$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

बिर्सन नसकिएको क्षण

SHARE:

- सुशील मुडभरी
छूवाछूत, भूत, बोक्सी, बालविवाह, महिला हिंसा, विभेदजस्ता थुप्रै निकृष्ट सोचका अवशेषले आज २१ औं शताब्दीमा पनि पिरोलेको छँदैछ । हिजो राणाकालीन नेपालमा यस्तो प्रथा जल्दोबल्दो अवस्थामा थियो र समाज आक्रान्त रहने कुरा जगजाहेरै छ । तत्कालीन अवस्थामा राज्य व्यवस्थाले पनि यस्ता कुरालाई टेवा दिएको थियो, अर्थात् जहाँनिया जातीय शासन कायम राख्न पनि अन्ध परम्परालाई प्राथमिकता दिइन्थ्यो । राणाहरूलाई देशको भन्दा आफ्नो रोलक्रममा चिन्तित रहेको पाइन्थ्यो । त्यस्ता राम्रा मान्छेले अन्ध र रूढिको डराई–डराई विरोध गर्नुपथ्र्यो र त्यस्ता राम्रा मान्छेहरू औंलामा गन्न सकिन्थे । सात साल पुग्दा नपुग्दै यस्ता परिवर्तनकामीहरू शहरमा मात्र होइन गाउँका शिक्षित परिवारमा पनि देखिन थालेका थिए । नेपालको इतिहास हेर्दा लिच्छविकालभन्दा अगाडि जातपात र छुवाछूतलाई खास महत्त्व दिएको देखिंंदैन । तर मल्लकालमा, समाजमा रहेको कमजोरी हटाउने नाममा जातपात, उचनीच, छुवाछूत, सतिप्रथाजस्ता जघन्य अपराधलाई बढावा दिएको देखिन्छ । शााहकालमा पनि त्यस्ता अपराधहरू हटाउन ध्यान पुर्‍याएको देखिंदैन । ज·बहादुरको पालामा त यस्ता अर्थात् जातीय जहानियाँ चलनजस्ता दुष्कार्यहरूलाई पूरै टेवा दिएको देखिन्छ । यसैबेला भारतमा सतिप्रथा अवैध गर्न कानुन बनेकोले ज·बहादुरले पनि सतिप्रथाको विरोध जनाए तर अन्य विभेदपूर्ण कुराहरू हटाउन चाहेनन् । यतिमात्र होइन आफ्नो सत्ता लम्ब्याउन उनले ब्राह्मण–ब्राह्मणबीच पनि रक्तशुद्धि र अशुद्धि नामका अन्तर्विरोध पैदा गरी बाहुनहरूलाई आपसमैं चुल्हाचौका भित्रका छूत, अछूत बनाइदिए । अन्य वर्गमा पनि जातभित्र जात खोज्ने परिपाटी बसाले ।
    यस्तै बारेमा मेरो सानो संस्मरण– सात साल अन्तिमतिरको कुरा हो । म करिब सात–आठ वर्षकै थिएँ । जुन क्षण अझै ताजै छ । म त्यस बेलासम्म पहाडघरमैं थिएँ । प्रजातन्त्र आयो, अङ्ग्रेजी पढ्नुपर्छ भनी हामीलाई काठमाडौं लाने तरखर हुँदै थियो । गाउँको पाठशालामा, जहाँ कुनै तह कायम गरिएको थिएन, कोही बार्‍हखरी पढ्दै थिए भने कोही दुर्गा कवचहरू आदि । म दुर्गा कवच घोक्दै थिएँ र अब कौमुदी पढाउँछु भनि गुरुजी भन्दै हुनुहुन्थ्यो । कौमुदी पढिसकेका एकजना काका कहिलेकाहीं त्यो पाठशालातिर आउँथे । ती काका चिटिक्क परेका, गोरा, नाक सिलिक्क परेको, हाँसेर बोल्ने, नाच्ने, गाउने र केटाकेटी जम्मा हुँदा कथाकुथुङ्ग्री सुनाउँथे, बिहे भएपछि पाठशालामा कमै आउन थाले । त्यही पाठशालामा राता–राता आँखा, घिरौलाजत्रा नाक, देख्दै डरलाग्दा अर्का एकजना काका पनि आउने जाने गर्थे । यी काका केटाकेटी देख्यो कि हप्काउने हुँदा, देख्यो कि हामी भाग्थ्यौं ।
    त्यस बखत पितृउद्धारको लागि गरिने श्राद्धलाई निकै महत्त्व दिइन्थ्यो । एकदिन हाम्रो घरमा श्राद्ध हुँदै थियो, घरमा ठूलै भीडभाड र चहलपहल थियो । थुप्रै पाहुनाहरू अर्थात् दाजुभाइ, इष्टमित्र फुपू, भिनाजु, भान्जा–भान्जीलगायत उपस्थित थिए । त्यस भीडमा पाठशालामा आइरहने नमुनाका दुवै काका पनि थिए । ती राम्रा असल काकानेर जान मन थियो तर सँगै डरलाग्दा काका देखेर नगिचै जान सकिरहेको थिइनँ ।
    श्राद्धमा गरिने पूजाआजाका साथै पिण्डदान सकिने बित्तिकै बाले सर्वप्रथम पुरोहितलाई टीका लगाई दक्षिणा दिनुभयो र त्यसपछि फुपू, भिनाजु, दिदी–बहिनीहरूलाई टीका लगाई दान दक्षिणा दिनुभयो । याो कार्यक्रम सकिएपछि खाना खान बेलावट भयो । घरको भित्रपट्टी कुनामा चुल्हो थियो । चुल्होको दायाँ–बायाँ पाँच–सातवटा खाना खान बस्ने चौकाहरू बनेको थियो । जसका दस–बार्‍हजनासम्म सजिलै बस्न सक्थे । चौकामुनि ठूलै मझेरी र मझेरीपछि अगेनो । मूल ढोका थियो, चारैतिरबाट आँखी झ्यालहरू थिए । हामी ेकेटाकेटीहरूलाई अगेना नजिकै ओछ्याइएको गुद्रीमा अटेसमटेस गरी राखियो । पुरुषहरू धोती (मर्दानी) फेरेर भान्सातिर जान लागे । एकजना लाम मिलाउनेले सँगै आएका काकाहरूमध्ये रिसाहा काकालाई सबभन्दा माथि चौकामा राख्यो र ती राम्रा काकालाई चौकातिर जान रोकेर चौकाभन्दा मुनि मझेरीमा राखिएको पिर्कामा बस्न आदेश दिइयो । राम्रा काकालाई चुल्हाचौकामा जान रोकेर तल खान दिएकोमा मलाई नराम्रो लाग्यो । लोग्ने मानिस र केटाकेटीहरूले खान खाएपछि महिलाहरू खान लागे । त्यसपछि भान्छेहरूले खाना खाए ।
    साँझपख पाहुना बिदा भइसकेका थिए । दाइ, म र आमामात्र अगेना नगिच बसेका थियौं । यही मौकामा मैले दिउँसो खाना खान दिंदा राम्रा काकालाई हेला गरेको, चौकामा जान नदिएकोमा चित्त बुझेन भनी आफ्नो असन्तुष्टि र जिज्ञासा राखे । ‘विडम्बना १’ आमा भन्न थाल्नुभयो– “आज हामी बाहुनहरू जातमाथि जात खोज्दै चुल्हाचौकाका छूतअछूत भएका छौं । यस्तो हुनु कथाजस्तै छ ।” एकछिन गम खाएर भन्न लाग्नुभयो– करिब पाँच पुस्ता अगाडि हाम्रा वंशका एकजना बाजेले तीनवटी पत्नी भित्र्याएका रहेछन् । जेठी स्वास्नी उपाध्यायकी छोरी भएकीले तिनका सन्तान उपाध्याय नै रहे । दोस्री पत्नी पनि उपाध्यायकै छोरी भए पनि वैकल्य बिहे गरेकाले उनका सन्तान जैसी भनिए । तेस्री बाल विधवा रहेकीले तिनका सन्तान ठिमाहा क्षत्री (खत्री) मानिए । ती तिम्रा राम्रा काका कान्छीबाट जन्मेका सन्तान हुन् । आज सन्तानदरसन्तान तिनका खलकलाई छोटो जातको मानिन्छ, अर्थात् छोटा जातका बाहुन मानेर चौकामा जान दिइन्न । एउटै वंशका भए पनि चुल्हाचौकाका छूतअछूत बनेका छन् । आमाका यी कुरा सुनिरहेका दाइले सोध्नुभयो– “ती राम्रा काका सधैं साना नै रहने भए त ?” दाइको कुरा सुनेर आमा भन्न लाग्नुभयो–“नेपालमा यस्तो भेदभाव जन्माउनेहरू त पराजित भइसके । भारतमा त ईश्वरचन्द्र, दयानन्द, विवेकानन्दजस्ता महान् व्यक्तिहरूले ब्रह्म समाज, आर्य समाज आदिको माध्यमले यस्ता कुप्रथा हटाउँदै छन् । हाम्रो मुलुकमा पनि भर्खरै प्रजातन्त्र आएको छ, त्यस्ता सन्तहरू यहाँ पनि पैदा हुने नै छन् ।” आमाले यी कुरा सुनाइरहँदा मलाई लाग्न थाल्यो–भगवान्ले होइन, बदमाशहरूले नै जातीय विद्वेष जन्माएका हुन् ।
    यी कुरा गर्दागर्दै रात छिप्पिसकेछ । जीउ पनि भारी भएकोले ओछ्यानमा सुत्न गएँ । पल्टनासाथ भुसुक्क निदाइएछ । राति सपनामा त ती राम्रा मनोरञ्जक काका चुल्हाको सबैभन्दा माथिल्लो चौकामा बसेर खाना खाइरहेका थिए । अर्का नराम्रा काका मझेरीमा खाना खान बसेको देख्न पुगेछु । र बल्ल ठीक परेछ भनी कराएछु । यो किन बडबडायो भनी आमाले झकझकाउनुभयो । झल्याँस्स ब्युँझदा पो थाहा भयो, सपना पो देख्न पुगेको रहेछु ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : बिर्सन नसकिएको क्षण
बिर्सन नसकिएको क्षण
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2012/11/blog-post_5669.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2012/11/blog-post_5669.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy