$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

रौतहटेलीबीच गोविन्द भट्ट

SHARE:

सञ्जय साह ‘मित्र’
    नेपाली भाषा र साहित्यको क्षेत्रमा प्रगतिशील दृष्टिकोणका चिन्तक मानिने गोविन्द भट्ट भौतिकरूपमा नेपालीबीच रहेनन् । एकदिन हरेकले यहाँबाट बिदा लिनैपर्छ भन्ने अन्तिम सत्यलाई भट्टले वरण गरेका छन् । वि.सं. १९९४ मा रौतहट (पुरेनवा) मा जन्मेका गोविन्द भट्ट साहित्यकार थिए । साहित्यकार भनेपछि सामान्यतया सर्जक बुझिन्छ । उनी सर्जक थिए । सर्जकभन्दा पनि द्रष्टा अर्थात् समालोचक थिए । शब्दसित उनको निर्मम प्रेम थियो । कुनै व्यक्तिलाई, उनको व्यक्तित्वलाई, तिनको प्रसिद्धिलाई भनेर उनको कृतिको विश्लेषण नगरी आफ्नो शब्दलाई अनावश्यक खर्च नगरी ब्रह्मले देखेको लेख्ने समालोचक हुन् भट्ट । भट्टले जति समालोचना लेखे आफ्नो सैद्धान्तिक मान्यतालाई कायम राखेर लेखे ।
    सिर्जनाको क्षेत्रमा सर्जकभन्दा समालोचक कम हुन्छन् । समालोचकभन्दा दार्शनिक अझ कम हुन्छन् । नेपाली साहित्यमा दार्शनिकको कमी त्यसै पनि कम छ । गोविन्द भट्ट समालोचकभन्दा अझ बढी दार्शनिक थिए । उनको वास्तविक परिचय दार्शनिकताबाटै खुलेको छ । नेपालीले भट्टलाई माक्र्सवादी दार्शनिकका रूपमा चिन्दछन् । स्वभाव, बोलीचाली तथा लेखन र जीवनदर्शनका क्षेत्रमा उनलाई चिन्नेहरूले उनी हरेक क्षेत्रमा दार्शनिक नै भएको चर्चा गरेका छन् । गम्भीरता त उनको सम्पत्तिको रूपमा रहेको चिनाइन्छ । अल्पभाषी दार्शनिक गोविन्द भट्ट प्रचारबाजी युगबाट टाढै रहने व्यक्तित्व हुन् ।
    भट्टलाई चीन विशेषज्ञको रूपमा समेत चिनिन्छ । उनी लामो समयसम्म चीनमा सञ्चारक्षेत्रमा प्रतिष्ठित पदमा काम गरेको भरमा मात्र उनलाई चीन विशेषज्ञ वा चीनविद् भनिएको होइन । उनलाई नेपालीले मात्र चीनविद्को रूपमा चिन्दैनन् । चीनको इतिहास, धर्म, संस्कृतिको पनि गहिरो र गहन अध्ययन गरेकाले चीनले समेत उनलाई यस क्षेत्रको विद्वानको रूपमा आदर गर्दथ्यो । चिनियाँ प्रतिनिधिमण्डल नेपाल आउँदा (चाहे त्यो जुनसुकै क्षेत्र वा स्तरको होओस्) एकपटक गोविन्द भट्टलाई भेटेरै फर्कन्थ्यो । नेपाल–चीन सम्बन्धको विषयमा जब देशमा चर्चा चल्थ्यो, गोविन्द भट्ट त्यस विश्लेषणको केन्द्रमा हुन्थे । उनको संयमित मन्तव्यले धेरैको चित्त बुझ्थ्यो ।

    नेपाली साहित्याकाशका दुई कित्ता छन् । प्रजातान्त्रिक र प्रगतिशील गरी दुई धार स्पष्ट रहेको नेपालमा भट्ट प्रगतिशील खेमाका साहित्यकार थिए । एकपटक उनी प्रगतिशील लेखक सङ्घका केन्द्रीय प्रमुख पनि बनेका थिए । यद्यपि उनको कार्य अवधिको छनोटलाई निकै विवादास्पद मानिन्छ तर पनि उनको व्यक्तित्वको भने सर्वत्र प्रशंसा गरिएको थियो । भट्टको सुझबुझपूर्ण कार्यशैलीलाई वामपन्थी भनिने सम्पूर्ण खेमाका सर्जकहरूले प्रशंसा नै गरेका थिए । सबैलाई मिलाएर लैजाने वा सबैलाई खुशी पार्न खोज्ने प्रवृत्ति उनको नभएको कारणले सर्वत्र प्रशंसा भएको होइन बरू कसैको दबाबमा भन्दा पनि स्वविवेकले काम गर्ने व्यक्तित्वका कारणले विरोधीहरू चुप लागेका थिए । सम्भवत: उनको यही व्यक्तित्वको कारणले त्यतिबेला समानान्तर प्रलेस बन्न सकेन, नत्र जुन अवस्था वा प्रक्रिया वा शैलीमा उनी मुखिया बनाइएका थिए– प्रलेसमा विभाजन आउने निश्चित थियो ।
    तत्कालीन अवस्थामा उनी एमालेनिकट थिए । कतिपयले उनलाई नेकपा एमालेका बुद्धिजीवी पनि भनेका छन् । एमालेको सदस्य भएको आरोप पनि लगाएका छन् । सदस्यता वा सदाशयता जुन कारणले भए पनि एमालेका नेताहरूद्वारा तुलनात्मकरूपमा बढी प्रशंसा उनले पाएका थिए । यसको वास्तविक कारण जेसुकै भए पनि एउटा तथ्यपूर्ण अनुमान के हुन सक्छ भने एमालेका शक्तिशाली नेता माधवकुमार नेपाल र गोविन्द भट्टको गृहजिल्ला एउटै हो, रौतहट हो । यसकारणले पनि निकटता हुन सक्छ । व्यक्तिगत कारणले निकटता बढ्दा पनि नेपालमा राजनीतिक रङगको विश्लेषण भइहाल्छ । नेता माधवकुमार नेपालभन्दा उमेरले जेठो भएकाले नेपालले भट्टलाई श्रद्धा–सम्मान वा आदर गर्नु स्वाभाविक हो । त्यसमा पनि भट्ट ठहरे दार्शनिक र चिन्तक, यस्ता मान्छेको माया पाउनु जसकसैका लागि तीर्थव्रत गरेकोभन्दा ठूलो हुन्छ । बरोबरजसो दुवैजनाबीच भेटघाट भइरहने गरेको चर्चा पनि भएको छ ।
    भाषा, साहित्य र संस्कृतिको क्षेत्रमा कार्यरत नेपाल प्रज्ञा प्रतिष्ठान भन्ने राष्ट्रिय संस्था छ, जसलाई पहिले नेपाल राजकीय प्रज्ञा प्रतिष्ठान भनिन्थ्यो । यसका प्राज्ञ तथा सभासद् र अन्य पदाधिकारीहरूमा राजनीतिक पदमा जस्तै नियुक्ति हुने चलन थियो र अझ पनि छ । यसको गठनको परम्परा नै यस्तै रहँदै आएको छ । राजनीतिक भागबण्डाको आधारमा यसको गठन हुन्छ । यसको गठनमा सकेसम्म समावेशी चरित्र अपनाइन थालिएको छ । भूगोलको समीकरण पनि मिलाउने प्रयास गरिन्छ । राजधानी र मोफसल पनि भन्ने गरिन्छ । एकपटक गोविन्द भट्टको नियुक्ति यस संस्थामा भएको थियो । भट्ट रौतहटको भनी प्रज्ञामा पुगेका थिए । यसको आलोचना भएको थियो । उनी प्रज्ञामा गएकोमा आलोचना भएको होइन, उनी रौतहटका भनी प्रज्ञामा गएकोमा आलोचना भएको थियो । रौतहट र रौतहटेलीलाई काठमाडौंमा बसेर माया गर्ने तर रौतहट आउन नसक्ने भएकाले उनलाई रौतहट बोलाउन आलोचना भएको थियो । वास्तवमा भट्टप्रतिको त्यो अनुराग थियो, प्रेम थियो र उनीप्रतिको लगाव थियो । उनलाई रौतहटेली बनाउने प्रयास थियो । तर उनी प्रज्ञामा रहुञ्जेल रौतहट आउन सकेनन्, पछि पनि अर्थात् अहिलेसम्म पनि रौतहट आएर कुनै साहित्यिक समारोहमा सहभागी लिएको पाइएन । प्रज्ञामा रहेको समयमा उनले प्रज्ञाका तर्फबाट कुनै कार्यक्रम गराउन सकेनन् वा रौतहटको भाषा, साहित्य, कला वा संस्कृतिसम्बन्धी कुनै गहन कार्य हुन सकेन । भट्टको समयमा हुन नसकेपछि आगामी कुन युगमा उनीजस्तो व्यक्तित्व पाएर प्रज्ञाबाट होला भन्ने कुरो पूरै निश्चित छ ।
    केही हप्तापहिले आँखा चिम्लेका गोविन्द भट्टले रौतहटमा आँखा उघारेका थिए । उनको बाल्यकाल यही बित्यो । युवावस्थामा जागिरको क्रममा चीन पुगे । चीनबाट सेवानिवृत्त भई काठमाडौं आए । उनको बसोबास काठमाडौंमैं भयो । हृदयको कुनाकुनामा रौतहट बसेको थियो । रौतहटमा नरहेर पनि भट्ट सदैव रौतहटेली माझ रहन्थे । रौतहटेलीहरूप्रति सदाशयता, प्रेम–अनुराग र सदैव आफ्नोपनको अनुभूति भट्टमा रहेको उनका निकटस्थहरूको विचार छ । कोही पनि रौतहटेली (परिचित वा अपरिचित) लाई भेट्न पाउँदा औधी खुशी हुने भट्ट आफ्नो जन्मथलोप्रति गर्व गर्दथे । २००६ तथा २००७ सालको गौरमा भएको विशाल नरसंहारलाई आँखैले देखेका तथा जनान्दोलनमा रौतहटबाटै सहभागिता जनाएका भट्ट मोफसलको कुरा चल्नासाथ आफूलाई रौतहटेलीका रूपमा चिनाउँथे ।
    भट्टको असामयिक देहावसानले साँच्चिकै एउटा दार्शनिकको अभाव भएको छ । नेपालको प्रगतिशील साहित्यिक आन्दोलन तथा नेपाल–चीनबीचको सम्बन्धको विषयमा सङ्क्रमणकालभरि साँच्चिकै उनको आवश्यकता थियो । देशले एउटा अन्तर्राष्ट्रियस्तरको बौद्धिक व्यक्तित्वलाई गुमाएको छ । उनलाई शब्द श्रद्धाञ्जलि । यसैगरी भट्टभन्दा केही दिन अघिमात्र दिवङगत कवि केवलपुरे किसानप्रति पनि शब्दश्रद्धा । यी दुवै स्रष्टाको अभाव प्रगतिशील लेखनको क्षेत्रमा सदैव देखिनेछ । भारतका चर्चित गजलकार जगजीत सिंहको निधनले साहित्यिक क्षेत्र शोकाकूल बनिरहेको समयमा प्रेमचन्दपछिका अत्यन्त चर्चित कहानीकार तथा विधाका सर्जक श्रीलाल शुक्लको विछोड थपिएको छ । केही समयपहिले मात्र कलाकार हरिवंश आचार्य तथा उपन्यासकार कृष्ण धरावासीलाई पत्नीविछोड परेको थियो । सबै दिवङगत सर्जक तथा सर्जककी सङिगनीहरूप्रति श्रद्धासुमन अर्पण गर्दछु ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : रौतहटेलीबीच गोविन्द भट्ट
रौतहटेलीबीच गोविन्द भट्ट
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1cQaduEXjIjD_6yv1OF9Ccdofmh5hGsRLMpenJjM0BQzF2MgiLZUWPldxVqMRS4Z7RQq7WmDnTvEX3G-A4PTPDLmtqQQL8dccGriLVm-ovmsJoqlYgO4ZLGuhxP3zn51xMzkGMtsqEIuW/s200/sanjaya+sah.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg1cQaduEXjIjD_6yv1OF9Ccdofmh5hGsRLMpenJjM0BQzF2MgiLZUWPldxVqMRS4Z7RQq7WmDnTvEX3G-A4PTPDLmtqQQL8dccGriLVm-ovmsJoqlYgO4ZLGuhxP3zn51xMzkGMtsqEIuW/s72-c/sanjaya+sah.jpg
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2011/11/blog-post_7269.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2011/11/blog-post_7269.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy