$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

कुनै पनि मर्यादा बाँकी नरहोस्

SHARE:

सञ्जय साह ‘मित्र’
    विद्यालय तहको पढाइ पार गर्ने आयरन गेटको रूपमा परिचित प्रवेशिका परीक्षालाई देशको सबै क्षेत्रले विभिन्न किसिमले लिएका हुन्छन् । विद्यालयको पढाइ, सरकारको अनुदान र परीक्षाको नतिजाजस्ता पक्ष बढी महत्त्वपूर्ण हुन्छन् । राज्यले निकै धेरै लगानी गरेको र विदेशी निकायसमेतको ठूलो सहयोग रहने हुनाले यसप्रति सबैको चासो हुन्छ । परीक्षा अवधिभरि सञ्चारमाध्यमको पनि आँखा परीक्षाका नवीनतातिर हुन्छ । राज्यले पनि प्रवेशिका परीक्षाको लागि आफ्नो महत्त्वपूर्ण आर्थिक र प्रशासनिक शक्ति लगानी गरेको हुन्छ ।
    परीक्षाको पूर्वतयारीदेखि परीक्षा अवधिभरि विद्यालय शिक्षासँग सम्बन्धित झन्डै सम्पूर्ण शक्ति परीक्षामा केन्द्रित हुन्छ । परीक्षालाई बढी मर्यादित बनाउन पहिलेदेखि विभिन्न निर्णय र निर्देशनहरू आइरहेका हुन्छन् । जिल्ला शिक्षा, जिल्ला प्रहरी, जिल्ला प्रशासन कार्यालयलगायत शिक्षाका अन्य निकायहरूसमेत परीक्षालाई मर्यादित र विद्यार्थीलाई असजिलो नहोस् भनेर सक्रिय हुन्छन् । यसवर्ष त झन् परीक्षालाई झनै मर्यादित बनाउने प्रयास गरिएको छ । परीक्षामा अनियमितता गर्नेलाई तत्कालै एक लाखसम्म जरिवाना गरिने निर्णयले केही त्रास पनि उत्पन्न गराएको र ठाउँ–ठाउँमा कारबाईका विभिन्न प्रकृतिहरूले कार्यरूप पाएको सार्वजनिक भएका पनि छन् ।
    प्रवेशिका परीक्षामा यति धेरै मर्यादाहरू बनाइएको भए पनि देशभरबाट अमर्यादित कामहरू भएका खबरहरू आइरहन्छन् । पर्सादेखि धनुषासम्मका छ जिल्लाहरू पहिलेदेखि नै बदनाम छन् ।  तर अन्य जिल्लाहरू पनि पूर्ण मर्यादित र शान्तिपूर्ण भने हुन सकेका छैनन् । गतवर्ष त राजधानी काठमाडौंमा पनि परीक्षामा उत्तीर्ण गराउने जिम्मा लिएको मान्छे फेला परेको थियो ।
    परीक्षालाई अमर्यादित बनाउन शिक्षक बढी दोषी रहेको विश्लेषण गरिन्छ । तर शिक्षकभन्दा जसरी पनि उत्तीर्ण हुनुपर्ने र पास गराइदिनै पर्ने प्रवृत्ति बढी जिम्मेवार छ । विद्यालय समुदायमा हस्तान्तरण हुने र व्यस्थापन समितिलाई शिक्षकलाई नियुक्ति तथा कारबाई गर्ने अधिकार दिएपछि तराईका जिल्लामा प्रवेशिकाको मर्यादा कम हुन थालेको देखिन्छ । शिक्षा र चेतनाका दृष्टिले पछाडि परेका समुदायमा जुन शिक्षक आफ्नो विषयमा चोराउन जाँदैनन्, उसलाई व्यवस्थापन समितिले कारबाई गर्ने डर हुन्छ । पढाइ होओस् कि नहोओस् तर परीक्षामा सफलतापूर्वक चोरी गराएर बढी अङक र प्रतिशतमा विद्यार्थी उत्तीर्ण गराउने शिक्षकलाई समितिले सम्मानको दृष्टिले हेर्ने गर्छ । बरु शिक्षा विभाग र कार्यालयको निर्देशनलाई धोती लाउन सकिएला तर व्यवस्थापन समितिले दिएको निर्देशनलाई शिक्षकले अटेर गर्ने अवस्था छैन । परीक्षाको नियम र निर्देशनलाई पालन गरेको अभिनय गरेर समितिको निर्देशनलाई पूर्ण पालना गर्नुपर्ने दोहोरो चेपुवामा शिक्षक पर्ने गरेका छन् ।
    अहिले केन्द्रहरूमा के देखिन्छ भने कतै शिक्षक चोरीमा संलग्न छन् त कतै केन्द्राध्यक्ष नै समातिएका छन् । पहिले त प्रवेशिका उत्तीर्ण गराउने ठेक्का लिनेहरू हुन्थे र अझै पनि छन् । सजिलै उत्तीर्ण हुने विद्यालयको खोजीमा हजारौं अभिभावक र विद्यार्थी अझै पनि छन् । पहाडबाट झरेका विद्यार्थीले नै भरिएका छन् । यस्ता विद्यार्थीहरू हजारौं खर्च गरेर मर्यादित परीक्षा दिन अवश्य झरेका होइनन् । नियत र उद्देश्य सबैलाई थाहा छ । तर पनि यस्तो प्रवृत्ति र क्रमलाई रोक्न सकिएको छैन । अनि परीक्षाका एक–एक मर्यादा क्रमश: भङग हुँदै गएको छ ।
    विद्यालयको समस्यालाई समाधान गर्न कहिल्यै अघि नसर्ने विद्यालय व्यवस्थापनका पदाधिकारी र सदस्यहरू परीक्षा केन्द्रमा अवश्य पुगेका हुन्छन् । विद्यालयमा जतिसुकै समस्या भए पनि वा पढाइ हुँदै नभए पनि आफ्नो अध्यक्षता रहेको समयमा पहिलेका समयभन्दा नतिजा प्रतिशत नघटोस् भन्ने चाहना र यसमा बाधा पुर्‍याउने शिक्षकलाई कारबाईको कानूनी अधिकारले चोरी गराउन मधेसका शिक्षकहरू निरीह छन् । चोरी गराउने कुराको विपक्षमा हुँदाहुँदै पनि शिक्षकहरूको यही बाध्यताले विषय शिक्षक केन्द्रमा नगए पनि मोबाइल वा अन्य माध्यमले परीक्षाको प्रश्नहरू समाधान गर्न बाध्य छन् । कतिपय विद्यालयमा त बोर्डमैं समाधान गरेको सुनिन्छ । कतै केन्द्रबाट प्रश्नपत्र बाहिर ल्याएर थिन पेपरमा समाधान गरेर विद्यार्थी वा निरीक्षकलाई उपलब्ध गराएको सुनिन्छ । यस्तो चलन कम हुँदै गए पनि अवशेष भने हराइसकेको छैन ।
    परीक्षा केन्द्रहरूमा अझै पनि भीड देखिन्छ । आफ्ना नानीले राम्रोसँग लेखून् र जसरी पनि उत्तीर्ण गरून् भन्ने चाहनाले अभिभावकहरू परीक्षा केन्द्रसम्म पुगेका हुन् । यसै उद्देश्यलाई पूर्ति गर्न अभिभावक आफ्नो मान्छेलाई निरीक्षकमा राख्न केन्द्राध्यक्षसित मोलतोल गर्न पनि पछि पर्दैनन् । केन्द्राध्यक्षलाई पनि सजिलै आम्दानी प्राप्त हुन्छ । केन्द्राध्यक्ष छनोट र नियुक्तिमा पनि राजनीतिक चलखेल र हस्तक्षेप हुन्छ ।
    छोरी मान्छे दयाका पात्रका रूपमा हेरिन्छ परीक्षामा । जसरी भएपनि प्रवेशिका उत्तीर्ण भएपछि बिहेको लागि सजिलो हुने ठानिन्छ । प्रवेशिका नै उत्तीर्ण गर्न नसक्ने युवतीलाई पढेलेखेको नमानिने हुनाले केन्द्रमा जाने जोसुकैले पनि छात्रालाई सहानुभूतिको दृष्टिले हेरी सहयोग गर्छन् । यसैको परिणति के देखिन्छ भने कतिपय विद्यार्थी यस्ता छन् जसलाई आफूले परीक्षा दिएका सबै विषयको नामसमेत थाहा हुँदैन
तर ऊ प्रथम श्रेणीमा प्रवेशिका उत्तीर्ण
हुन्छ ।
    परीक्षा केन्द्र शान्त र भीडभाड नहुने होओस् । कतैबाट सरकारी गाडी आउँदाको अवस्थामा मात्र परीक्षा केन्द्रमा सुरक्षार्थ खटेका प्रहरी टोलीहरू सतर्क हुनुभन्दा सधैं सतर्कको अवस्था रहोस् । कुनै पनि शिक्षक आफ्नो विद्यालयको विद्यार्थी भएको परीक्षा केन्द्रमा नजाऊन् । परीक्षा केन्द्रमा नगएबापत शिक्षक दण्डित हुने मनोवैज्ञानिक आतङकको  अवस्थाको अन्त्य होस् । कुनै पनि बहानामा केन्द्रमा भेटिने विव्यस पदाधिकारीलाई पदबाट मुक्त गरियोस् । चोरी गर्दागर्दै समातिने विद्यार्थीलाई कम्तीमा दुई वर्षभन्दा बढीको निष्कासन होओस् । चोरी हुने केन्द्रका केन्द्राध्यक्षलाई कम्तीमा पाँच वर्ष पुन: केन्द्राध्यक्ष बन्नबाट वञ्चित गरियोस् । अनि मात्र परीक्षा मर्यादित हुन्छ ।

neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : कुनै पनि मर्यादा बाँकी नरहोस्
कुनै पनि मर्यादा बाँकी नरहोस्
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhOW1IGACIKARde46-B-RUYdXcyYKTyDLs34LIS7hzO16IV_57BWC-um8oCy1SXcyOTEBWyFGmCpGOpqAPHesGK_vquKfi6D5INqmOearBpf-jL5rMJVcalg3ZOpr1vHvGM4ync1kRL6e8/s200/sanjaya+sah.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhOW1IGACIKARde46-B-RUYdXcyYKTyDLs34LIS7hzO16IV_57BWC-um8oCy1SXcyOTEBWyFGmCpGOpqAPHesGK_vquKfi6D5INqmOearBpf-jL5rMJVcalg3ZOpr1vHvGM4ync1kRL6e8/s72-c/sanjaya+sah.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2012/03/blog-post_28.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2012/03/blog-post_28.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy