$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

चर्चा विजयादशमीको

SHARE:

- विनोद गुप्ता 
  यसपालिको दशैं मेरो लागि अत्यन्त उपलब्धिपूर्ण रह्यो । यस अर्थमा होइन कि हामीले धेरै खायौं–पियौ र मोजमस्ती गर्‍यौं । यस दशैं बिदाभरि घरमा बसिरहँदा अध्ययन र इडियट बक्स भनिने टेलिभिजनको कार्यक्रम निरन्तर हेरिरहँदा थाहा नभएका केही कुरा थाहा पाइयो । दशैं दुईवटा कारणले मनाइदो रहेछ । एउटा जगत्जननी माता दुर्गा भवानीबाट भएको महिषासुर वध र अर्को रावणको वधको लागि । पहिलो महिषासुर वधको लागि भगवान् शड्ढरले माता पर्वतीलाई अनुरोध गर्दै शक्ति प्राप्त गर्न आफ्नो वक्षस्थलमा पाइला टेकी अगाडि बढ्नुपर्ने शर्त राखेकोले माताले त्यसलाई आफ्नो पत्नी धर्म प्रतिकूल भएकोले यसलाई कदापि स्वीकार गर्न नसक्ने भनी अस्वीकार गर्नुभएको हो भन्ने कुरा थाहा पाइयो । आजसम्म ममा कमसेकम महिषासुर वधपश्चात् अन्य अनिष्ट नहोस् भनेर देवीलाई रोक्न महादेव अगाडि लम्पसार परेका हुन् भनेर मात्रै थाहा थियो । जे भए पनि माता पार्वतीको अस्वीकारलाई स्वीकारमा परिवर्तन गर्न महादेवले संसारको चर्चा गर्दै यसको सृष्टि, सञ्चालन र विकासको लागि ब्रह्मा, विष्णु एवं महेशको रचना गरेको र यी तीनै स्वरूपलाई निरन्तर शक्ति प्रदान गर्न लक्ष्मी, सरस्वती, शिवाको रचना भएको प्रस· उल्लेख गर्नुभएको पाएँ । शिवा को हुन् त भनेर विचार गर्दा कुनै आकार नभएका निराकार देवाधिदेव महादेवकी अर्धा·िनी नै हुनुपर्छ भन्ने लाग्छ । शिवाको पतिको स्वरूप ग्रहण गरेपछि महादेव शिव भएको हुनुपर्दछ भन्ने मेरो बुझाइ हो । यसै प्रस·लाई अगाडि बढाउँदै महादेवले जगत् जननी पत्नी मात्र नभएर माता हुनुभएकोले उहाँलाई मातृधर्मको सम्झना गराउँदा माता महिषासुर वधको लागि तयार भएर वध गर्नुभएको तथ्य उजागर हुन्छ । यसबाट कार्तिकेयको प्राणरक्षा हुन पुगेको हो । महिषासुर वधको लागि माता पार्वतीलाई मानसिक रूपले तयार गर्दा प्रभुले काम, क्रोध, लोभ, मोह र मायाको प्रस· कोट्याउँदै यी सबै आसुरी प्रवृत्ति मात्र नभई मानवोचित प्रवृत्ति भएकाले यसको जय वा पराजयको कुरा स्रोत र उद्देश्यमाथि निर्भर हुने भएकोले महिषासुरसँगको युद्धमा महिषासुर पराजित हुने तर्क अघि सारेर मातालाई युद्धको लागि उत्प्रेरणा प्रदान गरेको देखिन्छ । तसर्थ महिषासुर वधलाई प्रतीकात्मक रूपमा हेर्दा यसले नारी शक्तिलाई स्थापित गर्नुका साथै नारीको ‘अबला’ स्वरूपलाई अस्वीकार गर्दै लक्ष्य प्राप्त गर्न सही धारणा (त्जभ ब्ततष्तगमभ) बाट गरिने हरेक कार्यले जटिलभन्दा जटिल र विषमभन्दा विषम स्थितिको सामना गर्दै विजय प्राप्त गर्न सकिंदोरहेछ भन्ने सन्देश दिन्छ । हामीले अहिले नेतृत्व क्षमता विकास, उत्प्रेरणा र धारणाको आधुनिक व्यवस्थापन विज्ञानको मान्यतालाई महिषासुर वधको प्रस·सँग जोडेर हेर्दा व्यवस्थापन विज्ञान स्वयं नै हाम्रो धर्मग्रन्थबाट निस्सृत भएको हो जस्तो लाग्न थालेको छ मलाई । शायद हाम्रो धर्मग्रन्थको सूक्ष्म तत्त्वलाई बुझिएन वा बुझेर पनि यसलाई सही अर्थमा कुनै स्वार्थवश व्याख्या गरिएन, त्यसैले व्यवस्थापन विज्ञानलाई पश्चिमी सभ्यताको उत्पत्ति मानेर हामी र यसको अन्तहीन यात्रामा लागिपरेका छौं । हाम्रो धर्मग्रन्थहरूले समस्या पहिचान, योजना, नेतृत्व, धारणा एवं उत्प्रेरणाका मार्गदर्शक सिद्धान्तहरूका साथै प्रदान गर्ने ‘तनावमुक्त जीवनशैली’लाई नै आधुनिक व्यवस्थापनले त्भ्ल्क्क्ष्इल् ाच्भ्भ् :ब्ल्ब्न्भ्:भ्ल्त् को रूपमा अ·ीकार गरेर अहिले प्रयोगमा ल्याएको छ । त्यसैले ऋयचउयचबतभ ज्यगकभ हरूले आधुनिक व्यवस्थापनका साथ ध्यान, योग, विपश्यनाका अभ्यासहरू पनि सञ्चालन गर्न थालेका छन् ।
    विजयादशमी मनाउने दोस्रो कारण रामको रावणमाथिको विजय हो । यसलाई हामी असत्यमाथि सत्यको विजयको रूपमा मनाउँदै आएका छौं । यस प्रस·मा प्रभु रामले रावणसँग युद्धको तयारी गर्न शक्ति प्राप्त गर्न नवौं दिन कुनै भेटी चढाउने वस्तु उपलब्ध नभएकोले आफ्नै आँखाको नानी अर्पण गर्ने तयारी गरिरहँदा ‘माता’ प्रकट भएर प्रभु रामलाई विजयको आशीर्वाद प्रदान गर्नुभएको थियो । भनिन्छ प्रभु रामसित यति शक्ति थियो कि उनले आफ्नो वाणको प्रहारबाट समुद्र यसपारिबाट नै लड्ढाको विध्वंश गर्न सक्नुहुन्थ्यो । तर यस्तो नगरी प्रभुले पवनपुत्र हनुमानको प्रयोग गरेर प्रतिपक्षी सेनाको बल आयुध, मानसिक अवस्था आदिको अनुमान गरेर योजना बनाई आफ्नो शक्तिको सन्तुलित प्रयोग गरेर संसारलाई शक्ति हुँदा ‘नमात्तिने’ प्रविधि र क्षमताको सन्तुलित उपयोगको पाठ दिनुभएको हो ।
    माथिका दुवै पावन प्रस·लाई हामी उत्सवका रूपमा मनाउँछौं । तर वास्तवमा विचार गर्नुस् त के हामीभित्रको महिषासुर र रावण प्रत्येक वर्ष मनाइने विजयादशमीसँग थोरै भए पनि मर्दै गएका छन् ? हामी जति जति विजयोत्सव मनाउँदै छौं त्यति नै महिषासुर र रावणको प्रवृत्ति हामीभित्र सबल हुँदै गएको छ । काम, क्रोध, लोभ, मोह र माया मानवोचित प्रवृत्ति हुन् तर हामीभित्र इनको उद्गम इष्र्या, द्वेष र घृणाले हुन थालेको छ कि छैन ? यसरी आत्मिक सुख र शान्ति दिने यो पर्व अब क्रमश: नयाँ लुगा लगाउने, खानेपिउने, मोजमस्ती गर्ने उत्सवको रूपमा परिवर्तित हुन लागेको छ । मेरो तात्पर्य नयाँ लुगा नलगाउने, खानपिन, मोजमस्ती नगर्ने भन्ने कदापि होइन, बरु के मात्र हो भने यो सबै गर्दागर्दै प्रत्येक वर्ष हाम्रो सोचमा सकारात्मक परिवर्तन होस् घृणा, द्वेष, ईष्र्याबाट काम, क्रोध, लोभ, मोह र मायाको उत्पत्ति नभएर प्रेम, सुख, शान्ति र समृद्धिको लागि होस् र हामीभित्रको ‘म’ लाई ‘हामी’ मा परिवर्तन गर्न सकेमा सही अर्थमा हामीले नौ दिनसम्म पूजा गरेर प्राप्त गरेको शक्ति विजयादशमीका दिन ‘बहुजन हिताय बहुजन सुखाय’ मा परिणत भएको चरितार्थ गर्दै समाजबाट केही लिनुको सट्टा समाजलाई केही दिन सक्नेछौं र विजयादशमीको सार्थकता कायम हुनेछ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : चर्चा विजयादशमीको
चर्चा विजयादशमीको
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgDUCZwc8Ax-K9eAzOjISVtssHbQz1JgeenBhRUjzs_iv8Bz8KMD3L1Z87QjXvTi_ubhO2Zl8c6sNMI6WEarCpM29iu5UH6MLjbS7Ol3F0KRT9_UP2f8umE0FCrzVfx7esIaLUzukQjhGxM/s200/vinod.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgDUCZwc8Ax-K9eAzOjISVtssHbQz1JgeenBhRUjzs_iv8Bz8KMD3L1Z87QjXvTi_ubhO2Zl8c6sNMI6WEarCpM29iu5UH6MLjbS7Ol3F0KRT9_UP2f8umE0FCrzVfx7esIaLUzukQjhGxM/s72-c/vinod.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2012/10/blog-post_3052.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2012/10/blog-post_3052.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy