$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

‘तेल पनि दिनु खुट्टा पनि मल्नु’ को राजनीति कहिलेसम्म ?

SHARE:

- बैद्यनाथ ठाकुर  
 शान्ति सबैलाई प्यारो हुन्छ । हिंसाको प्राय: सबैले विरोध नै गर्ने गर्छन् तर पनि शान्ति र हिंसाबीच गहिरो सम्बन्ध रहेको सत्यताप्रति जोकोही पनि आँखा चिम्लिन खोज्छ । राणा शासकविरुद्ध होस् वा राजा महेन्द्रविरुद्ध नै किन नहोस् नेपाली काङ्ग्रेसले उठाएको हतियार तथा गरेको सशस्त्र विरोधलाई तत्कालीन समाजले पनि नराम्रै भनेको थियो । गर्दै जाँदा निरङ्कुश पञ्चायती शासनविरुद्ध तत्कालीन नेपाल कम्युनिस्ट पार्टी मालेले चलाएको सशस्त्र सङ्घर्ष (झापा विद्रोह)लाई पनि राम्रो मानिएन । समाजमा एउटा ठूलो तप्का हिंसाको विरोधमैं रहन्छ । पछिल्लो चरणमा दसबर्से जनयुद्धमा झन् १५/१६ हजारको सङ्ख्यामा नेपाली सन्तानले शहादत दिने अवस्था बेहोरेपछि अहिंसावादीहरूलाई ठूलो धक्का लागेको थियो । यसपटक बडो उग्र प्रतिक्रिया पनि देखिएको थियो । विद्रोहीहरूमाथि रेड कर्नर नोटिस जारी हुनु, उनीहरूलाई राष्ट्रिय तथा अन्तर्राष्ट्रियरूपमा आतड्ढवादी घोषणा गरिनु, टाउकोको मूल्य तोक्नुजस्ता कार्यले हिंसाप्रतिको मनोविज्ञानलाई झन् उजागर गर्दछ । यसको मतलब त्यतिबेला राज्यले मचाएको नरसंहार ठीक थियो वा त्यसप्रति जनसमर्थन थियो भन्ने पनि होइन, राज्य पनि चौतर्फी आलोचित भएकै थियो । यी सबका बावजुद परिणाम हात लाग्यो शून्यको अवस्था भएपछि कसको पो मन शान्त रहला ?
    तत्कालीन विद्रोही नेकपा माओवादी दिल्लीको १२ बुँदे सम्झौताबाट शान्ति प्रक्रियामा प्रवेश गरेपछि दस वर्षदेखि  युद्धमा होमिएकोलाई शान्ति प्रक्रियामा मैले ल्याएँ भनेर नेपाली काङ्ग्रेस तथा नेकपा एमालेका नेताबीच तँछाडमछाड नै देखिएको थियो । यी दुई पार्टीको बीचमा माओवादीहरूलाई ज·लबाट गाउँ–शहरमा वा हिंसात्मक आन्दोलनबाट अहिंसाको बाटोमा मैले ल्याएको भनेर राजनीतिक जस लिने होडबाजी पनि कम्ती थिएन । तर पार्टीगत स्वार्थले गर्दा दलीय सहकार्य, एकता र सहमतिको राजनीति धेरै दिन चल्न सकेन ।
    खासगरी संविधानसभा निर्वाचनमा जनताको झापडबाट तिलमिलाएका नेपाली काङ्ग्रेस तथा नेकपा एमालेजस्ता पार्टीले जसरी भए पनि माओवादीलाई एक्ल्याएर सिध्याउने तथा जनताको पक्षमा संविधान निर्माण हुन नदिने रणनीतिक खेलमा लागेपछि मुलुकमा जनताबीच पार्टी र नेताहरूप्रति अविश्वास र आक्रोश बढ्दै गएको देखिन्छ । आजको युग ज्ञान र विज्ञानको युग हो । सबै कुराको व्याख्या विश्लेषण वैज्ञानिक ढ·ले गरिएमा मात्र वास्तविकताको तहसम्म पुग्न सकिन्छ । अन्यथा अवैज्ञानिक सोचले अन्धविश्वास बढाउने र भ्रम सिर्जना गर्ने कार्यमात्र गर्छ । मानव समाजको विकासको व्याख्या पनि वैज्ञानिक ढ·बाट गरिएमात्र यसको सबै पक्षलाई सही ढ·ले बुझ्न सकिन्छ अन्यथा हाम्रो संश्लेषण परम्परागतवादी वा मनोगतवादी नै हुने कुराको ठोकुवा गर्न सकिन्छ ।
    प्रकृतिमा कुनै पनि कुराको सिर्जना ध्वंशबाटै हुनेगर्छ । ध्वंश नगरी निर्माण हुनै सक्दैन । विश्व ब्रह्माण्डलाई अन्तर्विरोधहरूको गुजुल्टो मानिनुको कारण पनि यही हो । आकाशग·ामा भइरहेका ठूल्ठूला विस्फोटहरूले नै नयाँ–नयाँ तारा, ग्रह तथा उपग्रहहरूको निर्माण निरन्तर भइरहेको हुन्छ । हामी बसेको यति सुन्दर पृथ्वी पनि कुनै बेला ठूलो विस्फोट (बिगब्या·) को परिणाम हो त्यसैले नेपाली समाज पनि वैज्ञानिक नियमको अपवाद हुन सक्दैन । २००७ सालमा प्रजापरिषद् वा नेपाली काङ्ग्रेस वा नेकपाद्वारा सामन्ती राज्य व्यवस्थाविरुद्ध दिइएको सानो धक्काकै निरन्तरताले जन्माएको ठूलो धक्का दसबर्से जनयुद्ध हो भन्दा अन्यथा नहोला ।
    यतिबेला राजनीतिक दलहरू खासगरी नेपाली काङ्ग्रेसको अगुवाइमा यथास्थितिवादी तथा सुधारवादी दक्षिणपन्थी सामन्तवादी पूँजीवादीहरूको गठबन्धनले जसरी पनि परिवर्तनकारी तथा अग्रगमनको पक्षधर शक्तिहरूको हातमा रहेको सत्ता आफ्नो हातमा ल्याउन सबैखाले हतकण्डा प्रयोग गरिरहेको छ । तर बिडम्बना के छ भने संसद्वादी शक्तिहरू संसद्वादकै यस्तो गोलचक्करमा फसेका छन्, जहाँबाट उनीहरूलाई निस्किन कसै न कसैले एउटा ठूलो धक्का दिनुपर्ने हुन्छ । संविधानसभा विघटन भइसकेको छ । नयाँ सरकार बनाउने सबै वैधानिक बाटो बन्द छ, दलहरूको आपसी सहमतिबाहेक । आपसी सहमति के का लागि ? शान्तिको कार्यभार (सेना समायोजन) लगभग टु·िसकेको हुनाले अब केवल संविधान निर्माण मात्र बाँकी छ । दलहरूबीच संविधान निर्माणको सवालमा राज्य पुनर्संरचनालगायत गम्भीर मुद्दाहरूमा सहमति कायम नभएसम्म केवल सरकार मात्र चलाउने पालो मेरो वा तेरोको नाउँमा गरिने सहमतिको कुनै तुक हुने छैन भन्ने कुरो बुझेरै बाबुराम भट्टराईले बालुवाटारमा गोली खाएर शहीद हुन तयार छुँ भन्ने अभिव्यक्ति, सहमतिबेगर सरकारबाट हट्न नखोजेको कुरा प्रस्ट भइ नै सकेको छ । मुलुकले यतिखेर फेरि एकचोटी धक्का खोजिरहेको छ । एउटा यस्तो धक्का जसले संसद्वादको गोलचक्करमा फसेको नेपाली राजनीतिलाई सजिलै निकास दिन सकोस् । राष्ट्रपतिसँग शीर्ष नेताहरूले सात दिनको म्याद थप्न लगाएपनि मूल मुद्दामा सहमति नभएसम्म यसको औचित्य के ?
    यथास्थितिवादी तथा सुधारवादी संसद्वादी धारको प्रतिनिधित्व गर्ने नेपाली काङ्ग्रेस, नेकपा एमालेलगायत गठबन्धनले आन्दोलनको झूटो हौवा खडा गरेर यो धक्का राष्ट्रपतिमार्फत् होस् भन्ने चाहना मात्र राखेका छैन, अपितु त्यसको लागि देशी–विदेशी सबैखाले शक्तिकेन्द्रमा आफ्नो औकातले भ्याएसम्म राष्ट्रपतिलाई कडा खाले कदम चाल्न (बाबुराम भट्टराईको सरकारलाई बर्खास्त गरी आफूलाई सरकारमा आउन मार्ग प्रशस्त गर्न) दबाव वा उक्साउने कार्यमा लागि परेका छन् । संसद्वादीहरूको लागि अब दुईवटा मात्र के विकल्प छ भने माओवादीहरूले भनेजस्तो परिवर्तनलाई आत्मसात गरी जनसंविधान निर्माण गर्न सहमति गरोस् होइन भने परिवर्तनकारी जनतासँग आमुन्नेसामुन्ने लडाइँको लागि तयार होस् । अन्यथा ‘बेला न कुबेला धौ–बजी नयला’ भनेजस्तै यिनीहरू सरकारमा जाने सपना नदेखून् । जे होस् वर्तमान अवस्था त्यति सजिलो छैन । नदीलाई थुनेर राख्ने प्रयास गर्न सकिन्छ तर थुनेर राख्न खोजे थुन्नेलाई भत्काएर नदी अगाडि बढ्छ नै ।  यतिखेर नेपाली समाजको विकास गणतन्त्र, सङ्घीयता, धर्मनिरपेक्षता, समानुपातिकता आदितर्फ बढिसकेको छ र यस धारलाई रोक्ने प्रयास संसद्वादी धारले विगत ६ वर्षदेखि गरिरहेको छ तर यसमा सफल हुन सकेको छैन बरु निरन्तर असफल भएको छ । ढिलो–चाँडो एउटा धक्काको आवश्यकता छ र यो अनिवार्य पनि छ, जसले संसद्वादी गोलचक्करमा फसेको अग्रगमनलाई अझ उचाइमा पुर्‍याउने गरी फडको मार्न लगाउने छ । संसद्वादी धारलाई लागिरहेको होला माओवादी सेना विघटन वा समायोजन भइसक्यो अब यसले के पो गर्ला ? वर्तमान परिस्थितिको यस्तो आँकलनमा ठूलो अदूरदर्शिता छ । माओवादीको सोच जनताको विकासमा र समयको गतिमा केन्द्रित छ भने जनताले नै त्यो धक्का दिनेछ जसलाई माओवादीहरूले जनविद्रोह भन्ने गर्छन् । दसबर्से युद्धमा हिजोको दिनमा भारत वा चीनबाट जनमुक्ति सेनामा भर्ना हुन कोही पनि व्यक्ति आएको थिएन । यही नेपाली जनताले आफ्नो छोराछोरी पठाएको थियो र भोलि फेरि आवश्यकता परे सडकमा जनसागर ओर्लने छ, यसमा कसैले शड्ढा गर्नुहुँदैन । संसद्वादीहरूलाई यो नलागोस् वर्तमान वा भविष्य भूतकालबाट पराजित हुँदैछ । संसद्वादी धार जो यथास्थितिको पुजारी हो जुन अब भूतकाल भइसकेको छ । त्यसकारण अग्रगमनकारीहरूले ‘तेल पनि दिनु खुट्टा पनि मल्नु’ को राजनीति गर्नुहुँदैन, किनभने अग्रगमन नै वर्तमान र भविष्य पनि हो र यो निर्विकल्प छ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : ‘तेल पनि दिनु खुट्टा पनि मल्नु’ को राजनीति कहिलेसम्म ?
‘तेल पनि दिनु खुट्टा पनि मल्नु’ को राजनीति कहिलेसम्म ?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQlLmzDSlYRMKCgO5V-YxtYlwM1ar-JzdaMiUbhgl-ZIZjF-EaqsSxI3lf-mGlX5RNO5HdfzGI-_Oi478_AJnz2d3Gfoc1yYaJpbQOkcZ_IQtSFJyk3JxFsSxDK5hvSMIgGjHhJIaQ6dIp/s200/vaidhnath.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgQlLmzDSlYRMKCgO5V-YxtYlwM1ar-JzdaMiUbhgl-ZIZjF-EaqsSxI3lf-mGlX5RNO5HdfzGI-_Oi478_AJnz2d3Gfoc1yYaJpbQOkcZ_IQtSFJyk3JxFsSxDK5hvSMIgGjHhJIaQ6dIp/s72-c/vaidhnath.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2012/11/blog-post_3396.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2012/11/blog-post_3396.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy