$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

भावनाको कदर

SHARE:

- शीतल गिरी   
पर–पुरुष, पराई, अथवा नातागोता भन्दा एकदम फरकको कुनै पुरुष । यस्ता मानिससँग भेट हुनु, केही कुराकानी हुनु प्रत्येक नारीको लागि सामान्य कुरो बनिसकेको छ । पुरुषप्रधान समाजमा नारीले अन्य पुरुषसँग कुनै वास्तै नगरोस् आज यो हुनै सक्दैन । आज मर्यादाको तन्तु कमजोर बन्दै गइरहेको छ । सम्पूर्ण संस्कृति छिन्न–भिन्न हुँदैछ । भन्नुस् किन ?
    घरमा, बजारमा, कार्यालयमा, बसमा अन्य पुरुषहरूसँग भेटघाट हुनु स्वाभाविकै हो । त्यो युग त अहिले छैन, नारीलाई रनिवासमा थुनेर राखियोस् । नारीले युग अनुसार आफ्नो प्रतिभा र महत्त्व बुझेर घरबाट बाहिर पाइला राख्न सक्ने क्षमतावान बनेका छन् भने अवश्य नै पर–पुरुषसँग भेटघाट भइहाल्छ । ती नारी धेरै गम्भीर र समर्थ बन्दछन् । आफ्नो प्रतिभा र महत्त्व नबुझ्ने नारी असमर्थ हुन्छन् अथवा बन्दछन् । असमर्थको आशय हो परनिर्भर बन्नू । ऊ घर परिवार चलाउँदैन, मानौं जीवन गुजार्न मात्र चाहन्छ । सुखमा पनि, दु:खमा पनि । उसको आफ्नै अलग सोच हुँदैन, गतिलो सोच, जसले गर्दा घरको स्थितिमा सुधार आओस् । 
    हाम्रो देशको सामाजिक बनोट अनुसार पुरुष चाहे पति–मित्र होस्, छिमेकी होस् या सहकर्मी अथवा बाटोमा भेटिएको कुनै परिचित नै किन नहोस् सबैसँग औपचारिकता हार्दिकतासँग व्यवहार गर्नु गार्‍हो छ । यदि नारीले यस्तो गर्दिन भने उसलाई घमण्डी, अहड्ढारी र नजाने के–के उपाधि भिडाइन्छ । यहाँनिर क्षितिज र अमिताको उदाहरण दिनु सामयिक हुनेछ ।
    क्षितिजसँग विवाह भएको थियो अमिताको । घर परिवार परिचय कार्यक्रमको दिन कुर्सीमा बसेकी शर्मिली, सड्ढोची, लजालू, नतनयनी अमितासँग हाँसखेल गर्दै जिस्किंदै थिए क्षितिजको टाढाको नातामा पर्ने भाइहरू । क्षितिजका साथीभाइहरू पछिपछि पनि घर आउने जाने गर्थे ।
    ‘नमस्कार भाउज’ बाट शुरु भएर हाँस खेल, जिस्कनु र अमिताको सौन्दर्य र सीपको वर्णन । अमितालाई यस्तो वातावरण राम्रो लाग्दैनथ्यो । उनी उठेर भित्र जान्थिन् । साथीहरू गएपछि क्षितिज रिसाउँथ्यो । अमिता साथीहरूसँग धक फुकाएर नबोलेकोमा गाली गथ्र्यो । अमिता झिझो मान्थिन् । कसैले त अश्लील सड्ढेत पनि गर्थे । उनी हुर्किएको संस्कारमा नमिल्ने कुरोलाई अश्लील भन्थिन् ।
    ‘जिस्किनुपर्छ, मजाकमा रमाउनुपर्छ’ भन्थ्यो क्षितिज । आजको युगमा संस्कारविहीन, पाखे बनेर बसेमा मेरो बेइज्जती हुन्छ भन्ने गथ्र्यो र आफूलाई परिवर्तन नगरेमा परित्याग गर्ने धम्कीसम्म दिन्थ्यो । लोग्नेको मन राख्न अमिताले आफ्नो भावना दबाइन् । र उनी क्षितिजका साथीहरूबीच बाध्यतावश बस्न थालिन् । उनी पनि विस्तारै–विस्तारै त्यही र·मा र·िदै गइन् । अथवा हुन सक्छ लोग्नेले नै त्यस्तो बनाएको होस् ।         शुरुमा हास–परिहासबीच बाध्यतावश बस्न थालिन् । हास–परिहासबीच कहिले चियानास्ता, कहिले खाना । साथीहरूको आउनेजाने क्रम बाक्लियो । कति उत्साह र स्नेहले आमाबाबुले छमेरीलाई विवाह गरेर पठाउँछन् । के उनीहरूको चित्तमा कहिल्यै पनि आफूले बसालेको संस्कार नाघोस् भन्ने चाहना हुन्छ । उनीहरूको हृदय प्रसन्न तब हुन्छ, जब छोरीको घर परिवार मर्यादापूर्वक प्रगति गर्दै गरेको पाउँछन् ।
    अमितालाई धेरै नराम्रो लाग्दथ्यो । तर पतिको डरले सब सहन्थिन् । क्षितिज चाहन्थ्यो अमिता उसका साथीहरूसँग खुलेर बोलोस्, हास–परिहास गरोस्, गीत सुनाओस् र साथीहरू तिनको सौन्दर्यको बढाइँ गरून् । बस यतिकैमा ऊ खुशीले पागल हुन्थ्यो ।
    विस्तारै–विस्तारै मजबुरी आदतमा परिणत भयो । उनको लजालुपन हराउँदै गयो । खुलापनको कारण यदाकदा उनको कानमा पर्न थाल्यो–‘चरित्रहीन छे’,‘...सँग फसेकी छे ।’
    अमिताको अन्तरात्माले नस्विकार्दा पनि उनी बदलिनुपर्‍यो, यसको दु:ख उनलाई छ । यदि क्षितिजले अमिताको भावनाको कदर गरेको भए, उनलाई आफ्नै जीवन शैलीमा बाँच्न दिएको भए केही बिग्रिने त थिएन ।
    यो विडम्बना नै हो नारीले हाँसेर कुरा गरी भने चरित्रहीन भनिन्छ, हाँसेर नबोलेमा घमण्डी भनिन्छ । यी दुई स्थितिबाट बच्न जरुरी छ, परपुरुषसँग सन्तुलित सम्बन्ध बनाउनुपर्दछ ।
    यस्तो सम्बन्धमा हार्दिकता त होस् तर मर्यादासहित । प्रत्येक मानिसको आफ्नो स्वभाव, विचार, भावना हुन्छ । पतिले जबरजस्ती पत्नीको स्वभाव, विचार र भावना बदल्ने कोशिश गर्नुहुँदैन ।
    समय अनुसार मिल्न सक्नु मानव स्वभाव हो र यस मान्यताभन्दा भिन्न नारी पनि जान सक्दिन । पत्नीको भावनाको कदर गर्दा पतिको अहंमा धक्का लाग्ने होइन । पुरुष र नारीको प्रकृति नै यस्तै छ, अक्सर आपसी भेटघाट या औपचारिक सम्बन्धले कहिले अर्को रूप लिन्छ, भन्न सकिन्न ।
    भलै अमिताले पतिप्रति पूर्णत: अपनत्व महसुस गर्छिन्, उनको लागि पति नै सर्वाधिक प्रिय छ । तर यसको अर्थ यो होइन कि परपुरुषले आफ्नो हृदयमा उनलाई नबसाएको होस् । यदि यस्तो नहुँदो हो त ‘चरित्रहीन’ शब्द नै शायद शब्दकोशमा नै रहन्थेन होला ।
    अमरको आकर्षण शुरुदेखि नै पत्नीप्रति कम रहयो । साथीहरूसँग घुम्नु, होटेलमा खानु र राति अबेला घर फर्किनु । आएर चुपचाप पलङमा सुत्नु । बिचरी शान्ता दिनरात गृहकार्यमा व्यस्त भोकीप्यासी पतिको प्रतीक्षा गरिरहन्थिन् र जब राति आएर अमरले भन्थ्यो– ‘मैले त साथीहरूसँगै खाएर आएको छु, तिमी खाऊ’ तब उसको प्रतीक्षारत हृदय रुनु स्वाभाविकै हो ।
    पत्नीलाई घुमाउनु, प्रेम गर्नु या उसको लागि मीठो दुई वचन बोल्नु त अमरले सिकेकै थिएन । लालायित थिइन् बिचरी पतिको सामीप्य पाउनका लागि ।
    शान्ताको भागमा पर्दथ्यो पतिको प्रताडना र रूखो वचन । दिक्क हुन थालिन् आफ्नो जीवनसँग । यदि शान्ता परपुरुष प्रति आकर्षित भएको अवस्थामा नराम्रो पररूणामको सामना अमरले पनि गर्नुपर्छ । प्रत्येक पुरुष नम्र र सेवाभावी पत्नी चाहन्छन् ।
    घरमा पतिबाहेक अन्य कोही सदस्य छैन भने यस्तो अवस्थामा पतिले उपेक्षा गर्नु भनेको पत्नीलाई नेपाली समाजको यथोचित मान्यता र सीमा बाहिर गएर आचरण गर भन्नु हो । अमरले पत्नीको भावना बुझ्नुपर्छ, गुणवती शान्ताको कदर गर्नुपर्छ । प्रत्येक पत्नी पतिको सामीप्य चाहन्छे र यो उसको अधिकार पनि हो ।
    पति–पत्नीको सम्बन्ध सुमधुर भएमा मात्र बालबालिकाको भविष्य उज्ज्वल बन्न सक्छ । पतिको साथी होस् या यात्रााक्रमको नयाँ परिचित अथवा छिमेकी या सहकर्मी पुरुषको आकर्षक र विनम्रताको सामना नारीले पाइला–पाइलामा गर्नुपर्छ र यिनीहरूको चाहना जे भएपनि नारी स्वयं यसप्रति सजग रहन सक्नुपर्छ । खासगरी त्यो घर बिग्रिन पुगेको देखिन आएको छ जुन घरमा पतिले पत्नीको भावनाको कदर गरेको हुँदैन र यसरी त्यो घर बिगार्नमा पतिका मित्रहरूले नै पहल गर्ने गरेको पाइएको छ ।
    यहाँ यसो भन्न कदापि खोजिएको होइन कि नारीले परपुरुषसँग कुराकानी नै गर्नुहुन्न, मर्यादामा रही कुराकानी गर्नु नराम्रो होइन ।
    अलिकति मात्र सीमोल्लङ्घनले पनि खासगरी नारीलाई भयड्ढर सड्ढटमा पार्न सक्छ । अलिकति पनि यस्तो सम्बन्धबारे यताउती चर्चा चल्न थाल्यो भने नारी घर–परिवार र समाजको नजरमा बिझ्ने हुन्छे र पतिको नजरबाट सदाका लागि टाढा हुन पुग्छे ।
    सतीशको स्वभाव अर्कै छ । उसको विचारमा पत्नीलाई स्वतंत्रता दियो भने बिग्रिन्छन् । यसकारण ऊ पत्नीलाई नियन्त्रणमा राख्दछ । अनु दिनभरि गृहकार्यमा खटिरहन्छिन् ।
    सतीश काममा गएपछि उनले ढोका बन्द गर्नुपर्छ । त्यस घरमा छरछिमेकको प्रवेश रोक लगाइएको छ । उसको यस्तो नियन्त्रणले अनु दिक्दार छिन् ।
    झ्यालबाट हेर्न, बरन्डामा बस्न पाउँदिनन् । उनको इच्छा हुन्छ छिमेकीसँग कुराकानी गर्ने, साथी बनाउने । छिमेकीका घरतर्फ लम्केको पाइला सतीशको रौद्र स्वभावको कारण बढ्न सक्दैन । आखिर कहिलेसम्म यस्तो ? विद्रोहको भावना पलाउनु स्वाभाविकै हो ।
कसलाई थाहा छैन, नारी पनि मानिस हो । यस्तो बन्दी जीवन अनुले इच्छापूर्वक स्विकारेकी होइनन् । अन्तत: त्यही भयो अनु कुण्ठा, त्रास, वैमनस्य र पश्चात्तापको विष एकान्तमा एक्लै पिउन विवश भइन् । अत: प्रत्येक पतिले पत्नीको भावना बुझ्ने प्रयास गर्नुपर्छ । नारीले पनि पर पुरुषसँगको सम्बन्धलाई मर्यादित बनाउनु पर्छ ।
    केही पुरुषहरूमा यस्तो स्वभाव पाइने गर्दछ कि कुनै नारीले हाँसेर कुरा गरी भने उसले आफ्नो मनमा हवाई कल्पना बनाउन थालिहाल्छ । उसलाई लाग्दछ हाँसेर बोल्नुको एउटै कारण हुन सक्छ त्यो हो नारी ऊप्रति आकर्षित भएकी छ । तब ऊ प्रयत्न गर्दछ, त्यस नारीलाई जसरी भएपनि आफ्नो अधिकारमा लिउँ । यस्तो स्थितिको सामना गर्न नारीलाई निकै असजिलो पर्छ ।
    पुरुषको हास्यास्पद, उग्र र स्पष्ट सड्ढेतलाई तिनले झेल्नुपर्ने हुन्छ, देख्नेहरूले गलत सोचाइ बनाउन सक्छन् । साँच्चै भन्ने हो भने पुरुषहरूको असमझदारीपूर्ण व्यवहारको कारण नारी चिन्तित हुन पुग्छन् । यस्तो घटना विवाहित नारीसँग नघटोस्, यसका लागि नारी (पत्नी) को भावना पनि पतिले बुझ्नुपर्दछ । पतिबाट उपेक्षित नारीको हृदयमा परपुरुषप्रति मोह पलाउनु, आकर्षित हुनु स्वाभाविकै हो ।
    कतिपय नारी सामाजिक मर्यादावश आफू कुण्ठित भएर पनि परपुरुषप्रतिको मोह दबाउँछन् भने केही नारी आफ्नो भावनाको कदर नगर्ने पतिलाई पनि वास्ता नगरी परपुरुषको मोहपाशमा बाँधिन पुग्छन् । त्यस्ता नारीहरू पुरुषको प्रशंसात्मक बोलीचालीबाट प्रसन्न हुन्छन् ।
    यो विषय गम्भीर छ, समाजमा नारीको स्थानलाई कम आँकिएको छ । तसर्थ धेरै पतिहरू ‘जवाँमर्द’ बन्न पत्नीको भावना बुझ्न चाहन्नन् यसैले हाम्रो समाजमा पोइल जाने चलनमा कमी आउन सकेको छैन । उमा आफ्नो पतिसँग दिक्क छिन् । उनले भनेको मान्दैन । मनमानी गर्छ । कहिल्यै उनलाई प्रेम गर्दैन, घुमाउन लग्दैनन् । आफ्नो व्यापारमा दिनरात तल्लीन रहने गर्छन् ।
    पैसाको कमी छैन उमालाई । स्वतन्त्रता पनि पूरा दिएको छ । जब इच्छा हुन्छ घुम्न जान या किनमेल गर्न स्वतन्त्रता छ । तर पैसा नै सबथोक त होइन ।
    प्रेमको तुलना पैसासँग गर्न त सकिंदैन । के गर्ने टी.भी., कम्प्युटर, टेलिफोन, फ्रिज यस्ता भौतिक वस्तुले पतिको प्रेम त दिन सक्दैन । तिनले आफू सक्दो उपाय त गरिन् , तर पतिमा कुनै परिवर्तन आएन । नारी पनि मानिस हो । अत: पतिले पत्नीलाई माया गर्नुपर्छ । कमसेकम १० दिनमा एकपटक सँगै घुमाउन लैजानुपर्छ । जुनसुकै काम कुरा गर्दा पनि सरसल्लाह लिनुपर्छ र कदापि पत्नीलाई वस्तु ठान्नुहुँदैन । जुन पतिले पत्नीसँग राम्रो व्यवहार गर्दैन वास्तवमा भन्ने हो भने त्यही पति असफल हो ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : भावनाको कदर
भावनाको कदर
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgf9gb8u5T9NGX2O_99ZJRPYWMuLrA7y6Uz1h6nN8zUVJi6F2y-u_tDHh82tW4cHnOuPhVnVyHVlR4UDTAwPmz5Mn-K5n27_rAqP7UwGb4wZ2orm_xPF-2aOr9eJGUdcHlHdntXwFQMZsA/s200/shiatl.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgf9gb8u5T9NGX2O_99ZJRPYWMuLrA7y6Uz1h6nN8zUVJi6F2y-u_tDHh82tW4cHnOuPhVnVyHVlR4UDTAwPmz5Mn-K5n27_rAqP7UwGb4wZ2orm_xPF-2aOr9eJGUdcHlHdntXwFQMZsA/s72-c/shiatl.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2012/07/blog-post_8162.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2012/07/blog-post_8162.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy