$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

अब केही हुन्छ कि

SHARE:

आत्माराम भट्टराई    अचेल प्राय: के देखिन–सुनिन थालेको छ भने विद्यालय व्यवस्थापन समितिको चयन नभएको यति भयो, उति भयो। चुनाव हुन सकेन। राजनीतिक हस्तक्षेप भयो। चुनावमा बढी तामझाम गरियो। अभिभावकलाई राजनीतिक खेमामा विभक्त गरियो। विभिन्न स्वार्थका लागि विव्यसमा हानथाप भयो। विद्यालयमा आउने बजेटका लागि, पिसिएफ र राहतकोटामा आफ्ना छोरी–बुहारी भर्ती गर्न, बालविकास केन्द्रमा आफ्ना छोरी–बुहारी भर्ति गर्नकै लागि। जसका कारण विद्यालयको निरीक्षण, हेरचाह र अनुगमन हुन सकेन। जिम्मेवारी निभाउनुपर्नेले जिम्मेवारी वहन गरेन। हाँसको बथानमा बकुल्लाको बास हुन थाल्यो। जसका छोराछोरी विद्यालयमा पढ्छन् उनको विद्यालय व्यवस्थापन र निर्णय प्रक्रियामा पहुँच हुन सकेन। राजनीतिक आस्थाका आधारमा अध्यक्ष र सदस्यहरूको छनोट भयो। जसले गर्दा विद्यालय दलगत राजनीतिको थलो बन्यो। शिक्षाको गुणस्तर खस्किन थाल्यो। यी अधिकांश समस्या विव्यस छनोटमा लचिलोपनाका कारण उब्जिएका हुन्।
    यसैबीच हालै शिक्षा नियमावली २०५९ को छैंठौं संशोधन गरिएको छ। सो संशोधनले विद्यालय शिक्षामा गुणस्तर सुधारका लागि केही फड्को मार्न सफल हुने सङकेत देखाएको छ। विव्यस गठनमा देखिएका विकृति हतोत्साहित गर्न सकारात्मक र दूरगामी प्रयास गरेको देखिन्छ। भइरहेको लचिलो हस्तक्षेपकारी विव्यस छनोट प्रक्रियामा सुधार गर्ने देखिन्छ। आफ्नो भनेजस्तो र चाहेजस्तो गरी विद्यालयमा राजनीतिक र आर्थिक वर्चस्व स्थापित गर्न लागि गतिलो प्रहार गरेको छ यस संशोधनले। आफ्ना छोराछोरी संस्थागत विद्यालयमा भर्ना गरी सरकारी विद्यालयलाई आफ्नो राजनीतिक भर्तीकेन्द्र र कर्मथलो बनाउने प्रयास निस्तेज गर्न नियमावलीले चेष्टा गरेको देखिन्छ। नियमावलीको दफा २४ मा व्यवस्थापन समितिको अध्यक्ष र सदस्य छनोट गर्ने प्रयोजनका लागि विद्यार्थीको बाबु–आमा, बाजे वा बज्यै मात्र अभिभावक मानिने छ भनी उल्लेख गरिएको छ। यसले गर्दा अब विद्यालयमा भर्ना भएका बालबालिकाको बाबु–आमा वा बाजे–बज्यै मात्र विव्यसको अध्यक्ष र सदस्यमा छनोट हुन पाउँछन्। यदि कुनै अभिभावकमा विव्यसमा रही विद्यालय शिक्षाको राजनीतिमार्फत् विद्यालय सुधार गर्ने उत्कट इच्छा भएमा अब आफ्ना छोराछोरीलाई संस्थागत होइन सामुदायिक विद्यालयमा भर्ना गर्नुपर्ने हुन्छ। आफ्ना छोराछोरी पढ्ने विद्यालयको सुधार कुनचाहिं अभिभावक गर्न र देख्न चाहँदैन र ?
    दोस्रो कुरा नियमावलीको नियम २४ क मा व्यवस्थापन समितिको सदस्य हुनका लागि सामुदायिक विद्यालयलाई ५० हजार रुपियाँभन्दा बढी रकम, घर वा जग्गा उपलब्ध गराउनुपर्ने बाध्यात्मक अवस्था सृजना गरेको छ। शिक्षा ऐनको दफा १२ को उपदफा १ को खण्ड ङ १ अनुसार सदस्यका लागि उल्लिखित चन्दादातामध्येबाट सबभन्दा बढी रकम वा जिन्सी उपलब्ध गराउने चन्दादातालाई विव्यसमा मनोनयन गर्न सकिने छ। माथि उल्लिखित दुवै प्रावधानले हाल भइरहेका राप्रा प्रयासलाई निरुत्साहित गर्नेछ। हाम्रा होइन राम्रा मान्छे, इमान्दार, कर्तव्यनिष्ठ तथा निस्स्वार्थ सेवाभाव भएका सामाजसेवीका लागि अब अध्यक्षलगायत निर्वाचित सदस्य हुने ढोका बन्द भएको छ। यसको अर्थ यो होइन कि उनीहरू विव्यसमा प्रवेश नै नपाउने। ऐनको दफा १२ को उपदफा १ मा रहेको व्यवस्था त विद्यमान नै छ। नियमावलीको यो संशोधनपछि विव्यसको अध्यक्ष र एकजना महिला सहित तीनजना सदस्य विद्यालयमा भर्ना भएका बालबालिकाका आमा–बुबा वा बाजे–बज्यैमात्र पर्नेगरी  अभिभावकले छानी पठाउने छन्।  त्यसैगरी स्थानीय बुद्धिजीवी वा शिक्षाप्रेमीबाट एकजना, विद्यालयका संस्थापकमध्येबाट एकजना र विद्यालयलाई ५० हजार रुपियाँभन्दा बढी रकम, घर वा जग्गा उपलब्ध गराउनेमध्येबाट सबभन्दा बढी रकम वा जिन्सी उपलब्ध गराउने चन्दादातालाई विव्यसले मनोनीत गर्नेछ।
    अर्कोतर्फ नियमावलीको नियम २३ मा व्यवस्थापन समितिको अध्यक्ष र सदस्य छनोट गर्ने प्रयोजनका लागि सम्बन्धित विद्यालय निरीक्षक वा जिशिकाले खटाएको अधिकृतको संयोजकत्वमा ४ सदस्यीय छनोट सहयोग समिति गठनको व्यवस्था छ। त्यसको सदस्यमा प्रधानाध्यापक, स्रोतव्यक्ति र स्थानीय निकायको प्रतिनिधि सदस्य रहने व्यवस्था छ। यसभन्दा अगाडि प्रअ संयोजक रहनाले कुनै प्रअलाई अनावश्यक विवादमा पर्नुपर्ने अवस्थाको अन्त्य हुने देखिन्छ साथै कुनै प्रअलाई आफ्नो मन परेको व्यक्ति र आफू सर्वेसर्वा हुन पाउने व्यवस्थापन समिति छनोट गर्ने परम्पराको अन्त्य हुनेसमेत देखिन्छ किनभने व्यवस्थापन समितिको अध्यक्ष र सदस्यको छनोट सम्बन्धी अन्य कार्यविधि जिल्ला शिक्षा समितिले तोकेबमोजिम हुने नियमालीमा व्यवस्था छ।
    समितिको सदस्यको पदावधि सकिएको महिनौं बित्दा पनि नयाँ पदाधिकारी छनोट गर्न अधिकांश विद्यालयहरूले सकिरहेका छैनन्। जसले गर्दा विद्यालय सञ्चालन, रेखदेख, निरीक्षण र व्यवस्थापनमा चुनौती थपिएको अवस्थालाई रोक्न नियमावलीले अध्यक्ष र सदस्यको पदावधि समाप्त हुनुभन्दा तीस दिन अगावै अभिभावक भेला बोलाई छनोट प्रक्रियामा जाने व्यवस्था गरेको छ।
    नियमावलीको संशोधनभन्दा पहिले विव्यस गठन गर्ने जिम्मेवारी कसैलाई पनि दिइएको थिएन। तर नियमावलीको यस संशोधनले विव्यस गठन गर्ने गराउने जिम्मेवारी जिल्ला शिक्षा अधिकारीलाई दिएको छ। नियमावलीको नियम १६ मा जिल्ला शिक्षा अधिकारीको काम कर्तव्य र अधिकारमा ‘विद्यालय व्यवस्थापन समिति र शिक्षक अभिभावक सङ्घ गठन गर्ने वा गराउने’ भन्ने बुँदा थप गरिएको छ। यस उपरान्त विद्यालयमा समयमा र नियमसङगत व्यवस्थापन समिति गठन भए नभएको सुनिश्चित हुने देखिन्छ।
    यसरी नियमावलीको छैंठौं संशोधनले विद्यालयमा जसको योगदान उसको नेतृत्व सुनिश्चित हुने र विद्यालय सुधारका लागि सहयोगी तथा चन्दादाता बढ्ने देखिन्छ। विद्यालयमा दलीय राजनीति नभई विकास राजनीति मौलाउने देखिन्छ। विद्यालय निरीक्षकलाई विद्यालय प्रवेश गराउने अर्को आधार थप भएको छ। अब व्यवस्थापन समितिको गठन समयमा हुने देखिन्छ। विडम्बना, देशमा नीति नियम त धेरै राम्रा बन्छन् तर कार्यान्वयन फितलो देखिन्छ। नियमावली अनुसार विव्यसको गठन भएमा विद्यालय सुधारमा आशाको किरण पलाउने छ। हेरौं अब केही हुन्छ कि १
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : अब केही हुन्छ कि
अब केही हुन्छ कि
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2011/03/blog-post_5118.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2011/03/blog-post_5118.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy