$type=ticker$count=12$cols=4$cate=0

शिक्षक र दुव्र्यसन तथा विद्यार्थीमा प्रभाव

SHARE:

-संजय साह "मित्र"  
  संसारका पेशा र कर्महरूमध्ये शिक्षण ज्यादै पवित्र कर्म हो। जतिसुकै पढेलेखेको भए पनि, आफू अन्य जुनसुकै पेशामा लागेको भएपनि वा जतिसुकै आम्दाजी गर्ने भएपनि, शिक्षक बन्नु पहिले र शिक्षक बनिसके पछि निकै फरक जिम्मेवारी बोध हुन्छ।
    एउटा बेपारीले आफूले बेच्ने सामानमा मिसावट गर्छ, म्याद गुज्रेको सामान बेच्छ, तौलने–जोख्ने कार्यमा कमीबेसी गर्छ, भाउमा वृद्धि गर्छ, कृत्रिम अभाव सिर्जना गर्छ अर्थात् चारैतिरबाट आम्दाजी गर्न मात्र खोज्छ। बढीभन्दा बढी नाफा कमाउने सोच राख्ने व्यापारीभन्दा शिक्षकको कार्य बढीभन्दा बढी शुद्धतातिर हुन्छ। धेरैभन्दा धेरै लेखकका पुस्तकहरू पढेर नित्य–नवीन ज्ञान दिलाउने सत्कार्यमा मिसावटको कल्पना गर्ने शिक्षक विद्यार्थीबाट पलायन हँुदै जान्छ।
    कतिपय शिक्षकमा पनि दुव्र्यसन पाइन्छ। यस्ता दुव्यसनी शिक्षकहरूको आदर्श वाक्य हुन्छ ‘म जे भन्छु त्यो गर र म जे गर्छु त्यो नगर’। वास्तवमा यस्तो भन्नु प्रयोगमा विश्वास नगर र अन्धविश्वासको पछि लाग वा व्यवहारबाट केही पनि सिख्न सकिंदैन, कसैले भनेका कुरकहरू नै सिकाइको ठूलो माध्यम हो भनी गलत शिक्षा विद्यार्थीलाई दिनु हो। प्रयोगात्मक शिक्षाको महत्त्व बढिरहेको, सैद्धान्तिक कोरा ज्ञान विस्तारै पछाडि परिरहेको वर्तमान वैज्ञानिक युगमा गरेकोभन्दा भनेकोमा विश्वास गर भन्नु शिक्षालाई पछाडि धकेल्नु मात्र नभई अँध्यारो युगतर्क अगाडि बढ्न आदेश दिनु बराबर ठहरिन जान्छ।
    सरकारले सार्वजनिक स्थल (तथा कार्यालय) लाई धूमपान निषेधित क्षेत्र मानेको छ। तर कतिपय शिक्षकहरू कार्यालयमैं खैनी खान्छन्। खैनी खाँदा धूमपान नहुने ‘खैनीबाज’ शिक्षकहरू तर्क दिन्छन्। कतिपय श्क्षिकहरू विद्यार्थीकै अगाडि पान पराग, गुट्काजस्ता चीजहरू खान्छन्। देखासिकी वा बलजफ्ती नै गरी अरू शिक्षकहरूमा पनि यस्तो बानी सर्छ। दशैं वा होलीजस्तो खानपानकै लागि प्रसिद्ध मानिएको चाडपर्वहरूको पूर्वार्धमा ‘गेट–टुगेदर’ को नाउँमा कतिपय शिक्षकहरू खुल्लमखुल्ला मदिरा सेवन गर्छन्। यो ज्यादै नराम्रो र खतरनाक प्रवृत्ति हो।
    शिक्षकहरू नौलो ग्रहको नागरिक नभए पनि अन्य पेशाकर्मीभन्दा निकै भिन्न हुन्छन्। हो, शिक्षकको पनि निजी जीवन हुन्छ, यस यथार्थलाई सबैले स्विकार्नुपर्छ। पहिलेजस्तो शिक्षक पूर्णरूपमा आदर्श बन्न नसक्ने केहीको भनाइलाई पूर्णरूपमा अस्वीकार गर्न सकिन्न तर यसको अर्थ यो कदापि होइन कि शिक्षक सामान्य पेशाजस्तै हो। शिक्षकले गर्ने प्रत्येकजसो कार्यबाट कुनै न कुनै रूपमा कुनै न कुनै विद्यार्थी अवश्य पनि प्रभावित हुने गर्दछ। झन् अहिलेको समयमा सकारात्मक गतिविधिबाट चाँडै प्रभावित नहुने भए पनि नकारात्मक कामको प्रभाव चाँडै विस्तार हुँदो रहेछ। शिक्षकले खाने बिडी, चुरोट, खैनी, पान पराग, गुटखाजस्ता हानिकारक पदार्थले ठूलो सङ्ख्याको विद्यार्थीमाझ त्यस्ता दुव्र्यसनको विज्ञापन भइरहेको कुरा शिक्षकभन्दा अरू कुन सचेत वर्गले बढी बुझ्न सक्छ।
    बिडी–चुरोट, खैनी–सुर्ती, पराग–गुटखालाई लागू पदार्थ मानिन्न। गाँजा– चरेसलाई भने लागू पदार्थ मानिन्छ तर गाँजा–चरेसजस्तो खैनी–पराग हानिकारक नभए पनि खैनी–परागको बानी परिसकेकाहरूले यस्तो बानी छाड्न नसक्ने हुनाले यसलाई पनि दुव्र्यसनको सज्ञा दिंदा अत्युक्ति हुँदैन।
    कति प्रतिशत शिक्षक दुव्र्यसनको शिकार छ भनेर अध्ययन गरिएको छैन। यसको अध्ययन गरिनु आवश्यक छ। शिक्षकले गर्ने धूमपान तथा दुव्र्यसनबाट विद्यार्थीमा कस्तो असर देखिन्छ भनेर पनि अनुसन्धान गरिनुपर्छ तर मधेसका अधिकांश शिक्षकहरू विभिन्न दुव्र्यसनमा फसेका छन्। एउटा सामान्य अनुमान अनुसार साठीदेखि असी प्रतिशत शिक्षकहरू दुव्र्यसनमा संलग्न छन्। अधिकांश शिक्षकहरू विद्यार्थीलाई देखाएर वा विद्यार्थीले देख्नेगरी अम्मल सेवन गर्छन्।
    कतिपय शिक्षक त विद्यार्थीसितै अम्मल मगाएर सेवन गर्छन्। मेला, हाट–बजार तथा चोक–चौबाटोमा मन मिल्ने विद्यार्थीलाई सँगै राखेर पनि कतिपय शिक्षकहरू बसेर वा बसाएर माथि उल्लिखित दुव्र्यसनका साथै अनियन्त्रित हुनेगरी जाँड–रक्सी खाने गर्छन्। खान हुने र नहुने कुरालाई शुभ कार्य वा उत्सवहरूमा आकर्षणको वस्तु बनाउँदै लैजानु र यस्तोमा शिक्षकको संलग्नता देखिनु कदापि शोभनीय होइन।
    मानवलाई शिक्षित, सभ्य बनाई मानव समुदायलाई सभ्यता र समुन्नतिको बाटोमा डोर्‍याउने शिक्षकहरू आफैं दुव्र्यसनको शिकार भई आफ्नो जीवनलाई रोगको श्किार बनाउने तर्क धकेल्दै लगेर विद्यार्थीलाई प्रत्यक्ष परोक्षरूपमा दुव्र्यसनको लागि उक्साउनु राम्रो होइन। शिक्षकहरू विचार तथा उमेर दुवै दृष्टिले परिपक्व हुन्छन् र विद्यार्थीहरू दुवै दृष्टिले अपरिपक्व हुन्छन्। एउटा गुटखाले परिपक्व आन्तरिक अङगमा जति हानि गर्छ अपरिपक्व भित्री अङगमा निश्चय नै बढी हानि गर्छ। विद्यार्थीले पनि आफ्नो आलोकाँचो अङगहरूलाई पराग–गुटखाको सेवनले कमजोर बनाई आफ्नो स्वास्थ्यलाई जानीजानी कमजोर बनाउने कार्यमा अग्रसर हुनुहुँदैन।
    विद्यार्थी अवस्थामा दुव्र्यसनको शिकार हुँदा उसले आफ्नो दुव्र्यसन सम्बन्धी बानीलाई सपार्न वा सम्हाल्न सक्दैन जसले गर्दा उसको व्यक्तित्व नै प्रभावित हुने खतरा रहन्छ। कलिलो अवस्थामैं शरीरलाई अनेक सुर्तीजन्य पदार्थको प्रयोगशालाको रूपमा विकास गर्नुहुँदैन। दुव्र्यसनको शिकार भएकालाई गाउँ–समाज, घर–परिवार कसैले राम्रो दृष्टिले नहेर्ने हुनाले अरूले सिकाउँदा पनि आफू बच्ने प्रयास गरिरहनु वा नफस्नुमा आफ्नो विजय ठान्नुपर्छ।
    ‘खैनी त गधाले पनि खाँदैन, तपाई के खानुहुन्छ ?’ भनी कसैले व्यङ्ग्य गर्दा खैजीबाजहरूले शानपूर्वक ‘गधाले मात्र खैनी खाँदैन’ भनी गधाले नखाने जति सम्पूर्ण कुराहरू आफूले खानैपर्ने कुतर्क दिन्छन्। शिक्षकहरूको मुखबाट यस्तो कुतर्क सुनिन्छ। यस्तो कुतर्कबाट विद्यार्थीमा कस्तो प्रभाव पर्छ भन्ने कुराबाट बेखबर शिक्षकहरू दुव्र्यसनमुक्त हुनु जरुरी छ। राज्यले पनि दुव्र्यसन गर्ने शिक्षक तथा विद्यार्थीलाई सत्मार्गमा ल्याउन विद्यालय हाताभित्र दुव्र्यसनयुक्त सामग्री प्रवेश तथा प्रयोगमा पूर्ण रोक लगाई कडा अनुगमन गर्नुपर्छ। शिक्षक र शिक्षालयलाई दुव्र्यसनमुक्त बनाउन सरकारद्वारा अभियानकै थालनी गर्नुपर्ने आवश्यकता देखिएको छ।
neelambAd
Name

(स्थानीय समाचार ,1, %प्रमुख समाचार ,1, खेलकूद ,25, मन्तव्य ,3, सम्पादकीय ,27,(७ अप्रिल–विश्व स्वास्थ्य दिवसको उपलक्ष्यमा),1,(सन्दर्भ: ५८ औं राष्ट्रिय सहकारी दिवस,1,(स्थानीय समाचार,7,%प्रमुख समाचार,3,१५ अगस्त,6,२० चैत्र २०७१),1,२०७७ सालको वार्षिक राशिफल,1,main news,8,pramuk samachar,1,recent,5,अन्तरार्टिय समाचार,10,अन्तराष्ट्रिय समाचार,105,अन्तर्राष्ट्रिय मातृभाषा दिवस,1,अन्तर्वार्ता,28,अर्थ विशेष,129,अर्थ-उद्योग-वाणिज्य,710,अर्थ–उद्योग–वाणिज्य,29,अर्थविशेष,390,असार १५: धान दिवस,1,आइतवार विशेष,441,आजको बहस,16,आयुर्वेद,77,आर्थिक समाचार,136,आलेख,3,इतिहास,11,उपन्यास,11,एकाङ्की,4,एकाङ्की नाटक,2,कथा,55,कबीरा खडा बजार,216,कविता,44,कानुनी परामर्श,61,कुरोको चुरो,41,कृति समीक्षा,3,खेलकूद,1780,खोजीनीति,2,गजब,2,गुड फ्राइडे,1,गुरुनानक जयन्ती,1,गुरुनानक देव जयन्ती विशेष,1,चिठ्ठी,1,चियोचर्चा,1,जनसरोकार,2,जीवनी,2,जीवशास्त्र,1,जीवेम शरदः शतम्,1,जीवेम शरद: शतम्,1,जैव विविधता दिवस,1,टाकन–टुकन,54,टाकनटुकन,18,तथ्याङ्क,1,दृष्टिकोण,1,धन्वन्तरि जयन्ती,1,धर्म दर्शन,5,धर्म संस्कृति,10,धर्म–संस्कृति,115,नारी हस्ताक्षर,3,नारी हस्ताक्षर,6,नियतिको फल,1,नियात्रा,2,नीति वचन,1,पाठक पत्र,54,पाठक प्रतिक्रिया,22,पाठक मञ्च,58,पाठकमंच,42,पुस्तक समीक्षा,10,पोषण,2,पोषण/आहार,3,प्रजापिता ब्रह्माबाबाको ४७ औं अव्यक्ति दिवस,1,प्रतीक दैनिक,2264,प्रमुख समाचार,3585,प्रविधि,3,प्रवृत्ति र मनोवृत्ति,2,प्रसङ्गतरङ्ग,4,प्रसङ्गवश,1,फरक,145,फरक मत,2,फिचर,456,फिचर समाचार,81,फोटो,8,बाटिका,441,बुद्ध जयन्तीको उपलक्ष्यमा,1,बेलाको बोली,1,ब्रह्मा स्मृति दिवस,1,भानु जयन्ती,1,भाषा,1,भाषा/संस्कृति,1,भ्यालेन्टाइन डे,1,मजदुर दिवस विशेषः,1,मतमतान्तर,1,मतान्तर,1,मनोरन्जन,9,मन्तव्य,483,महाभारतबाट सङकलन तथा अनुवाद,231,महाभारतबाट सङकलित,16,महाशिवरात्री,1,महिला सरोकार,1,महिला हस्ताक्षर,1,मानवीय व्यवहार,1,यात्रा,29,यात्रा संस्मरण,3,यात्रानुभव,1,युग परिवर्तन कसरी र कहिले,3,युवा आवाज,1,राशिफल,2,रोचक,18,लघुकथा,32,लोक/संस्कृति,11,लोकविश्वास,2,लोहिया जयन्ती,1,वाटिका,553,वातावरण,1,वि.सं. २०७७ सालको वर्षफल,1,विज्ञान प्रविधि,3,विज्ञापनको लागि सम्पर्क,1,विश्लेषण,1,विश्व एड्स दिवसको उपलक्ष्यमा,1,विश्व सन्दर्भ,3,व्यक्तित्व,1,व्यङग्य,27,व्यङ्ग्य,35,व्यङ्ग्यम्,5,शिक्षा नेपाल,10,शिक्ष्f नेपाल,487,सङ्कलन तथा अनुवाद,35,सन्दभ: विश्व मधुमेह दिवस,1,सन्दर्भ ः विवेकानन्दा दिवस,2,सन्दर्भ - महिला हिंसा,3,सन्दर्भ - मानव अधिकार दिवस,1,सन्दर्भ : क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भ : चुरे दिवस,1,सन्दर्भ : बाल दिवस,1,सन्दर्भ : रमजान,1,सन्दर्भ ६१ औं राष्ट्रिय क्षयरोग दिवस,1,सन्दर्भः अन्तर्राष्ट्रिय हिन्दी दिवस,1,सन्दर्भ गाँधी जयन्ती,1,सन्दर्भः गुरु नानक जयन्ती,1,सन्दर्भ भानुजयन्ती,1,सन्दर्भः भारतको स्वतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ मोती जयन्ती,1,सन्दर्भः योग दिवस,1,सन्दर्भ रक्तसञ्चार सेवा दिवस,1,सन्दर्भ विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ- विश्व वातावरण दिवस,1,सन्दर्भ- श्रीकृष्ण जन्माष्टमी,2,सन्दर्भ-विश्व पर्यटन दिवस,1,सन्दर्भ– शहीद दिवस,1,सन्दर्भ: २६ जनवरी,8,सन्दर्भ: नारी दिवस,2,सन्दर्भ: बाल दिवस,2,सन्दर्भ: भारतको ६४औं गणतन्त्र दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको ६९औं स्वतन्त्रता दिवस,1,सन्दर्भ: भारतको स्वतन्त्र दिवस,2,सन्दर्भ: रमजान पर्व,1,सन्दर्भ: रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व एड्स दिवस,3,सन्दर्भ: विश्व बाल दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व मौसम दिवस,1,सन्दर्भ: विश्व रेडक्रस दिवस,1,सन्दर्भ: वीपी जयन्ती,1,सन्दर्भ: श्री गुरु अर्जुनदेवजी महाराज शहिदी दिवस,1,सन्र्दभ विश्व पर्यावरण दिवस,1,सम–सामयिक,1,समय–सन्दर्भ,9,समयान्तर,301,समसामयिक,28,समाचार विश्लेषण,3,समीक्षा,1,समीक्षा समाहरण,1,सम्पादकीय,3049,सरोकार,46,संस्कृति/साहित्य,3,संस्मरण,15,साहित्यवार्ता,1,साहित्यात्मक,5,सिर्सियाँ नदी प्रदूषण प्रकरण,2,स्तवतन्त्र विचार,254,स्थानीय समाचार,12448,स्मृति,2,स्वतन्त्त विचार,2,स्वतन्त्र विचार,2833,स्वान्त सुखाय,88,स्वान्तः सुखाय,14,स्वान्तः सुखायः,140,स्वान्त सुखाय:,132,स्वान्त–सुखाय,157,स्वायन्त सुखाय,22,स्वास्थ्य चर्चा,49,हाम्रो बारेमा,2,हास्य एकाङ्की,1,हास्यव्यङ्ग्य एकाÍी,1,
ltr
item
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक : शिक्षक र दुव्र्यसन तथा विद्यार्थीमा प्रभाव
शिक्षक र दुव्र्यसन तथा विद्यार्थीमा प्रभाव
Prateek Daily । प्रतीक दैनिक
https://www.prateekdainik.com.np/2011/03/blog-post_2370.html
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/
https://www.prateekdainik.com.np/2011/03/blog-post_2370.html
true
6917042177189007432
UTF-8
सबै हेर्नुहोस् केही भेटिएन थप विस्तृत जवाफ दिनुहोस् Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS सबै हेर्नुहोस सिफारिस गरिएको वर्गीकरण समाचार संग्रह खोज्नुहोस् सबै पोस्ट Not found any post match with your request गृहपृष्ठ Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec भर्खरै एक मिनेट अघि $$1$$ एक मिनेट अघि एक घण्टा अघि $$1$$ एक घण्टा अघि हिजो $$1$$ हिजो $$1$$ एक साताअघि पाँच साताअघि Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy