-plT9Qjk1whKXJVD63i8tVyn4xc8mKa5cUQOZ6vAAVYeNYbvw_D/s200/sanjay.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhC2YQhGXwuheLe6GJzsS7Cgn8u1k8HGspdLewcJ1AT4JT4hKtErus4nmbx5mLw_eZxQsWFoalTZZW8F98xUvw6HeOFb-plT9Qjk1whKXJVD63i8tVyn4xc8mKa5cUQOZ6vAAVYeNYbvw_D/s72-c/sanjay.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2012/12/blog-post_1587.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2012/12/blog-post_1587.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy