$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

इमानदारिता नै शैक्षिक स्तर उकास्ने आधार

SHARE:

    निजी क्षेत्रमा बढ्दै गएको शैक्षिक व्यापारीकरण र सरकारी विद्यालयहरूमा खस्कँदै गएको शैक्षिक गुणस्तरले नेपालको शिक्षा क्षेत्र उपचार नपाएको बिरामीजस्तै बनेको छ । एकातिर सर्वसाधारण, मध्यमस्तरका जनता आधुनिक शिक्षाको नारामा रुमलिएर महँगो शुल्कको मारमा परेको छ भने अर्कोतिर निम्न स्तरको जनता आफ्नो छोराछोरी पढाउन नसकेर नारकीय र शोषणयुक्त जीवन व्यतीत गरिरहेको छ । जेनतेन कुटो, कोदालो चलाएर, ज्याला मजदुरी गरेर बालबच्चा पढाइरहेका अभिभावकहरू गुणस्तरीय शिक्षा नपाएर ठगिइरहेका छन् । लौरो जताबाट घुमाएपनि सोझै खप्परमा भनेझैं शैक्षिक व्यवस्थापनको कमीको मारमा गरीबीको रेखामुनिको जनता नै परिरहेछ ।
    एक्काइसौं शताब्दीको विकसित युगमा हामीकहाँ दिइने सरकारी शिक्षा पुरानै शैलीको छ । यसले शैक्षिक बेरोजगारी बढाउनेबाहेक कुनै गतिशील उपलब्धि हासिल गर्न सकेको छैन । देश विकासमा उद्योग धन्धाको स्थापना एवं सञ्चालनबाट रोजगारी सिर्जना गरेर अत्यधिक शिक्षित बेरोजगारीहरूलाई रोजगार दिलाई देश विकासमा टेवा पुर्‍याउन, अर्थतन्त्र सुदृढ पार्न र बढ्दै गइरहेको सामाजिक, आर्थिक, राजनीतिक विकृति कम गरेर शान्त र समृद्ध नेपाल निर्माणका लागि हालको शिक्षा असफल देखिन्छ ।
    यहाँ अध्ययन गर्नुको मुख्य उद्देश्य सरकारी जागीर खानका लागि मात्र हो भन्ने मानसिकता व्याप्त छ । पढेलेखेका युवाहरूले सरकारी जागिर नपाउनुको अर्थ यिनको पढाइ बेकम्मा भएको मानिन्छ । समाजमा पढ्नुको अर्थ जागिर खानका लागि मात्र नभई कुनै एक कार्यक्षेत्र रोजेर त्यसमा एकत्रितरूपले संलग्न भई सफलता हासिल गर्नु र त्यस विषयमा विज्ञ हुनुपर्छ भन्ने सामाजिक चेतना र सन्देश विद्यमान शिक्षाले प्रदान गर्न सकेको छैन । कुनै पनि अभिभावक आफ्ना छोराछोरीलाई खरदार, सुब्बा, अधिकारीबाहेक ‘कर्मशील शिक्षक’ भएको हेर्न रुचाउँदैन । उनीहरूलाई एउटा शिक्षकको जागिरभन्दा सुब्बाको जागिर ठूलो हुन्छ किनभने त्यहाँ आम्दानीको प्रशस्त अनियमित स्रोत छ । यसर्थ यहाँको हालको शिक्षाक्षेत्र सङ्कुचित र सरकारी जागिरमुखी छ । परिणामस्वरूप  दक्ष युवाशक्ति विदेश पलायन भइरहेको छ ।
शिक्षित जनशक्ति बेरोजगारी हुनु, काम गर्ने प्रेरणा नपाउनु, अवसर पाएकाहरूको जीवनस्तर अनियमित र भ्रष्टाचारबाट प्रतिष्ठित हुनुले युवा पीढीमा शिक्षाप्रति नैराश्य र दिग्दारी बढ्दै गएको छ । वास्तवमा उनीहरूलाई शिक्षा ‘नखाउँ  भने दिनभरिको सिकार, खाउँ भने कान्छा बाबुको अनुहार’ जस्तो भएको छ । प्रत्येक अभिभावकमा छोराछोरीलाई पढाएर के हुन्छ भन्ने वितृष्णा फैलिन थालेको छ । यस्तो नकारात्मक भावनाले हाम्रो ऊर्जा नष्ट गर्ने काम गर्छ । यसले प्रतिभावान र कलिला नागरिकको घाँटी अद्र्धचेतनामा नै निमोठिने छ, किनभने यसको चपेटामा गरीबीको रेखामुनि जीवनयापन गर्ने आम जनता नै परिरहेको छ ।
    देशमा सरकारी विद्यालयले दिने शिक्षा सोचे अनुरूप फस्टाउन नसक्नु र सरकारी विद्यालयले आम नागरिक समाजलाई सीपमूलक एवं गुणस्तरीय शिक्षा दिएर आफूतिर आकर्षित गर्न नसक्नु पछाडि के कारण छन्, यसमा दोषी को–को छ ? यो खोजी र तुरुन्त सुधार गर्नुपर्ने विषय हो । यसो गरिएन भने देश उँभो लाग्ने छैन । हाम्रो देशमा विद्यालयको शैक्षिक स्तर मापनको आधार प्रवेशिका परीक्षालाई मानिंदै आएको छ । प्रवेशिका परीक्षामा धेरै विद्यार्थी उत्तीर्ण भएमा स्तर राम्रो र नभएमा स्तर नराम्रो भनिने चलनले पनि सरकारी विद्यालयहरू चपेटामा परेका हुन् । जुन बेला सरकारी विद्यालयहरू प्रवेशिका परीक्षामा धेरै विद्यार्थीलाई उत्तीर्ण गराउन असफल हुन्छन्, त्यसबेला सरकार, सरकारी कर्मचारी, शिक्षक, नीति निर्माताहरू, विद्यार्थी, अभिभावक सबैबीच केही बेरका लागि मात्र जुहारी चल्छ । एकले अर्कालाई हिलो छ्याप्ने काम गर्छ । तर कसैले पनि आफूलाई, कतै मपनि दोषी छुँ कि भनी मान्दैन । हाम्रो आफ्नै कमी–कमजोरीले कतै ठूलो नकारात्मक असर त पारिरहेको छैन भन्ने तर्फ ध्यान दिंदैनौं । निर्णय प्रक्रियामा भएको गल्तीले केही बिग्रि पो रहेको छ कि भन्ने कुरा छातीमा हात राखेर इमानदारीपूर्वक सोच्ने र मनन गर्ने सत्प्रयास कसैबाट हुन सकेको छैन । कुराको भरमा जिन्दगी चलाउने र राष्ट्र हाँक्ने मन:स्थिति भएकाहरूको अगाडि कसैको केही जोर नचलेपछि जब कुनै काम बिग्रन्छ अनि दोषारोपण र हिलो छ्यापछ्याप गर्ने काम सुरु हुन्छ । यस्तै छ यहाँको शैक्षिक जगत् । पदमा बस्ने र नीति बनाउनेहरू असफलताले ओतप्रोत भई एक आपसमा हिलोमैलो छ्याप्ने गर्दछन् र नेताहरू त्यो धरापमा माछा मारेर सिद्राको व्यापार गर्दै देशमा राजनीतिक चलखेलको राजमार्ग बनाउँछन् ।
    यस्तो किन भइरहेको छ ? नयाँ नेपालको परिकल्पना साकार गर्ने क्रममा लागेकाहरू मध्ये दोषी को–को हो ? के सधैंभरि सरकारी शिक्षा र शिक्षालयलाई यस्तै छाडापनको सिकार भइरहन दिने ? साँच्चि भन्ने हो भने अवस्था बिरालोको घाँटीमा घन्टी झुन्ड्याउने सम्बन्धमा बसेको मूसाहरूको बैठकजस्तै भएको छ । यसमा हामी सबै सरकार, विद्यालय व्यवस्थापन समिति, शिक्षक, विद्यार्थी, अभिभावक र सम्बन्धित निकाय दोषी छौं । मेरो दृष्टिमा सबैभन्दा बढी सरकार, त्यसपछि क्रमश: शिक्षक, विद्यार्थी र अभिभावक दोषी छन् ।
    यस प्रकार समग्रमा सरकारी विद्यालयको शैक्षिक स्तर खस्कनुमा दोष थोरबहुत सबैको छ । त्यसैले शहीद दिवसको अवसरमा शैक्षिक निकाय, शिक्षक, विद्यार्थी र अभिभावक सबैले नेपाल आमाको दूधको मूल्य राखेर राष्ट्र र राष्ट्रियताको खातिर आआफ्नो पक्षबाट भएका कमी–कमजोरी स्विकार्दै यसलाई आत्मानुभूति गरी आउने दिनहरूमा सुधार गर्ने व्यावहारिक प्रण गर्नुपर्दछ । साथै देशमा सरकारी शिक्षामा सुधार ल्याउन सरकारले त्यस्तै प्रकारको नेपाली धरातल सुहाउँदो हावापानी र माटो सुहाउँदो शैक्षिक कार्यक्रम र पाठ्यक्रम ल्याउनुपर्दछ ।
    प्रजातन्त्रमा राष्ट्रको आत्मा भनेको जनता हो । जुन राष्ट्रको जनता आफ्नो गौरवमय परम्पराको सम्मान गर्दै शान्ति र उन्नतिको मार्गमा द्रुतगतिले अग्रसर हुँदैन, त्यस राष्ट्रको भविष्य अन्धकारमय हुन्छ । सबैको हितमा आफ्नो र राष्ट्रको हित सम्झनुपर्छ । नेपाल प्राकृतिक र सांस्कृतिकरूपले विश्वको सबभन्दा शान्तिपूर्ण र सम्पन्न राष्ट्र बन्न सक्छ । यो बनाउने हामी नेपाली हौं । यस कारण नेपालको सरकारी शैक्षिक धरातललाई बलियो बनाउन शिक्षक र विद्यार्थीहरू इमानदार भई अगाडि आउनुपर्छ । तर बहस गुणात्मकता र स्तरीयताको गर्ने र व्यवहारमा व्यावसायीकरणलाई बढावा दिने विद्यमान सन्दर्भले गर्दा नै सरकारी शिक्षाले गति लिन सकिरहेको छैन । 
    युरोप, अमेरिका, जापान र भारतको शैक्षिक नक्कल गरेर देशलाई विकास मार्गतिर डोर्‍याउन नसक्ने कुरालाई समय छँदै आत्मसात गरी स्वदेशकै शिक्षाविद्हरूको मस्तिष्कको उपयोग गर्नुपर्दछ । यसका अतिरिक्त शिक्षामा विश्वासिलो वातावरण तयार पार्न सर्वप्रथम निजामती सरकारी सेवामा रहेका कर्मचारीहरूले र विद्यालय व्यवस्थापन समिति, शिक्षक तथा त्यहाँका कर्मचारीहरूले आफ्ना विद्यार्थीलाई आफ्नै छोराछोरी सरह ठानेर पढाउनुपर्छ । परिणामस्वरूप सबैको ध्यान सामुदायिक विद्यालयमा पर्न गई शैक्षिक स्तरमा सुधारको सुरुआत हुन सक्नेछ ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : इमानदारिता नै शैक्षिक स्तर उकास्ने आधार
इमानदारिता नै शैक्षिक स्तर उकास्ने आधार
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2012/01/blog-post_30.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2012/01/blog-post_30.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy